ŠIAURĖS ATĖNAI

Šiaurės Atėnai. 2009-12-25 nr. 970

| Spausdinti | Archyvas | Redakcija |

DENNIS O’DRISCOLL. Eilės (15) • GIEDRĖ KAZLAUSKAITĖ. Vienybės bokštas (65) • ANDRIUS PATIOMKINAS. Šiltnamis (2) • SARA POISSON. Pasaulio užkariavimas (16) • KĘSTUTIS NAVAKAS. Sutiktas Kaunas (107) • ROLANDAS KAUŠAS. Su kuo valgytas iškunigis (352) • CELIA WALDEN. Pragaras – tai kiti... su savo mobiliaisiais (119) • SIGITAS GEDA. Vasara šešėlių tinklą tiesia... (4) • MARIJA ANTANAVIČIŪTĖ. Pasilikim užsimerkę (6) • VAIVA GRAINYTĖ. Nauja mylimoji (7) • MARIJUS BERNATAVIČIUS. Kam kalba menas? (4) • ERNESTAS NOREIKA. Eilės (8) • GINTARAS BLEIZGYS. kamera 326, lukiškės (24) • VYTAUTAS GIRDZIJAUSKAS. Dirbk, pirk, mirk (2) • RIMA POCIŪTĖ. Leona: liūtės dalis neherojiškoje visuomenėje (2) • MIGLĖ ANUŠAUSKAITĖ. Šalta Škotija (5) • RIMANTAS ŽILEVIČIUS. Esu balta, visai nekalta, o šeimininkė mane kumščiuoja (27) • ELVYRA RADAUSKAITĖ. Tarp Smilgių, Šeduvos ir Rozalimo (5) • ILONA JANULIENĖ. Vaikų darželis Nr. 126 (3) • ŽYDRŪNAS DRUNGILAS. Įstrigęs veidas (3) • Šviesesnių metų! Ir iki susitikimo sausio 8 d. (7) • bet ciceronas tau tikrai nieko neatsakys (558) •

Pragaras – tai kiti... su savo mobiliaisiais

CELIA WALDEN

[skaityti komentarus]

Antrame 94 maršruto autobuso aukšte nuvargusią tylą perskrodė raiškus vienos mobiliuoju telefonu prabilusios keleivės balsas: „Kaip tik dabar jas žiūriu, mama. Taip, taip, galima – pirštai ir visa kita. Tikrai įdomu. Nekantrauju, kada galėsiu tau parodyti.“

Iš dalies tai, jog girdi tik vieną tokio užsitęsusio pokalbio pusę, erzina todėl, kad nors tau jis visai nerūpi (tikrai visiškai nerūpi), mintyse instinktyviai imi galvoti, apie ką tuodu mulkiai šnekasi. Pastaruoju atveju tai buvo akivaizdu – man už nugaros sėdinti mergina buvo ką tik pasidariusi savo pirmąją echoskopiją.

Ką gi, spėju, kad tai viena labiausiai jaudinančių moters gyvenimo patirčių. Taipgi derėtų manyti, kad ši patirtis yra labai intymi. Tad atrodytų natūralu, kad, pokalbį girdint keturiasdešimčiai nepažįstamų žmonių, apie tai neturėtų būti kalbamasi...

Jei tik tas nesusipratęs individas būtų vienintelis. Šiais laikais beveik neišvengiamai kiekvienos kelionės viešuoju transportu metu turėsi išklausyti kalbų apie įsipareigoti nesugebančius vaikinus (ties Kentištaunu), apie tai, kaip sunku rasti gerą klouną gimtadienio pobūviui (ties Kensingtonu) ar kas nutiko, kai kažkas pravarde Flicks išbandė tas „Alli“ lieknėjimo piliules (visą kelią nuo Viktorijos iki Heivards Hito). Jei Sartre’as gyventų šiandien, savo garsųjį posakį jis papildytų trimis žodžiais: „Pragaras – tai kiti, su savo mobiliaisiais.“

Tačiau įdomiausia, kokios psichologinės šio naujo pomėgio viešai girtis kasdienio gyvenimo banalybėmis priežastys. Jei „Twitter“, „MySpace“ ir visi kiti kvaili socialinių tinklų mezgimo pavidalai mums ką nors atskleidžia, tai būtent tai, kad nieko nelaikome vertingu ar vertu dėmesio, kol to nepamato kiti. Dabar visi esame savo mažų muilo operų žvaigždės – ir jei mus slegia tai, kad nesulaukiame televizijos dėmesio, turime bent jau mobilųjį telefoną ir pasišalinti negalinčią auditoriją.


„The Daily Telegraph“, 2009.XI.27
Vertė Kęstutis Pulokas

 

Kultūros kalendorius
nuo 2011 m. Sausio

PATKPŠS

 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31  

 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28  

 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31  

Nuorodos


Kultūros diskusijų forumas,
Kultūros vartai,
Kultūros institucijos,
Meno galerijos,
Meno bankas 
DAILĖ“, „VILNIUS“,
7 MENO DIENOS“,
ŠIAURĖS ATĖNAI“,
LITERATŪRA IR MENAS“,
NEMUNAS“,
UŽUPIO ŽURNALAS
Lietuva internete

 

Skaitytojų vertinimai


177862. e2009-12-29 18:40
Ir tikrai, užkabintos egzistencinės problemos. Ei, Pasauli, klausyk kaip aš nuo viso šito pavargau - au au auuuu...

177865. krankt2009-12-29 19:04
taigi vietoj mobiliako galejo buti kitas asmuo, aha, bet jo kalbos pasaline ausis nebegirdi, tai pyksta. negi viesoje vietoje kalbeti nebegalima? nes kazkas salia su ausimis. tegul uzsikemsa su vasku. arba i ola tegul lenda mediduoti kaip kokie tibeto lodariai.

177904. aldonė :-) 2009-12-30 11:44
Trumpai, drūtai, įdomiai, aktualiai...

177907. > krankt2009-12-30 12:09
į gilią olą turėtų lįsti tie, kurie nesidrovi savo intymių reikalų viešai rodyti.

177919. noė 2009-12-30 13:19
Kas tau pasidarė, Krankt mieliausioji? Viską vertini atvirkščiai, nebematai akivaizdžios netiesos. Juk tas viešas kalbėjimas tikrai dažnai yra debiliškas ir nepagarbus aplinkiniams. Pokalbis paprastai prasideda nuo aiškinimo „Dabar aš važiuoju autobusu, esu centre prie pat stotelės, koks dešimt žingsnių, va dabar jau sustojo, dabar važiuoju toliau, tuoj bus kita stotelė, jau gretai lipsiu“. Na ir ačiū Dievui, belieka atsidusti su palengvėjimu. Lipk, asile, greičiau.

