 Dailininkai - Ilona Kukenytė ir Daumantas Každailis |
Beigbeder F. 14.99 . - V.: Tyto alba, 2003.
Knyga apie išprotėjusio XXI a. pradžią. Knyga, dėl kurios jos autorių atleido iš darbo garsioje reklamos agentūroje (jis teigia, kad ją ir rašė norėdamas, kad jį atleistų).
Tai romanas apie reklamos ir reklamos kūrėjų pasaulį, apie užterštas mūsų smegenis. Piktas, ironiškas, beveik autobiografinis, nešvankus ir lyriškas. Romano herojus Oktavas dirba vienoje didžiausių reklamos agentūrų, yra nepadoriai turtingas, priklausomas nuo kokaino, ir taip toliau. Jo lūpomis autorius atskleidžia reklamos kūrimo metodus, jos technologijas, ragina išsivaduoti iš kasdienio "smegenų pudrinimo". Knygos stilius (kaip ir tos pačios reklamos) pasižymi trumpomis frazėmis ir formuluotėmis, aforizmais.
Pasak autoriaus, "literatūra - viena iš paskutinių vietų, kur dar nėra reklamos. Knygą rašydamas esi laisvesnis, nes ji nėra finansuojama reklamos - kaip kad spauda ir televizija".
Beje, tai antroji šio autoriaus knyga lietuviškai. Pirmąją - "Meilė trunka trejus metus" - "Tyto alba" išleido pernai.
P.S. Retai pasitaiko matyti "Tyto albos" darytą viršelį, kuris atitiktų knygos turinį. Šis toks.
B.M.