ŠIAURĖS ATĖNAI

Šiaurės Atėnai. 2007-05-12 nr. 844

| Spausdinti | Archyvas | Redakcija |

ALLISTER HEATH. Sveiki atvykę į šviesią dabartį (9) • PETRAS RAKŠTIKAS. Miniatūros (2) • MANTAS ČIŽAS. Eilės (7) • -gk-. Sekmadienio postilė (6) • RIMANTAS ŽILEVIČIUS. Vokietmetis Viekšniuose (6) • ZENONAS BUTKEVIČIUS. Buratino rakteliai ir rauginti agurkėliai (1) • ROMAS SADAUSKAS. Gegutės lizdasSIGITAS GEDA. Kanapinis kaklaraištis (12) • AGNĖ ŽAGRAKALYTĖ. 45 iliustracijos eilėraščių knygai „Visa tiesa apie Alisą Meler“ (11) • IEVA GUDMONAITĖ. Šešėlių mantros (3) • MINDAUGAS MILAŠIUS-MONTĖ. Tembrai ir variacijos keturiems trieiliams (3) • CASTOR&POLLUX. Verba de verbis (27) • VYTAS GEDUTIS. Ežeras (2) • JONAS BENAMIS. Ir šunims reikia civilizacijos (2) • VYGANTAS VAREIKIS. Kaip Airijoje (2) • MEDA BOROVSKA. Kas uždraus CCCP? (13) • JURGA MOCKEVIČIŪTĖ. Dėl palmės rojuje. Nuotykiai Al-gahyro (16) • GILBONĖ. Kai aš buvau protinga (218) • ANDRIUS ŠIUŠA. Sizigijos (XXXV) (1) • gal rasot hieroglifus voveres plauku teptukais vandeniu ant saligatvio? (315) • 2007 m. gegužės 19 d. Nr. 19 (845) turinys (12) •

Kai aš buvau protinga

GILBONĖ

[skaityti komentarus]

iliustracija
Pakeltos rankos. 2007
Eglė Kuckaitė



„Kai aš buvau kino žvaigždė“, – dažnai pradeda kalbą mano draugė. Sunku pasakyti, ar ji taip juokauja, ar nori suintriguoti pašnekovus. Koks skirtumas? Šiaip ar taip, tai intrigos užuomazga. Visi suklūsta. Net tie, kurie užsiėmę savais reikalais (krapšto nosį, rakinėja dantis, kasosi ir kt.), stabteli ir atsigręžia. Oho! Kino žvaigždė! Jie nežino istorijos, tik faktą išgirdo. Aš žinau ir istoriją. Jaunystėje ji dirbo kino filmų nuomos kontoroje literatūrinės dalies vedėja. Kontora nedidelė: direktorius (beje, žydras), pavaduotojas (kaip vėliau paaiškėjo, irgi toks pat), sekretorė ir būrys kino mechanikų (kurie iš tiesų buvo vairuotojai). Nelabai kam ir žibėti buvo.

Aš savo kalbą pradedu taip: „Kai aš buvau protinga.“ Ištariu ir laukiu reakcijos. Jokios! Nebe tie laikai! Na, nebent tas protas būtų man milijonus sukrovęs. Nesukrovė. Kadangi faktas nesudomina, turiu pasakoti istoriją. Deja, ne iš tų laikų, kai buvau protinga... O iš tų, kai mūsų brangus ir mylimas direktorius išėjo į pensiją. Ar išėjo, ar išvarė, ne taip svarbu. Jei nebūtų išvarę, būtų reikėję su giesmėmis išnešti. Kam tas graudulys? Geriau, kai šampano taurės groja, o po „Ilgiausių metų“ už širdies griebia „Neliesk mano damos, neliesk...“. Kadangi šventa vieta tuščia nebūna, direktoriaus fotelį labai greit užėmė kitas. Gražus. Protingas. Talentingas. Nors griūk ir neatsikelk iš pavydo. Užsibarikadavo kabinete kaip sniego karalius, apsistatė sargyba, kuri praleidžia tik pavaduotojus. Su parijais neprasideda. Aš esu iš parijų. Funkcijų daug, bet sprendimus priimti neturiu teisės. Sėdžiu susiėmusi galvą ir suku ją į vieną pusę, į kitą, aplink. Nieko nesusuku. O jeigu kiek ir suvynioju – ne taip. Ne iš tos pusės, ne toks tankis, ne vietoje nutraukta. Bandau nesukti. Atsisėdu prieš langą ir žiūriu į kaštoną. Nuogas. Miega. Sapnuoja. Turbūt pavasarį. Nes žiema. Telefonas!

– Kodėl nesuki? – klausia.

Nežinau, ką atsakyti. Imu mikčioti, švepluoti.

– Nesiginčyk, – nukerta.

– Supratau, – atraportuoju.