177928. pasakojo vienas vokietis,2009-12-30 13:58
kad yra prisikūrusių firmų, kurios periodiškai ar sutartu laiku skambina savo klientams, kad jie galėtų viešai pakalbėti mobiliaku - bet ką, svarbu pasirodyti, kad jie "svarbūs", "reikalingi" ir pan. Toks vienišų žmonių žaidimas.

177942. mie - krankt2009-12-30 14:42
kartais su kokia nors mieste sutikta pazistama parpedinu namo pecia vien todel, kad nereiktu vaziuot troleibusu ir gedytis pries zmones del to, kad ji pliurps kas ant seiles uzeina. pavyzdziui, su viena musu klasioke.

177967. xX2009-12-30 16:28
o man tai besikalbantys su savim šiek tiek pagyvina nebylius viešuosius srautus, kaip sau norit. Tarkim, jie demonstruoja, kad yra kažkam svarbūs, o kuo tai blogiau už tylėjimo demonstravimą? Arba kai bendrauji kompanijoje prie staliuko kokioje atviroje kavinėje? Tik prognozuočiau, kad įsimobilinusių populiacija mažės, gal net visai išnyks. Ypač jei pedagoginiai autoritetai vaikučiams kals į galvą, kad taip daryti fui kaip negražu. Arba priims kokį "nekalbėjimo mobiliakais viešose vietose" įstatymą, iš tų save pervertinančių seimūnų visko galima sulaukti. Žodžiu, esu Soft law šalininkas - ir be policininkų patys susireguliuosim, kaip norėsim.

177971. gal savyje gyvasties mažokai,2009-12-30 16:35
kad reikia "gyvinti" viešuosius srautus. Dar galima įsakomuoju būdu gyvinti viešuosius srautus griausminga muzika ne tik parduotuvėse, bet ir kiekvienoje gatvėje ir viešuose tualetuose.

177981. laumė ragana2009-12-30 17:02
xXe, o kur tu sutinki viešuosius srautus? tik jau turbūt ne troleibuse, ar ne? :) kai aš tyliu, tai savo tylėjimą visai nebūtinai demonstruoju. dažniausiai tiesiog tyliu, būnu sau, ir tas tylėjimas nenukreiptas į nieką. o kai koks mobilkinis man demonstruoja (savo svarbumą kažkam), tai jis kreipiasi į mane. trukdo man būti tik sau, bando kurti santykį su manimi ir priversti mane tame santykyje dalyvauti. tai ir yra blogis, nes aš to gal visai nenoriu. negalima juk santykiauti su žmogumi be jo sutikimo - ką manai apie tai, xXe?

178010. krankt2009-12-30 19:47
taigi autobuse, tarkime, zmones daznai tarpusavyje kalbasi ir nieko? nieks nesiunta? bet su mobiliaku pasalines ausytes girdi tik puse pokalbio, tai ir pyksta. :) jeigu jau taip, tai as pati mobiliako neturiu, nes nenoriu, kad man kas skambinetu ir trukdytu, kai esu sventoje parduotuviu sukavimo misijoje. ;)

178013. kranktei2009-12-30 20:14
deja, žmonės tarpusavyje kalba tris ar penkis kartus tyliau, nei šaukia į mobiliaką...

178055. krankt2009-12-31 05:37
tai tuomet taip ir reikia sakyti, kad per garsiai baubia i mobiliaka, bet kuo gi cia detas mobiliakas ir net pragaras? nesamone kazkokia.

178065. Roberta2009-12-31 09:15
Kodėl atrodo, kad save demonstruoja? tiesiog kalbasi. Ką padarysi, kad paskambino, o dar nelabai tobulas girdėjimas, tai ir šnekama garsiau. Kas kaip vertina - priklauso nuo vertintojo minčių, vertybių, jam taip atrodo ir tiek.

178067. Noė Kranktei2009-12-31 09:53
Šiaip yra tiesos tavajam argumente, kad erzina dėl to, jog negirdi antrosios pusės. Bet čia dar daug kas įsipina. Ir per garsus kalbėjimas, ir per dažnas (juk dar kalbamasi ir be mobiliakų), ir per durnas, ir per ilgas, ir per demonstratyvus... Užknisa tas beprasmis ir visuotinis pliurpimas. Juk jei net Šatėnus skaitant erzina kas nors savo rašymo maniera, tai ką bekalbėti apie gyvą vaizdą ir garsą. Nebuvo mobiliakų - perpus tyliau buvo visur; svarbiausia - sieloj buvo tyliau, žmonės buvo labiau susikaupę ir galėjo prasmingiau ir giliau bendrauti. Aš už idėją, Krankt, kad civilizacija žlugdo žmones ir atneša susvetimėjimą. Tai yra priemonė pragarą greičiau pasiekti.

178070. xX2009-12-31 09:59
aš irgi taip supratau - visi nepatenkintieji nepatenkinti tik dėl to, kad girdi vieną pusę, o ką sako kita pusė, tenka spėlioti. Rekomendacija paprasta - kažką su savim reikia daryti. Ir apskritai, laume ragana, - jei jau esi viešoje vietoje, tai jau nebesi pati sau. Pvz., pamatęs tave, esančią kad ir pačią sau, aš galiu tavim gėrėtis visai be tavo sutikimo. Ir kažkas negali uždrausti tau spinduliuoti mano gėrėjimąsi tavimi sukeliančių fluxų. Galėčiau sukonstruoti ir generic atveją, bet nenoriu čia plėstis į aiškinti visos refleksyvių tinklų teorijos.

178076. laumė ragana2009-12-31 10:37
manim gėrėtis duodu sutikimą visiems

178079. laumė ragana2009-12-31 10:51
bet gėrėdamasis manimi nebūtinai turi atkreipti mano dėmesį į save, o jei atkreipsi, tai jau bus ta pati prievarta. sutinku, kad viešoje vietoje jau nebesi vien tik sau, bet tas nebuvimas vien tik sau tylint ir nebuvimas vien tik sau demonstratyviai garsiai kalbant labai skiriasi

178102. xX2009-12-31 13:28
tylėti irgi galima labai garsiai. Garsiau nei tie šaukiantys į ragelį. T.y. šaukti galima ne tik balsu.

178111. Tylėtojas2009-12-31 13:55
Galima, bet nebūtina ;)

178123. xX2009-12-31 15:02
laumuže raganuže, jei tu atkreipsi dėmesį į mane, tyliai slenkantį tirštu žmonėmis miesto kraštovaizdžiu, tai tada aš atkreipsiu tavo dėmesį į save. Ir tai bus tavo prievarta man, mano prievarta tau. O, kiek daug prievartos aplink, tereikia išeiti pasivaikščioti senamiesčiu - žvilgsniais prievartaujame aplinką, aplinka prievartauja mus. Ir kokia maloni ta prievarta. Arba nemaloni. Priklauso nuo nuotaikos, ar ne?

