ŠIAURĖS ATĖNAI

Šiaurės Atėnai. 2005-12-10 nr. 776

| Spausdinti | Archyvas | Redakcija |

TURINYS (31) • JUSTINA VAITKEVIČIŪTĖ. Gidas (13) • EUGENIJUS ŽMUIDA. Profesionalo mirtis (1) • MeilėKAREN L. BLOOMQUIST. Kas apibrėžia Bažnyčią – valstybė, etniškumas ar rinka?SIGITAS GEDA. Ruduo – tai demonų lesyklėlėsKERRY SHAWN KEYS. ApsakymaiDAIVA MOLYTĖ-LUKAUSKIENĖ. Eilės (2) • AUŠRA KAZILIŪNAITĖ. Eilės (1) • CASTOR&POLLUX. Recenzijos (49) • CASTOR&POLLUX. Fanaberijos (87) • JŪRATĖ BARANOVA. Aurelijus Augustinas ir Sigito Parulskio „Išpažinimai“Mardasavo dainių Petrą Zalanską prisimenant (1) • JONAS SERAPINAS. Skotoma, arba Lapų pūtiko gyvenimasMEILĖ GIRAITIENĖ. Blusų cirkas?RIMANTAS ŽILEVIČIUS. Apsakymai (1) • LAIŠKAI (198) •

Fanaberijos

Verba de verbis

CASTOR&POLLUX

[skaityti komentarus]

iliustracija
Viršelio fragmentas. Dailininkas R. Orantas

Enrika Striogaitė. Vienišėja. Eilėraščiai. V.: Lietuvos rašytojų sąjungos leidykla. 2005.

Neįspėjama moteriškumo paslaptis! Dar Tomo Akviniečio laikais ji buvo lyginama su neįprastu gamtos reiškiniu – aguonų svaigumu. Tai, kas keri ir žavi, gamtoje skleidžiasi ryškiomis spalvomis ir neįprastais kvapais. Tačiau moteris dažnai siekia įveikti gamtos atavizmą, tiesą ir monotoniją. Pati būdama it gamta gimdytoja, ji vis dėlto užsikrečia vyriškomis fanaberijomis ir ima kurti "meną". Iš tikrųjų rašančių bobų dabartiniame pasaulyje šimtai tūkstančių. Bet kur jų vertingi kūriniai? Du, gal trys. Visa kita – plagiatai, kopijos, nevykę mėgdžiojimai, žalingiausi vertybių sumenkinimai.

Enrika Striogaitė, per Rašytnamio skaistyklą išleidusi antrą knygą, mano manymu, tuoj pat patenka į literatūrinių bobų kohortą. Nes nekyla ranka pavadinti jos poeziją kitaip nei grafomanija. Matyt, Rašytojų sąjunga sušvelnino vertinimo kriterijus arba čia prikišo rankas Kauno mafija. Turbūt ir viena, ir kita.

Ką gi, apie ką knyga? Apie nieką! Lyg poezija galėtų būti apie ką nors. Tai prozos prerogatyva. Prisiminimai, būsenos, įspūdžiai, protrūkiai, truputis sapnų. Beje, kuo taupiau autorė rašo, tuo geriau išeina. Ilgesni tekstai neišlaiko minties skvarbos ir smūgio, bet aš norėčiau pakalbėt ne apie tai. Man įdomu ne kas ir kaip, – bet kodėl...

Vienas vokietis yra parašęs: Tobula moteris su literatūra elgiasi taip pat kaip ir su maža nuodėme – paviršutiniškai, prabėgom apsidairydama, ar kas nors pastebi ir kad tai kas nors pastebi. Jei taip būtų – tai labai papločiau, bet čia jaučiama, kad norima kažko daugiau, pretenduojama į žinomumą, lendama, nejaučiant lygio, į aukščiausią ministeriją... Nežinau. Kai grafomaniškai rašo koks išsigimęs šiknius – tai dar galima suprasti, nes grafomanija yra iškrypimas, kaip kleptomanija, piromanija ar ekshibicionizmas. Bet kai tai daro graži moteris, imu nieko nesuprasti. Bet tiek to.

Reikia paskelbti kūriniui verdiktą: dar vienas nelaikšis, per anksti išplėšęs ir taip visokių rachitikų išplėšytas pisdomo įsčias!

 

Kultūros kalendorius
nuo 2011 m. Sausio

PATKPŠS

 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31  

 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28  

 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31  

Nuorodos


Kultūros diskusijų forumas,
Kultūros vartai,
Kultūros institucijos,
Meno galerijos,
Meno bankas 
DAILĖ“, „VILNIUS“,
7 MENO DIENOS“,
ŠIAURĖS ATĖNAI“,
LITERATŪRA IR MENAS“,
NEMUNAS“,
UŽUPIO ŽURNALAS
Lietuva internete

 

Skaitytojų vertinimai


48734. :(2005-12-12 13:41
Tokiu tragisku anotaciju dar neteko skaityti. Kas galejo nutikti, kad "Satenai" pradejo spausdinti tokias nesamones?

48758. > :(2005-12-12 15:49
nebijokite, knyga dar blogesne

48764. ash :-( 2005-12-12 16:12
negali buti nieko blogesnio uz tokia "recenzija". ka, tik dabar pastebejote, ka leidzia "pisdomas"? ishleidzia tukstanti ir viena senu krienu "kurybos" rinkineliu, ir visi tyli, o kai ta pati padaro mergaite, butinai reikia apipilti pamazgomis. kad jus pratrystumet, gerbiamasis!

48767. ne ash2005-12-12 16:23
seni krienai bent jau už savikainą atidirba, o prakišinėti už pinigus tokių "nekaltų gimnazisčių" grafalionės - viešas apvaginėjimas

48786. Skeptikas2005-12-12 20:23
Dieve mano, žmonės gerieji, gelbėkit. Jei kiekvieną pašaipų anotavimą, kurio siekis išjudinti vangų pirkimą (kitaip sakant, išreklamuoti bet kokia kaina), visi vadins recenzijomis, tai kas beliks rimtam darbui nusiteikusiems kritikams - "numirt, užmigt"? Atsipeikėkite ir jauskite, ką skaitote, ponai. Čia ne tas žanras, apie kurį bandote sapalioti. Visai ne tas:)))

48787. skaitytojas2005-12-12 23:12
Šis žanras - pylimas mėšlo , o ne pašaipus anotavimas, ir labai gaila, kad Šiaurės Atėnai taip smunka , nieko geresnio, norėdami anotuoti knygas, nesugalvoja ar neprisikalbina . Juolab gūdu , kad visa tai - internete, suprask,- atrinkome, kas užkabintų publiką.