Ir vėl suku. Šį tą susuku. Sukinys grįžta atgal su pastaba: „Suk iš naujo.“ Vėl suku. Bet kaip. Žiūrėdama į kaštoną ir bandydama pasinerti į jo sapną. Susukusi šiokį tokį atiduodu. Grįžta su klausimu: „Kokių sapnų čia prisukai?“

Nieko nesusukusi, grįžtu į namus. Vyras pamato mano susuktą galvą, pasilenkia, žiūri iš apačios.

– Kas yra? Ko tokia susisukusi? – klausia.

– Nesiseka, – atsakau. – Suku suku ir niekas nesusisuka, tik pati, – pasiguodžiu.

– O tu pabandyk megzti, – pataria.

– Tai kad nemoku, – prisipažįstu.

– Išmoksi. Užsirašyk į kursus. Kaipmat pralauš, – garantuoja.

Esu paklusni žmona. Ne tiek dėl savęs, kiek dėl vyro užsirašau. Einu kiekvieną vakarą. Mokausi. Visokių raštų, visokių spalvų, visokių modelių. Lyg ir neblogai išeina. Net pagiria mane. Prispaudusi prie krūtinės pažymėjimą, liudijantį mano gebėjimus, einu kupina vilčių į darbą. Mezgu, raitau iš visų pusių, iš visų galų. Gražiai užbaigusi, pasižiūriu į pažymėjimą ir atiduodu raitinį. Telefonas! Čiumpu ragelį laukdama pagyrimo.

– Tai ką, megzti pradėjai? – nugriaudėja.

– Na, man atrodė... a, kad taip būtų geriau... – lemenu.

– Jeigu rodosi, žinai ką daryk? – teškia.

Visaip bandžiau: ir iš kairės, ir iš dešinės, ir nuo vidurio, ir sukau, ir raičiau, ir mezgiau, ir nėriau. Negerai. Vis negerai.

Ir dabar bandau. Kai jau labai prinarplioju, prisuku, priraitau, pakeliu galvą, pasižiūriu į kaštoną ir sakau: „Kai aš buvau protinga...“

 

Kultūros kalendorius
nuo 2011 m. Sausio

PATKPŠS

 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31  

 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28  

 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31  

Nuorodos


Kultūros diskusijų forumas,
Kultūros vartai,
Kultūros institucijos,
Meno galerijos,
Meno bankas 
DAILĖ“, „VILNIUS“,
7 MENO DIENOS“,
ŠIAURĖS ATĖNAI“,
LITERATŪRA IR MENAS“,
NEMUNAS“,
UŽUPIO ŽURNALAS
Lietuva internete

 

Skaitytojų vertinimai


83601. NA2007-05-15 17:14
Hm. „Šiaurės Atėnuose“ Nukryžiuotasis be kryžiaus... Tokių iš tiesų gali būti daug. Vieni pasiima Nukryžiuotąjį be kryžiaus, kiti kryžių be Nukryžiuotojo. Nei taip, nei anaip negalima. Reikia pripažinti ir kryžių, ir Nukryžiuotąjį.

83602. po palme2007-05-15 17:19
ir ka gi tai galetu reiksti: J.Kristus paruostas ismetimui, tai daroma pasitelkus Satenu pagalba? Atvirksciai: J.Kristus bandomas apsaugoti satenais nuo nedoru skaitytoju? Redakcijos liudesys del eSatenu skaitytoju bedievystes? Satenai stebuklingai multiplikuoja dievus? Siuloma atsiversti ir pasukti doros keliu? Dievu multiplikavimas, neturint licenzijos, draudziamas istatymu? Uch, suprakaitavai visas, pailsesiu...

83633. po palme2007-05-16 01:29
va, matai NA, kur visa ironija: visi padeje ant tos nuotraukos, tik mum abiem idomu. Gera triuka cia mums redakcija iskrete, a? O gal tai noras pasakyti: va cia ir perkelkit savo religinius karus? Paduosiu dieva i teisma, kad nepasirode ir aiskiai nepasake ko nori, paliko tiek vietos spekuliacijoms. Ir tik tegul nebando pasiteisinti mums suteikes laisva valia. Tu, tikuosi dalyvausi, galesi uzsivilkti savo vienuoliska abita. Kieciau atrodys, as irgi ka nors is spintos issitrauksiu. o kodel tave is vienuolyno, taip svelniai sakant, ispasholvonijo?

83635. po palme2007-05-16 03:01
o gal kooperuokimes: tu demonstruok savo nuo meiles ispampusia sirdi o as, pasiremdamas savo moraliniu autoritetu, vaiksciosiu vandens pavirsium. kietai butu,a? Nebereiktu tau darbu rupintis.

83636. krankt2007-05-16 05:29
jomajo

83649. kiskis p - krankt2007-05-16 09:43
jeigu rusiskai keiksites is jusu bus atimti visi leidimai gyventi ir reikstis.

83664. amigo2007-05-16 12:15
Ar čia masalas skaitytojams: sugalvokite šiai nuotraukai pavadinimą? O kas jos autorius?