178128. laumė ragana2009-12-31 15:11
ne, xXe, ne tik nuo nuotaikos. nesuplak visko į viena: sąmoninga ir nesąmoninga prievartos nėra tas pat. kai aš atkreipiu dėmesį į tave tylutėlį ir beveik nepastebimą, tai vyksta su mano sutikimu, o kai tu atkreipi mano dėmesį į save specialiai man kažką rėkdamas, tai mano sutikimo gali ir nebūti :). o jei jo nėra, tai tu esi prievartautojas, blogis. žinoma, man tavo rėkimas gali pasirodyti ir įdomus, tai jau tikrai priklauso ir nuo nuotaikos, ir nuo situacijos :), bet tai jau kita šneka. gal net kitų metų, o gal švento Niekados :)

178138. tinka2009-12-31 15:30
tinka etatiniams šatėnų komentatoriams: tuo pačiu kompleksu serga, kaip tie mobiliakininkai...

178151. xX2009-12-31 16:51
tu ką - atkreipti į save dėmesį rėkiant? Gink dieve, kaip galėjai pagalvoti?!!! Ir man rėksniai neegzistuoja, jų negirdžiu ir nepastebiu. Automatiškai išsifiltruoja.

178161. cc2009-12-31 18:45
Sugrįžkime į tuos senuosius- geruosius laikus. Nei troleibusų, nei autobusų- sėdi, arba guli kvapniame šiene, o bėris ramiai traukia dardantį vežimaitį. Patikdavo man naktį važiuoti namo gulint ant nugaros ir žiūrint į juodame danguje spindinčius žvaigždynus.

178169. arba2010-01-01 00:53
guli dykumoje miegmaišyje susipakavęs, kad koks skorpionas į svečius neužsuktų, ir žiūri į žvaigždes, penkis kartus ryškesnes nei cc matomos iš šieno. Dabar turbūt ir ten mobiliakai tik dūzgia...

178196. xX2010-01-01 15:17
aš tai nelabai tikiu, bet keli stiprūs mokslininkai įrodinėja ir net jau demonstruoja, kaip gali būti netolimoje ateityje. O gali būti taip, kad dabartinių mobiliakų visai nebeliks. Nes mobiliakai gali būti implantuoti galvoje. Žo, kalbiesi mintimis, bet tai nereiškia, kad nieko nenuslėpsi nuo pašnekovų. Iš tikrųjų tai ten gudri sistema, paprasta ir gudri. Ir jei tai išsipildys, ką tada sakys Celė Walden, kai matys bendrakeleivį, visaip kraipantį galvą, besiraukantį, prisimerkiantį etc. Paranojos priepuolis garantuotas.

178199. oi 2 xX2010-01-01 16:22
gal kartais esat vienas iš progresu tikinčių robotukų?;)

178200. noė2010-01-01 16:29
Beje, ir brūkšninis kodas bus implantuotas rieše, tarkime. Nereikės nei dokumentų, nei pinigų, nei net nebežinau ko, gal net paties žmogaus. Tą kodą vadina žvėries nagais.

178208. krankt noejai2010-01-01 19:01
su naujaisiais, noeja! buk sveika ir druta!
zinai, man kazkaip kyla itarimu del susvetimejo ir civilizacijos sasajos. panasu, kad ir akmens amziuje buta susvetimejimo tarp zmoniu: paimdavo kuoka, liuobdavo priesininui, meginanciam ilisti i ta pacia ola pas ta pacia dama po kailiniu sijonu. :) beje, ir jezus nebutu turejes ka veikti zyduose, jeigu viskas but buve ciki ciki. :)

178209. noė Kranktei2010-01-01 19:11
Viską vėl sumalei pervien. Bet aš tau maloningai atleidžiu Naujųjų metų proga. Būk sveika, bet ne drūta:)

178213. krankt noejai2010-01-01 19:35
nesumaliau, katineli tu mano brangiausias. taigi pati pamyslyk: jeigu jau butu buvusi iki vadinamosios civilizacijos tokia darna ir susiklausymas tarp zmoniu, argi butu buve sitiek karu, smurto ir visokiu kitokiu blogybiu? o mobiliako pati nenoriu, nes karta pasiemiau diedo ir isciuoziau i parduotuves. gali isivaizduoti sau, skambina jis man po triju valandu ir klausia, kur prapuoliau. nesamone kazkokia, as tuo metu rausiausi po stanikus, o cia kaszkas trukdo su kvailais klausimais. nx man tie mobiliakai, uztenka, kad kiti juos turi.

178215. noė 2010-01-01 19:54
Aš ne tais masteliais matuoju, Krankt mieliausioji. Štai xXas kalba apie mobiliako įkonstravimą į smegeninę, o aš kalbėčiau apie bendravimą mintimis be materialios intervencijos. Šitokie dalykai įmanomi tik esant dvasinėje vienybėje. Koks nors igvanodonas, pitekantropas ar kitoks urvinis žmogus buvo dar labai toli nuo savo dvasios, jei remsimės Darvino teorija. Turėjau galvoj, kad ne materija neša progresą ir vienybę, bet artėjimas prie Dvasios, Dievo.

178217. ivs2010-01-01 19:58
Noe, brangioji, taigi apie implantuotus telefonus ir barcodus svajoja diedai, arba, kaip tu juos vadini, igvanodonai ir pitekantropai, kurie sopracio neturi apie intuicija, telepatija, etc. ech...

178218. krankt noejai2010-01-01 20:02
ai, noeja, kad tu esi tokia nepataisoma idealiste. ne velnio niekas nesuvienys homo sapienso. netgi jeigu kalbetu visi ta pacia kalba, ispazintu tas pacias vertybes, visvien suras ka nors, del ko pjautis. beviltiska cia. o va mintis jau skaito, bet ne zmones, o gyvunai. taciau savimyla zmogus visvien manosi esas geresnis uz juos ir tai vel jam nauja proga kankinti beigi zudyti gyvunus. tiek jau to, mergaite mane kazkur vadina vaziuoti, tai pasitraukiu nuo kompo. iki.

178230. xX2010-01-01 23:32
po šiuo straipsniu iš pradžių norėjau parašyti maždaug "kalbančius viešoje vietoje reikėtų ir šaudyti vietoje", na, gal kiek švelniau - kad LT galėtų pirmoji priimti "nekalbėjimo" įstatymą, kaip su alaus gėrimu gatvėje tiesiai iš buteliuko - bauda. Buvau net kažką panašaus parašęs, bet iškart neišsiunčiau, iš tingėjimo tikriausiai. Kitą dieną žiūriu, ką ten prirašiau, ir net nesmagu darosi - nejaugi taip žiauriai susitraukė mano tolerancijos ribos, iki tokio va . taškelio. Ėmiau taisyti žodžius sakinius mintis, kol viskas apsivertė priešingai. O jūs ir patikėjot. Ir aš patikėjau. Tai štai, tegul visi kalba gatvėse su kuo nori, net su dievais, dvasiškai ir žodiškai, tegul bučiuojasi ir mylisi, čiauškia ir medituoja, šoka ir dainuoja, miauksi ir burkuoja, etc etc etc. O zirzaliai jau ir taip varo į kapinių tylą - pyktis, sako, gerokai patrumpina gyvenimą, ne tik grožiui kenkia.