48790. Enrikai2005-12-12 23:19
tik, vaikeli, nesižudyk - debilas čia rašė...

48818. vasi2005-12-13 15:11
bjauriai, smulkiapiktybiškai parašyta. Atrodo, didžiausias knygos nusikaltimas yra tas, kad autorė yra moteris, ir dar graži. Kalbama visai ne apie tekstą (kur bent viena vienintelė citata?), o apie tai, kad "daryti meną" ir plėšyti pisdomo įsčias yra ontologinė rachitikų-vyrų privilegija. Jau atseit, vyras iš principo negali būt "literatūrine boba", gaminančia "plagiatus, kopijas, nevykusius mėgdžiojimus, žalingiausius vertybių sumenkinimus", - dievaži, koks paskutinis išsireiškimas! nors į pionierišką sienlaikraštį dėk. Tai apie ką čia vis dėlto? parašė žmogus autorezenciją, kitaip nepersiskaito.

48825. a2005-12-13 16:21
..net ir nekomentuojancius Satenuose, tokia knygos anotacija nevalingai priverte suspaudyti kompiuterio klaviaturos mygtukus.. Zinot, net jei knyga butu pasaulinio masto zemiausio lygio grafomanija - mieliau perskaityciau ja visa, nei dar nors viena tokio niekingo "kritiko" sakini. Apmaudu, kad Satenai taip pigiai save pateikia skaitytojams.

48830. abr >>> "spartietis berniukas"2005-12-13 17:18
Parodijuoji/demaskuoji vyrišką šneką? Išviešini lit. mizoginų "argumentus"? Išsakai tai, ką esi girdėjusi kalbant apie visas (gerai ir prastai)rašančias moteris? Rašai taip, kaip mergaitėms kalbėt "nevalia"? Tyrinėji, ką gali sau leisti? Žinia, viską. Tačiau...kažkodėl prisiminiau, kaip 1919-aisiais M. chlopotala, kad Sofija Parnok (Podruga ), badaujanti Kryme, negautų maisto davinio. O 1933-aisiais Paryžiuje džiūgavo sužinojusi apie P-k mirtį...
Nesmerkiu tavęs, nesibaisiu, bet ...šįkart vzdrognula..dėl tavęs. Žiūrėk savo sveikatos, vaike.

48833. xX2005-12-13 18:01
Nori pasakyti, abr - vaike, stilius stiliui, bet laikykis standartų. Sveikatos standartų. Dvasinės sveikatos standartų. Nes pakvipo durdomu.
O gal - laikyk poziciją, ne tik stilių? Na taip - recenzijos turinys gali būti ir kitoks, kaip įprasta - ne toks vienareikšmiškas. Be to, reikėtų šiek tiek citatų - be jų irgi kažkaip nejauku, neįprasta. Ir pagaliau - klasikinis, standartinis recenzentas privalo rasti bent lašelį grožio; pvz., juk poezija savaime yra poezija. Ir iš viso, kam spręsti tą dilemą: Turėti ar būti?

48835. abrė >>>xX2005-12-13 18:58
Ne, xX, įvertinau c-p. pasiūlytą žanrą, kuris neturi nieko bendra su tradiciniu/standartiniu(?) recenzavimu. Standartų:) nepasigedau. Be to, nemanau, kad autorė susitapatina su C.-P., priešingai- manau, kad ji parodijuoja "cinišką protą". Ir taiko į jį, o ne į Striogaitę ar Kukulą. Ar Žižeką:) Tačiau...panūdau "recenzentei" primint Marinos klaidą: genijė suklupo perkeldama "falinę ekonomiją" :)į lesbinius:)meilės santykius. Paaiškinsiu: apie berniukus mergaitės gali sakyt viską ir principingai, o apie seses - tik tai, ką joms bus malonu išgirst.:) Esu prieš konkurencijos, hierarchijos santykių ("falinės ekonomijos") perkėlimą į moterų pasaulį. Štai tokia mano pozicija.:)Nepripažįstu lyčių lygybės. Mane feministės senelė ir prosenelė mokino: nepamiršk, kad vyrai mums negiminė. Nesielk su moterimis taip, kaip leistum sau elgtis su vyrais.

48836. vasi niršta ant komentarinio diedo xX2005-12-13 19:03
o xX`ui, žiūriu, patiko. Keista, tam, kuris čia kėlė temą "apie atsakingą kalbėjimą", ir kurio pagrindinis argumentas diskusijose būdavo: nurodyk, kur aš taip pasakiau. Mol, duok citatą. Klasikinės standartinės diskusijos reikalavimai, ar ne? Dar tas jo amžinas neišmušamas argumentas - nevienareikšmiškumas. Nemąstykim binariškai. Nebūkim siauri, kategoriški, katalikiški, jokie. Raskime bent lašelį grožio. Nes gyvenimas savaime yra gyvenimas. ir iš viso, kam spręsti dilemą: Turėti ar būti.

48837. vasi2005-12-13 19:13
tiesą sakant, abr įdomesnį raktą į c&p produkciją pametėjo. Ciniškojo/mizoginiškojo diskurso parodija? jei taip, tai sveikinu, kad sugebėjo mane sumauti. Manau, sumovė ir xX`ą, tik jis neprisipažins.

48840. IVS2005-12-13 19:36
Kadangi apie knygą nieko nepasakyta, iš "recenzijos" tenka spręsti apie recenzentą. O čia įdomiai. Tokia antirecenzija yra gera reklama knygai. Kitas ims ir bent pavartys ar net nusipirks iš priešiškumo "recenzentui". Gal toks ir buvo viršuždavinys? Gal net su autorės pritarimu? Toks marketingas? Minia visada puola ginti teisiamąjį. Ką gi, eilinį kartą apie knygą reikės spręsti savo galva, tad toks rašymas yra rašymas dėl rašymo, t.y. grafomanija. Tik šį kartą anotatoriaus. Užneša į Kęstutį Navaką, bet, tikriausiai, klystu.

48842. >IVS2005-12-13 20:10
Oi klysti, oi klysti. Čia rašė dama.