83665. NA2007-05-16 12:42
O aš „iškodavau“ nuotrauką: dvyliktas puslapis susijęs su skaičiumi 12. Bet nerašysiu visko iki galo. Nebent Redakcijai kada į ausį. O tau, mielasis Po palme, nereikėtų tiek spekuliuoti, jei turėtum teisingą atskaitos tašką; tik neįsižeisk, aš nesikėsinu į jį, man toks nereikalingas. Bet išties, Po palme, gerbiu tave už tai, kad domiesi tais dalykais. Čia mudu abu panašūs. Dėl „išpaschcolvonijimo“ tai manęs iš niekur „neipashcvnvm“... - sėdžiu kur sėdėjusi. Apie meilę atskirai parašysiu.

83676. toto2007-05-16 15:34
Popieriniame variante „12 puslapio“ nuotrauka užpildo tuščią plotą po trumpučiu, smagiu, čia nežinia kodėl nepublikuotu Gibonės rašinėliu „Kai aš buvau protinga“. Pavadinta „Pakeltos rankos“, data - 2007. Rašo, kad jos autorė Eglė Kuckaitė, o man atrodo - infantilumas.

83678. klebonas-muftijus2007-05-16 15:43
teta man išaiškino, kad šie krucifiksai suvynioti laikraštin kaip bonbonkės sovietmečiu simbolizuoja peną depresyviems šatistams.

83680. toto2007-05-16 16:30
Žodis „simbolizuoja“ vartojamas kalbant apie menus, jis akompanuoja „menui“, o ne tualetiniame popieriuje vyniojamam muses traukiančiam „penui“. Jus apgavo, klebone-muftijau.

83682. klebonas-muftijus2007-05-16 17:13
labai jau painiai, toto. kreipkitės paprasčiau. be to neatmeskite tam tikros teisės vartoti žodžius ne pagal jūsų apibrėžtą reikšmę.

83685. toto2007-05-16 18:21
Kreipiausi „klebone-mufijau“. Kreiptis paprasčiau, nei jūsų apibrėžta? Neatmetu, bet nesugalvoju dėl ko turėčiau.

83686. krankt kiskiui p2007-05-16 18:23
Kiskeli, visi lietuviski keiksmazodziai, kuriuos zinau, yra gyvunines kilmes, o as, kaip jau zinai, gyvunu su blogiu nesieju. Parasyk man kokiu baisiu lietuvisku keiksmu, lauksiu. Kuti, kuti. ( cia snapu pakutenu tau ausi). :)

83687. po palme2007-05-16 18:29
gaila, matau nenori jungtis prie mano steigiamo keliaujancio cirko. Vaziuotumem per Lietuvos kaimus ir miestelius, tu su savo sirdim, as su savo moraliniu autoritetu, zmonems dziaugsma nestumem, sklaidytumem kasdienybes nuoboduli. Zinok, kai rodai sirdi, nebereikia evangelizuoti, tiesa, ten gali prishik..., bet tai juk smulkmena. Tiesa, galetumem gastroliuoti tik vasaros sezonu. Pati supranti, vandeniu galiu vaikscioti tik neuzsalus. Gaila, nebe tie laikai, anksciau kaimieciaims butum bet ka irodes, net kad vynas krauju gali virsti ar paplotelis dievu. Dabar kitaip. kaip Maxima pasakys, taip ir bus. Ai, ka cia ir bekalbeti, viskas kaip tam paveiksleli be straipsnio. Nebent sv.toto susimyles ir imes kur, viesam pasiskaitymui. Sudie, sirdele tu brangiausia.

83689. GILBONĖ2007-05-16 19:00
     Kai aš buvau protinga

El. Redakcija: Ačiū už pagalbą nesklandumų akivaizdoje.

83690. NA2007-05-16 19:33
Vis neužmiršti manęs? Sunku mums bus keliauti - piktas esi, pagiežingas, neatlaidus. Ir kas tave taip užgavo?

83694. kiskis p2007-05-16 20:54
karta uzkliuvo uz saknies ir kaip ziebesi. nuo to laiko su guzu ir labai piktas.

83695. kiskis p - krankt2007-05-16 21:00
gali keiktis "po paraliais". paralis nera gyvunas. kuti kuti.

83697. NA kiškiui p2007-05-16 21:10
Aha. Guzas toks, kad panašus į ragą. Vienaragis. Tegu žiūri, kur eina. Šaknis yra šaknis.

83698. snobas2007-05-16 21:46
Vida Gilbone, esi tikrai protinga. kitąkart nusunk vandenį iš sutarkuotų žodžių masės. gi mudu kažkadaise ir kalbėjomės apie bitės vilimaitės stilių.

83700. cc2007-05-16 22:09
Gerai neprimatau. Man tai panašiau į mažumų fiestą.

