Literatūra ir menas

Lietuvos rašytojų sąjungos savaitraštis „Literatūra ir menas“

2012-03-09 nr. 3370

| Spausdinti | Archyvas | Redakcija |


VIRŠELIAI 
 GEDIMINAS KAJĖNAS29
• VIKTORAS BINKIS2
• DALIA KAVALIAUSKAITĖ3

KULTŪROS ŽEMĖLAPIS 
• PARODOS
• VAKARAI
• REKLAMA

VIENAS EILĖRAŠTIS 
• MANTAS GIMŽAUSKAS.
gimtinės aplankymas
8

REDAKCIJOS SKILTIS 
• VAINIUS BAKAS.
Манo кaлбa – манo твиртoве
18
• TRUMPA KRONIKA

POKALBIAI 
• KORNELIJUS PLATELIS kalbasi su VYTAUTU LANDSBERGIU.
Gyvybė daro meną
7
• Intelektualų vaidmuo atkuriant Lietuvos valstybę52

LITERATŪRA 
• VALDAS V. PETRAUSKAS.
Kanada, 2011: jaunystės metai
4
• AUDRONĖ KUČINSKIENĖ.
Pasivaikščiojimas po Trajano laikų Romą
10
• Bibliografijos ir knygotyros centras

DAILĖ 
• KAROLINA TOMKEVIČIŪTĖ.
Pasaka apie dvi grafikes
5

FOTOGRAFIJA 
• RIČARDAS ŠILEIKA.
Apie chaoso tvarką ir laikinąsias amžinybės sankabas
4

KINAS 
• Tylūs sprogimai1

TV: ŽIŪRIM, KĄ TURIM 
• Vienybė, brolybė ir karvės7

MUZIKA 
• JŪRATĖ VYLIŪTĖ.
Šalia tremties
2

AKTUALIJOS 
• Tibetas: šalis be Naujųjų metų2

VERTIMAI 
• Tantrinis budizmas: į nušvitimą per aistras23

PROZA 
• RAMUNĖ KARLONIENĖ.
Sraigė ir jūra
8

POEZIJA 
• KĘSTUTIS RASTENIS7

25 PUSLAPIS 
• GERDA VENČKAUSKAITĖ.
Trys pasauliai
7

AKTYVIOS JUNGTYS 
• IEVA TOLEIKYTĖ.
Laikina (?) meilė (?)
2
• VAKARĖ SMALECKAITĖ.
Kodėl kartais geriau atsidurti tarp akademijos ir kino pavasarių

VAIZDAS PRO „VARTUS“ 
• DANUTĖ GAMBICKAITĖ.
Apie būtąjį kartinį laiką

KITOKIA GRAFIKA 
• VYTAUTAS STALMAČENKA.
Didžioji mano revoliucija
3

SKELBIMAI 
• Kultūros rėmimo fondas skelbia
• Nepamirškite užsiprenumeruoti!
• Mieli skaitytojai,

DE PROFUNDIS
„Veidrodžių salėje neįmanoma
atgręžti sau nugaros“ Henry Miller
 
• res ludentes / žaidžiantys daiktai
• VARLAM ŠALAMOV.
Priepuolis
1
• ANDRIUS ŠIUŠA.
Išbiros
1
• ANDRIUS ŠIUŠA.
Dėlionė
1

Parašinėjimai 
• Devyniasdešimt devintoji savaitė311

VIRŠELIAI

GEDIMINAS KAJĖNAS

[skaityti komentarus]


Gedimino Kajėno nuotrauka „Mandalos gimimas“ (2009, Vilnius)


 

Skaitytojų vertinimai


83914. hm2012-03-09 17:31
E.redakcijos reakcija Kvailo komentatoriaus, kurio IP 84.15.117.200, kvailas komentaras sugrąžintas:

Skustagalviai uosto koksą?

Na argi komentatorius protingas? Argi išsilavinęs apsiskaitęs žmogus (M.Peleckis!!!) gali taip lėkštai juokauti? Panašu, kad kažkas pasirašinėja svetimu vardu.

84168. E.redakcijai2012-03-12 17:18
Pirma, jūs neturite teisės skelbti mano IP. Antra, tai buvo nuomonė-impresija, o ne kvailas komentaras. Trečia, jūs neturite teisės manęs įžeidinėti, vadindami "kvailu". Ketvirta, ar Lietuvoje jau įvesta cenzūra, kiaulės subinės? http://mpeleckis.eu/publicistika/42-kulturos-plesiniai-ir-makulatura

E.redakcijos reakcija: Pirma, turime ne tik teisę, bet ir moralinę pareigą skelbti IP. Antra, panašias impresijas patartina rašyti ant namų tualeto sienos. Trečia, "kvailas" komentaras ir yra kvailas, o ne "kvailas" - vadinkime reiškinius savais vardais. Ketvirta, turėtų galioti autocenzūra (kiaulės subinė - labai linksma), o jei negalioja, tai tokią paslaugą suteikiame (kol kas nemokamai, tarp kitko).