48843. IVS2005-12-13 20:19
Į KN panašu tuo, kad nieko neparašė apie knygą. Tai tik komercinė intriga. Užsakymas. Truputį originalus, jei taip galima išsireikšti ;)

48844. vasi-IVS2005-12-13 20:28
na, bet IVS, jeigu tai marketingas - truputį originali komercinė intriga, tai šventasis grafomanijos principas rašalas-rašalui pažeistas:) panašiai (į)spėja ir ponas Skeptikas, vilkintis marškinėliais nr.48786. xX`as apsvaigęs nuo ne-standarto erotikos, abrė kaip visada mato nematomą mėnulio pusę, aš sėdžiu supykusi, o tu eilinį kartą ketini remtis knyga ir galva. Dar kažkur yra zeta - tobula moteris:), kuri su literatūra elgiasi kaip su maža nuodėme:))

48845. IVS2005-12-13 20:31
Taip. Bet zetai oranžadas atėmė žada ir tai blogiausia, ko galima buvo tikėtis iš šitos sosisikų spalvos :(

48846. dalgis2005-12-13 20:46
panasu i varnos stiliu...

48847. dalgis2005-12-13 20:49
ps. kur dingo melyna spalva?

48848. bobas2005-12-13 20:49
Kartais ir citata nepadėtų demaskuoti banalybės. Lenkiu galvą prieš anotatorių. Labai koncentruotai čia sudėliojo. Visoms "boboms" (be tų kelių nepakliūvančių ir dar labiau vertingų; taip pat įskaitant ir vyr. lytį) pirmyn ir atgal atseikėta. Grafomanija užkniso juodai. Nėra čia ko vynioti į foliją suspaustom lūpytėm suskrebento iš-gyvenimo.

48850. migla2005-12-13 22:10
Kas ta dama ????? Panašiau į kompleksuoto diedo stilių ...

48851. IVS2005-12-13 22:22
Viskas, kas kontroversiška, dabar prisikiriama gk. Ir dažnai nesuklystama. Man atrodo abrė teisi ir xX, sakydamas "laikyk poziciją, ne tik stilių".

48852. xX2005-12-13 22:38
O, kiek prirašėt, kol pas filosofus žiūrėjau juokingą filmuką apie fiziką, jausmus ir jų chemiją.
Neslėpk, abr, juk ne žanrą įvertinai, o personą. Freudas man ne argumentas ir visai nesvarbu, ar Ji simuliuoja . Nesupaprastinkim situacijos, geriau paklauskim, ar nuoširdžiai ji sako? Aš manau, kad taip, kad toks Jos stilius - nesuvaidintas. Aš ją irgi kažkada siunčiau gydytis; kartais praeina daug laiko, kol supranti visumą, jei iš viso ją supranti. O ta analogija su Marina ... na taip, analogija - stiprus ginklas, bet ... laikas išplauna ir analogijas.
vasi, šventai tikiu, kad čia atsakingo kalbėjimo pavyzdys. Galiu paantrinti 48848 - tikrai užkiniso primityvus popsas, pradedant pelevinais ir baigiant visais da vinčo kodais - čia solidarizuojuosi ir su Rasa Drazdauskiene.

48853. IVS2005-12-13 23:44
Įdomiausia tai, kad C&P lyrinis herojus, t.y. jo nuomonė nebūtinai sutampa su pseudonimo autorės nuomone :)

48854. xX2005-12-13 23:48
IVS, jei ir nesutampa, tai nuo to tikrai ne blogiau mums visiems.

48855. IVS2005-12-13 23:57
Ne, neblogiau, tik įdomiau. Priverčia krutinti ne tik ausis.

48856. abr apie nuoširdumą2005-12-14 00:00
Ypač nuoširdžios, įkyrios ir nesuinteresuotos:( pretenzijos dėl pizdomo leidybinės veiklos.
Taigi, norėjau papasakot kažką smagaus apie nuoširdumą. Va: sykį man paskambino pamišėlis ir paprašė: papasakok ką nors apie save, ką ateity (jeigu ką:) galėčiau panaudot prieš tave. Na, jei susipyksim. Nepatikėjau, žinok. Nuoširdžiai nepatikėjau, kad galima būt nuoširdžiai piktybišku ir atvirai įspėt dėl savo piktų užmačių. Buvau įsitikinusi, kad tai juodas humoras, kad žmogus tokiu stiliumi iš tikrųjų nori pasakyt: "pasitikėk manim, niekad tau nepakenksiu". Nuoširdų pamišimą palaikiau cinizmo parodija, žaidimu. Apsikvailinau. Visada taip.

48858. IVS > donkichotei2005-12-14 00:27
Va, matai, abriuke, tu sprendi apie kitus pagal save, darydama prielaidą, kad kilnumas net juodame jumore privalomas ir kad kiti yra daugiau mažiau tokie, kaip ir tu. O čia tik bac - pasirodo, "jie" - klonuoti ir kažkoks riteriškumo genas prarastas. Ir negali prisibelsti į žmogaus vidinį vaiką/riterį, nes jo nėra. Apmaudu. Nenori tuo tikėti, bet nesi, kaip mano viena podruga sako, ant tiek durna, kad nesuprastum, jog esi protinga. Pradedu manyti, kad piktavaliai yra nuoširdūs, nekankinami dvejonių.

48859. xX2005-12-14 00:42
abr, nesu garantuotas, ką turi galvoj, šitaip siūlydama šifruoti nuoširdumą. Jei pavyzdys iš KR "bylos" - tai labiau vienetinė išimtis. Bet panašu, kad kažkokių srovių srovelių nežinau (ir nenoriu žinot), todėl ir pisdomas man neužkliūva. Bet vėl gi: ar ne paranoja:) kiekvieną užuominą apie tuos šv. Karvutės "namus" sieti su Jos asmeninėmis nuoskaudomis? Ypač žinant, kad nebuvo to blogo, kas neišėjo į gerą?
Taip, IVS, piktavaliai dažnai turi vaidinti nuoširdžius, bet ne visada atvirkščiai -t.y. nuoširdūs nebūtinai yra piktavaliai, dažniau - geravaliai.

48860. IVS2005-12-14 01:07
xX, piktavaliai nevaidina, o tikrai yra nuoširdūs. O štai geravaliai, kaip kokie stoikai, nuolat turi nugalėti save. Nejaugi, tau, kaip mūsų Rūtai, įsipjovus pirštą pienas ir medus tekėtų? Matėm, kai buvai užviręs, tai net Šatėnų stogas kilnojosi. O kas nugalėjo? Gera valia. Bet juk ne savaime. Vienas žmogus susimenkina, jei pagauna save blogai galvojant ir jau pradeda abejoti savo geravališkumu ir nuoširdumu, nes yra sąžiningas pats su savimi, o kitas galvoja, kad jeigu tik pagalvojo, bet neįvykdė blogo - tai jau ir yra gerai. Kitaip sakant, vienas savieškos abėcėlę kala mintinai, kitas gi - semiotiką studijuoja.