83705. NA prieš paraduojančius2007-05-17 00:11
Žiū. www.blogas.lt/doratauta, taip pat www.fsspx.lt

83706. krankt kiskeliui2007-05-17 05:33
o kas toks tas paralis? ar tai koks augalas? man keiksmazodziuose konkretumo reiktu, gal kiek nuozmumo nekenktu. :)

83709. po palme2007-05-17 07:01
ne, guza gavau kai ant krosnies vaziavau pas karalaite, ar kaip ten. Pamirsau jau

83711. cc2007-05-17 08:18
Supratau,-atraportuoju. Nuotraukoje pavaizduoti mes - besiskeryčiuojantys "dievai" Šatėnuose. :)

83712. ivs :))2007-05-17 08:22
Neblogos išeitų ragatkės iš tų šatėnų, įvyniotų į Šatėnus.

83713. e - Parasyk man kokiu baisiu lietuvisku keiksmu2007-05-17 08:34
liandzzzzberrrgis, pvz.

83715. ivs > krankt2007-05-17 08:47
O tu tikra, kad jomajo ne gyvūnas?
Mes lietuviškus keiksmus sudarom pradžioje arba gale žodžio pridedami bltz! Pvz., bltzkoja, kaip man nusibodo.... eina jie po velniaisbltz!

83717. cc, paildydamas ivs - krankt 2007-05-17 09:03
ir mes sudarom lietuviškus keiksmus gale žodžio pridedami bled! Pvz.,...eina jie po velniais, bled! Galima pridėti ir daugiau žodžių. Kuo daugiau - tuo geriau. Kiti po kiekvieno lietuviško žodžio išpila visą litaniją. Gaunasi literatūros šedevras. :)

83718. ivs :))2007-05-17 09:09
Pridėti bled yra neišradinga, cėcė, ir ne lietuviška. Bltz - yra toks foto blykstės trumpinys, kai jį pridedi prie kokio žodžio, tai tarsi akim sužaibuoji arba iššiepi dantis, o tie net blyksteli!

83719. ivs > cėcė2007-05-17 09:11
O kai trepteli bltzkoja, tai net žiežirbos pažyra, tarsi pentinais būtum sumušęs, štai ką reikškia bltzcėcė!

83732. cc - ivs2007-05-17 12:09
Galėjai šiek tiek švelniau, nes pažirusios žiežirbos padegė užuolaidą. Vos užgęsinau, bet reiks ją išmesti. Tu, ką? Telepatė?

83734. cc2007-05-17 12:11
Nieko nepasakysi-e turi gerą jumorą. :)

83742. mie - cc2007-05-17 13:36
verciau nueitum i topo centra ir pasiteirautum, gal buna nedeganciu uzuolaidu? gal netgi kainuoja pigiau negu laidotuves.

83748. GILBONĖ2007-05-17 14:18
El. Redakcija: Dar kartą dėkojame. Dabar jau viskas gerai.

83762. po palme2007-05-17 18:11
dekui, paslaptingas nepazistamasai, sv. toto.

83763. po palme2007-05-17 18:13
noriu buti blogas ir busiu. Keliausiu tada vienas. tai kaip ten buvo su tuo vienuolynu, NA?

83765. cc2007-05-17 18:24
Dėl vienuolyno - tai gal aš paleidau šį gandą. :)))

83768. NA2007-05-17 19:06
Žiūriu, mano kandieji pakeleiviai vis manęs nepamiršta. Sunku man su tavim keliauti, po palme, - tu vis klupinėji. Aš turiu stovėti šalia ir rėžti pamokslus, kol atsikeli. Bet aš dar prižadėjau papasakoti apie meilę, susijusią , beje, su cc interpretacija. Gaila, dabar neturiu laiko - artėja hora orationis.

83769. NA IVS2007-05-17 19:13
Tik dabar pastebėjau tavo 712-ąjį, motinėle. Vietomis nei šį, nei tą nušneki, jeibohu.

83770. ivs :))2007-05-17 19:24
Aha, aš irgi manau, kad nelabai kokios ragatkes išeitų. Biski tos rankos per plačiai. Ot jeigu būtų, kaip to kristusėlio, kuris pas mane ant sienos kabo - tai būtų pac taz. Tas, kuris kabo pas mane ant sienos - rastas išmestas, paliktas senuose tuščiuose namuose. Nebereikalingas. Ant medžio žievės gabalo medinis kristuselis, padarytas is tokio dvišakio pagaliuko, iš kokių paprastai daromos ragatkės. Matai, NA, vieni iš dvišakio pagaliuko daro kristusėlį, kiti - mielai šaudo Kristumi lyg iš ragatkės. Kaip manai, kuriems tu priklausai?

83771. NA - IVS2007-05-17 19:33
Ačiū už pamokėlę. Žinoma, pastariesiems. O jūs, garbingiausioji motinėle, kur tik pasisukate, ten paliekate kristusėlį, padarytą iš dvišakio pagaliuko. Bet ką man su juo daryti?

