na tos 100 metu senumo kunigo dejones aplamai neaktualios nei kaip istorija nei kaip kurinys.
susidaro ispudis, kad literaturmenio redakcijoje ideju stygius. patikekit - sis kunigas tikrai nei jusu nei musu jau nebeikveps.
Pritariu Patriotui. Paskaicius komentarus susidaro nuomone, jog LM redakcija ir visi rasantys ar kada nors rase yra debilai, o skatytojai - didieji, viska suprantantys intelektualai. Apskritai komentarai yra tik tam, kad "pavaryt ant redakcijos". Siulomas sprendimas: nepatinka - neskaitykit.
vakar ziurejau toki filma apie Indijos nasles/
viskas pasakyta /
ir apie musu valdzia/
ir apie m,usu meile ir santykius/
kurie yra arba kurie /
kuriu nera ir nebus/
arba... /
kadangi gyvenam zenklai/
man nezinant ir tau / nezinant// jums visiems nezinant/ nes yra taip kaip raso / svaresne energija uz mus/
dabar man jau rytoj vel tures but geda/kad cia isiveliau ir rasau/
kaip ta indijos nasle deive
juk cia lietuvoj jei isteka skiriasi ir simtakart turi teise isteketi?
kas dar kas nors turite klausimu?
kapstykites pagal sazine, cia jau taip.
pasiraso: ausros vartai. Juozapas, marija, jezus, t5rys viename ( mokslininkams tyeks spresti sia lygti)svariai, energetiskai, korupcija cia bejege
kaip jus visus primusciau/
ak kaip primusciau pagalvemis/
sprigtais/
meile neytgi neshurezisuota, /
mokausi kalbeti/ jusu kalba/
rytoj jau nebemokesiu/
poryt manes ieskosite/
man svarbu, ar vaiakas saugius/
man niekas daugaiu uz vaika nesvarbu/
kadangi jyums na\mano vaikas nesvarbu/]
kuris uzaugo/
svaerbu tik paskalos/
o jo augimas dvasiskas/
nusisikt visiems be isimtiets/]
tuoj parasysite, kad pasigfere iliondonm i litmeni/*
tai prasau isbrau,ite viska/
mnes isbraukti taip lengva
o kllaidas istaisyti niorkqs nenoti gramatines ,orekturos gausis gsip kad as viska istrkinskiu
ir neliks teksto, kuri dabar rasau, nesneturiu jrgu taisyti klaidas el. opastuu,
Šaunu. Reiškiu pagarbą p. V.Sventickui už gerą mintį ;) Ir eilėraštis aktualus. O jei jau kam Maironis neįtiko - dažniausiai, stovėdami kalno papėdėje, neįžvelgiam jo dydžio ir grožio... :)
Ane - gerbiamasis/-oji, tai turbūt Jus jų (t.y., mankurtų) sluoksniui ir tektų priskirti? Gyvename daugmaž laisvos nuomones raiškos laikais, negana to, diskutuojame kultūros savaitraščio puslapyje, o čia iš karto - plūstis... :)Kažkam Maironis daro įspūdį, kažkam - Kunčius, ane? :)
Gerb. Onei - žiupsnis prisiminimų. Seniai seniai, XX a. paskutiniajame dešimtmetyje, kiekvienas/-a pradėjęs rašyti jaunas žalias poetas ar poetė jautė kažkokią keistą pareigą, gal net - maniją? - paneigti, atmesti, išplūsti ketureilius ir Maironio kūrybą. Kažkodėl būtent Maironio, lyg kitų nebūtų. Tada net nepagalvodavom, kad išradinėjam dviratį, nes pirmi Maironį gi "atmetė" ir išplūdo keturvėjininkai. Vėliau tai praeidavo :) Pora metų vėliau atėjo mada paneigti, atmesti, išplūsti etc. Just.Marcinkevičiaus kūrybą. Ir vėl praėjo... Beje, tuometinio jaunimo kaip formą peiktus ketureilius A.Marčėnas sėkmingai rašė tada ir dar ilgai po to... Įdomu, kokia bus kita mada? Tai tiek šyptelint:)
Nei dėl vieno Jūsų paminėtų autorių nedribo putos iš nasrų ir nei vienas man gyvent netrukdė. Bet jei kas Brazdžionį paminėtų... Ugnis iš šnervių ir ragai į priekį. : - )
siuolaikines propagandos niekas rasyti nenori, tai pradejo ilgaskvernius is istorijos kriptu traukti. taip, krize ne tik ekonomikoje, bet ir kulturoje.:(
Ar tamstai kas davė teisę visus mokyti ir savo partinę liniją stumti?
Perskaičiau komentarus - niekas čia nesiplūsta, nė iš tolo nepanašu. Nereikia kelti audros stiklinėje ir viską tempti ant savo kurpalio. Beje, labai jau primityviai. Dievas neapdovanojo galimybe čiulbėti, tai nebūtina ir kvarksėti.
Gerbiamas ei,
vis tik esu už nuomonių įvairovę. Čiulbėjimo prioritetus, pilnutinę teisę į kultūringą internetinį pašnekesį ir kitas anoniminio komentavimo gėrybes palieku Jums - laikykim, kad užčiaupėt tą primityvų promaironišką varliuką. P.S.Nepriklausau jokiai partijai, nors ačiū už idėją, pasvarstysiu apie tai :) Gero vakaro visiems,ir ačiū gerb.Onei už l.l. smagų vaizdų komentarą :).
Visada buvau gryna būtis-sau. Kada pradeda patetiškai kliedėti transcendentais Tėvynė-Motina-Lietuva pasijusdavau našlaite. Kai subrendau, atsidaviau pirmapradžiui instinktui, kūniškam atsidavimui, kad pajausčiau šiapusinio horizonto ribas. Pajutau ir pasibaisėjau pa-ribiniu fenomenu -- rimuota artikuliacija noumeno, patinkančio masėms.
Jei rimtai, angažuoti ideologiniai poetai turi pasielgti kaip Majakovskis. Tokia tik jų vertė -- nusišauti ir palikti eiles vaikams. Jų ir yra stiprybė -- rašyti vaikams, kvailiams, Dievo trenktiems per galvą. Gi Poetas anapusinė būtybė su infantilišku atavistišku sriegiu.
Jei rimtai: skaitai garsiai Brazdžionį ir prasideda smegenyse lingu lingu. Bandai supaisyti iš kur čia tie kvapai dezodoranto su prakaito smarve sumišę. Ir jokios reminiscencijos apie Nemunėlį nepadeda.