48861. xX2005-12-14 01:25
Ech, IVS, šiek tiek dissonuojam nesusikalbam, bet tai skirtingi kontinentai tikriausiai veikia, ar ne? Tebūnie lygiosios 50:50 - piktavaliai ir vaidina, ir būna nuoširdūs. Kaip ir geravaliai:) Be to, dar du variantai, jei žiūrėt kombinatorikos taisyklių. Tinka? Bet gk atveju matau tik gerą valią, tiesa, ji, kaip ir priklauso asmenybei, emocinga, todėl (ergo?) nuoširdi. Pagaliau juk kažkas turi ištarti "karalius tai nuogas, mielieji bendrapiliečiai Kristuje"? Ir tas balsas - ne tik į Dangų, kad neužsiciklintume tuštybėje.

48862. IVS2005-12-14 01:30
Nu tikrai suveikia kažkoks kreivo kito pusrutulio atspindžio sindromas :) Taigi gk niekas ir nekaltina nenuoširdumu. Daugiau tokių vaikų, kurie rodo pirštu į nuogą karalių. Tik gaila, kad nuogas karalius jau tampa norma, o nenormalūs tie, kurie iš nuogo karaliaus juokiasi.

48863. xX2005-12-14 01:53
Na va, kažkokių pasiekimų siekiant galima ir pasiekti:) Bet čia tik du kontinentai ir du asmenys - nepersivertinkim:) Gražus tas tavo paskutinis sakinys, tiesiog tobulas. Vis tik, IVS, norėčiau manyti, kad iš nuogo karaliaus juokiasi ne tik nenormalūs, bet ir drąsūs. Šįkart šiek tiek pritrūko drąsos, bet juk mūsų pareiga palaikyti juos, kad ateity save išdrįstų vadinti tikruoju vardu.
Kaip bebūtų, Striogaitę ir kitą kukulatūrą:) labai siūlau detaliai išanalizuoti. Nepakenks, ieškant grožio.

48868. ežeras2005-12-14 07:48
surusiavai cia visus ,ivs, i dvi tokias paprastas kategorijas :piktavaliai , geravaliai (socrealizmo kanonais-:) )- net holivudas sau tokio paprastumo neleidzia. o as manau ,kad, grieztai vertinant, nera nei piktavaliu ,nei geravaliu - yra konkretus zmogaus poelgiai, o skiriasi tik tu(geru ir piktu) poelgiu proporcijos + poelgius determinuojantis samoningumas.

48869. IVS2005-12-14 08:37
Nu ar aš sakiau, kad gamtoje dažnai randami tik dviejų rūšių grynuoliai? Aišku, kad visi su priemaišom :)

48873. slaugė2005-12-14 11:22
Man gaila tos Giedrutės Kazlauskaitės, jei čia tikrai ji - visos jos diagnozės kaip ant delno. Nė Kukulas turėtų per daug neužpykt.

48875. sumanipuliuotiems pacientams2005-12-14 13:14
Šitos rašliavos - ne Giedrės! Kažkas tiesiog smaginasi žaisdamas juodus žaidimėlius su jos stilium, kyla įtarimas, kad gal suvedinėdamas sąskaitas.

48878. norvegas2005-12-14 13:49
Bijau, kad to, kas parašė šituos rašinėlius,jei bus išaiškintas, laukia linčo teismas...

48882. cikada2005-12-14 14:27
o tai kur rasele drasdauskiene? ot tai jai dirvonai atsiveria- anonimas ne anonimineje erdveje- kaip tai galejo buti??...anonimai privalo buti niekur, t.y.shiapus apkasu...hehe, eiksh anonime, mez alkanyyyy...uuu....

48883. cikada2005-12-14 14:28
lincho teismas- nugirdant castoro aliejumi...zhiauriai zhiauri mirtis...

48885. dalgis2005-12-14 15:54
čia ne giedrė, čia vyriškas braižas, esu užtikrintas, ba asmeniškai ją pažystu

48887. mgl2005-12-14 15:57
50 nemano

48889. abr - linčo nebus niekada2005-12-14 16:29
Savo Kūryba c-p. išsiteisins ir įsiteisins. Esu tikra. Galingas protas, nesvarbu, kad piktybiškas, liguistas. Tiesiog tai, kas tinka kūrėjui (ir pamišimas, ir piktavališkumas,etc), neleistina kritikui. Jam galioja kitos žaidimo taisyklės.

48890. dalgis (ish sakyklos) to abre2005-12-14 16:36
va chia ir visos psichologines tautos bedos ir uzkoduotos: vyrai mums ne gimine... (kaimynai - kiaules ir tt.), o ka moterys gimines? NEPAMIRSHKIT brangieji, didziausia konkurencija vyksta tarp tu, kurie kovoja del tu paciu resursu, t.y. moteru tarpe ir vyru tarpe, tas neishvengiama, o va sheima (kol ji buvo panashi i sheima) tai ir buvo to dalyko sprendimas, bet dabar sheima tampa kokia pat atvira balagano forma kaip ir visa visuomene (del tokio auklejimo, kuri tu paminejai ir vartotojishkos visuomenes dalies spaudimo). O kai panishkai bijoma galintis su kita puse, pradedama konkuruoti del tokiu dalyku kuriu tiems individams visai nerekia (yra nenaudinga)..., o konkurencijoje visada kazhka praranda abi puses.

48895. vartotojas2005-12-14 18:15
Kam šaudyti į muses iš patrankų? Iš kur čia tiek filisteriško teisuoliškumo? Aš kaip vartotojas, gindamas savo teises į pagrįstą kainą, reikalauju uždrausti visokį šlamštą, o iš visokių autorių išieškoti kompensaciją už moralinę žalą. Iš striogaitės kaip pradedančios užteks ir 13 litų.

