Literatūra ir menas

Lietuvos rašytojų sąjungos savaitraštis „Literatūra ir menas“

2012-06-01 nr. 3382

| Spausdinti | Archyvas | Redakcija |


VIRŠELIAI 
• PERAS KIRKEBY
• OKT
• „Druskomanija 2012“
• JURATĖ KLUONĖ4

KULTŪROS ŽEMĖLAPIS 
• PARODOS
• VAKARAI
• REKLAMA

VIENAS EILĖRAŠTIS 
• SIGITAS PARULSKIS.
Paslaptis
21

REDAKCIJOS SKILTIS 
• ASTRIDA PETRAITYTĖ.
Pabūsiu germanofile…
9
• TRUMPA KRONIKA1

AKTUALIJOS 
• Vainikuotas šiemetinis „Poezijos pavasario“ laureatas – poetas Eugenijus Ališanka1
• VALENTINAS SVENTICKAS.
Laudatio
6
• Tarptautinis poezijos festivalis
POEZIJOS PAVASARIS 2012
• ANTANAS BALKĖ.
Viešosios Druskininkų erdvės: kurorto įvaizdis ir jo formavimo ypatumai
4

KNYGOS 
• JOLANTA DAUBARAITĖ.
Leonardas Gutauskas „Šunų dainos“: praeities katalogas
• SILVESTRAS GAIŽIŪNAS.
Latvija Arvydo Juozaičio akimis: realybė ar fikcija?
88
• Bibliografijos ir knygotyros centras

DAILĖ 
• ARŪNAS UOGINTAS.
7-oji Berlyno bienalė: kruvini konfliktai ir šampano purslai
5

TEATRAS 
• DONALDAS STRIKULIS.
Olga Dubeneckienė-Kalpokienė. Kaunietiškoji bohema
1

TV: ŽIŪRIM, KĄ TURIM 
• RIMVYDAS STRIELKŪNAS.
„Euro neuro“
3

MUZIKA 
• Pokalbis su RYČIU MAŽULIU.
„Druskomanija“ superminimalisto akimis
1

PAVELDAS 
• VYDAS DOLINSKAS.
Lietuvai skaudi garsiausio Ukrainos muziejininko Boriso Voznickio netektis
1
• Pastatykime Vydūnui paminklą Klaipėdoje3

POEZIJA 
• MINDAUGAS KIRKA3

PROZA 
• RAMUNĖ KARLONIENĖ.
Čiobreliai
7

VERTIMAI 
• GEARÓID MAC LOCHLAINN2

25 PUSLAPIS 
• RAMUNĖ BRUNDZAITĖ.
Pusketvirtos Italijos
3

AKTYVIOS JUNGTYS 
• AGNĖ KAZLAUSKAITĖ.
Diena, kai būsim viskuo patenkinti
3
• AUGUSTAS SIREIKIS.
Betoninė siela
1

VAIZDAS PRO „VARTUS“ 
• AISTĖ KISARAUSKAITĖ.
Skaudžioji vienos šeimos istorija
2

IN MEMORIAM 
• BARBORA VILEIŠYTĖ
1918 02 01 – 2012 05 08

LITERATŪRA KITAIP 
• AURIKA ir ALGIRDAS SELENIAI.
Portalas

SKELBIMAI 
• Tarptautinė poezijos šventė
„... ir saulas diementas žėruos...“

DE PROFUNDIS
„Mano pareiga, pavyzdžiui, buvo kasdien valyti ir prižiūrėti
bėgius per kilometrą į dešinę ir kairę nuo stoties.
Tačiau aš nesilaikiau instrukcijos ir dažnai
nueidavau daug toliau...“ Franz Kafka
 
• ARTŪRAS VALIONIS.
Maironio metams paminėti
12

Skaitytojų gusi musi 
 Šimtas vienuoliktoji savaitė161

Skaitytojų gusi musi

Šimtas vienuoliktoji savaitė

germanofilijose

[skaityti komentarus]

 

Skaitytojų vertinimai


92650. cc2012-06-06 22:24
Šimtas vienuoliktoji savaitė. Malonu jus vėl čia matyti, prašome užeiti.

92651. Nebas2012-06-06 22:32
žiūriu LNK žinias negaliu atsistebėti žinių "objektyvumu" - kalba apie baltarusiškų krovinių tranzitą per Klaipėdos uostą, konkrečiai per Achemos valdomą KLASCO - ir rodomos tuščios, negyvos krantinės - ir tik mažytė smulkmenėlė - tos krantinės "Laivitės" - kuri jau praktiškai jokios veiklos nevykdo - nei krovos, nei remonto; ir nežinau kodėl uosto direkcija nesugalvoja kaip išgrūst lauk iš uosto tuos "Laivytės` savininkus aferiugas. tiesa -KLASCO baltarusiškų trąšų gauna krauti jeigu tik nespėja Birių krovinių terminalas - kurių 50% akcijų turi baltarusiai.

92652. J.2012-06-06 23:46
Taigi, kaip ir žadėjau, Rėjus Bredberis. Iš apsakymo EL DIE De MUERTE, Mirusiųjų Diena: Dėdė Chorche sako:
-Gyvenimas - tai norėjimas turėti. Gyvendamas nuolat ko nors nori. Nori pupų, nori vandens, trokšti moters meilės ir trokšti miego, labiau už viską miego. Nori asiliuko, nori naujo stogo savo namui, nori dailių pusbačių iš avalynės parduotuvės vitrinos ir vėl nori miego. Nori lietaus, nori egzotiškų valgių, nori skanios mėsos ir dar kartą nori miego. Tu nori turėti arklį, nori turėti vaikų, nori turėti brangenybių iš spindinčio prospekto parduotuvių ir... na kaip pameni? Galiausiai tu nori miego. Raimundai, tu vis norėsi ir norėsi ko nors, kol pagaliau nustosi norėjęs, ir tada ateis laikas, kai norėsi miego ir daugiau nieko. Visiems mums ateina metas, kai miegas atrodo nuostabiausias dalykas pasaulyje...
Toliau šiek tiek liūdniau, todėl necituosiu. Gero miego... Dar noriu pasakyti, kad Bredberis vien už "Pienių vyną" nusipelnė dangaus. Tegul Jis ten tiesiai ir pakliūva...

92653. briedis cėciui2012-06-06 23:51
Malonu ir smagu pas tamstą užeiti. Smagiausia, kad tos fiksuojamos savaitės auga ir didėja- tai ne atbulinis skaičiavimas prieš kinematografinį sprogimą. O dar pridursiu, kad smagu, kai nebas žinių žiniuotojus pažiniuoja.

92654. krankt ivsei2012-06-07 00:18
nu jo, ispedalinai - tik dulkiu debesis pakibo virs cikages. liepei mustis, bet kad mane darbai dalgiu uzpjove, kuoka uzdubasino. bet mustis dar galiu. :)

92655. krankt > xX2012-06-07 00:20
kas ten per dinozaurai, subingalviai, muziku sielos "pilosopai" pas jumis dirba? cia kalbu apie ta falosmegeni deguti. pazoras kakoks.

92656. krankt2012-06-07 00:24
man labai patiko ivses pamintyjimas senuose rastuose, kad valdzia tik uz pasalpa dirbtu, tobis, uz toki pat atlygi, kaip ir mes visi, %99 ( mie cia isimtis, ana is milijonieriu klano). :) taigi liktume be valdzios, bliamba, koks paprastas ir genialus sprendimas - jokiu perversmu, jokiu revoliuciju - patys isgamos issilakstytu, o tada visi atsikveptu ir imtusi savivaldos. stai taip.

92658. briedis krankte reikia kartais padrausmint2012-06-07 01:13
Madam,- čia vargonai, o ne birbynių parduotuvė. Ai, bet labas ir eisiu miegot.

92659. slogutis on degutis2012-06-07 04:51
kaip suprantu deguti, tai jis gan radikaliai, kiek per daug provokuojanciai - ir cia as su juo nesutinku - blogai atmesti moteris, vergus, juodzius, gyvunus - megina ispeti. ispeti, kad sita visko su viskuo niveliavimo banga, tradiciniu skirtumu istrynimas ir programinis skirtumu ignoravimas, kerta saka, ant kurios isaugo musu vakarietiskas pasaulis, paremtas asmenine individo laisve, racionaliu apsisprendimu. liberalizmas, diegdamas agresyvia viska niveliuojancia polit correct ideologija, atima is individo teise skirstyti, rinktis, kas jam tinka ir patinka, buti vyru ar moterimi - vieni kitus kaip skirtingus gerbti. cia ilga sneka, bet, giliau pazvelgus, tai nera taip durna pozicija, kaip paziurejus is pirmo zvilgsnio ir emociskai sureagavus i tam tikras musu laikmetyje isivyravusias "silpnuju" gynimo ir laisvinimo klises (tarytum visos bedos kyla tik is tam tikru socialiniu salygu, tam tikru visuomenes salygu, o ne individu pastangu ir sprendimu). butent ta pati visuomene - vakarietiska liberali irgi konservatyvi demokratija, kuri ir sukure individams galimybe laisvintis, kuri is esmes ir yra pagrindine individu (ir net gyvuneliu) lasves ir laisvejimo salyga, dabar padaroma visko kaltininke, visko priese. ir sia prasme - kaltindami del visko dabartine vyraujancia vakaru demokratija su jos asmens laisves ir racionalaus apsisprendimo primatu ir principu - mes tiesiog kertame saka, ant kurios sedime; taip as suprantu degucio poziurio esme; nors cia daug reiktu tikslinti ir del ko gincytis

92662. nežiniukas2012-06-07 09:44
Kur tas Degutis ir jo rašinys?

92663. korna (kreidutėmis)2012-06-07 09:58
LAIMA ATEIK į teismą pirmadienį.

92664. degucio str2012-06-07 10:40
http://www.lrytas.lt/-13384476151337120284-filosofas-a-degutis-t%C4%97vas-turi-b%C5%ABti-vadas-%C5%A1eimoje.htm

92666. 2012-06-07 11:48
Slogučio bandymas apginti Degutį manęs neįtikino. Degučio požiūris yra ne kas kitas, kaip daugybėje vyrų gajus tradicinis falocentrizmas. Prieš jį blanksta bet kokie argumentai, bet kokia asmeninė patirtis. Tarsi moterys, juodaodžiai, Aidsininkai neturėtų teisės savęs realizuoti.