83773. NA IVS2007-05-17 19:48
Nebesiginčykime, ivs, gerai? Niekam tikę tie mūsų ginčai. :))

83774. ivs2007-05-17 19:51
Aš tai visada pasikliaunu kristusėliu, nesvarbu iš ko padarytas. Tiesa sakant, visi Jo atvaizdai Žemėje mane jaudina arba nejaudina tik kaip žmogaus rankų ir proto, vaizduotės kūriniai. Ar tai būtų fizinė ar žodinė Jo išraiška. Per kokio žmogaus sukurtą kristusėlio atvaizdą (= jo neigimą) aš labiau pažįstu tą žmogų, nei patį kristusėlį. Su kristusėliu mes pažįstami asmeniškai ir esame tiesiog viena. Na, būna, kad aš išsigąstu ir man pasirodo, kad aš esu, o Jo nėra, bet paskui pamatau, kad be reikalo išsigandau. Panašiai, kaip toj miniatiūroj apie Viešpaties pėdas.

83775. NA2007-05-17 20:00
Taip taip.

83776. zinojau bet pamirsau2007-05-17 20:25
kas yra hora orationis ir kokia miniatiura apie viespaties pedas.

83777. NA2007-05-17 20:36
Nesuk galvos, geriau nežinoti.

83779. uzsispyrus2007-05-17 20:44
o kodel? pasakykit.

83780. NA2007-05-17 20:45
O todėl.

83781. mie - NA2007-05-17 20:50
labai negrazu is jusu puses, turint omeny musu sena pazinti.

83782. NA2007-05-17 21:04
O, čia mieliausioji mie! Iš kur man žinoti, aš juk nesu aiškiaregė kaip jūs. O aš maniau, čia koks nors špijonas veržiasi. Tau aš mielai paaiškinsiu. Hora orationis yra maldos valanda, o miniatiūros apie Viešpaties pėdas (gal pėdsakus?) klausk ivs.

83784. MIE?2007-05-17 21:07
Ar tu mane girdi?

83785. mie2007-05-17 21:09
taip, isgirdau aciu. maldos valanda. ar ne bet kuri valanda tinka?

83786. Neišgirdai, mie.2007-05-17 21:13
Man šiandien labai skauda širdį.

83787. NA2007-05-17 21:15
Tinka bet kuri valanda. Kai meldiesi, tai ir yra hora orationis. Bet paprastai vienuolynuose tai būna 6, 9, 12, 15, 18 ir t.t.

83788. mie 2007-05-17 21:17
del ko skauda gal gali pasakyti?

83789. ot2007-05-17 21:20
ir nesakysiu.

83790. mie2007-05-17 21:21
tuomet as tau sakau: viskas bus gerai, nesirupink. ar taip?

83791. NA2007-05-17 21:26
Kas čia dabar skundžiasi? Dar tokio išlepimo nemačiau! Širdį mat skauda. Visiems skauda širdis!

83792. mie2007-05-17 21:42
vis ziuriu tas valandas. daugoka per diena iseina.

83793. cc2007-05-17 21:53
Vienuolis pasakojo, kad jie 5 val. skaito evangeliją ir jiems tas laikas neprailgsta, nes labai įdomu. Tai nieko nuostabaus. Pažinojau tuos, kurie paromis sėdėdavo prie kortų, kiti prie šachmatų. Berods Pasteras nesitraukdavo nuo mikroskopo ir būtų miręs iš bado, jei ne jo žmona su keptom bulvytėm. :)O kaip dirbdavo dailininkai, rašytojai? Pavyzdžių- tūkstančiai. Tai kodėl negalima visą savo dėmesį, laiką, jėgas skirti maldai? Kiekvienam savas likimas.

83794. NA2007-05-17 21:54
Kiti meldžiasi dar ir naktį. Tada tai bent visą laiką su Dievu būni. Blogiausiu atveju bent teoriškai.

83795. cc2007-05-17 21:56
Būčiau pamiršęs. Pastarąją valandą paskyriau katinams- gaudžiau karosus. Labai gerai kibo, bet katinai trukdė- puldavo kaip 100 metų neėdę.

83796. cc2007-05-17 21:59
Dabar jau žinau 3 NA hobius(?). Tai malda, žvejyba ir važinėjimas mašinomis. :)

83797. na cc2007-05-17 21:59
Žinoma, galima. Bet ateina laikas, kai turi melstis per prievartą, kad ir kaip tau tas nepatiktų. Tai tiesiog Dievo išbandymas. Nebegali net vieno maldos žodžio ištarti. Bet užtai tokia malda vertesnė už tūkstantį jausmingiausių žodžių Dievui. Tada pats pamatai, kiek esi ištikimas Dievui ( arba žmonėms, čia ta pati technika).

83798. NA2007-05-17 22:01
Kokiomis mašinomis??

83799. cc2007-05-17 22:02
Kokiam vargšiukui skauda širdį? Tiesiogine ar perkeltine prasme? Gal galėtumėm ką patarti? Mažu padėtų?