48906. vartotojui2005-12-15 07:07
kitaip gausit i snuki.kaip sako Sigitas.bet ka gali daryt susitikes vyruka laikanti rankose blizgučius siulanti kažinka.kitas nesupranta ka, gal jam ipila

48924. Gvntj :-) 2005-12-15 10:12
Skaitydama visas tas recenzijas tyliai kikenau. Manau, kad čia stiliukas toks pasirinktas, kuris tris kartus apgauna skaitytoją: 1) pirmąkart tuo, kad skaitytojas pamano, kad čia viskas parašyta nuoširdžiai ir tuo ima baisiai piktintis:) 2) antrąkart tuo, kad galų gale skaitytojas pamano, kad autorius jį vedžioja už nosies, nes pirmasis tik pasirinko tokį stiliuką viską drėbti į akis, o iš tiesų visai taip nemano ir tyliai šaiposi, o tai labai juokina:))ir 3) trečiąkart tuo, kad paaiškėja, kad autorius visgi kalbėjo nuoširdžiai, taip jis ir mano, bet kadangi kalbėjo kaip girtas (jie rėžia tai, kas ant liežuvio, tik to nelabai kas ima domėn), niekas nepaėmė už gryną pinigą:)))

48935. via :-) 2005-12-15 11:05
Gvntj, sutinku su jūsų pasiūlyta versijų seka. Labai patiko "kaip girtas" - puikiai išsisukote nepavadinusi sumanymo autorių ir atlikėjų idiotais.

48941. Gvntj :-) 2005-12-15 11:22
Idiotais ginkdie nenorėjau pavadint:) Man tokie žaidimai visai linksmi:) Jo autoriams ir režisieriams Kastoriui ir Poliuksui mirkt:))

48974. abr dėl skaitymo versijų2005-12-15 12:54
Tiesą sakant, perskaičiau tik antruoju ir trečiuoju būdu:). O pasipiktinti nusprendžiau vėliau, hm, prisiminus, kad kantriai nutylėjau visą pirmesnę:) c-p "kritinę veiklą". Ypač recenzijas apie debiutuojančias mergaites. Suprasčiau, jei būtų užsimota prieš realius autoritetus. Tai ne, paspardė mergaites ir vieną kitą gulintį irgi seniai gatavą. Kažkas piktavališkai manipuliavo žinomos autorės stiliumi? Nieko sau piktavalis,hm, išpažįstantis tas pačias vertybes:).

48980. xX2005-12-15 13:17
Ech, abr - išsisukinėji. Matosi plika akimi... Jei autoritetas yra vertas savęs, tai kam jį spardyti? Jei antrąja knyga vis dar debiutuojančios gali ir toliau sėkmingai debiutuoti, tai ko tylėti? etc.
Vis tik reikėtų konkrečių pavyzdžių - iš vienos ir iš kitos pusės. Dabar žaidžiame paplūdimio tinklinį įsivaizduojamu kamuoliu.

48989. vasi2005-12-15 13:51
o aš tai kaip asiliukas perėjau per visus tris būdus ir man jau ima generuotis ketvirtas:) gal kai į bet kokį tekstą labai įdėmiai ir ilgai žiūri, jis ima dekonstruotis. Ir nebesuprasi, ar čia akies, ar jo savybė. Nors, tiesą sakant, iš visų cp gabalų užkliuvo tik šitas. Apie Striogaitę ir jos "antrinius debiutus" nieko nežinant. Užkliuvo pats formulavimas, tas "kaip", kurio sureikšminimą xX`as vadina reikalo supaprastinimu, kviečia į plikos akies reginius ir "šventą tikėjimą" nuoširdumu. Keista. Kodėl ties recenzija apie Paruziją pats buvai toks sudėtingas, šaukeisi psichoanalizės, telkeisi onirinį skaitymo metodą? bandau, taip sakant, pagauti tavo "visumą". Kodėl kartais trini bet kokias ribas, užsiimi reikšmių plovimu, o kartais tampi tradiciniu tikinčiuoju? Nežinau, sunku pasakyt, kas yra tekste, kas "už jo ribų", juolab prieš akis turint tik Fanaberijų fanaberijas, o Striogaitės fanaberijų neturint. Tačiau tūlikinės kritikos diskursas, kurį abr pavadino "ciniškuoju/mizoginiškuoju", man čia vis tiek suparodijuoja pats save. Na, paskaityk anotacijos pradžią. Šventai tiki jos atsakingais teiginiais?

48990. abr >>xXui2005-12-15 13:55
Chė, žiūriu nedirbat,simuliuojat, kiba paleidot studikus ruoštis egzams? O man reik pribaigti vieną darbelį -jau vėluoju. Kitą savaitę pažadu paskaitą:) "kritikos įvadas:teorija ir praktika". Asmeniškai jums. Su pavyzdžiais. Ruoškitės:). Dar papasakosiu anekdotą,hm, kaip egzaminavau studikus:). Ir kaip egzaminuodavo mane. Taigi dar viena teorija ir praktika. Gal ir jums pravers. :)

48991. vasi - abr2005-12-15 14:00
aš irgi norėsiu sudalyvaut toj paskaitoj, nors ji ir bus rezervuota "asmeniškai xX`ui", ar gerai? kaip tas nepaleistas studikas;)

48992. Susidomėjusi2005-12-15 14:08
Tikrai, tos paskaitėlės laiką ir vietą paskelbkite viešai, ir man būtų įdomu su savo pastebėjimais isiterpti...

48998. abr:) vasilkai2005-12-15 15:10
Jei nespėsiu pa(si)ruošt paskaitai, "užduosiu" privalomos lit. sąrašą irgi šaltinius:) Pažadu, kad būtinai norodysiu autorius ir straipsnius, kuriuose tezius:) Neįspėjama moteriškumo paslaptis! dekonstruota, hm, kaip mizoginiškojo diskurso alfa ir omega:). Iš pirmo sakinio supratau (ne tik iš!), kad c-p juos irgi skaitė:).
p.s. vasi, o dalgis po pirmuoju c-p. sakiniu pasirašo. Ir xX. ir varna. Ir toto. Praktiškai visi čia susirinkę diedai. Lažinamės?:)

49001. aguoninė vasilka-abr2005-12-15 15:16
oi, svaiginkim juos, svaiginkim:) bet.. kaip užsikrėtusi "vyriškomis fanaberijomis" turiu tam kartui lėkt į paskaitą, ate.

49008. toto2005-12-15 15:45
Po "neįspėjama moteriškumo paslaptis!" nepasirašau niekaip, abr, jau pralošei ;-). Moteriškumas - pusę mūsų žemės užimanti kasdien suvokiama realybė, - jokia ne paslaptis. Deja, tik ne šių castropollux`ijų autoriams.

49014. cikada>2005-12-15 16:12
kasdienybe nepanaikina paslapties, ji tik dar labiau ja[paslapti] paslepia nuo musu akiu...