92667. briedis- pž2012-06-07 12:05
Degučio ginti aš nesiruošiu. Bet štai kas man parūpo- kuo gi vaginacentrizmas nuo falocentrizmo skiriasi? (ne fiziologiškai žinoma)

92668. slogutis - pz2012-06-07 12:13
na, kaip tik jie ir teturi; gi "normalus" zmogus -turi pasislinkti, kai valdzia visais frontais ji riboja, "nuskriaustuju" labui. nors man paciam daznai nesimpatiskas kokio nors burzua kuilio pasiputimas, bet kalba apie tai, kad jis turi tokia teise - ignoruoti, nemegti to, kas jam nepatinka. ir tai savaip sventa. mes neprivalome myleti geju ir lezbieciu, jei mums tai atgrasu. tokia pamatine burzua laisves reiksme. dabar gi gali sesti i kalejima, pasakes, kad kazkas tau nepatinka. dvigubi standartai ir ideologiniai perlenkimai; tradicinio vyru vaidmens baudimas - tai kliuna deguciui. bet sutiksiu, kad del tu uzdarbiu jis kiek perlenke. o del demokratijos ir balsavimo teisiu pergalvojimo - tai cia sena istorija ir manes taip pat nesuzavejo; jis cia ko gero pats nepereitu isminties testo... :)

92669. cc- Mie2012-06-07 13:28
Aplamai bitės nesikandžioja, jei prie jų nelendi, neerzini, neskriaudi, nežudai. Kaip ir žmonės , vienų avilių, ypač rūšių bitės yra taikesnės, kitos piktesnės. Beros Amerikoje iš laboratorijos ištrūko ir išplito ne Dievo, bet žmogaus išvesta bičių žudikių veislė. Jos puola ne pavieniui, o visu būriu, ir vargas tam, kas jas suerzina.Spiečiančioms bitės yra užvaldytos vienos įdėjos- persikelti į SAVO naujus namus , tad jos nekreipia dėmęsio į pašalinius. Bet jei nepastebėjęs prispausi kokią bitutę, tai ji gindamosi įgels. Semiant bites nuo šakų į spietinę kartais netyčiom primygi kokią, arba viena kita kvailelė patenka po kelnėmis ir nepastebėjęs nejučiom prispaudi.

92671. pž briedžiui2012-06-07 14:09
Taigi, kad niekuom. Mano galva, turi galioti bendri vardikliai, kai niekas nekelia savęs aukščiau kitų

92672. Nebas2012-06-07 15:39
...nes kai pradedama keltis aukščiau kitų atsiranda lygūs ir dar lygesni - bet tai jau gyvulių ūkis. ir visai kitas reikalas yra intelekto, proto, mąstymo gilumo ir šviesumo įvertinimas; čia yra tam tikra koalizija, nes norint įvertint reikia bent kažką turėt.

92674. Nebas2012-06-07 17:38
dabar klausausi Kubiliaus per lieryčio tv - lygtai niekur nenusišneka.

92675. krankt2012-06-07 17:46
laisve visam, kas gyva, suteike gamta. butent socialiniai santykiai supancioja ir prievartauja. suo negimsta tam, kad visa gyvenima butu priristas prie budos, karvute, kad - kol gyva, neiseitu is dvokiancio gardo, zirgas – kad temptu sunkumus ar lektu iki sirdis plys, idant nuobodziaujantys zmones pasismagintu. tas pat ir su zmonemis. uztat ir vadinu deguti “muzhikiskos sielos pilosopu”, nes jis neatskiria biologijos nuo socialiniu panciu ir lygias galimybes visiems painioja su lyciu ar ko ten dar niveliavimu. zinoma, yra siek tiek semantines painiavos, man paciai nepatinka, kai moterys, kurios sudaro daugiau nei puse pasaulio gyventoju, priskiriamos “mazumoms”, rasiniu aspektu juodieji nera mazuma pasaulyje. Visi kencia del ekonomines tironijos, nesvarbu, kokiu pagrindu – lyties, rases ir t.t. pats degutis peikia dichotomija, bet tuoj pat postringauja apie seimos “vada”, tarsi nebutu tokiu kategoriju, kaip partneryste, bendradarbiavimas, bendrakeleiviai. jam dingojasi, kad jei jau karts nuo karto pakelia savo linksmakoti i virsu – tai jau jis ir vadas. kad daugumos moteru darbas namie ( ruosa, vaiku auginimas, darbas bendruomenes labui) yra ekonomine ekspluatacija, kad jos negauna uz tai jokio atlygio, girdi, cia gamtos “priederme”, taigi – jokios pinigines vertes cia ne buti negali, tuomet ir vyro gamtos “priederme” dirbti be atlygio. bet ne – jam reikia ekonomines galios pazaboti kitus. daznai baltiems dejuojantiems vyrukams pasakau: aha, tai reikia kiek i sona pasitraukti ir duoti kelia spalvotiems? o kas gi cia tu spalvotuju su grandinemis ant koju prisiveze? ar ne baltieji vyrai?

92676. mie krankt2012-06-07 18:16
ten buvo kiti baltieji vyrai. o sitie spalvotieji irgi kiti.

92677. krankt2012-06-07 18:38
gal bus idomu skaitantiems angliskai: http://www.care2.com/causes/the-women-and-people-of-color-who-invented-the-internet.html

92678. krankt > mie2012-06-07 18:39
taip, kiti. :) bet subingalvio degucio kliedesiai - tie patys. :(

92679. mie krankt2012-06-07 18:46
va tai tau. kur tavo tolerancija?

92680. korna2012-06-07 20:27
Šiandien tris valandas klausiausi liudijimų iš vienos nedidelės seimo salės. Įdedu jau išspausdintus kelis, vienas jų, Eglės, mano sesers suolo draugės. http://www.alfa.lt/straipsnis/14745161/Zodziai.is.pirmu.lupu..liudijimai.is.Klonio.gatves=2012-06-07_19-07/?pn=2

92684. Nebas>korna2012-06-07 20:51
aš labai gerai suprantu kad be teisingumo, be tieSOS sunku įsivaizduot valstybės sėkmingą vystimąsį, bet kai visi komerciniai kanalai žinias pradeda ne nuo JE Grybauskaitės metinės kalbos analizės ir PM Kubiliaus komentarų - manau taip šiuo monetu neturėtų būti. Teisingumas triumfuos - laiko klausimas; ir visų pirma tokių kaip tu korna indėliu/pagalba; bet gyvenimas tęsiasi; ir reikia gyvent; nežiūrint į tai kaip Garliavos tragedijoje sudalyvavo / koks buvo vaidmuo JE Grybauskaitės ar/ir PM Kubiliaus. tikrai nesakau, kad Garliavos tragedijos kaltinkai nebūtų grieštai nubauti, bet reikia neužmiršti apie tai kas bus rytoj.

92685. !!!2012-06-07 21:15
Žiūrėkite per LRT Misija - Sibiras ir nebūkite "skregos": 2, 5, 10Lt pasirinktinai.

92686. mie2012-06-07 21:20
man labai neparinka vedantysis vaitiekunas, todel neziuresiu.

92687. korna Nebui2012-06-07 21:21
Nežinau, Nebai, nieko apie atomines elektrines. Šiandien kažkur tuo pačiu perskaičiau komentarą, kad būsima lietuviška bus tokia, kokias Švedija statė prieš 80 metų, ir kad tai yra blogai. Ar galiu tikėt? Niekuo nebetikiu, tik savo akimis. Arba turiu labai daug savarankiškai apie atominių elektrinių reaktorius sužinot. Ir kas iš to? Pasikeis kas nors, jeigu turėsiu apie tai savo nuomonę? Todėl galvoju, kad Garliavos klausimas yra kaip lakmuso popierėlis viskam dabar, ir prezidentei, premjerui. Televizijoms. Juk ir Šiaurės Korėjoj, tikriausiai, metinius pranešimus skaito.

92689. J.2012-06-07 21:37
Mie, nu jau tikrai... pervesk nors du Lt... O visi kiti, kuriuos neerzina Vaitiekūnas, žiūrėkite klausykitės ir darykite išvadas: šaukdami SOS, nevykite Dievo į medžius, kad nereiktų iškrapštyt...

92690. mie2012-06-07 21:38
eisiu praustis ir gultis. gyvenu labai blogus laikus.

92691. mie2012-06-07 21:44
idomu ka krankt (kuri visur kaisioja savo spalvotuosius ir moteris) pasakys i tai: venckiene apkaltinta uzvozusi pareigunui. ji teisinasi, kad uzvoze sambo cempionui (manau, kad imtyniu, o ne sokiu). i ka sedbaras pasake (jo zodziai krito man sirdin): jis gali buti sambo cempionas, gali buti betmenas arba vos paeinantis zmogus, bet jeigu jis yra pareigunas, tai - mazdaug - jam vozti negalima. matai, krankt, kaip bandyta sambo cempionus padaryti pastumdeliais, bet buvo duotas atkirtis.

92692. katė mie2012-06-07 22:00
O man Vaitiekūnas patinka, gal ne kaip vedėjas, bet vis tiek geriau negu koks besimaivantis piemuo. Bet vis tiek neaukosiu. Turiu matyti savo sunkiai uždirbto pinigo kelią. Kaip mama?

92693. katė2012-06-07 22:35
Vyras paaukojo. Bus už abu.

92694. krankt > mie2012-06-07 23:24
ka sambo cempionai pasejo, ta ir pjauna. chi, chi. ;)

92695. krankt kornai2012-06-07 23:28
geras linkas, aciu. kai ziurejau vaiko pagrobimo videoklipa, tai tie neva "pareigunai" buvo kaip tikri banditai, apsiginklave iki dantu, po "teisetvarkos" veliava, o zmones buvo kaip padoriausiu pilieciu minia, tiesa, bejege ir puolusi desperacijon. gerai, kad manes ten nebuvo, buciau molotovo kokteiliukais tas "teisesaugos" isperas pavaisinusi.

92696. >>mie2012-06-07 23:34
taigi, ką pasėjai, tą ir pjauni? manjakinė paranoja?

92697. krankt ceciui2012-06-07 23:39
o tai kokio bieso bites spieciasi? kad kartu i marsa skristu? ar komunizma kuria?

92698. britva, 2012-06-08 00:02
""92625. > 92620 > APSIŽVALGIUS APIE SAVO KOLEGAS 2012-06-06 18:32 Raudonoji utėlė dirbanti itin logišką ir atsakingą darbą iš Vasaros 5 esi tu pati - ups!, jee.. je.., britva, kafkė, opinia, muse, asilas, et, ei, faktas, hmm, ir .t.t. Trys tūkstančiai vien tavo šizofrenijos ir paranojos komentarų skirtingais vardais per pusmetį. Nenustebk, jei ką. Demgagogą manipuliatorių vadinti šarikovu normalu. Tik ne pačiam Šarikovui. ".... .... trūksta dar toto, xX, ir ypač Mykolo OK. :)

ha ha, na ir kuom gi aš taip sudominau Nikolajų Okulič- Chazariną, besivadinantį Mykolu OK, kad jis ėmė taip putotis ir mano gerus darbus skaičiuoti? O gal jis norėtų kad ir aš jo kas pusmetį keičiamus darbus suskaičiuočiau?