83800. krankt kiskiui p2007-05-17 22:03
Tai kur dingai, po paraliais+bltz???? Laukiu paralio genezes.

83801. NA CC2007-05-17 22:03
Žinai,cc, jausmingai prisipažinsiu, kad aš visą gyvenimą svajojau gyventi taip kaip tu. Tik mažumėlę kitaip.

83802. kiskis p2007-05-17 22:05
as irgi laukiu, jau prarandu kantrybe bltz.

83803. cc - NA2007-05-17 22:06
Kaip kokiomis? Žinoma, kad mano. Pati sakei. Manau, kad nemeluoji kaip kai kurie? Pirštu nerodysiu. :)

83804. krankt ivsei2007-05-17 22:07
Nezinau, ar jomajo yra gyvunas, mano drauge Lietuvoje taip keikiasi, tai ir as kaip papuga kartoju. Siaip jau Lietuvoj tai rusiskai keikdavausi, cia keikiuosi angliskai, ismokau vidurini pirsta parodyti kitiems vairuotojams. Vyras bara, sako, nerodyk, nes koks psichas revolveri istrauks. Jis atsargus, ne taip, kaip as. Ismokinau kaimyna sakyti kurva, labai juokingai skamba su amerikietisku akcentu, raitomes is juoko, o jam patinka tas keiksmazodis.

83805. NA CC2007-05-17 22:17
Kokiomis tavo mašinomis? Ką tu čia paistai? Aš sakiau, svajoju gyventi kaip tu - žvejoti karosus su katinais, keltis anksti rytą ir apeiti sodybą, apžiūrėti besiperinčius paukščiukus ir apdangstyti juos tinklais, nugainioti bebrus. Bet kai ką dar pridėti.

83807. kiskis p - krankt2007-05-17 22:20
taip, jomajo yra gyvunas, daznas kaimietis augina. kartais po viena, po du, o galima ir gaujomis.

83809. na Krankt2007-05-17 22:21
Šiaip curvus yra lotyniškas žodis ir visai ne keiksmažodis, reiškia „kreivas“.

83810. NA2007-05-17 22:23
Curva - kreiva.

83811. mie2007-05-17 22:35
tam tikra prasme taip ir yra.

83812. cc - NA2007-05-17 22:40
Atsiprašau. Matyt ne taip supratau tavo žodžius, kad jei pavėžinčiau už dyką- kalbėtum man maloniausius žodžius. Ko gero akcentas buvo ne pavėžinime, o už dyką. Dar kartą atsiprašau už savo nenuovokumą ir netaktą.

83814. cc2007-05-17 22:43
Nesuprantu, ko jūms užkliuvo Magdaliana? Kad nebuvo skūpi suvalkietė? Ar žinot kiek laimingais padarė? :)))

83815. na cc2007-05-17 23:00
O aš nesuprantu, ko tu čia atsiprašinėji. Šiaip aš tuo ruožu dažnai važiuodavau, gal net ir esi kada mane paėmęs, o aš tau kalbėjau apie hm, tikėjimą arba blogą orą.

83816. cc -NA2007-05-17 23:09
Tavęs dar nesu paėmęs. Būčiau atsiminęs. Nebent ateity paimsiu. :)

83818. krankt > NA2007-05-17 23:17
Tai dabar zinau, kodel man tas keiksmas taip patinka! Aciu uz info. :)

83819. krankt kiskiui p2007-05-17 23:18
Kazin ka, kiskeli, gautume, jei sukryzmintume parali su jomajo? gal augalini gyvuna?

83821. kiskis p2007-05-17 23:45
gautume tau nauja keiksmazodi, keikune krankt.

83823. krankt kiskeliui2007-05-18 00:08
tai kaip geriau butu - jomparalis ar paraljoma?

83832. cc - ot2007-05-18 07:07
Su širdim nereiktų juokauti. Man taip pat kai kada paskaudinėja-maudžia. Atliko visokius tyrimus- viskas tvarkoje. Bet vis tiek paskaudinėja. Pagalvojau, kad tai gali būti dėl nervinės įtampos, kurios net nejauti. Pamėginau atatinkamus vaistus - iš kart kaip ranka širdies skausmą nuėmė. Dabar, kai užeina ir nepraeina- išgeriu piliulę, ir suveikia.

83838. e -Bet paprastai vienuolynuose tai būna 6,2007-05-18 08:50
nesamone! pats kibimas.

83841. e -cc2007-05-18 09:28
beje, o tavo kudroj(uztvankoj, ezerely) lynuku nera? labai noreciau keleta persikelt i saviske.

83849. cc - e2007-05-18 10:41
Nėra. Norėjau ir aš jų priveisti, bet kažkas mane prigąsdino, kad nebus galima maudytis. Atseit lynai knisa kaip šernai dugną ir labai sudrumsčia vandenį.Vėliau ruošiausi įveisti amūrus, bet vėl atkalbėjo- jiems reikia švaraus pratekančio tvenkinio. Taip pat nėra garantijos, kad nesuės mano vandens lelijų. Taip, kad tvenkiny vaikus veda velniai, pilkosios rupūžės, miijonas karosų, kažkiek karpių ir turėtų būti užaugusios prieš 10m. įleistos lydekos.