49018. abr >>toto:)2005-12-15 16:31
Norėjau patikrinti, ar iš tikrųjų atsisveikinai, o gal tebeskaitai mus. Sukau galvą, kaip reiks Patį pasveikint su šv. Kalėdom. Vyrui pirma niekad nerašiau ir nerašysiu. Nemeluosiu: norėjau užeit į delfį ir slapta užmest akį, pažiūraut, ką ten veiki. Bet tingėjau, prisiminiau, kad moku kitokiais būdais sielas išsikviest prisišaukt:)
p.s. Nepasirašai tik iš FANABERIJOS. :)))))))

49021. abrei dėl stiliaus2005-12-15 17:28
Kas jau kas, o vertybės čia visiškai kitos. Žinomos autorės stilius nusėtas kiaurymėm, išvirkščias, išdarkytas ir vartojamas kaip klasikų citatos demagogų lūpose. Tokie akis badantys dalykai kai kam išbadė jas iš tiesų.

49022. kaimietė>toto2005-12-15 17:29
toto, būk geras, neprapulk

49023. abr >>>490212005-12-15 17:55
Jūs apie autoparodiją? :)Jei autorius parodijuoja save ir savo stilių bei "apverčia" savo vertybes, tai nereiškia, kad jis/ji jų išsižada ar jomis suabejoja. Priešingai, jas primena, gal net įtvirtina. Tarkim, išpažįstanti krikščionybę autorė nesyk savo cituotą teiginį "kalba-būties namai" parodijuoja: "kalba- ne-būties namai...užmušti Dievą, tai užmušti gramatiką...kova su kalbom, tai kalba su Dievu... Kalbos miršta, ir ačiū Dievui etc." Negi manot, kad autorė po šiais šūkiais "pasirašo"? Juokaujat?

49027. abr >>>p.s. >>>490212005-12-15 18:12
Patikslinsiu: kadangi žinom, kad autorė tikinti, o nyčiškas teiginys "užmušę gramatiką užmuštume Dievą" - teisingas, tai po kova su gramatika ir džiaugsmu dėl kalbų mirties tikintis žmogus nepasirašys. :)

49032. 490212005-12-15 22:28
Kažką panašaus į parodijavimą daryti bando gal ir savose lankose neišsitenkanti autor-ė, tik teiginiai tada - ne savo cituoti.

49035. xX2005-12-16 01:01
Abr, ačiū už ruošiamą man paskaitą, ir dar su visagaliais pavyzdžiais(!). Lauksiu, kiek galėdamas. Tik noriu pateikti išankstinį klausimą: ar viskas išsitenka teorijose? Kai matome, jog gyvenimas gyvenasi savaip ir nelaukia besivelkančių iš paskos nusenusių teorijų.
Be to, nepasirašau nei po vienu iškirptu sakiniu, nei po viena nuskelta pastraipa. Pasirašau tik po visu nesukarpytu/nesudaužytu tekstu, tiksliau - po mano iššifruota teze: mergaitės ir berniukai, kūrybos kokybė nematuojama spaudos lankais. Tezės pateikimo forma pasirinkta tokia, kokią ir matome. Ar ji uždrausta, neleistina, pavojinga visuomenei, neefektyvi etc? O štai apie tai išgirsim abr paskaitoj:) oj...

49038. abr (atsibudus:)>490212005-12-16 04:17
Susimąsčiau ..ir įtikinot. Turbūt ne gk:) GK būtų galėjus pakeist stilių, parodijuot vyrišką braižą, tačiau kam tiek autocitatų?
Kita vertus, nemanau, kad c-p suvedinėja sąskaitas su gk. Šaiposi- galbūt.
Trečia:) vertus, c-p gerokai sąmoningesni (parodija suponuoja daugiabalsiškumą:)už gk kritikę. Rec. apie Sonatą P.- l. rimta klaida.

49045. xX2005-12-16 08:08
abr, ką - paskaitos nebus?

49051. vasi - xX`ui2005-12-16 10:37
aišku, xX laikosi makiaveliškos pozicijos. Tikslas pateisina priemones. O į priemonių nagrinėjimą per se nelinkęs. Beje, į klausimą apie Paruziją taip ir neatsakei. Juk ten ta pati tavo iššifruota tezė plėtojama, ne? Kad jau klausimų pateikimo amžius, tai irgi iš anksto klausiu: kurias teorijas tu laikai besivelkančiomis iš paskos ir nusenusiomis? Būkim konkretūs, reikia pavyzdžių, pats sakei.

49053. xX2005-12-16 12:47
vasi, tu mane sėkmingai ištraukinėji už pakarpos iš kontekstų, iš dinaminių visumų. Galų gale, čia mes kalbam apie praktinius dalykus, apie tekstą kaip konkrečių prasmių artikuliatorių, kaip reikšmingas pasekmes generuojantį įrankį. Oi, kaip negerai, kai ignoruojamas svarbus "pranešimas" ir vietoj to išryškinami antraeiliai elementai, pvz. "moteriška/vyriška" priešstata; kai laikomasi taktikos "Tuoj aš tave išaanalizuosiu ir demaskuosiu tave su visais tamsiaisiais pasąmonės užkaboriais". Dažnai ir aš taip elgiuosi, bet stengiuosi atprasti.
Tačiau jei reikėtų tekstą kontūruoti, o ne analizuoti, tai teoriškai teigiu, kad visuma yra daugiau nei atskirų dalių rinkinys/kratinys. Aišku, jei tos dalys susikabina tarpusavyje - tada atsiskleidžia nauji klodai ir kodai, įsijungia sinergija. Tai štai, šįkart ginu visų pirma visumą=idėją, o ne teksto sudedamąsias dalis. Ir ne formą per se, nors manau, kad kitokia forma būtų visiškai nepaveiki, bergždžia, nevaisinga. T.y. forma irgi sėkmingai dalyvauja sinergetiniame veiksme, yra pilnateisė rezultato bendrasavininkė. Todėl ir sąmoningi ar pąsamoniniai tikslai pateisina panaudotas priemones - galima be galo kalbėti, kad kažkas Danijos karalystėj negerai, negerai, negerai. Kažkas negerai. Oi, kaip negerai. Na, tikrai negerai. Negerai. Negerai? Bet gyvent galima? Juk galima? Galima. Tai ir gyvenam, ko čia trukšmaujat?
Ne visi tikslai pateisina bet kokias priemones - tikrai galiu atskirti binarinius juoda nuo balto. Ar šios recenzijos tikslas - juodas? Kai kam tikrai gali pasirodyti juodų juodžiausias. Todėl tikrai nenoriu šįkart būti išmintingu reliatyvistu ar kietu teoretiku (dogmatiku). Į reikalą žiūriu paprastai ir pragmatiškai: jei trūksta drąsos (ir įžūlumo - kas be ko), tai galima surasti daugybę teorijų ir praktikų, patesinančių neveiklumą ar dėmesio perfokusavimą.