92699. britva, slogučiui2012-06-08 00:20
paskaityk paskutinius savo postus praeitam NR ir skaitydamas apmąstyk, kurioj vietoj pats sau prieštarauji.
Dar patariu paskaityti metinę VSD ataskaitą, kurioje rašoma ir apie užsienio tarnybų kenkėjišką veiklą Lietuvoje per NVO (nevyriausybines organizacijas) (vsd.lt) Gal tada nebesivaidens visur paranoja? Arba kišk galvą į smėlį kartu su pž, mie, jona, kad nematytum kas vyksta, nematytum informacinio karo, okupuojančio mūsų protus, kuris lydi ekonominį karą ir taip išlaikytum savo ramybę. Reikia matyti kas vyksta, bet nebūtina išsigąsti. Didžiausias taikinys šiuo metu yra prezidentė. Ji kliūna ir užsienio tarnyboms ir vietiniams kunigaikštukams... Alfoje buvo jos priminimas ir valdančiai klasei, kad nenukreipinėtų tyrimų dėl neaiškios turtų kilmės į mažesnes žuvytes - tarnautojus. Vat iš kur trykšta tiesiog fontanais neapykanta prezidentei. Kieta moteris. Atlaikyti du frontus jai nebus lengva.

92700. citatėlė iš VSD portalo:2012-06-08 00:24
per užsienio šalims lojalius žiniasklaidos kanalus bei nevyriausybines organizacijas, yra siekiama:
konsoliduoti tautines mažumas, skatinant jų lojalumą trečiosioms šalims bei mažinant jų integraciją į Lietuvos visuomenę;
formuoti nuomonę apie Lietuvos energetinės priklausomybės nuo trečiųjų šalių neišvengiamumą;
kurstyti etninę, religinę, politinę nesantaiką;
įgyvendinti Lietuvai priešišką istorijos politiką;
kurti ir skatinti nepasitikėjimą Lietuvos demokratine politine sistema;
diskredituoti Lietuvos užsienio bei vidaus politiką ir skatinti visuomenės priešiškumą NATO bei ES;
gerinti nedemokratiškų šalių įvaizdį, remti jų vykdomą politiką ir kt.

Lietuvai ir kitoms Baltijos valstybėms nepalankaus informacinio fono strategais
laikytini trečiųjų šalių užsienio politiką formuojantys subjektai bei su jais susiję mokslo tyrimų centrai, nevyriausybinės organizacijos, informacinės agentūros. Į šį procesą įsitraukia ir užsienio šalių žvalgybos bei saugumo tarnybos. Informacines kampanijas už atlygį vykdo kai kurios Lietuvoje veikiančios žiniasklaidos priemonės, nevyriausybinės organizacijos ir judėjimai. Šių vykdytojų veikla koordinuojama per Lietuvoje veikiančias užsienio valstybių ambasadas.

92701. Nebas2012-06-08 00:28
Šiaip JE Grybauskaitės metinio pranešimo komentarų praktiškai nerasta internetinėje erdvėje. Grybauskaitė nėra paprasta asmenybė vai nėra ir jos užsienio politika yra niekam tikusi (manau); bet kai ką ji daro gerai; gal kaip ir Kubiliui ne viską sekasi greit ir efektingai pagerinti, bet pastantgų nenuneigsi. Grybaukaitė gali bene daugiausiai daryt įtaką teisėsaugai, bet rezultatų kol kas skurdžiai.

92702. britva, 2012-06-08 00:32
puiki prezidentės ir užsienio politika, nebai. Viską ji daro kaip tikra geopolitinė stratyegė.

92703. Nebas2012-06-08 00:40
na baltarusija tikras pravalas; santykiai su lenkais blogesni nei turi būti, demaršas su Obama.

92704. Nebas2012-06-08 02:26
...jeigu būčiau vilkas - staugčiau, net jeigu nebūtų mėnulio; "užlūžau" darbe ir jau nieko nebenoriu - tik namo miegot; ir miegot noriu kaip niekad, nors organizmas pratęs - dvi paros be miego ne riba.

92705. Nebas2012-06-08 04:02
..miegat sau, sapnelius sapnuojat malonius ir nelabai...miegokit miegokit...

92706. katė2012-06-08 06:42
Labas rytas suraitytas.

92708. Nebas2012-06-08 08:24
taip, vis dar rytas nemiegos nakties; ir jeigu pasiseks tai po pietų porą valandų nusnausiu - senai bebuvo tokių ilgalaikių naktinių blaškymosi.

92709. nebai2012-06-08 09:06
Kuo dažniau save laikote - vyru ar moterimi?

92710. nori2012-06-08 09:09
jei busiu gyva ateisiu. visi- gaudo pinigus.andrius sake paims visus mln.islaisvino buta.tai visiems ne mrt.nuosprendziui

92711. britva, 2012-06-08 09:20
jau Lietuvoje psichoterapeutas G.Vaitoška minėjo atvejį, kai pildant Europos Sąjungos paraiškas gauti finansavimą, vienoje organizacijoje vietoj grafos "Esate vyras ar moteris?" buvo klausiama taip: "Kuo dažniau save laikote - vyru ar moterimi?" Panašiai Ispanijoje įrašą apie tėvą ir motiną vaiko dokumentuose keičia "Parent I" ir Parent II" ("Tėvas I" ir "Tėvas II"). Lietuviškai dėl kalbos ypatumų tikriausiai labiau tiktų "Gimdytojas I" ir "Gimdytojas II". Šiuo atveju kalbama apie homoseksualių porų pastangas įsivaikinti vaikus, kai vadinti tėvu ir motina taip pat būtų tam tikra homoseksualių asmenų diskriminacija.
Nuo šio rudens Lietuvos vaikų darželiuose ketinama pradėti danų parengtą projektą, skirtą mokyti vaikus lanksčiau suprasti lytį, kad, tarkim, nebijotų elgsena ar apranga berniukai būti panašūs į mergaites, o mergaitės - į berniukus. Pasirinkta, kaip atkreipė dėmesį G.Vaitoška, nebe tokia ryški kryptis kaip Gender Loops. Naujasis projektas teoriškai neneigia biologinių lyties skirtumų, tačiau teigiama, kad lytis suformuojama socialiai. Visiškai nesigirdamas pasakysiu, kad Gender Loops programą sužlugdžiau aš. Tiesiog paskalbiau kai kuriuos faktus plačiai internete. Nes iki tol buvo manoma, kad tai Europos sąjungos projektas ir visi nuolankiai bei klusniai ėmė jį vykdyti.

92712. > nori2012-06-08 09:21
ką tu tuom nori pasakyti?

92713. Nebas2012-06-08 09:27
negaliu dabar atsakinėt į tokius sudėtingus klausimus nes mano dartinis stovis artimas diagnozei.

92714. cc- Kranksiukei2012-06-08 09:53
Ne, bitės komunizmo nesiruošia statyti, ne tokios kvailos kaip žmonės, nors jos taip pat kaip ir jie gyvena bendruomenėse, griežtai kaip mormonai laikosi tam tikrų taisyklių, tame tarpe ir , jei Noėja neįsižeistų, pavadinčiau- moralinių. Kaip būdinga, tikriausiai, viso pasaulio gyvūnijai ir augmenijai, vaikai stengiasi gyventi savo proteliu, savarankiškai, todėl pirmiausia pradeda konfrontuoti su tėvais, namai tampa nebemieli, ieško svetimų bernų-tranų. :)Taip ir jaunos bitutės, kai susidaro jų tam tikra didelė kritinė masė, jos išlekia-išspiečia , mėgina įsikurti naujuose namuose, jau SAVO namuose. Iš avilio gali išskristi 5-7 spiečiai išsinešdami medų, tad avilys rudenį lieka be medaus, o jų šeimininkas su didele ilga nosimi.

92715. J.- cc2012-06-08 10:10
Kaip tau taip gražiai ir išeina... O, aš, kaip kokia "durnela" iš pat ryto persisotinau internetine laikraštiena ir tik dabar prikakota dūšia rituosi iš lovos... negerai, oi negerai...

92716. britva, 2012-06-08 10:22
tas, kuris perdėm savikritiškas ir ieško mūsų trūkumų paaiškinimo, tuoj pat apkaltinamas patriotizmo ar lojalumo Lietuvai stoka.O įžvelgiančiajam tyčinį veikimą prieš valstybę bematant priklijuojama sąmokslo teorijų kūrėjo etiketė įskaitant intelektinę negalią ar net paranojišką polinkį visur ieškoti priešų. Nenuostabu, kad linkstančiųjų iš esmės gilintis į priežastis atsiranda tik tiek, kiek ir matome. Tiksliau - keletas tokių internautų kaip aš. Nie kiek neperlenksiu pasakęs, kad FlyLal pardavimą taip pat sužlugdžiau aš. Transpierance tada miegojo, VSD su STT irgi miegojo, ki E.Masiulis paskelbė žinutę, kad sėkmingai už milijoną parduodą šią kompaniją Šveicarijos firmai. Aš, kaip neviernas tamošius, pabandžiau susirasti tos firmos svetainę. Žiūriu gi, kad ta svetainės tik apmatai, kad ji dar neužbaigta ir neveikianti. ėmiau sekti pėdskais. Pėdsakai atvedė į JK, o iš ten į Bermudų ofšorą. O kas slepia tokiose ofšorose pinigus nuo mokesčių mokėtojų? 80procentų - chazarų mafija. Taip ir parašiau delfyje ir kitur. Kaip mat kiti internautai pasigavo ir ėmė narplioti Žeimelio aferą. Po poros dienų kitas Masiulio pranešimas - pardavimas nutraukiamas, reikalas atiduotas ištyrimui. Gal, sakau, man vsd įsidarbinti?:)

92717. Li2012-06-08 10:26
"..., kad lytis suformuojama socialiai." - pritariu.
Nuo mazu dienu musu susiformavusi visuomene , net nesusimastydama , bruka maziems atejunams zaidimo taisykles , formuoja pasauleziura , iskirsto i dvi "stoviklas" :
tu esi berniukas , tai tau dera zaisti su masinytem , ... priesingu atveju bus spaudimas
tu - mergaite , tai tavo busimos veiklos sritis - gelytes ir pan.
Ir gaunasi , kad vienu pareigos vaidinti erelius , o kitu - neigaliomis. Ir paslo pajechalo tarpiniai zaidimai :)
O kam is tikruju vaikas linkes , tai isskirstymo buldozeriu nutarkuojama. Ir dar manau , kad lytiniai reikalai vaikui dar ilgai buna neaktualus. Ir ner ko jam brukti isankstines nuostatas. Jam ir taip rupesciu pakanka : pazinimas , bendravimas , veikimas ir pan.