83853. cc - e2007-05-18 10:53
Iš tikro tai net nežinau kaip savo vandenis vadinti- tvenkiniu, bala, kūdra, prūdu, mikro ežerėliu? Panašiai kaip dykumų upes- pavasarį iš jo teka mikro upeliukas, vėliau, nuslūgus vandeniui- upeliuko nėra. Nebent labai lietingą vasarą. Tada juo išplaukia daug žuvų, kurios lieka pievoje katinų , šunų ir gandrų džiaugsmui. Dabar užtvėriau upeliuko kelią tinklu. Jame ir liks keliauninkės. Didesnės- į keptuvę, mažesnės- keturkojams ir dvikojams snapuotiesiems draugams.

83854. e -cc2007-05-18 10:56
klausyk zinovo: ypatingi rausikai yra butent karpiai, jie ir vandeni krumscia. lynai rausia kitaip ir kitur ir be minetu pasekmiu. taigi, jei rasi kur mailiaus , turesi informuoti ir mane.
p.s. o karpiai mazdaug kokio dydzio?

83856. NA - CC2007-05-18 11:03
Ot buvo kiaulė, kuri guodėsi širdies skausmais. Kad kitiems skauda širdį, tai ji nemato. Ji yra kiaulė, kiaulė, kiaulė. O kokius „atitinkamus“ vaistus tu vartoji? Nemanau, kad jai reikėtų „atatinkamų“ vaistų.
O apie amūrus ir vandens lelijas tu rimtai?

83859. e - (tvenkiniu, bala, kūdra, prūdu)2007-05-18 11:20
tvenkinys = "prūdas"( tik prasciokiska muziku lietuviu kalba).

83866. mie2007-05-18 12:14
man rodos reikia saugotis ne rausiku ir drumstiku o i uzpakali ikandiku. jeigu jau ketini maudytis pelkeje iskilmingai vadinamoje tvenkiniu.

83869. cc2007-05-18 13:40
O, tai puiku. Organizuosiu lynų, bet šiemet jau tikriausiai per vėlu- bus išpirkta. Vienas kaunietis augina pardavimui raudonos spalvos karpiukus. Per tv rodė. Karpių gavau valgymui iš kaimyno tvenkinių visą bidoną. Gal 2-3 suvalgiau, kitus išpyliau tvenkinin. yra nuo 0,5 iki 2 kg. Bent tokie buvo kai suleidau. Kaimynas turi visą tvenkinių sistemą. Rudenį galima pigiau nusipirkti.

83870. cc2007-05-18 13:52
Užpakalių įkandikai pavojingi tik melagiams, todėl aš jų nebijau ir net nemačiau.O ką nepaprasto ir nerimto pasakiau NA apie amūrus ir lelijas? Kad gali nugriaužti? Tiksliai nežinau, bet tokia mintis kilo, nes jie maitinasi vandens augalais. Žmonės juos laiko, kad suėstų žoles. Lelija tai ne jomajo, bet augalas. Apie viską aš - tik rimtai.Ypač su moterimis. :) O apie atatinkamus vaistus papasakosiu NA, kai ją paimsiu .(pavežti) :)

83871. cc - NA2007-05-18 13:56
NA, jei nori man patikti- nekrikštyk visų iš eilės kiaulėmis. Mano draugai tokių epitetų nevartoja. Tikrai mane nudžiugintum.

83872. mie2007-05-18 14:04
amurai tai tokie berneliukai su stelemis ir lankais. mano ziniomis, ne vandens gyventojai. tiktu ornamentui jeigu perpinti lelijomis ir jomajais. ir paraliais ir kitokiais krankt megstamais hibridais.

83874. NA CC2007-05-18 16:29
Gali pasakoti ir dabar, ko turėtum bijoti?

83876. NA CC2007-05-18 16:41
Ir pačiam savęs negalima išvadinti kiaule?;))

83877. mie - NA2007-05-18 16:44
jis nesuprato, gi diedas. ir apie sirdi neuprato, man rods. kaip tavo nuotaika?

83878. NA MIE2007-05-18 17:25
Dėkui,nieko. Mane vakar apmovė kaip reikiant. Ką padarysi. Ir šiaip visokių nesąmonių susikrovė. Bet tai nereiškia, kad visiems reikia dejuoti. Tau kažkodėl pasakiau. Nė pati nepajutau. Nepyk.

83879. krankt2007-05-18 17:35
Meginu kiski p itraukti i keiksmazodziu gamyba, bet tas nenori. Negana to, kad vegetaras, tai dar ir auksaburnis - nesikeikia. O as galvoju, kad geriau kokiais matais ar fakais pavaryti, nei kam uzbona ant galvos sumalti. Veliau, kaip taisykle, buna labai gaila sudauzyto uzbono.