178235. na, taip, xX-o tempais vartantis nuo vieno kraštutinumo prie kito,2010-01-02 00:22
tuoj bus priimtas įstatymas, draudžiantis viešose vietose tylėti (nes, kaip seniai ir visi žino, tyli kiaulė gilią šaknį knisa. Tad būsime garsios kiaulės. Gal pasiūlyti šią gražią iniciatyvą artimiausiems Kiaulės metams. Iki to laiko xX suorganizuotų referendumą? Ką?)

178236. joj2010-01-02 00:33
jei žmogus turi bent kiek vidinės kultūros, jis gatvėje garsiai nešūkauja ir privačių, juolab intymių, reikalų viešai neaptarinėja. nebent per TV "apsinuoginančiais" (pačiom įvairiausiom prasmėm) asabas laikysim ne apgailėtina ir taisytina realybe, o siektinu pavyzdžiu...

178237. xX2010-01-02 00:50
visai man patiko netylėjimo mintis. Gal tik pradžiai užtektų vienos metuose netylėjimo dienos, pvz kai privalu kalbinti visus nepažįstamus ir klausinėti neintymių ir intymių dalykėlių, pvz., kokios spalvos tavo apatinis garderobas ir kt. Kiekvienais metais padvigubinus tokių dienų skaičių, per aštuonis metus pasiektume tolerancijos maksimumą. Ir išvis - kas tie intymūs reikalai, joj? Kažkas iš robotukų gyvenimo?

178239. joj2010-01-02 01:22
būtent, iš robotukų, kurie neupranta, kad nekviestam prie svetimo stalo prisėsti nedera.

178240. krankt > xX2010-01-02 01:30
zinai ka? nepaisant visokiu kariavimu praeityje, pradedi man patikti. ta prasme, kad sugebi orientuotis. geriau veliau, negu niekad.

178241. xX2010-01-02 01:31
o juk būna, kad pakviečia ir kukliuosius prie "svetimo" stalo?

178242. krankt noejai2010-01-02 01:34
tesinys. tai stai,noe, isgujo mane mergaite is namu sopintis. nei reikia, nei ka - bet cia toks americoniskas ipratimas - kredito kortele niezi kaip kokia erke. taigi prie progos pastebejau, kad homo sapiensase visgi sugeba bendrauti mintimis - su kredito kortele. ji man sako: pirk, pirk, o as jai - eik tu nx, pinigu neturiu, nepisk tu man proto. taip ir kalbames.

178243. joj2010-01-02 01:36
kuklieji "svetimo" kabutėse nerašo, taigi juos kartais pakviečia;)

178244. ivs > krankt2010-01-02 02:12
visgi geriausias homo sapiens`o (vyr. g.) "galvojimo" pavyzdys buvo sesiolika auksiniu sirduciu. niekad nepamirsiu - taip skaniai juokiausi.
su naujaisiais jus ten visus!

178246. krankt> ivs2010-01-02 02:47
aha. :) ir manai, kad jam daejo? nxuja.
buckelis. kaip gaila,kad esi taip toli. pabazarintume "live". ;)

178248. Noė2010-01-02 09:43
Krankt, kiekvienas kalbasi mintimis pagal savo dvasią. Kipšai pragare juk irgi vienas kitą supranta be žodžių. Jie mintija maždaug taip: „Patempk tu tą Krankt už liežuvio, ji bemat pavarys seriją keiksmažodžių. Bus ko paėsti ir tau, ir man.“

178249. noė2010-01-02 09:47
Ir apskritai, kokią velnišką visuomenę jūs čia įsivaizduojate. xX, negalvok, kad kiti yra marionetės ir juos galima maustyti kaip nori. Nebeturiu laiko, pratęsiu vėliau.

178253. cc2010-01-02 11:05
Girdėjau kaip pragare du velniai kalbėjosi. Sakė- einam per šventes Žemėn- parsitemsim porą teisuolių.

178263. varna2010-01-02 13:16
Parašyta labai taikliai, bet visiškai pro šalį. Taip mąstatnt, reikėtų pradėti piktintis bent kiek išsiskiriančia apranga, šukuosena, papuošalais, aksesuarais ir t.t. Bukagalviškas lygybės principas pirmyn - kaip tu drįsti dėvėti Prada, kai aš perku Humanoje? Juk net lakų nagas ar kvepalai - jau yra kalba. "Mobiliakai" tik labai maža "demonstravimosi" sudėtinė dalis. Juk vien tai tai, kad dėviu vestuvinį žiedą aš jau "plepys" - visi žino apie mano šeimyninę padėtį. O jei dar iš pirkinio maišo kyšo "Lego" dežutė - aha, jis turi mažametį sūnų. Ir taip be galo be krašto - mes "plirpiame" apie save pasauliui kiekvieną akimirką. Tai koks skirtumas, darome tai garsiai ar tyliai?
O išeinant iš namų trumpas žvilgsnis į save veidrodyje - argi tai ne pasirengimas "viešam išsipasakojimui"?

178264. xX2010-01-02 14:02
man suprantama, bet jau nebepriimtina intymumo manifestacija bažnyčioje bučiuojant Kristaus kojas ar šiek tiek aukščiau, tai tarsi privati bažnytininkų erdvė, galiu ir nelįsti į ją, tyliai imanentiškai sau Dievu parefleksuoti, be jokio sociumo. Arba štai vakar toje pačioje pasakoje - atsisėda mergina mini sijonėliu šalia, nors laisvų kėdžių kiek nori, ir per visą filmą muistosi savo užpakaliuku ir aistringai dūsauja, tarsi būtų ko. Arba iš ankstesnių reminiscencijų - panelė verkia kukčioja į mobiliaką lyg įbesta siauriausioje gatvės vietoje, o juk galėtų tokiu atveju paėjėti penkis žingsnius į bromą ir raudoti į valias. Ir pats kiek k. užsimiršęs asocialiuose intymuose paskęsdavau - dviaukščiuose autobusuose, tamsoje lekiančiuose prie jūros, perpildytuose kinuose už širmos seanso įkarščio metu, vėsos pritemdytose užmiesčio kavinėse ir pavasariu kvepiančiuose centriniuose parkuose, kalvinguose pušynėliuose ir begaliniuose laukuose su begaliniu dangumi. Tarsi dar bandai suspėti pasislėpti, bet užsimiršti, pagauna tave sparnai, ir nieko nebematai aplink. Kam taip nėra buvę? O yra bjaurių tipų, kurie nori nekalto gėrio grožio apraiškas sureguliuoti, griežtai nustatyti adresanto ir adresato funkcijas, ką galima transliuoti/daryti, ko negalima, etc. Čia apie valdžiažmogius kalbu. Bereguliuodami tik išreguliuoja ir gerokai pakursto "teisėtą" pasipiktinimą kitokiais, tada jau galima šaudyti parduotuvėse ir univeruose visus užnervinusius.