Pukuotukas jauciasi gerai :) Dar zioplas (tiksliau nepatyres) : viskuo domisi , rizikingai kaisioja savo nosi visur kur papuole , .... Bet yra kam pasirupinti . Laiku buna pareguliojamas

92718. uiš PREZIDENTĖS metinės ataskaitos:2012-06-08 10:26
Tuo tarpu Lietuvos finansinė sistema tapo atsparesnė įvairiems sukrėtimams. Atlaikėme išbandymą „Snoro" bankrotu. Tai skausminga patirtis, tačiau aiškus ženklas, kad finansinėms aferoms Lietuvoje vietos nėra ir nebus. Suvaldyta finansinė situacija neabejotinai šios Vyriausybės didžiausias nuopelnas. Prarasdama reitingus ir aukodama populiarumą, ji sugebėjo apsaugoti mus nuo finansinės griūties. Tačiau garantijų, kad panaši ekonominė situacija nepasikartos, nėra. Bandymų gaivinti finansinį populizmą jau girdime ne tik Lietuvoje. Nuo skolų krizės ir taupymo pavargusioje Europoje tai gali tapti pragaištingu užkratu, ypač išlaidavimui imuniteto neturinčiose šalyse. Mes negalime pakeisti globalios ekonominės aplinkos. Negalime išvengti jos poveikio mūsų nedidelei ir atvirai ekonomikai. Tačiau privalome būti pasirengę galimiems netikėtumams ir apsidrausti nuo jų. Stabilizavę valstybės finansus, turime sutarti dėl ekonomikos variklio - verslo skatinimo. Aklai taupydami ir ribodami išlaidavimą, sumažinome ir verslo galimybes. Negebėdami apsispręsti ir susitarti dėl namų renovacijos, atliekų tvarkymo, jaunimo verslumo skatinimo, šiandien laidojame nepanaudotus milijonus, galėjusius tapti naujomis galimybėmis mūsų žmonėms ir ekonomikai. Todėl būtina suderinti finansinės drausmės ir ekonomikos skatinimo politikas, priešinti jų negalima.

92719. raimis, cituodamas pritarčiau Britvos šioms mintims2012-06-08 10:26
"Alfoje buvo jos priminimas ir valdančiai klasei, kad nenukreipinėtų tyrimų dėl neaiškios turtų kilmės į mažesnes žuvytes - tarnautojus. Vat iš kur trykšta tiesiog fontanais neapykanta prezidentei. Kieta moteris. Atlaikyti du frontus jai nebus lengva". Tikrai keista situacija: tarsi dviguboje apsuptyje atsiduria Prezidentė....

92720. raimis, įtarus retorikas2012-06-08 10:28
Man atrodo, jog pats Slogutis atstovauja kažkuriai NVO organizacijai, bastydamsis su taikdariška misija po įvairiausius pasaulio regionus...

92721. britva, > Li2012-06-08 10:32
vadinasi, pritari, kad homoseksualizmą suformuoja aplinka? O jei suformuoja, tai gali ir atformuoti? Juk tokiais negimstama, ar ne?

92722. Li2012-06-08 10:39
Taip ,Britva.

92723. britva > raimiui2012-06-08 10:54
taigi, ar matėte bent vieną laikraštį, kuris būtų išspausdinęs Prezidentės metinę ataskaitą? Brežnevo kalbą Tiesa kaip mat atspausdindavo. Gal dabar "autorinės teisės" to daryt neleidžia? Ar tiesiog noras palaikyti neigiamą opinija? Net "Lietuvos žinios" tik perpasakoja savai žodžiais ir gerokai sutrumpintą variantą. Bet, žinoma, visada galima ją rasti prezident.lt svetainėje. Šiaip ar taip ši svetainė - tai istorinis šaltinis, ne interpretacijos, kuriomis naudojasi net "geriečiais` save laikantys, tokie kaip Valdas Vasiliauskas. Beje, jį pašalino iš Lietuvos Žinių redakcijos. Nei džiaugiuosi, nei verkiu, tiesą sakant. Nes, atvirai pasakius, nepatiko man jo dažnai nepamatuota kritika prezidentei. Kaip ten bebūtų, prezidentė yra VISOS LIETUVOS prezidentė ir negalima jos tampyti į vieną ar kitą pasidalinusios Lietuvos pusę. Būtinai paskaitykite JE ataskaitą, ypač apie reformas teisėsaugoj. . Dirba moteris teisinga kryptimi, tik kažkodėl neliko tokių, kurie norėtų mums apie tai pranešti. Gal ir Jona paskaičiusi su šviesesne viltimi keltųsi iš lovos?

92724. atsiliepimai2012-06-08 11:37
Seimo opozicijos lyderis socialdemokratas Algirdas Butkevičius sakė pritariąs pranešimo minčiai dėl darbų tęstinumo pasikeitus valdžiai. Kartu jis apgailestavo, kad dabartinė Vyriausybė, ieškodama tariamų buvusios valdžios klaidų, prarado marias laiko. "Dėl to valstybė nukentėjo tiek ekonominiu, tiek socialiniu požiūriu. Ir šiandien turime pavyzdį, kai svarbiausi energetikos srities įstatymų projektai atkeliavo šios kadencijos pabaigoje", - pabrėžė A.Butkevičius. Opozicinės "Tvarkos ir teisingumo" frakcijos seniūnas Valentinas Mazuronis, pripažindamas, kad tęstinumas reikalingas, vis dėlto negarantavo paramos konkretiems šios Vyriausybės energetikos projektams. "Tvarkietis" apgailestavo, kad valstybės vadovė pranešime "suapvalino kai kuriuos tikrai aštrius kampus". Opozicinės Darbo partijos frakcijos seniūnas Vytautas Gapšys teigė nematąs problemų tęsiant darbus valstybės saugumo, užsienio politikos srityse, bet vidaus politikos reikaluose, anot jo, "darbiečiai" viską vertins pagal naudingumo principą. Valdančiosios Liberalų ir centro sąjungos lyderio Algio Čapliko nuomone, prezidentės palinkėjimas dirbti ir balsuoti ne emocijomis, o protu nuskambėjo pačiu laiku. Jis sakė pritariąs valstybės vadovės pozicijai dėl neleistino partijų manipuliavimo svarbiausiais šalies projektais siekiant sau politinės naudos. Kitas valdančiųjų atstovas Liberalų sąjūdžio narys Kęstutis Glaveckas pasidžiaugė, kad prezidentė pagyrė Vyriausybę už stabilumo išlaikymą.

92725. s2012-06-08 11:38
vakar prorusiskas lnk kanalas savo ziniose tik trecia zinia parode apie prezidentes pranesima, tv3 - antra; kontekste visokiu aistru, siaubu ir nelaimiu; kovai pries velnia ir pan; visiska niuruma, depresija ir groteskas - tiek ten pajusi.
prezidente, kad ir kokia neaiski butu, liks cieninteliu galimu nesamoniu korekcijos tasku ir labai svarbu rinkimuose bus laimeti nors tiek, kad negaletu kokia nors dauguma atsainiai metyti jos veto.
i misijas vaziuoju ivairiai - paskutineje buvau siunciamas ministerijos; laimei ar deja jokiai nvo nepriklausau (nors kazkada buvo steigiama kokia tai atlanto sutarties palaikymo organizcija); tiesa, jaunysteje dalyvavau LIJOT (lietuvos jaunio organizaciju tarybos) veikloje, tad zinau, kiek nelabai daug nevyriausybines organizacijos reiskia nuolatiniame valdzios gyvenime. kita vertus, turint savas medijas ir keleta "nekaltu" grupeliu mazyteje lietuvoje labai paprasta sukurti ivyki ir padaryti is jo burbula.
visiskai priesingai -rusijoje. ten anti-nvo isterija yra tik demagogija, bandymas vidines nesekmes suversti isores priesams. gali atomine bomba vienamm rusijos kampe sprogdinti - niekas kitur ne nepajus (buvau prie tocko poligono, kur 1954m. ore susprogdino atomine bomba, o po to kareivius vare per epicentra pratyboms...)- tokie milziniski plotai ir taip sunku ja paveikti.
bandymas suversti kaltes isores priesams budingas visoms politikoms; gal laselis to yra ir minetos vsd pazymos paskelbimo intencijoje; tik masteliai cia 1000 kartu mazesni nei rusijoje ir gresme (kiek pagrista) tiek pat realesne.

92726. kaip supratau,2012-06-08 11:39
is atsiliepimu galima spresti, kad nei Darbo partija, nei Pakso partija nezada energetinius projektus testi, o Capliko liberalai isisuko nuo aiskaus atsakymo?

92727. korna britvai2012-06-08 11:46
"Jį pašalino iš Lietuvos Žinių redakcijos." Būdas, kuriuo buvo pašalintas, yra šiurpą keliantis, kokia pašalinimo priežastis bebūtų, net jei šalinamasis būtų kriminalinis nusikaltėlis. Tai vėl priminė prezidentūros patarėjų skambučius dėl kitų svarbių dalykų.

92729. britva > kornai2012-06-08 12:14
o aiškiau? iš kur toks įprotis kalbėt užuominom? turiu nedelsiant išvažiuoti. prišoku čia probėgšmais, pakuojant daiktus į auto

92730. korna britvai2012-06-08 12:22
Visur apie tai rašė, įdedu kas pakliuvo po ranka, kol neišvažaivot. http://alkas.lt/2012/05/31/s-daukanto-aiksteje-vyksta-pilietines-vaikstynes-%E2%80%9Euz-laisva-zodi/

92731. cc- Kornai2012-06-08 13:45
Korna, jei ne komercinė paslaptis, pasakyk už kokią partiją per rinkiimus patartum balsuoti ir kodėl. Dėkingas jau iš anksto.

92732. korna cc2012-06-08 13:59
Kada dar tie rinkimai. Ar jau skrajutes gaunat? Atneš vieną už kitą gražesnes ir išsirinksit. Norėčiau sulaukt tų laikų, kai partijų šalies ūkiui tvarkyt nebereikės, specialistai dirbs ką išmano.

92733. cc- Kornai2012-06-08 14:44
gal ir gerai taip būtų, bet ir tų specialistų yra visokiausių. Paimkime ar tai ekonomiką, ar energetiką, ar klonio gatvės įvykius- visur kategoriškai priešingos nuomonės. Labai keista, kad bent didžioji dauguma sutaria, kad 2x2 lygu keturiems, nors atsiras ir nežinančių , ir iš principo prieštaraujančių. Kažkas yra pasakęs, kad jei yra du lietuviai, tai jie sukurs tris partijas.

92734. cc2012-06-08 14:48
O aš nemanau, kad lytis suformuojama tik socialiai. Manau, kad genuose daug kas, tame tarpe ir lytis yra užkoduota. Aplinkos įtaka yra didžiulė, bet genai yra genai. Kartais jie būna tokie galingi, kad net aplinka negali jų nugalėti.