84180. mie - el red.2012-03-12 17:58
rodos, labai isijautet i virsininkus. gal perdaug televizoriu ziurite.

84193. muse2012-03-12 19:05
nuotrauka labai dekoratyvi, jei ką.. tik mandala, manau, yra asmeniniė, ne klektyvinė.. bet ką aš žinau,,,

84219. e.redakcijai2012-03-13 00:35
Kiekvienos fotografijos percepcija, kaip mokė a.a. S.J.Valiulis, iki kurio kai kaip kaip iki mėnulio ir dar toliau, yra asmeninė, taigi jei aš joje matau kažką, tai ir yra tai. Nėra universalios fotografijos prasmės. O nuotraukos parašas yra tik jos autoriaus nuomonė. Galima daugybė interpretacijų, kas nuotraukoje / fotografijoje pavaizduota, ir manoji niekuo ne blogesnė už kitas, su visa pagarba Tibeto vienuoliams, apie tą cenzorhedai nieko išvis nesupranta. Kiaulės subinė išties linksma, nes tai parodija į "auksinę subinę" iš TB, bet, kaip jau minėjau, kai kam iki S.J.V. toli toli... Atia, teletabiai... :D

84220. cenzorhedams2012-03-13 00:36
Sakote, "kol kas nemokamai" cenzūra, o po kiek kaštuos cenzūra po rinkimų? Ypač, kai subyrės valdančioji? :D

84221. one more time2012-03-13 00:37
Negabūs žmonės tesugeba gabius kvailiais išvadinti, pretenduodami į tiesos monopolį, kurio nėra ir negali būti, nes tai - menas. Bet cenzorhedai juk to nesupranta, jie glavlitas, moskovijoj praėjęs tam tikrus mokslus :D

84225. briedis 19,20,ir21manm numeriams2012-03-13 01:19
Kurgi ne...Aš sakyčiau, kad jūs painiojate cenzūrą su paprasčiausiu dėmesio stygium. (kitaip sakant- jeigu jūsų gražuole nevadina, nereiškia, kad esat bjaurybė)

84405. Šiaip2012-03-15 18:12
Tos mandalos ir tibetai.. Kaip tai svetima. Nė velnio mes ne pasaulio piliečiai. Vertybė yra savastis. Dar betrūko, kad gyrčiau tuos čiurkas barstančius smėliuką. Buvau vaikas, žaidžiau, dabar kai matau suaugusius diedus, kašką buriant.. Da nu juos

84429. 83914-ai2012-03-16 00:23
Vadinamoji el. redakcija, ar kas jūs ten būtumėt: V.Bakai, J.Visockaite etc. Nustokit tyčiotis iš žmonių, jūs galutinai nuvarysit "Literatūrą ir meną". Jau dabar rimti žmonės nebemėgsta jo dėl arogancijos ir pasipūtimo, kurio gerokai daugiau nei literatūros ir juolab meno. Sakau draugiškai - man gaila kadaise (ne taip jau seniai) geriausio kultūrinio leidinio. Dabar jau galima užpirkti jam mišias, nes šio leidinio nebėra. P.S.Įdomus sutapimas: vos atsirado pinigų žurnalui, priskreto visokių neaiškių gauja, ir viską sugadino. P.P.S.Visada taip buvo ir bus. P.P.P.S."Bajeris" apie kokso uostytojus kur kas labiau vykęs nei Bako nusišnekėjimai kirilika/kirilica. Matyt, jaunuolis neturi humoro jausmo. Jis, ko gero, ir Woody Alleną uždraustų. O IP panaikinkit, "el. redakcija", paskutinįsyk geruoju prašau. Nes būdamas apsiskaitęs galiu jums pridaryti bėdos.

84431. mie2012-03-16 10:36
zmogau, kam rupi tas tavo ip. seniai visi pamirso.

84445. to mie2012-03-16 13:43
Principo reikalas

84446. mie2012-03-16 13:45
ziuriu ko silgalis toks drasus ir fainas. jis gi kitiems liberalams priklauso, ne capliko. net nustebau, negi dabar kiekvienas turi savo nuomone.

84447. mie2012-03-16 13:46
oj ne cia parasiau. perkelsiu. beje, kartais reikia pamirst principus, savo paties labui. nesinervinti.