178265. xX2010-01-02 14:09
krankt, gal jau išsiaiškinai, kuo pedalai ir zoofilai nuo homikų skiriasi?

178306. to 178264. xX2010-01-02 21:55
reiks šitą argumentą panaudoti, jei mentai tarpuvartėj besišlapinantį bandys sudrausti;)

178308. xX2010-01-02 22:17
jei tau šlapinimasis tarpuvartėje sužadina estetinius jausmus, pabandyk. Nors visada aplink pilna švarių, šiltų ir jaukių tualetų, negi maloniau lauke šaldytis? Bent apie savo sveikatą pagalvok, žmogau.

178314. to 178264; 178308 xX 2010-01-02 22:42
lygiai tą patį patarimą galėtum pritaikyti viešam verbaliniam myžčiojimui, kurio keletą pavyzdžių ką tik pateikei:)

178315. xX2010-01-02 23:10
juk ir pritaikiau tau, negi nesupratai?

178319. to xX2010-01-02 23:31
man? o kodėl? juk sau turėtum, negi nesupranti?

178323. xX2010-01-02 23:54
vaikeli, kadangi šatėnuose tesugebėjai 9 bevardžius komentarus išspausti, litmeny šiek tiek daugiau (ir, tarp kitko, tokių, kurie man patiko), tai reziumė būtų toks: dar pora metelių čia nuoširdžiai padirbėk, ūgtelk, tada gal ir galėsi mane mokyti. Šatėnuose, įsivaizduok, diedovščina siaučia --- jei dar nepajutai. Auklėjimu aš užsiimu, dar mie proptarpiais prisideda. Negi nematai, kokie visi drausmingi, ypač laumė ragana ir krankt? Gal Noę šiek tiek sunkiau suvaldyti, bet turėkim kantrybės.

178326. cc2010-01-03 09:24
Su labu rytu, nors po teisybei jau diena.

178327. noė2010-01-03 09:45
Blyn, kaip sakoma, vėl nebėr laiko. Na palauk, iksiksai.

178343. varnuži, pats kranksi pro šalį,2010-01-03 11:57
yra viena menkutė smulkmena - gamta akis palydėjo antakiais, o ausims "antausių", deja, nesuteikė. Jei man tavo žiedas labai nepatiks, aš nusuksiu akis, blogiausiu atveju užsimerksiu. Jei tu rėksi šalia į mobiliaką, o man nebus kur trauktis, turėsiu kęsti arba užsikimšti ausis (tai, beje, neretai ir darau - juokingiausia, kad kartais dar tenka pamatyti smerkiantį šaukiančiojo žvilgsnį - kaip drįstu jam šitaip demonstratyviai priekaištauti!)

178345. taip, ryškėja omnikratijos vaizdelis nuostabusis2010-01-03 12:26
pirmas žingsnis: savaitę keičiame į dekadą. Dešimtoji - (deivės?) Tolerancijos diena. Tą dieną nuo 8 val. iki 22 val. draudžiama tylėti (kaip piliečiai laikosi šio įstatymo, kontroliuoja kiekvienam rieše įsodintas daikčiukas). Tylos pauzė gali būti ne ilgesnė nei 5 sekundės. Kiekvieno žmogaus šnekėjimo norma svyruoja nuo 4 iki 6 valandų (atsižvelgiama į temperamentą, t. y. žodžių skaičių per minutę, todėl, pvz., miknių norma didesnė). Žmonės iš pat ryto lekia į gatvę ir tarsi paukščiai buriasi į pulkus, ne per didelius, kad suspėtų įvykdyti normą. Dėl patogumo (kad neįvyktų nepageidautinų pauzių, dėl kurių tenka atkalbėti viršvalandžius daboklėje, užuot su visais puolus prie vakarienės stalo) jie susinumeruoja. Lygiai 8 val. pradeda eilės tvarka kalbėti. Kiekvienas, pajutęs, kad užtaisas baigiasi, duoda ženklą sekančiam. Lygiai 22 val. skamba varpai, leisdami skirstytis šventiškos vakarienės. Greitosios ekipažai surenka visokius nualpėlius ir utilizuoja juos kaip neatlaikiusius tolerancijos išbandymo. Visi likusieji sugieda himną "Tolerancija, be Tavęs mes dulkių dulkės" ir skuba namo.

178348. xX2010-01-03 12:45
mane utilizuotų po pirmojo karto - klausytis patinka labiau nei kalbėti. Arba tavo schemą reikėtų modifikuoti, sušvelninti gerokai. Šiaip ar taip, Kalbinimo diena man patiktų labiau nei pasaulinė orgazmo diena, kurios nesu dar šventęs.

178350. xX2010-01-03 12:48
Noe, atsiprašau tavęs, mieloji - 178323-iame komentare ne tai kategorijai buvau tave priskyręs. Dabar rasi ištaisytą. Jei kokios problemos - rašyk, nesikuklink.

178358. pasmerktųjų utilizuoti choras, kuriam vos vos smiliumi diriguoja xX2010-01-03 14:05
leiskit patylėti, / nekalbėsiu, ne / vien tik tylą mielą / aš girdžiu sapne...

178360. vienžo2010-01-03 14:32
kol nebuvo mobiliakų, tokie tipažai savo egzistenciją įprasmindavo saulėgražų lukštų spjaudymu ar analogiškais veiksmais.

178361. Noė2010-01-03 14:44
Tiek to, xXai, apie tave konkrečiau pakalbėsiu kitą kartą. Bet aš niekaip nesuprantu, ko jūs čia skaldote malkas. Kur žmogus bebūtų, ar viešoje vietoje ar užsidaręs savo namuose, jam reikia laikytis dešimties įsakym, arba sąžinės. Gal ne, sakysit? Visos jūsų isvardytos problemos čia telpa.
„man suprantama, bet jau nebepriimtina intymumo manifestacija...“. Kas tau suprantama, xXai? Iš ko tu susidarei ta supratimą? Ar iš pasaulietinių nemokšiškų knygelių? Norint bent kiek suvokti bažnytinio gyvenimo specifiką, reikia tai praktikuoti, negana to, stengtis šventai gyventi ir, be ko jau niekaip negalima apsieiti - reikia tikėti. Tavo religinis išsilavinimas labai žemo lygio, su Dievu tu nori kalbėti kaip lygus su lygiu ir jau nieku būdu - atsiklaupti prieš jį, nes tai tave žemina. Ką tu gali apie jį suprasti ir kaip gali pažinti?