92735. cc2012-06-08 14:53
Tokiais atvejais sakoma- tas vaikas turi stipriai išreikštus polinkius arba pašaukimą. Polinkiai(pašaukimai) gali būti labai įvairūs- menams, matematikai, seksui,Dievo tarnystei, nusikaltimams ir t.t. Toks žmogus pasieks savo tikslą, nors ir kaip visuomeninė aplinka tam priešintusi.

92738. katė2012-06-08 15:42
Tai vis politikuojate. Pavojinga. Gali kilti karas, kuris iš esmės nieko neišprendžia, tik grąžia į nulinę situaciją. Iš tiesų ir aš daug galvoju, bet pabaigiu galvoti visada panašiai: nelįsk į vandenyną, jei gerai jautiesi savo gimtinės upėje, nes vis tiek "gyvenimo nuėjęs pusę kelio" norėsi būti tik prie jos.

92739. katė cc2012-06-08 15:45
Taip, genai lemia viską. Daktarai sako, kad 90 proc., bet aš manau, kad 99,9.

92740. korna 926872012-06-08 16:22
Taigi ne prieš 80 metų, o 80-tais tokia atominė Švedijoj buvo statyta, ne taip perskaičiau. Šiandien vėl pakeliui radau tą komentarą, patikslinu ir atsiprašau.

92742. krankt cecei2012-06-08 17:23
nezinojau, kad taip sunku apsieiti su bitemis, daug reikia ismanyti. o as kaip durna prisisodinau roziu, tai nieko kito nedarau, kaip tik "gydau", serga visokiom ligom, puola jas, kas tik netingi, tikra rozine velniava. dabar einu ir medziu purksti, nes puola kazkokie "rudesiai", reikia kas menesi purksti. zolej pilna tiku, kabinasi i kojas. :(

92743. cc- Katei2012-06-08 18:30
Turbūt, kad taip. Jei iš vaiko gali išauginti kunigą, o kitu atveju ateistą-komunistą, tai reiškia tokie jo genai, leidžiantys vaikui būti minkštam kaip Miestės moliui-gali iš jo minkyti ką nori. Bet yra ,kaip minėjau, vaikų su tokiais genais, kad minkyk neminkęs, bet norimo rezultato nepasieksi. Pavyzdžiui- asilą nuo galvos iki kojų apipilk gražiausiomis Krankt rožėmis, jis vis vien bliaus kaip asilas.

92744. ?2012-06-08 21:58
Šito dar nebuvo...

92745. pasi > cc2012-06-08 22:05
na, gali dar pabandyt apaut asila raudonais batais, iz uzrist nasrus :)

92746. cc- Pasi2012-06-08 22:14
Apie raudonus batus nepagalvojome, bet užrišt, užkimšt nasrus nepavyko.

92747. cc2012-06-08 22:27
Kaip iš tos poemos-nevyderžala duša poeta...taip šiądien nutiko ir man. Ėjau pro bobturgį(jos taip pačios vadina, aš ne prie ko, kaip dabar aukštuomenėse madinga sakyti), ir neatsilaikiau. Nupirkau penkis(mano nuo mokyklos laikų mėgstamiausias skaičius)pomidorus, nors šiemet užraukiau visus daržus, tik nedidcką gėlynuką palikau, ranka nepakilo. Tai į tą gėlinuką palei namą pasodinau ką tik tuos penkis. Bijau, kad būsiu iššydytas, išjuoktas. Ai, iškęsiu kaip nors, ne pirmas kartas. Su kokiu pasimėgavimu ragausiu lauke užaugusius ir prinokusius pomidorus, apsakyti sunku.

92748. Nebas2012-06-08 22:57
...kaip ir labanaktis - pagaliau gelėsiu pamiegot.

92749. krankt2012-06-08 23:02
http://www.youtube.com/watch?v=Xbp6umQT58A&feature=related

92750. pasi > cc2012-06-08 23:42
kas jau cia juoksis, ko gi? musuose, Kenijoje, pomidorai sode auga, bet kazkas juos apeda. auginame aibes zoliu - kalendra. bazilika, petrazoles, ir sukuma wiki, ir terere, moliugus visokius, pupeles, ka vireja sugalvoja, ta ir augina. skanu be galo.

92753. J.2012-06-09 09:21
Paskaitysiu jums kelis sakinius iš knygos, kurią nusipirkau 1969 metais... tai kiek tų metų tada buvo man?... negaliu patikėti, kad kažkada buvau tokia jauna - tik arti keturiasdešimties... Taigi, Pienių vynas: Tomas ir tėtis žingsniavo tolyn per minkštą žemę.
-Gražiausi nėriniai pasaulyje, - tyliai tarė tėvas.
Ir parodė ranka aukštyn į medžių viršūnes, įpintas į dangų, o gal dangų, įpintą medžių viršūnėse, - nė pats nežinojo, kaip ten yra. Pagaliau nesvarbu, vis tiek čia nėriniai, žali ir mėlyni...

92754. cc-Jonai 7152012-06-09 10:15
Išeina, nes paprasčiausiai stengiuosi riboti neigiamą informaciją. Galima pagalvoti, kad žiniasklaida yra psichiatrų nupirkta, ir stengiasi juos aprūpinti darbu. Per daug nesigilinu į įvykių detales, nenoriu užsiciklinti,įsitraukti į isterišką būseną dėl NEESMINIŲ dalykų. Pakankamai turiu problemų, tad man svarbiausia yra išlaikyti gerą nuotaiką, optimizmą, t.y. psichinę sveikatą, nes kitaip būtų prastai. Tegul kaunasi jauni, sveiki stiprūs. Mano ginklas- tik kuklus balsas per rinkimus. Tai tiek.

92757. briedis šiek tiek įdomybių2012-06-09 11:46
iš E.Bioka knygos "janoama" apie burtininko mokinį. -`jaunuolis neturėjo teisės išeiti iš trobelės. Kai jis, begulėdamas hamake, išvargdavo, galėdavo atsisėsti ant dviejų medinių trinkių, stropiai nutrintų žole. Sykį, kai senis burtininkas kažką aiškino savo mokiniui, kaimynai ėmė svilinti nušautą beždžionę. Senis ėmė bėgioti ir šaukti, kad dvasios- hekuros (animistinio tikėjimo figūros (briedis))- paliko kaimą ir sugrįžo į kalnus. Visą naktį senis dainavo: "mes, hekuros, daugiau negrįšim pas tave. Mes gyvename perdaug toli. Mus išbaidė ir mes nebegrįšim"... Nepaprastai įdomi knyga. Tikras liudijimas.

92758. cc2012-06-09 12:44
Esu labai sujaudintas ir nustebęs. Ji, su kuria senokai kartais negaliu susikalbėti, kuri nesupranta paprasčiausio klausimo ar prašymo, ką tik šypsodamasi lėtai priėjo prie manęs, apsikabino, ir ištarusi- tu man esi labai geras-, pravirko. Apsiašarojau ir aš. Jos protas labai pavargęs, bet širdis -gyva. Kiek jėgos leis neatiduosiu į slaugos namus, nes ten ji bus nelaiminga. Man labai gera kai ji juokiasi, čiauška, o tai nutinka kiekvieną dieną ir ne kartą, ne du. Laukiu, kad jai praeitų kojos tinimas, tada galėtumėme kartu pavažiuoti pasižmonėti.

92761. briedis cėciui2012-06-09 15:18
ta diena yra šiandien (tik jau nelauk, kol praeis kojų tinimas- šiaip išvesk ar išvežk ir parodyk). Jei manai kitaip, paklausyk, ką aš šiandien mačiau- mano Kiprui net 12 metų suėjo- valgom tiramitsu pyragą ir girdim skambutį- atvažiuos baba pasveikint - tėvas sako- kažkas ten ne taip- pažiūrėk- sakau pažiūrėsiu, bet nemanau, kad reikia labai jaudintis- atvažiavo, ir kad prisijuokėm visi labai linksmai. ir dar iš daržo visokių žalumynų prisiskynėm, ir netgi akimirkai pamiršom kitą babą- kuri iš po baisaus insulto Kauno klinikose galus gaudo. Bet netgi maniškė ir švogierka iš Birštono (seserys škia) kelias optimistines akimirkas sudalyvavo- pasveikino, netgi į skaipą garsiai nusiriaugėjusį jubiliatą

92763. ups!2012-06-09 15:44
Alaliuja! Ji svaiksta. Gal pagaliau ir tu, cc, patikėsi stebuklu?

92764. cc- Ups2012-06-09 16:06
O kas yra stebuklas? Ar, kad susirgo, ar, kad po truputį sveiksta? Nuo Alzhaimerio niekas ,tikriausiai, nėra išgijęs?

92765. cc-Ups2012-06-09 16:17
Kojų tinimas yra kitos ligos rezultatas.

92766. Cėciui nuo raimio2012-06-09 16:29
Džiugu, kad nušvito sąmonė taviškei moteriai, bus properšų ( jei tik tikslūs vaistai ir porcijos paskirtos). Tvirtumo Tu turi ir aukštaitiško gyvybingumo, juk ir pats šitai žinai ir jauti savyje. Visi čia mintimis Tau ir Tavo namams geriausio linki!

92767. cc2012-06-09 16:33
Ačiū visiems už palaikymą. Venceremos! :)

92768. cc kukliai- Raimiui2012-06-09 16:38
Gal žemaitiško, nes mano visa plati giminė kilusi iš Žemaitijos. Net Telšių kapinėse yra besiilsinčių. Kažkada su Mama buvome nuvykę aplankyti. Ten dar gyveno Mamos geriausia draugė. Vos ne pasaulio kraštas. Aukštaitijoje tik greitai bus 20 metų kaip gyvenu.

92769. et - slogučiui2012-06-09 17:07
aišku, kad ne visos NVO yra kenkėjiškos. Paminėjot vieną iš tikrųjų žmogaus teisių gynėjų - Amnesty Internacional, kuri registruoja nereguliuojamos "laisvos rinkos" daromus nusikaltimus tautoms. Tačiau ir po šių teigiamų oganizacijų sparneliukartais glaudžiasi ne visai korektiškos iniciatyvos. Gal prieš porą mėn. TV3 rodė filmą apie tai kaip rusų biznierius, ginklų prekeivis, parceliuodamas Ukrainos nuo sovietų atlikusius ginklus, pateko į "karštus taškus` per "gydytojai be sienų" organizaciją.

Prisipažinsiu, kad aš visiškai nepolitkorektiškai ir ne tolerantiškai smerkiu tuos, kurie iš tautų bando padaryti tautų kokteilį. Jiems labai pasisekė emigrantų jankių "tautoje", tad matyt tikisi, kad būtent čia, tautų kokteilyje, ir yra jų laimė. Na ir šluoja rytiečius į vakarus, pietiečius į šiaurę ir atviksčiai. Pasi tikriausiai ne europietę virėją samdo? Tikiu, kad samdo afrikietę, kuri dar žino ką ir kaip auginti toje afrikos žemėje ir ką galima pagaminti iš tų didžiulių kaip cukriniai runkeliai afrikietiškų bulvių. O jei jau vien tik tokie kaip Pasi gyventų kur nors Korėjoje ar Tailande nusipirkę pusvelčiui jų žemes? Ar jie mokėtų auginti ryžius? Ar jie norėtų auginti ryžius? Ką jie samdytų jų auginimui? Gal čiukčius?