84467. naftalininio litmenio2012-03-16 18:35
protingi ir laisvi žmonės seniai nemėgsta (pirmiausia dėl turinio, antra, dėl palaidos balos kalbos fronte, trečia, dėl stebėtinai sunkaus bendravimo - kol teiksis atsakyt į laiškus, ojoj...), ir jeigu iš tiesų buvo ištrintas tas juokaujamas komentaras dėl vienuolių uostymo, tai čia ne tik siauraprotyste, bet ir visa nepilnaprotyste kvepia. Bet aš, žinokit, nesistebiu - to ir tegali laukti, deja

84470. Tara2012-03-16 20:02
Kaip supratau, Gediminas čia tikėjosi sulaukti diskusijos apie kraupią Tibeto situaciją, kai minima žiauri sukaktis, o ne tokių neskanių nebrendylų juokelių. Tiesiog reikia jausti, kada kas tinka, o kas ne. Barbarai.

84476. Marijus Širvinskas2012-03-16 23:48
Netyčia pamačiau, kad čia rimtas konfliktas įsisiūbavo. Komentaras-juokelis, tebūnie, neskoningas. Tačiau redakcija pasielgė aiškiai neadekvačiai. Reakcija - pirma ištrinti komentarą, paskui viešinti jo autorių - neatitinka jokių moralinių ar pareigos kriterijų. Gal tada metas pereit prie registracijos kaip Šatėnuose?

84478. toto2012-03-17 00:30
Anot Gedimino Kajėno viršelio, Tibete situacija tikrai kraupi, ten skustagalviai vienuoliai iki pažaliavimo uosto koksą. Metas pereiti prie landynės uždarymo.

84485. taip, toto2012-03-17 09:32
gerai įsivaizduoju didelį ir gerą tavo bybį nuleistą ant megztų berečių. Toto bybys toks ilgas, kad apšika Latvių g. pastatus, Vasaros g. kontingentą ir, svarbiausia Landsbergio megztą beretę, kuri Yra Didžiausia Šiaurės Vakarų Rusijos krašte.

84497. mie - astuom penktam2012-03-17 10:58
budama barbare spesiu: landsbergis tibete sugriove kolukius. stai kame baisiausias baisumas.

84525. to mie2012-03-17 14:20
kas pasėta, tas ir pjaunama. Ypač keistai gailiai atrodo tie sėjikai dabar. Ta prasme, tu mie ir toto. Negi abu rūkot koksą?

84528. xX2012-03-17 14:46
man tai jokie ritualai nesuprantami buvo iki tol, kol juose nesudalyvavau. Kažkas belaukdamas svečių kepa blynelius su įdaru - ritualas. Šeimos biudžeto sąskaita. Paduodama ranka ar prisiglaudžiama susitikus. O jei nesiplovė rankų, vartelius tai visi, kas netingi, atidarinėja? Nusišypsoma prasilenkiant gatvėje. Plytelė išsišokusi - žiūrėk po kojomis! Atsidūstama prisėdus.

Ir kam visa tai? Juk galima robotizuotis, toto?

84530. mie2012-03-17 15:06
vartelius atidarineja tie, kurie nori ieiti arba iseiti. ner cia jokio ritualo. nesuprantu kas paseta ir kas yra sejikai. esu atpratus nuo pasakeciu zanro. buciau dekinga, jei pasakytumet tiesiai. ar turiu jaustis kalta del to, kas vyksta tibete? arba siera leoneje? nesijauciu, man isties liudna. bet jus (kazkas neapciuopiamas be nicko) jauciates geriau, jei apkaltinate kitus nejautrumu. o tai jau yra liguista.

84533. xX2012-03-17 15:16
ranką paduot susitikus yra ritualas.

84534. xX2012-03-17 15:17
arba nepaduot.

84594. laumė2012-03-18 17:03
Rankos nepaduot - jau principas, o ne ritualas :) turbūt nesudalyvavai, xXai, kad taip šneki...

84719. tritaškis2012-03-19 16:26
Ateina Laumė ir nelyg KT ( konstitucinio teismo) teisėja taria lemiamą nuosprendį. Ir dar moraliu pirštu baksteli: "turbūt nesudalyvavai, xXai, kad taip šneki...". Ir kaip tokios laumės nejaučia savo imperatyvų nekorektiškumo?

85263. na,2012-03-25 16:58
ne tiek mandala. kiek spekuliacija mandalizmo aurizmo masizmo tema. masinė mandala?

85264. jo2012-03-25 17:02
tai supratau ir aš. viskas dėl kokso, taip?

Parašykite savo nuomonę

Įrašykite skaičių: Trys šimtai dešimt
Vardas arba parašas:
El. pašto adresas:
Straipsnio vertinimas:

Kultūros kalendorius
nuo 2012 m. Birželio

PATKPŠS

 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31  

 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31  

Nuorodos:
Kultūros vartai, Literatūra ir menas, Nemunas, Poezijos Didžioji Kunigaikštystė, Kulturpolis.lt


Rodoma versija 1 iš 3 
11:33:49 Jun 15, 2012   
Jun 2011 Jun 2013
Sąrašas   Archyvas   Pagalba