178366. cc2010-01-03 15:15
Manau, kad, gal, be reikalo nereikėtų kitiems lipti ant nuospaudų? Žmonės, sergantys, gyvenantys įtemptai ir ankštai, yra sudirgę ir juos erzina pašaliniai garsūs garsai, triukšmas. Kai aš Vilniuje daugiabučiame skaldau malkas ar gręžiu betonines sienas, tai normalu, bet kai kitas - siaubas, košmaras baisiausias. Nueinu ir sumalu snukį. Tada man gera- tylu, ramu, be to pamokiau. Kitą kartą žinos.

178387. nuospauda susimąsčiusi2010-01-03 17:18
taip, taip, prašau ant manęs lipti tik su kokiu nors reikalu.

178398. kraknkt >xX2010-01-03 19:17
neissiaiskinau, aukseli, laukiu, kol tu isaiskinsi. :P
i tema nesigilinsiu, nes, anot noejos, velniai ant mano liezuvio ims suptis. ;)

178415. velniai2010-01-03 20:50
o mes tik šast ir kitur pasisupsime, chi chi...

178420. xX2010-01-04 00:09
Noe, aš jau seniai perkandau visus jūsų liturginius выкрунтас`us - suspėsiu ir ant kelių, ir ant takelių. Man ir be žeminimosi Nežinojimo (pgl tave - Dievo) didybė pagarbą kelia. Kad ir CERNe vykstantis eksperimentas - kas bus, jei Higso bozonas, kurį, tavo žiniai, vadina Dievo dalele (kodėl?), nebus atrastas, o kas bus, jei jis bus pagautas? Gali įsivaizduoti, kokia mokslo koncentracija ten pasiekta? Ne prieš Dievą koncentracija, bet į Dievą, į Žinojimo praplėtimą. 40 milijonų nuotraukų per sekundę CERNO fotikas daro! O tu - ant kelių! O kodėl, leisk paklausti, atsiklaupti, o ne atsigulti ir kojas į viršų "žvake" neiškelti? Juk taip labiau nusižeminsi ir, be to, labiau aplinkinių dėmesį atkreipsi? O jei tu būtum viena ir tau Dievas paskambintų, ką tu Jam sakytum? "Perskambink, kai būsiu viešumoje", t.y. kad visi matytų, kaip su Juo kalbiesi? Vis tiek dar turėsi visiems įrodinėti, kad būtent su Dievu kalbiesi. Trumpai sakant, tau svarbus demonstravimas, kad pasijustum saugi. Saugumo jausmas yra pamatinis, 99 procentai autobuso stotelėse laukiančių ima impulsyviai vaizduoti, kad kalba telefonu, kai tik nesaugiai pasijunta. Ir teisingai daro, lygiai taip pat, kaip ir puolantys ant kelių. Dažniau padeda, nei nepadeda - nesvarbu, kas ką pagalvos.

178426. nesaugumo jausmas susizgribęs2010-01-04 01:04
velniava, šitiek laiko buvau užmiršęs xX-ą, įdomu, ką jis dabar pademonstruotų? Gal kokį bozoną pagautų? Ar bent nupiepusį bizoną?

178444. noė2010-01-04 11:10
Esi užsispyręs, xXai, kaip mažas vaikas. Tėvas paimtų tau diržą ir gerokai įkrėstų, iškart suvoktum, kokia kūno poza demonstruoja nuolankumą ir pagarbą, o kokia puikybę. Beje, dėl Dievo pagavimo tai kone nesuklydai: nebeatmenu kur ST yra parašyta, kad Dievas „maloningai leidosi surandamas“. Bet kas jums iš to, kad ir surasite, jei nepažinsite Jo? Čia kaip su ta ugnim, kai vaikai nežino, ką ji gali. Tu visą laiką statai vežėčias prieš arklį: „tau svarbus demonstravimas, kad pasijustum saugi.“ Kas dar gali garantuoti saugumą, jei ne Dievas?

178489. e - Kas dar gali garantuoti saugumą2010-01-04 14:51
Lietuvos Draudimas, VSD ir, atleisk, gumytės.

178496. noė2010-01-04 15:44
Tikrai tau kartais ne pro šalį antsnukis, ežerai.

178513. dar pamiršo paminėti 2010-01-04 16:42
NATO ir NVS.

178553. e2010-01-04 21:24
Antsnukiai - oranžinė visų obskurantų svajonė. Betgi išgraušit, mielieji.

178559. noė2010-01-04 21:34
Ne taip supratai. Antsnukiai dedami šunims, kad nesikandžiotų be reikalo.

178560. šuo2010-01-04 22:03
tai tik žmogėnams atrodo, kad kandžiojuosi be reikalo. Reikalas visada yra.

178570. xX2010-01-04 23:11
būtų ką kandžioti - reikalas visada atsiras. Bet Noe, ar tu žinai, kodėl mes nesusikalbame, nors kalbame ta pačia kalba? Pažiūrėk į save - su savo pažinimais esi labiausiai panaši į debilniką apsikabinusią ir pokalbį su "kažkuo" demonstruojančią personą. O jei kalbi apie patirtą estezę, tai visi mes galime konkuruoti toje srityje - ir debilnikuojantis, ir medituojantis, ir teoretizuojantis, ir tu, Kristų ar dar kažkokią abstrakciją išgyvenanti. Ir nemanyk, kad kas nors Dievą pilnumoj atras. Manau, kad tik po kruopelytę pažins, kartais gal visą saują Jo pasems, bet iki galo - niekada. Be to, negaliu tvirtinti, kad Dievas negarantuoja mūsų saugumo. Niekas to dorai nežino, t.y. tavo "dieviškojo saugumo" hipotezė dar nefalsifikuota, lygiai kaip ir neverifikuota. Sakau tikrą tiesą.

178572. Dievo sauja raudodama2010-01-05 00:48
kodėl mane jiems atidavei!?

178581. noė xXui2010-01-05 09:59
Eik tu! Sakai, neras. O aš jau maniau, kad galėsiu pas tave eiti Dievo pasižiūrėti. Vaje, kaip nuvylei.