Aš jau gyvenau "tautų katile". Aš puikiai matau kas vyksta ir kas tai vykdo. Esu emigracijos auka ir, pažadu, tokių bus daug. Jokia paslaptis. Internete galima rasti apie Kissingerio planus monopolizuoti visus išteklius - maistą, vandenį, kurą, orą... taip, jis jau monopolizuotas ir valstybės jau moka mokesčius už orą. Ir tokie planai tikrai nėra gerų ir protingų dėdžių darbas. Sumaišyti gerai savo vietovėse prisitaikiusias tautas tolygu krokodilus išmest į Antarktidą, o baltuosius lokius su ruoniais į Nilo aukštupį.
Man keisčiausia, kad dauguma žmonių net nesusimąstydami priima tas idėjas ir kuo klusniausiai jas vykdo. O dauguma NVO tam ir įkurtos, kad pakeistų sveiką mąstymą į mankurtišką. Dabar tokį mankurtišką mąstymą perėmė ugdyti Riomerio universitetas, Įsutraukęs į internacionalinį" universitetų kartelį, jis tikisi išstumt iš rinkos visus kitus unioversitetus. Nefantazuoju. Tai parašyta jo metinėj atskaitoj. Taigi, mūsų vaikai mokės už savo smegenų pudrinimo biznį ir , įsiverginę per bankus, kitiems skleis tą patį mankurtinį mąstymą.

92770. briedis- et apie mūsų vaikus2012-06-09 17:27
Kai buvau jaunas ir nepažabotas, kartą tranzu važiavau iš Vilniaus į Druskininkus. Sustojo "moskvičius", kurį vairavo mano metų vaikinukas, vežantis pagyvenusią(man taip tada atrodė) moteriškę. Kadangi buvo pats Sajūdžio įkarštis, kalba tuoj pat pakrypo į aktualijas. Toji moteriškė sakė-:"kol neužaugs nauja karta, tol čia nieko gero nebus". Aš atsakiau- "ir vaikus tokius pačius kaip ir mes užauginsim". Gerai, kad vaikinukas buvo mano metų, nes iš tos būsimos ponios reakcijos būčiau čia pat išsodintas. Bet iki Druskininkų nuvažiavom, tik apie aktualijas daugiau nebešnekėjom

92772. slogutis - et2012-06-09 19:19
suvesti globalizacijos procesa, finansinio kapitalizmo raidos tendencijas i kazkokiu nvo nariu, konkreciu pavardziu tinkla, manau, yra naivu. gali sukti galvas elito susietumas, auksciausiu veikeju rysiai ir savitarpio pagalbos, visokie a la masonai etc; bet nemanau, kad tai perspektyvi kryptis tiksliai procesu analizei.

92773. Samanėlė2012-06-09 21:34
Labas vakaręlis.kubiloidiniai debiloidai:)Matau,kad propaganda darosi vis paprastesnė ir mažiau kokybiška-sueis belekas L ir M entelegtualamz:)

92774. s - et2012-06-09 21:47
kad jau uzdusinau kalba, tai busiu dar bjauresnis.
o tai ka siulot? koki rafinuota etnini issigryninima? isvaikyti visus vakaru agentus ir spalvotuosius, susijungti alkunemis su putiniskais saviakais ir svajakais ir duoti atpora chazarams - dantis issiepusiems i musu zeme dangu ora ir paskutini gimtosios duonos kasni?

92775. cc2012-06-09 22:01
Pritariu Slogučiui. Būkime pragmatikai, nes vien kalbomis sotus nebūsi. Prieš 20metų turėjome du kelius- likti sssr ir "turėti" ekonominį suverenumą, ar tapti nepriklausoma nuo Rusijos ir spręsti tolimesnę savo ateitį. Kažkodėl didžioji dauguma nešė muilą iš broliškų tautų sąjungos. Vėliau savo noru įstojome į NATO ir ES. Dabar Lietuva grobikų nebebijo, budriai saugo milžino galia. Ar kažkaip panašiai.:) Problemų buvo yra ir bus šioje žemėje, bet pasirinkome geriausią variantą. Jau minėjau kartą, kad mūsų draugų draugai turi būti ir mūsų draugai.

92776. briedis- r- atsiliepk fulistų motina2012-06-09 22:23
pezėkit jūs čia savo pezalus- o va http://lrt.lt/mediateka/tiesiogiai/ltv

92777. Samanėlė2012-06-09 22:49
Pasirinkome geriausia varianta.Draugas Brezneva-Liancbergas mus veda tiesiai i sviesia ateiti per kubilizmo edeologija:)50 meleardu skola per tris metus-menkniekis-net musu proanukliai nesugebes atiduoti tokios skolos,nes kubiloidinis debiloidas ja paeme uz kosmines 9 proc, palukanas.:)Tode-shlove kubilizmui-shlove kubiloidiniam debilizmui ,hlove otkatcikam kreivam-jo mamukam,Navickam,adomenam ir kitai paplavai bei kubiloidinei pamazgai:))))))

92778. Samanėlė2012-06-09 22:50
Ką konkrečiai sukūrė ir pastatė kubiloidiniai debiloidai?Konkrečiai?Išvardinkit papunkčiui,jei sugebėsit:)......

92779. briedis smanėlei2012-06-10 01:12
Na ne tave, įkyrus kvaily, aš atsiliepti prašiau. Bet iš principezistinės intrigos paklausiu (o atvirai sakant- nes rimti žmonės nešneka). Taigi- ponuli ar ponička- pasakyk koks Kubiliaus plikės plotas kvadratiniais centimetrais.

92780. briedis kol dar nemiegu2012-06-10 01:22
o tai, samanėle, gal kubiliaus nepažįsti?

92781. ei, nedėkingoji2012-06-10 01:33
samanėle, ar iš balos tau proga nuolat apsisamaninti?

92783. cc2012-06-10 08:27
Gerai, kad Britva toks aktyvus ir, kaip jis teigia, sužlugdė flailalo ir kitas aferas. Belieka pasveikinti. Svarbu tik atskirti grūdus nuo pelų. P.s. Pagalvojau, jei bankinę aferą būtų sugalvojęs lietuvis- paslapčiomis didžiuotumėmės.:)

92785. cc2012-06-10 08:35
Miestė kažkur pradingo?

92786. J.2012-06-10 08:47
Šįryt atsiverčiau Lietuvos Aidą ir perskaičiau ramų, per daug neišplėstą Navaičio straipsnelį: ***

92788. briedis2012-06-10 10:57
Papildysiu cc postringavimus apie genetišką lemtį. Sako, kad H.Daktaro senelis turėjo bėdų su smetoniška policija, tėvas su milicija, pats "henytė" ir su milicija ir su dabartine policija, o jo sūnus irgi jau už grotų.

92789. cc- Briedžiui2012-06-10 12:34
Jei tikėti šv.Raštu, tai H.Daktaro proproproseneliai Adomas ir Ieva už obuolio vagystę buvo ištremti iki gyvos galvos į katorgą žemėje. Tai tau ne kokią vištą pavogti ir gauti tris metus pataisos darbų. Vakar kažkur prapuolė viena mano višta. Nežinau kieno tai darbas. Apeisiu visą sodybą, gal rasiu plunksnų- tada vištai arba vanagui garantuoti tris metukai poilsio per valdiškus namus. Galimas variantas, kad pati nusibaigė, nes jau buvo arti šimto metų-perskaičiuojant pagal Grigaliaus žmogiškąjį kalendorių. Matomai reikia atnaujinti vištų parką, nes šiemet jau keturios savo noru iškeliavo anapilin ,sakyčiau, į vištų rojų, nes buvo labai geros, mielos, nors prie širdies glausk, ir kiaušinius sąžiningai kasdien dėjo, kas šiais neramiais isterijos ir neapykantos vulkanų įsiveržimo laikais yra itin retas atvejis. Patikėk, Briedi, nemeluoju, sakau pridėjęs ranką prie širdies. Jeibohu.

92790. slogutis2012-06-10 14:01
turint omenyje, kad adomo vaikaiciai i mokykla vaiksciojo kazkur mazdaug kartu su dinozaurais, irgi genai labai panasus i ziurkiu irgi kiauliu, tai musu elgesys dar stebetinai delikatus

92792. J.2012-06-10 16:57
Pasakysiu ką gero radau laikraštienoje: Lietrytyje - Parulskis, o Lietžiniose - labai geras pasakojimas apie Pilsudskio pradėtą karą pereito amžiaus dvidešimtaisiais metais /šveicarų istoriko nuomonė/... Ir dar: Navaičio straipsnį pasiūliau paskaityti todėl, kad pasimokytumėte, kaip pasakojant ramiai, nebauginant ir negrasinant pasaulio pabaiga, galima žmones sudominti globaliniais įvykiais. Be to, tas raminantis patarimas pasakojimo pabaigoje... Žiūrėkit man, kad perskaitytumėt...

92794. J.2012-06-10 17:08
Iš Lietuvos Žinių /jeigu pavyks/: ***

92795. korna skaito Kauno dieną2012-06-10 17:33
http://kauno.diena.lt/naujienos/nuomones/kitoks-zvilgsnis-apie-kreideles-ir-piktzoles-431512#axzz1xOPuDbLR

92797. britva2012-06-10 17:42
Įdomu kokie genai inicijavo naujosios tarptautinės finansų oligarchijos guru - Christine Lagarde`s leptelėti, kad Graikija nebūtų bankrutavusi, jei visi būtų mokėję mokesčius, o ne bėgę nuo jų į ofšorines kontoras. Va taip jos persona užsidirbo nepelnytai didelį chazariškų oligarchų valdomų laikraščių dėmesį ir atakas. Patinka man ši motera. Jei ją būtų bent šiek triek anksčiau išrinkę, gal Kubiliui nebūtų prireikę skolintis už didesnius procentus, tam, kad išlaikyti nepriklausomybę nuo internacionalinių oligarchų reikalavimų ir savarankiškai tvarkytis savam ūkyje. Bet matom, kad tai kai kam žiauriai nepatinka. Ne vien tik slogučiui. :)

92798. Nebas2012-06-10 17:43
paskutinės kelios dienos-dienos dėl kurių verta gyvent; dabar dar emocijos per stiprios kad jas paversti žodžiais/sakiniais

92800. mie2012-06-10 18:45
tikriausia nebas soko su guma nuo tilto per dane.