49055. vasi xX`ui2005-12-16 13:48
Tikrai, negerų dalykų moko šiuolaikinė semiotika, bandydama suprasti, kas tekste yra sakytojas, kas tas kalbinis subjektas, koks yra jo habitus (tai, kas mūsų subjektyvume yra socialu ir nereflektuojama), neveiksni hamletistė ir naratologija su visu intertekstiniu ariergardu, mėginanti nučiupti anoniminius balsus "už pakarpos". Atsilikęs nuo gyvenimo ir senis Froidas susigalvojęs, kad kalba meluoja, ir sakytojo intencija neretai skiriasi nuo to, kas pasisakė. Tu manai, kad aš ir abrė sulendam į "antraeilius dalykus" – abrė į kritikos etiką, o aš – į "rašto" teorijas, pateisinančias neveiklumą ir dėmesio perfokusavimą. "Svarbaus pranešimo" tikslas buvo grynai praktinis, reikšmė – tiesioginė, priemonės - efektyvios. Tada tikrai nėra čia ką analizuoti. Lauksim oranžinės revoliucijos pisdome. Tikiuosi, tu neši vėliavą.

49056. vasi (toliau fanaberina)2005-12-16 14:19
pagalvojau dar - juk reklaminių ar politinių pranešimų tikslas irgi yra grynai praktinis, bet ale tie biezdielnikai, tomai-netikėliai teoretikai vietoj to, kad pirktų ar balsuotų kaip jiems efektingai sakoma, pasikavoja palėpėse ir atlikinėja savo nepasitikėjimo ritualus. Slogutis pasakytų - tai irgi politinė pozicija. Na, bet grįžtu į atavistinius aguonų laukus, užteks čia man narkotiką daryti.

49057. 490212005-12-16 14:31
Rimta klaida - nusistačius tokį iš visų jėgų sodrinamą režimą šaipytis dėl šaipymosi. Žvengti prieš publiką įsispoksojus į savo pirštą. Tuo GK skiriasi nuo patys žino kodėl nė už ką nepasirašysiančių "šaipokų".

49061. abr xX-ui2005-12-16 14:58
xX, "autoritetas negali būt lygus sau". Jis turi būt nuolat įreikšminamas, tobiš permąstomas kintančiame kontekste, tobiš nuolat sukuriamas/atkuriamas/perkuriamas. Tai viena svarbiausių kritikos funkcijų. Nereikia suvesti kritikos į "kritikavimą", tobiš bobišką liežuvavimą ("Oi, kaip negerai.Kažkas negerai":). Baksnojimas į negeroves:) ("oi, kaip negerai") - tai ne kritika. Negerovės (?) gali būt "konformistų" nutylimos ne iš baimės ar konformizmo, o todėl, kad jos, tos negerovės, visiškai nereikšmingos, niekinės. Nutylėjimai - visada reikšmingi. Ir gali reikšti labai įvairius dalykus/santykius:ne tik baimę (pasakyt tiesą:), bet ir panieką, gailestį, žmogišką solidarumą. Tiesiog ne kiekvienas kultūrinio lauko žaidėjas adekvačiai perskaito įvairius nutylėjimus, iš kurių ir kuriama kultūra.:) O jaunas kritikas dažnai ne įreikšmina, o tiesiog mėgina triukšmingai įsireikšmint. Deja, nesėkmingai, nes - antraeilių reiškinių atžvilgiu. Pasikartosiu: nereikia pervertinti kritinės atsajos. Pacituosiu: kodėl žmonės turėtų klausytis atsijusio moralisto/kritiko, jei jaučia, kad jie jam visiškai nerūpi? kritika - kai ne iš pykčio, o iš sielvarto. Savo kultūros tekstus ir žmones pažįstantis (visuomenės:)kritikas dažnai nutyla, kai mato, kad tiesa gali būt žalinga. Kaip tėvai nekritikuoja savo vaikų svetimų žmonių atžvilgiu. Citatos pabaiga:)
p.s."Nepakenk"- reikėtų liept pasirašyt kiekvienam "gydytojui". p.p.s. Ar bent supranti, kad bet kuriam adekvačiam kritikui, o ne mankurtui, Kukulo "byla" daug reikšmingesnė nei paskutinės jo eilių knygos "grožis". Kiekvienas nenužmogėjęs žino, mato ir supranta, kas įvyko su Kukulu ir kodėl. Žino, kad ir Kukulas žino. O jei ne, tai ir ačiū Dievui.

49062. tetis2005-12-16 15:13
Kukulo nekenkėjiškų klaidų galima pasiskaityti http://humanitas.hmf.ktu.lt/literatura.

49067. vasilka-abr2005-12-16 17:48
Ačiū už paskaitą, abr. Nuklausiau ausį tarp durį privėrus. Kažkaip man tavo pozicija artimesnė (ir, manau, vaisingesnė), nei šaltas ir racionalus xX`o teisingumas.