178587. noė2010-01-05 11:05
Beje, xXai, atsakyk, kodėl kone visi, ištikus kokiai nelaimei, ligai, katastrofai puola ant kelių ir gvoltu šaukiasi Kristaus, Marijos ir visų šventųjų, kokie tik danguje yra? Jie meta debilnikavę, teoretizavę ar varę tuščias kokios nors kvailybės meditacijas, bet su ašaromis maldauja Dievo, kad pasigailėtų? Net siūlo Dievui visokius kyšius - „paaukosiu bažnyčiai tiek ir tiek, apeisiu keliais penkiolika sykių aplink bažnyčią, nunešiu votą... tik išgelbėk!“ Kodėl J.Ivanauskaitė metė savo budistinius žaislus ir atsivertė į krikščionybę? Kodėl J. Ragauskas prieš mirtį maldavo, kad leistų atlikti išpažintį? Kodėl Ignacas Lojola tik tada susimąstė ir suvokė, kaip dera gyventi, kai buvo sužeistas ir turėjo gulėti? Garantuoju - ir tu, kai ištiks kokia neganda, nebesvarstysi, ar „saugumo hipotezė falsifikuota ir verifikuota“. Šauksies Dievo. Bet tiesa yra tokia, kad kai tik Dievas pasigaili žmogaus, tas bemat pamiršta visus savo pažadus ir kiauliškai atgręžia jam užpakalį. Tai va, iksiksai, ar tau neatrodo, kad daug garbingiau visąlaik išlikti Dievui ištikimam ir kliautis juo, o ne vien tada, kai gresia bėda? Ir nepainiok tikėjimo su žinojimu. „Niekas to dorai nežino“. Žinoma ne. Ir nežinos. Sakau tikrą tiesą.

178590. am2010-01-05 11:31
liuks, patiko. priminė Erlicką Bumblausko laidoj: alio. atsiprašau, aš dabar tiesioginiam etery

178645. >1785872010-01-05 16:03
Va, sitas mintis kiekvienam butu ne pro sali persirasyti ir pakabinti virs lovos!! Kaip daznai mes net nepadekojam ir vel atgreziam uzpakali...iki sekancio karto!

178657. xX (vietoj marytė - twicui)2010-01-05 17:38
na baik jau, Noe. Aš jau seniai su Dievu geruose santykiuose, su Juo susiduriu kasdien po keliolika kartų, nuolatos prašau Jo nesakysiu Ko, o tu man siūlai laukti mirties, nedidelių sužeidimų ar kitokios tragiškos/komiškos prašymo/kaulijimo progos. Žo, ir taip kasdien pilna fantastiškų progų su Juo susidurti, Juo stebėtis, gėrėtis ir prašyti pagalbos stovint, sėdint, gulint - kokia poza priimtiniausia - etc.. Aš kuo nuoširdžiausiai visa tai pripažįstu nes žinau, kad pasaga neša laimę, kad pamiršus ką nors ir sugrįžus reikia į veidrodį pasižiūrėti etc. etc. Ir dar k. sakau - tai tu painioji tikėjimą su žinojimu, du vos vos vos besiliečiančius indus.

178697. cc2010-01-05 21:23
AŠ nesilaikau nei vieno Dievo įsakymo. Perivalgau, paleistuvauju, persgeriu ( tik ne vandens),geidžiu artimo moters, vagiu, užmušinėjau daug kartų ( nesakysiu ką)ir t.t. Taipogi beveik nevaikštau į bažnyčią (kaip Noėja), nekalbu rožančiaus( nors mokėjau), nenešioju škaplieriaus, sekmadieniais dirbų jei reikia ir t.t. Esu vos ne Barnabas. Kai ateis laikas iškeliauti Anapilin, baisių skausmų suspaustas NUOŠIRDŽIAI šauksiuosi Dievo ir būsiu pakviestas.

178699. >cc2010-01-05 21:31
Bent nepiktzodziaujat...:)

178702. Barnabas2010-01-05 22:18
laukiu tavęs, cc, tik žiūrėk, nepaskęsk ar avarijon nepakliūk, kad spėtum šūktelėti.

178758. noė2010-01-06 10:42
Vajergau, xXai, kaipgi tu, būdamas mokslininkas, pamaldų gyvenimą įsivaizduoji tik kaip prietarus?.. Susirietusi bobutė už tave daugiau žino. Ir ką tokiu atveju tu gali postrigauti apie tikėjimo ir žinojimo sąsajas, kai tavo abu indai - tiek tikėjimo, tiek žinojimo - dar tebėra turbūt aklinai uždaryti? Na, ar galėtum nurodyti bent vieną atvejį, kada tikėjimas pereina į žinojimą ir atvirkščiai?

178762. xX2010-01-06 11:53
nesiginčiju, bobutė gali ir daugiau visko žinoti, pvz., kodėl vištoms nebūtinas gaidys kiaušinių gamyboje, ir daugiau kuo tikėti. Sąsajos? Norint žinoti kažką netrivialaus, jei neakcentuoti kantiškų apriorinių sintetinių sprendinių, tenka tikėti. Iki Lobačvskio buvo tikima, jog dvi lygiagrečios tiesės niekada nesusilies, t.y. visada prasilenks. Lobačevskis, nesvarbu, kad rusas, suabejojo tokia akivaizdžia "tiesa". Iš tų abejonių, galima sakyti, išsivystė visa Einšteino reliatyvumo teorija, kuri yra gyvybinga, nes paaiškina daug iki tol nepaaiškintų fenomenų. Bet jau kažką sužinojus tuo nebereikia tikėti, sužinojus, kad dvi lygiagrečios tiesės kažkur begalybėj (aktualioje, o ne potencialioje) gali susiliesti, nebereikia tikėti, kad jos niekada nesusilies. Taigi, žinojimas prasiplėtė, o tikėjimas šiuo dalyku išnyko, pasidarė nebereikalingas. Bet aš nesakau, kad tikėjimo sumažėjo. Drįsčiau tvirtinti, kad to, ko nežinome ir kuo galime tik tikėti, kad galėtume kažką tyrinėti, tik padaugėjo. Su Higso bozonais ta pati istorija - dar tikima, kad jie yra, o ~ po dviejų metų paaiškės, ar jie taps nebe tikėjimo, bet žinojimo fenomenais, ar ir toliau liks tikėjimo. Va taip, miela Noe.

178765. na, xX,2010-01-06 12:10
pavyzdėlis su Lobačevskiu baisiai demagogiškas. Nutyli, kad ir "lygiagretumo" sąvoka pakeliui buvo kiek praplėsta, tik taip ir galima buvo išlaužti neeuklidines esdves.

178769. noė2010-01-06 12:24
Dėkui, mielas xXai, už tokius išsamius atsakymus. Bet tu čia niekur net neužsiminei apie tikėjimą į Dievą, o kalbėjai vien apie gamtinį, žemiškąjį tikėjimą, kuris, beje, sudaro 99 proc. mūsų žinojimo. Jeigu jau kalbame apie Dievą, neišvengiamai turime kalbėti ir apie antgamtinį tikėjimą bei žinojimą, iš kurių po mirties beliks tik vienas pastarasis.