92801. oi, sorry2012-06-10 18:53
turėjo būti: "ne vien tik "samanėlei"" .britva

92802. ups!2012-06-10 19:28
nugenėjau pušaites. Tiksliau - horizontaliai nukirpau jų žvakutes, todėl jos dabar panašios į laiptuotas žvakides. Vieną dekoratyvinį krūmą, su raudonais lapais, greta kurio išaugo nežinia iš kur atsikraustęs ir pražydęs jazminas, apkirpau bumbulu, kuris atrodo dabar pusiau raudonas, pusiau baltas. ažuoliuką stulpu suformavau, o už tvoros užaugusią ievą - kubu. Neleisiu jiems plėstis kitų augalėlių sąskaita, Visas dvarelis nusėtas geltonais, fioletiniais, mėlynais ir baltais žiedeliais, trūksta tik purpurinių aguonų. Bet greitai pražys piliarožės palei namelį. Šios močiučių mėgstamos gėlės užauga tokios aukštos, kad užstoja man kone visą mano gražų peizažą pro langą. Tarp laukinių braškių, žemugių, čiobrelių, katpėdėlių, raudonėlio ir dabar žydinčių kampe lubinų išmėčiau penkias apvales lysveles, kuriose esu prisodinus kaip ir cc po penkis pamidorus, penkis agurkus, tiek pat porų, cukinijų, gūžinių salotų, nemažai svogūnų petražolių ir krapų, pačiam pakrašty kelios bulvės... dar turiu penkis serbentų krūmelius, vieną obelėlę, ir dvi slyvaites... vienžo, visko po truputį, ko reikia mažam rojui, nes vasara tikrai tobula. Galėtų net lietuviškesnė būti, nes per mano stiklinį nemelio fasadą gerokai prikaitina ir mano kompo ventiliatorius ima dūgzti lyg pakvaišęs bičių avilys. Prie mano etnografinio švęsto vandens šulinio išaugo erškėčių krūmas. Gražu ir naudinga, bet ką daryt, kad neišsiplėstų? Apmulčiavau juodu celofanu nuo durpių aplinkui, bet kažin ar atlaikys veržlią gyvybės jėgą. Teks daryt abortus.... :)

92803. ups!2012-06-10 19:30
norėjau tik papasakoti kaip aplinka formuoja... aplinką:)

92804. ups! ir dar2012-06-10 19:41
savo dvarelyje, namelyje ant vištos kojelės jaučiuosi laiminga ir dėl to, kad čia nėra žinių, nėra tv. Užtat norfoj nupirkau visus dvd filmukus vokeliuose po litą ir dėžutėse po du ir tris litus ir vakarais mėgaujuosi žiūrėdama. Vakar žiūrėjau Kanados nestandartinį detektyvą. Tai stabdžiau, kad atidžiau pasižiūrėčiau į Kanados gamtovaizdį, tokį panašų į mūsiškį, kad net nebesinori ten važiuoti. Dar nusipirkau lietuviškų filmų:"niekas nenorėjo mirti" ir "Tadas Blinda". Juos vešiu į Kanadą. Niekur neaptinku klasikinio "Baltaragio malūno ". Pirkčiau net du, nes to pageidauja du sociologijos profesoriai iš Kanados ir DB ir Lukšo bei Puipos filmų. Jei kas žinote kur jie mėtosi, mirktelėkite.

92805. AišV2012-06-10 19:42
labas ups. Nelabai galiu laikyt ritminio meinstrymo, nepyk. Sveikata ne ta. Gydytojai-cerberiai gali stebėt vos ne šikantį, atsiprašant. Taip, kad replikuoju į originalumą.

Matai, mažiuk. Doktrininis metafiziškumas atsivėrus galingiems Kinų/Indų inteleclobiams paprastiems (nenomeklatūriniems) intelektualams apvertė definicijas auštyn kojom. Originalumas tampa cocacolos prekine dynamika. Feisbukas ant to išvažiavo, pajutęs nuslidymą to tikro nemetafizinio originalumo jis pasintė nahui pelną ir žaidė ant socialumo. Šiaip tai yra žiauru. Toks įrankis, jei atiduodamas šuniui, tampa kaulu ir paklusnumo spekatlizoriumu.

Bijau originalumo šiais laikais. Kažkas mane varžo. Kur kas mieliau paskaitau Ketrin atrinktą almanchą, kuriame ji irgi bodisi tuo originalumu/pelningumu. Pasiilsiu dvasiškai, upsiuk. Man tai geriau. Bet ar Aš teisus? Jau nebe esu in cops. Nusumuilinu, mažiuk.

92806. AišV kitiems2012-06-10 20:17
peržiūrėjau Santara-Šviesa miniutses ir šedulus. Pralošiau Ketrin $1,000. Buvom susilažinę, kažkada, kai ji perskaitė Rastausko (Rostowki?) puskalbinę anotaciją anglų kalba, ji pasakė, kas pranešėjų tarpe nebeliks bobų (moterų), ta prasme, "daiktų" su vaginomis. Tiesą pasakius, nepatikėjau, savo laiku. O dabar? Dabar juodu ant baltu. Man sukt uodegą beprasmiška. Na, homosexualių/pervervesinių gal ir yra, bet ar tai svarbu. Ketrin dabar labai susišnekėtų su krankt. Fašistuojantys naciai žydai su jų subinlaižiais, anksčiau ar vėliau ners į reziganciją - patys sau, ką ir matom iš LT išlepintų ir bereikšmių žydų ir jų idėjos nešėjų. Kavolio nacistinis-fašistinis požiūris, anksčiau ar vėliau pasireikš net ir uniformomis ar kitokia ekvilibristika (perfrazavus hitlerio-stalino lingvistines išraiškas, būtų ident Kavolis), kai Kavolis netenka "mokesčių mokėtojų" pinigų. Just like. Pasi, šuneli, palok už Santarą-Šviesą, kam tau "įsakymai"?

92807. Samanėlė2012-06-10 20:53
Aš su niekuom nediskutuoju-ateinu,kai esu priimamas ir išeinu,kai esu išlydimas:)(kas nepagauna konteksto-priminsiu ,kad tai pervirta citata-konceptas iš "Proceso":))L ir M propagandą budriai stebi pavianas Valentinavičius,nes jis skiria pinigus valdiškam L ir M,kurio redagtorius-konservas Platelis.Platelis ir jo klapčiukai turi atidirbt už bapkes,kurios yra biudžetinės .Už bapkes,kurios yra klientų-skaitytojų,Platelis teikia kitokio pobūdžio info-meninius turinio failus...:)

92808. AišV tarp kitko, upsiui2012-06-10 21:14
pas mane lankosi toks sociologijos C(K)anados profesorius - Goldbraitas Bobis (Robertas). Man patinka mokslas Kanadoje. Jis toks nesusikaustęs kaip pas jankius. Bet jie kažkokie nedakepti, toks įspūdis. Kai Aš Jam sakau apie dekonstrucija ir metodikos paradigmą visoje sociologijoje, jie kažkaip vaikiškai elgiasiasi - užrisašinėja ant popieriukų, o po to, kartais jiems ten vėl išnaujo tą patį. Infantilai tie profesoriai. Bijočiau su jais.

92809. Samanėlė(OK):)2012-06-10 21:31
aišvui galiu oponuoti ir oponuoti:)Tik-ar reikia?Ar aišvas nėra kurčias už paviano Valentinavičiaus pinigus?"Atsivėrus galingiems kinų-indų flūdamz ir t.t.t.",nieko nepaprasto neįvyko,mielas aišv.Apie tokius atsivėrimus dar prieš keliasdešimt metų paporino ir įspėjo Makliūgenas su savo genialkia "mechanine nuotaka",bei genialus pilosopas Walter Benjamin "Nušvitimuose".O kū jau kalbėti apie postmodernių genijų nuojautas bei įžvalgas-Deliozo,Deridos ir dar daugybės samprotautojų darbus?:)Facebookas yra numatytas labai konkrečiai Makliūgeno darbuose,kuriuos įkvėpė W.Benjaminas:)Nelabai suprantu kodėl turėčiau nustėrti,kai aišvas kažką "giliamintiškai" "demaskuoja" ir tipo "atveria":)))))

92810. Samanėlė2012-06-10 21:43
"Meniniai turinio failai" turėtų nepaprastai dominti viĄrslo vadus.Tačiau-nedomina,nes Kubilistano CCP viĄrslas yra primytyvus mazdaug pinkiolikto amžiaus lygio.Koks ir kubiloidų mentalitetas.Kas valdžioj-toks ir verslas,socialinė aplinka bei intelegtualinės intencijos:)Ania,aišvuk?Ar save laikai avangardu?:)

92811. mie2012-06-10 21:45
ateis pasi ir sakys, kad vel prisikta. kaip negrazu.

92812. Samanėlė2012-06-10 21:54
pasi,sisi,briedzio,aisvo ir panašių bėda yra ta,kad jie konstruoja savo realybę,nes realybė ir yra konstruojama:)(Valdžios statytinių).Kurie skiria pinigus ir pasi,sisi,aišvams ir pan.Paradoksas ir kognityvus disonansas aciranda tuomet,kai pasi,sisi,aišvas su briedžiu ima klykti,jog dulkintis per užpakalį-nesmirda,o štai tabako dūmai-smirda:)

92813. mie2012-06-10 22:03
kazka parase samanele, bet nezinau ka, nes neskaitau gi.

92814. mie nuo AišV 2012-06-10 22:10
matai, pasi yra antros kartos šuo. Kiekviena dynaminė visuomenė privalo turėt kas 6 metai refeksinių DidžVyrių (GreatMan). Pirmojo lojančių šunų vajus buvo su Laimantėliu Jonušėlius (Drazdauskienė include). Prisimenu tais laikais šaunų demskuotoją Toto. 6 metai praėjo, tai visuomeninės rotacijos periodas - atsirado kita lojančių šunų etapas. Tai toto (iš mažosios raidės) ir pasi su savo partagenosais. Trečią lojančių šunų atpažinimą galime surasti ir II demskuotojų (Ilzė Butkutė/ Navakas) ir tokia pigių intelektualų rotacija vyksta ištisai. Įdomiausia tai, kad I ir ,pvz, III kartos šunys labai draugauja. Nesnustebčiau, kad jonušėlis su butkute yra geriausi draugai. Tai yra tik LOGIŠKA. Daugiau nieko, mie. Tikrai. Nieko intelektualaus.