49075. IVS2005-12-16 20:13
Plojimai abr. O dabar prašom tęsti.

49080. xX2005-12-16 23:20
Mielosios merginos, nuo pat pradžių jaučiau, kad visas tas iracionalus jūsų "masių sukilimas" įvyko dėl rezonanso su Neįspėjama moteriškumo paslaptimi - juk įsižeidėt? Spėju, kad galėjot įsižeisti, bet tikrai delnų dėl to netrinčiau, galėčiau, tai leisčiau visą pyktį iškrauti ant manęs:)
Bet tavo, abr, lekcijos neužskaitau, jei dar ne vėlu neužskaityti. Visa tai mokyklinės tiesos – autoriaus nuolatinis į(si)reikšminimas, taktiški nutylėjimai, susitaikymas su negerovėmis, tiesa ir jos sąmoningas nesakymas. Na, kaip įvadui į kažkokios kritikos teoriją gal ir tinka. Bet jei tai Ezopo kalba akademiniams sluoksniams, tai kas tada? Metaforos, analogijos etc – ok. Nutylėjimai literatūriniuose tekstuose, argumentum ex silentio irgi dera, bet kad (nu)tylėjimais kuriama kultūra – na jau ne... Tyla yra ištikimiausias kultūros ir civilizacijų duobkasys. Žymiai blogiau, nei triukšmavimas šaukštais, "poezija" ar kitais nesmurtiniais trepsėjimo įrankiais. Tyloje labai greitai subujoja klanai ir užsiveisia pelkės. Ne, neužskaitau šios abr paskaitos, neužskaitau.
Na tai štai – panašu, jog radikaliai nesutampa mūsų požiūris, kas šiuose tekstuose yra pirmaeiliai, o kas antraeiliai dalykai, ką iš tiesų norima "pranešti" skaitytojui. Aš lyg ir ignoruoju kritikos etikos standartus (jei tokie egzistuoja) ar etiketą, bet galėčiau pasiteisinti, kad nežinau kažkokių jūsų gildijoje cirkuliuojančių povandeninių srovelių. Ir, kaip sakiau, nenoriu apie tai nieko žinoti. Jūs abi tvirtinat, kad "tikrasis pranešimas" yra įsireikšminimui skirtas vulgarumas ir cinizmas, aš sakau, kad tai tik forma, per kurios brūzgynus jūs nenorit (ar negalit, nors ir norit) matyti metapranešimo. Be to, vulgarumą ir cinizmą šiuo konkrečiu atveju be išlygų laikau atvirumu ir vienareikšmiškumu. Bet palaukim – greitai atsiras spaudoje bent vienas atkirtis, kuris parems etiškai nusiteikusios daugumos nuomonę, tikra tiesa paaiškės ir teisingumas nugalės:)
Orange vėliavom mojuoti prie rašytnamio ne tik neverta, bet ir negalima. Ne ten gi problemos šaltinis, mielieji, visiškai ne ten. Atrodytume kaip tie Suvalkijos traktoristai su šakėmis ant via baltica. Kūrybos devalvacija įvyko kituose kabinetuose, ten, kur dabar vyksta reikšmingi pasistumdymai. Etiška savų kritika (žr. www.literatura.lt) ir neetiškos kritikos draudimas tėra kabinetinių sprendimų mėgdžiojimas, taikos simuliavimas, incestas. Iš tiesų tai niekam nereikalingas akių dūmimas, ne daugiau.
Na, vasi, kalbos dirvonuose tu esi žinovė. Sutinku, kad kalba dažniausiai panaudojama pagal paskirtį - įtikinamai pameluoti. Bet šįkart autorė – kaip sakiau – meluodama smulkmenose nemeluoja stambiu mastu.

49084. šlykštukė vasilka xX`ui2005-12-17 01:43
Jau buvau susiruošus išeit į amžinų dalykų apmąstymus, bet negaliu susilaikyt efektyviu c&p stilium nepasakius tau, xX: nu ir tūpas gi tu studikas! Ačiū aukščiausiajai ministerijai, kad neini čia Mokslo Revizoriaus pareigų ir ne tavo galioj atšaukinėt įvykusias paskaitas. Gali tik siūlyt savo laisvai pasirenkamą kursą, mergos abrė ir vasilka, manau, tikrai užsirašys. Ir kaip bebūtų keista - visai ne todėl, kad mūsų mąstymo/kalbėjimo tikroji priežastis - cp užgauta moteriška ambicija (va, nuo tokios prielaidos tai tikrai galima įsižeisti). Žiūriu, kad rimtai - neįspėjama moteriškumo paslaptis! - jei net tu ties ja suklumpi. Suprantam mes tą tavo metapranešimą, ne kaži koks čia sudėtingumas. Manau, abrė todėl ir vetuoja, kad perdaug gerai jį supranta. Man gi, kaip klastočių mėgėjai, magėjo dar ir metametapranešimą užgriebt, žinai, profesinė yda. O dabar biškį pasėdėk po pamokų, profesoriau, ir paskaityk kito profesoriaus, Petro Bourdieu, (ne mažiau įžūlaus kaip c&p, tad tau turėtų patikti) knygutę "Literatūros laukas", pasigilindamas, kaip nutylėjimas literatūros lauke yra tikrai Pozicija, visai kita prasme, nei tu pagavai savo perdaug užtikrinta galva. Susirasi net istorinių pavyzdžių, kaip, priešingai, "triukšmas", jau savaime būdamas kito egzistavimo lauke pripažinimu, padeda tam tikriems reiškiniams kultūriškai įsitvirtinti (kad ir mūsų triukšmelis Šatėnų darže, nežinau, gaila ar ne, bet jau yra cp veiklos įreikšminimas). Bet ko aš čia tau referuoju? visi lygūs, nei paleisti, nei pakarti studikai. Ir pabaigai, jeigu jau būt korektiškais dirvonų atžvilgiu, tai ne "kalba panaudojama pagal paskirtį", bet mumis pačiais kalba neretai pasinaudoja, kad nebemeluotume, arba šiaip pasakytume nelauktų dalykų. Čia ir sėdi reikšmės detektyvo smagumas. Tai likti dabar etiškai ir nemesti šio donoso į ramią šatėnų naktį, ar laikyt xX`ą negriūvančiu autoritetu ir paspjaudyt jam siemkėm ties nosim? Žodžiu, gero savaitgalio pačiu stambiausiu mastu!

49085. tu Xx2005-12-17 01:44
Tau paciam nekeista del saves?

49086. IVS2005-12-17 02:02
Vaje, kaip viską supainiojot, xX. Leisiu sau pacituoti raktinę, mano galva, abr citatą : "kritika - kai ne iš pykčio, o iš sielvarto". Ir neįspįjama moteriškumo paslaptis ir metapranešimas, bei jo forma čia antraeiliai dalykai, arba nieko nesuprantu.

49088. xX2005-12-17 09:53
O ką abr pasakys:)?

49110. v siniem polie - vasilki, dalniaja doroga, sierdcie rviotcia ot toski, a v glazach - trievoga2005-12-17 18:31
na ką, xX`as, matau, pasiskaitė gudrių knygučių ir, užuot davęs šaukštu per kaktą, tylomis vykdo simbolinę vasižudystę. Kol dėl santykio nesaties visiškai nepraradau egzistavimo jausmo, skubu pasidomėti: kas tai per Kabinetai, kuriuose "įvyko kūrybos devalvacija" ir "dabar vyksta reikšmingi pasistumdymai"? nors tu kaip toj dainoj dainuoji, kad nežinaaai ir žinooti nenooori "mūsų gildijos" (?) povandeninių srovelių, bet atrodo, žinai daug daugiau. Pačią reikalo esmę, blogybių šaltinį. Tačiau kol nesukonkretini, tai jaučiuosi lyg būtų kalbama apie kafkišką Pilį.. Iš šatėniško solidarumo - tūnančius tamsybėse apšviesk! gal dar spėsim atsiversti iki Kalėdų:)

Rodoma versija 30 iš 30 
14:44:33 Jan 31, 2011   
May 2008 Sep 2013
Sąrašas   Archyvas   Pagalba