178770. xX2010-01-06 12:27
ne, tiesiog po Lobačevskio pasidarė dzin, ar jos susilies ten begalybėje, ar nesusilies. Žo, nereikia dėl to nervintis ir užsispazmuoti. Nes visai neaišku, kas ta begalybė. Bent jau man neaišku, Noei gal ir aišku.

178773. xX2010-01-06 12:37
Noe, brangute mano, tikėjimas yra kažkuo arba į kažką. Ir tikėjimas negali susidaryti iš žinojimo, tada jis jau nebe tikėjimas, o žinojimas. Matyt, po mirties nebėra kuo tikėti ir nebėra ko žinoti, tik žinojimas reiškiasi buvusio žinotojo paliktuose pėdsakuose, maloningoji Noe.

178777. noė2010-01-06 13:29
Brangusis xXai, nieko nėra kvailiau, kaip tikėti kažkuo arba į kažką, t.y. į nežinia ką. Tikėjimo objektas visada įvardijamas, ką darei ir tu, antraip nebūtum gebėjęs atsakyti man į klausimą. Tikėjimas yra ko nors, t.y. bet ko laikymas tikru dalyku. Na ir toliau jau būtų galima kalbėti apie tikėjimo rūšis. Apskritai man nusibodo, kad ir koks malonus pašnekovas tu bebūtum, xXai, tai gal suspenduokime šią temą, bent jau kuriam laikui.

178782. vis dėlto gražu, 2010-01-06 14:42
kai kumščiuojantis skamba "brangusis" ir "maloningoji". Ak, dvikovų tradicijos!

178812. :))2010-01-06 19:51
šitas tekstas turėtų labai nepatikti visokiausio plauko ekshibicionistams:)

178816. xX2010-01-06 20:49
oh my god, Noe, mieloji - ką tu ten prirašei?!!! Tikėjimas ko nors?! Baigiam baigiam, tikrai baigiam...

... gal norėjai pasakyti "tikėjimas kuo nors? Jei taip, tai suspenduojam, nes prasidėtų kartojimasis.


178819. noė2010-01-06 21:14
ko nors laikymas tikru dalyku, nesijaudink taip, xXai mielas.

178820. xX2010-01-06 21:46
tada sutinku su tavimi. Tik nemanyk, jog tai, kas yra už mano pažinimo ribų, aš laikau netikru dalyku. Tikiu, kad už sienos kažkas yra ir tas kažkas yra tikra. Taigi mano Dievas yra už sienos, dar nepažintojoje sienos pusėje, o tau jis yra ir šioje pusėje, t.y. tu kažkokią dalį Dievo pažįsti. Man pažintoji Dievo dalis jau nebėra Dievas, o žinios. Žinios yra suprasta tikrovė. Nors ne viską supratęs galiu valdyti, bet žinau, kaip ta tikrovės dalis "veikia". Ir atvirkščiai - kai ką darau ir nesuprasdamas, kodėl tai "veikia", neturėdamas nuoseklaus paaiškinimo, bet ir nesuprasdamas tikiu, nes tai "suveikia". Taigi didžiulės dalies tikrovės aš nesuprantu veikimo mechanizmų, bet pripažįstu, kad visa tai vis tiek egzistuoja. Tiek naujienų iš mano varpinės, miela Noja. Saugok save.

178840. pažinta tikrovė2010-01-07 00:03
hm, reikės kokį geizeriuką tarp xX-o sienų paleisti, ar ką? Kad turėtų ką veikti neišeidamas už sienų?

178847. kodel2010-01-07 07:32
taip daznai noei patariama saugoti save?

178857. noė2010-01-07 10:17
Ir tikrai? Juk noę saugo Dievas.

178858. noė xXui2010-01-07 10:27
xXai, trumpai tau parašysiu, kad Dievas yra Asmuo ir kad jam neegzistuoja jokios sienos, tik mums, o tu, būdamas protingas, suprasi, ar jis gali virsti Nedievu, o kuo nors kitu, tarkime, žiniomis. Man rodos, kad tavo dievas yra mokslas.

178864. katė2010-01-07 10:59
Žinios yra suprasta tikrovė skamba kaip koks šūkis. Nejaugi tą tikrovę įmanu suprasti?

178880. :)e2010-01-07 11:44
Iš gnoseologijos pagrindų Katei rašau - 10.

178894. taigi,2010-01-07 15:03
painioti tikrovę su tikrovės modeliu - mylimas xX-o užsiėmimas.

178930. xX2010-01-07 17:11
kate, zuikuti - žinios yra nesuprasta tikrovė - ir kaip tu galėjai kitaip pagalvot? Suprask - tikrovės neįmanoma suprasti, tiesiog be šansų! Pavyzdžiui, internetas kaip reiškinys yra atsiradęs atsitiktinai, per klaidą, per nesusipratimą. Niekas iki šiol nesupranta, kaip galima nesuprantant informacijos perdavimo dėsnių sukurti kompiuterį, prie kurio tu kartais sėdi - jis yra grynų gryniausias netyčiukas. O išsilaipinimas Mėnulyje? Kai net nesuprantama, kaip galima iššokti aukščiau bambos? Absoliut atsitiktinumų atsitiktinumas.

178931. mie2010-01-07 17:33
kate, zuikuti!

178964. vilkas2010-01-07 22:55
nu, kate, tpfu, zuikuti, palauk!

178979. s2010-01-08 09:20
zima, krestjanin toržestvuja, na drovniach obnovliajet putj
jevo lošadki snieg počiuja, pletiotsa rysju kak nibudj
ir kodel per zinias tik kaip klampu ir truksta pinigu gatviu valymui? nyki ta ziniasklaida..

178992. katė xX2010-01-08 10:48
Aš lygiai taip pat suprantu, nes ne mes valdome, o mus valdo, ir ta jėga yra absoliučiai nepažini. Bet lyg ir taip, kaip pacitavau, buvo parašyta.

179014. v lesu razdavalsia topor drovosioka,2010-01-08 13:05
a čto, u otca-to bol`šaja semja?

179017. semja-to bol`saja2010-01-08 13:08
da dva celoveka vsevo muzykov-to: otec moj da ja.

179018. mie2010-01-08 13:08
ne drovosioka, o drovoseka.

179020. drovosiok2010-01-08 13:16
čia žodžių žaismas, užuomina į "zasiok".

179085. vilkas2010-01-08 20:15
aišku, zuikutis nuskuodė persigandęs, bet kur kiti pradingo? ūūū! Praalkome.

Rodoma versija 26 iš 27 
14:52:03 Jan 31, 2011   
Jan 2010 Jan 2012
Sąrašas   Archyvas   Pagalba