92815. Samanėlė2012-06-10 22:11
Neskaityk,mie,to,kas tave išmuša iš vėžių.Įsijung LNK ir pažėk Krivicko sapnų enterpretaciją kokią:)Pastudijuok paviano Valentinavičiaus blevyzgas ar paklausyk nevykėlio laboranto Kubiliaus kalbų:)Miegosi kietai ir saldžiai:)

92816. Samanėlė2012-06-10 22:55
Beje,postmodernūs "jautruoliai" deliozas ,derida ir kiti,itin jautrūs pasirodė butent konkretcių matematikos mokslų psiekimams:)Tiesinis programavimas,kuris atvėrė kelia "stringų teorijai",netikėtai išvirto į "diskursą" bei "hermeneutiką":) "S čievo by eto"-pasakytų ruskiai?:)

92817. ivs2012-06-11 05:01
nezinau, kazi ar man patiktu bumbulu ir kubu peizazas.

92818. ivs > mie2012-06-11 05:04
o ka? po ups dar kas nors yra parasyta?

92819. je -ivs2012-06-11 09:00
neprirašyta, o prišikaliota aišvo-samanėlės.

92820. kan ups2012-06-11 09:11
Kino kopijas gali padaryti Kinematografininku sajunga. Tel. 2120759, atsilieps pats G.L, arba Aurelija. Susitarsi, jei graziai paprasysi.:)

92821. AišV2012-06-11 10:03
samanėle. Tavęs Aš nepagaunu truputuką. Nematau jokio poreikio kurti atskirą kultūrinį klaną in LT. Reiktų paieškot vietos jau esančiuose. Mačiau kokia korumpuota yra Canados kultūra palyginus su US. Negaliu patikėti kad in LT yra geriau. Nors ką gali žinot kas toj Lietuvoj dedasi? Būtų indomu sužinot kas ir kaip, bet ... hm, dabar jau bus tylima, nes Europa (LT include) yra ilgam sustojusi. Kiek suprantu - stagnacija. Nors 92819`o aistringa reakcija rodytų ir silpnas pozicijas, bet tai greičiau nuo pinigų stygiaus.

92822. samanėlei dar nuo AišV 2012-06-11 10:33
Aš irgi Tavo į samprotavimus žiūriu rezervuotai. Matai, amžinai tamsta darai systeminę klaidą. Matematika yra kone vienintelis negamtos mokslas mokslų puokštėje. O Žmogus/Visuomenė yra priklauso Gamtos Mokslų laukui. Juos laikyt kartu viename krepšelyje yra pigoka.

P.S. žinoma visų religiniai/ideologinei bandymai išgamtinti Žmogų sukuria matematikos-human iliuziją, kad Žmogų galime išrišt universaliais dėsniais. Bet man tai yra demagogiška. Gal tai mano problema, gal Tavo.

92823. mie ivsei2012-06-11 11:35
po ups as kazka rastelejau, bet daugiau nieko nera, ne.

92825. raimis, šalutinis įspūdis...2012-06-11 12:50
" rastelėjau" - labai gražiai pasakė šaunioji čikagietė Ivs... Reikia skaityti ir vertikaliai ir horizontaliai, tada ryškėja slapti asociatyvūs sąryšiai, dekonstrukcijos ir implikacijos, atrodo, iš labai tolimų minčių... Tiek samanėlės ( kurio patetiška paniekai nepriatariu dėl jo aplombo), tiek Artūro iš Vilniaus paradigmomis apie socialinį dinaminį paradoksizmą - su malonumu perskaitau, jau nekalbant apie logiškus bei argumentuotus Britvos , Ups ir Et komentarus; komentatoriai, pravėrę langus ir atvėrę savo namų/galvų duris, be ebejo, ir Krankt, raiškiai ir trankiai apibūdinanti USA vykstančius socialinius ekonominius procesus ( žinoma, ne visus ir ne vsama kame). Ačiū, maloniai ir atidžiai perskaitau atvėręs savo namų provincijoje orlaidę (" fortkę, bratka Ežerai ežerinskai, kalbos filtruotojau:). I improved, of course...

92828. britva - AišV2012-06-11 14:10
kaip tau, mažiuk, mano, t.y. Christine Lagarde`s mintis, jog Graikija nebūtų bankrutavusi, jei visi būtų mokėję mokesčius, o ne bėgę nuo jų į ofšorines kontoras. Kiek žinau, Graikijoj yra socialistų bazė, Labai turtingų socialistų, kurie diktuoja ką kiti ES socialistai turi daryti.

Beje, samanėlė tau oponuodamas mini tokius naujus postmodernistinės moralės kūrėjus kaip Walter Benjamin, Jecques Derrida ir Gilles Deleuze, kurių teorijas praktiškai ir įdieginėja NVO. Ką į tai galėtumm ataskyti, mažiuk?:) Tai galingi smegenų pudruotojai. Derrida, kilęs iš Šiaurės Afrikos safardų, dar sudijuodamas Harvarde, cituodamas chazarų kilmės Benjaminą įrodinėjo kokią reikšmę ir galią, turi turėtį įstatymas įdiegiant naująjį supratimą apie moralę. Tai savotiškas sukilimas prieš pačių safardų iki šiol išpažįstamą Torą su dekalogu. Beje šis moralistas žavėjosi tais pačiais filosofaois kaip ir Hitlerio ideologiniai propagandistai. Labai keista.

92829. >>AišV2012-06-11 14:15
neatribok, gerbiamasis, matematikos. Tai holistinis mokslas ir jis apima viską. Jei netiki, paklausk Pitagoro.

92832. britva - raimiui2012-06-11 15:17
dėkui už gerą žodį, raimi. Toli gražu ne visiems politika įdomu. Tegul neskaito. Niekam neperšu savo nuomonės, nes ir ji kinta. Štai gavau prieš kiek tai dienų savo e-pašte kvietimą nuo Martišiaus į Kuolio organizuojamas eitynes. Nėjau. Nes nebesuprantu už ką jis. Žinau tik prieš ką. Prieš tai, kad buvo pašalintas Valdas Vasiliauskas e-laiške rašoma: "Nuėmė" redaktorių už teisingą straipsnį apie absurdiškus Lietuvą naikinančius energetikos projektus. " Iš kur jie gavo mano E-adresą? Niekam neduodu. Gal kartą netyčia nuspaudžiau OK kai čia išlindo "culture.lt BALSUOK". Va ir nubalsavau už kažką. Prieš energetinį projektą ar už autanaziją? Na, gal Kuolys išauklės "pilietinę visuomenę", beyt kurlink jis ją tempia. man neaišku.

92834. pž raimiui2012-06-11 15:21
O aš visiškai atvirkščiai manau, kad jūsų suminėti autoritetai varo visišką briedą

92836. ex2012-06-11 15:32
o as vertikaliai skaitau tik samanele

92837. ex2012-06-11 15:37
rytais, kai geriam kava kavinukej, matau vyriski einanti i graza po namu su tokiu itaisu: ant sluotkocio galo pritvirtintas veidrodelis, o truputeli auksciau zibintuvelis. Nemanau, kad jis tikrintu mano fiat ferari, bet aiskiai tikisi rasti sprogmenu...

92838. mie ex2012-06-11 15:56
ziurek, gal kada pamatysi praeinanti ta su sprogmenim.

92839. ivs > raimiui2012-06-11 16:10
"rastelejau" parase saunioji vilniete mie.

92840. raimiui2012-06-11 16:11
dar vienas šuo palojo - pž. Iš II ešelono ar I ešelono? Reiktų paklaust Ilzės Butkutės - ji labai gerai pavaro prieš violetinių fanatizmą.

92844. J. - pž2012-06-11 16:37
Manau, kad visi trys p.Raimio išvardinti asmenys yra daugiau negu pakankamai išprusę /man prie jų nėr ko lygintis/, tačiau iš jų tik vienas man yra autoritetas, nors mūsų požiūriai ne visada sutinka... Apie kitus du nesinori kalbėti, o ir nelabai turiu ką pasakyti - tegul jie būna sau, o aš sau.

92845. ex>mie2012-06-11 16:38
jei iesko, tai matyt ir randa...
siandien nusipirkau kazkokiu neaiskiu vaisiu, isore kaip rojaus obuoliuko, o vidus kaip slyvutes. Nuo tokio aprasymo atrodytu, kad bus rugstus, bet visai malonaus saldaus skonio.

92904. cc2012-06-12 13:05
Galite mane pasveikinti su šeimynos pagausėjimu- išsiperėjo vandeniniai viščiukai. Kelia baisiausią alasą, neapsakomas armydėlis. Negaliu atsigrožėti stebėdamas kaip jie šmižinėja tarp meldų. Dar juos vadina meldų vištelėmis.

92906. cc2012-06-12 13:21
Šiąnąkt ramiai miegojau,maloniai sapnavau Molėtų tvenkinį, nors ir teko kas dvi valandos šokinėti iš lovos, bet deja, vienas kartas nemelavo. Kažką reikia pamėginti keisti technologiniame procese, kaip sakoma- modernizuoti jįjį. Vakar vėl nuvežiau mašiną nepabaigiamam remontui. Pusvalandį prasikankinau stovėdamas greta mašinos kankinamas siaubingo popiečio miego ir karštos saulės ir galvos skausmo. Jei turėčiau, būčiau atidavęs pusę, ne, visą karalystę už posmelį miego. Iki darbo pabaigos buvo likę dar valanda laiko, tai jaučiau, kad numirsiu, jei nedingsiu bet kur. Pats miestukas netraukė, tad nutariau nueiti prie didelio tvenkinio , nes toje vietoje dar nesu buvęs. Kaip visiems gerai žinoma, per Molėtus teka sraunus upeliukas, tiksliau- tekėjo, nes įrengtos kelios užtvankos upeliuką pavertė dviem nemažais tvenkiniais.Vienas yra greta pačio miesto centro, o kitas- žemiau, jau pakraštyje. Tarp jų kokį puskilometrį slėnyje čiurlena sraunus upeliukas. Tai gan apleista teritorija, vienoje , šiaurinėje pusėje įsikūręs privačių namų nedidelis kvartalas, pietinėje- nuo sovietmečio stovi pramoniniai nykūs pastatai. Taigi, nutariau susipažinti su tuo antruoju tvenkiniu. Ir nenusivyliau.

92988. Cėciui nuo raimio2012-06-13 16:50
O kas buvo toliau, kaip ten ta tvenkinio apžiūra, bičiuli? Gal numigai kokį posmą palei tvenkinį atgulęs?

93045. J.2012-06-14 18:31
Dvyliktos klasės istorijos egzaminų testai: *** aš tai, ko gero, nebūčiau išlaikiusi.

Parašykite savo nuomonę

Įrašykite skaičių: Trys šimtai dešimt
Vardas arba parašas:
El. pašto adresas:
Straipsnio vertinimas:

Kultūros kalendorius
nuo 2012 m. Birželio

PATKPŠS

 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31  

 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31  

Nuorodos:
Kultūros vartai, Literatūra ir menas, Nemunas, Poezijos Didžioji Kunigaikštystė, Kulturpolis.lt


Rodoma versija 1 iš 3 
11:36:08 Jun 15, 2012   
Jun 2011 Jun 2013
Sąrašas   Archyvas   Pagalba