83882. mie2007-05-18 18:07
manau, kad geriau sudauzyti uzbona i siena, negu pasakyti skaudu zodi. nu nebent matais. matais galima.

83885. s2007-05-18 19:04
geriausias matas - spyris i metalini alaus bidona: ir garsas, ir sioks toks garo nuleidimas.
tik po to alus gali suputoti ir (tame bare) gresia tapti persona non grata.

83886. cc - NA2007-05-18 19:05
Negalima savęs vadinti kiaule. Reikia sakyti- vistiek esu fainutė, nors truputį ir apsikakojau/prisikakinau. Išsilaižysiu ir rytoj vėl viskas bus tvarkoj. :)

83887. cc - krankt2007-05-18 19:08
Ar neatrodo, kad kiškis p yra labai slidus?

83888. cc2007-05-18 19:21
Niekas nekalba - einu žvejoti.

83889. mie2007-05-18 19:37
kiskis p slidus tik issimaudes tavo pelkej. su velniais ir amurais.

83890. NA Krankt2007-05-18 20:16
Dėl „po paraliais“ etimologijos: tai trumpinys iš „po palmeraliais“.

83891. krankt > NA2007-05-18 20:29
Visgi teisingas intarimas man kilo, kad paralis - augalas. :)

83892. krankt miestei2007-05-18 20:30
I siena negerai, paskui dar ir siena reikia remontuoti.

83893. krankt cecei2007-05-18 20:31
Jau pastebejau, kad kiskis p retsykiais i unguri persimaino.

83894. NA Krankt2007-05-18 20:33
Aš sakau. :)). Linkėjimai jūsų katėms. Tegu nevaikšto curviškais keliais:))

83896. NA - CC2007-05-18 20:37
Kas kitus vadina kiaulėmis, tam kartais ne pro šalį ir patį save panašiai išsivadinti.

83899. cc - NA2007-05-18 22:40
Tu diena iš dienos daraisi simpatiškesnė. Pamiršk tas kiaules. ///Šįkart žuveliokai parodė man špygą. Katinai liūdni nustypino namo užėsti. Aišku - tai kiškio p. slidūs darbeliai.

83900. mie2007-05-18 22:50
kaip tik zadejau cia uzeiti ir paklausti. kaip gerai kad nenuzudei nei vienos zuveles.

83901. krankt cecei2007-05-18 22:54
Zinoma, kad kiskio p darbelis. Sugalvojo tavo tvenkinyje panardyti, zuvys pamane, kad koks povandeninis tanklaivis ir pasislepe. Negana to, mano krastuos prisauke lietu, lyja dabar, nei darzo darbu nudirbti, nei saulekaitoj pasidziaugti. Gerai, kad turiu nauju lietuvisku knygu ir brendzio.

83902. cc - mie2007-05-18 22:55
ar ir uodžių negalima priploti ?

83903. na cc2007-05-18 22:56
O aš anąsyk miškelyje mačiau skuodžiantį nušiurusį kiškį ir, žinoma, bemat prisiminiau internetinį kiškį, kuris man visai neatrodo nušiuręs, veikiau vikrus ir visada atšokuojantis ten, kur reikia. Kad jis būtų slidus, nepasakyčiau. Dar mačiau kepamų sraigių. Kažkokie beširdžiai surausė į krūvą gyvas sraiges ir padegė jas.

83904. cc - krankt2007-05-18 22:57
Tipo, knygos užkandai?

83905. mie - NA2007-05-18 23:01
jeigu pamatyciau kas tas besirdis tikriausiai nesusivaldyciau. ir manau Dievas suteiktu man jegos.

83906. mie2007-05-18 23:08
va taip pasireiskia sodininku mentalitetas. pasakojo mano vaikystes muzikos mokytoja, dabar jau senute. jos kieme susisuko lizda sarkos. jos kaimynai atejo su pretenzijomis kad sitos sarkos nules ju vysnias. lizda isarde. sarkos vel susuko. tada kaimynai uzkrove tokia deze ant lizdo. sarkos pasidare kaip ir trecia auksta ir ten eme sukti. ir rodos, net kiausinius sudejo. tuomet, sako mano muzikos mokytoja, kaimynai ateina jau ketindami ta lizda su kiausiniais padegti. ne, ji sako, dabar jau viskas, nebeliesite jo. senieji kaimynai, vyras su zmona, zuvo avarijoj, abu kartu, staiga. netoliese, visai kvailai, mieste. tokiems zmonems tokia gera mirtis. nesuprantu uz ka.

83907. cc2007-05-18 23:08
Internetinis kiškis p., pasislėpęs tualete, vienas sušlamščia keptuvę riebaluose virtų traškančių bulvyčių. Štai kodėl jo kailis visada riebus, slidus ir žvilgantis.

83908. krankt > NA2007-05-18 23:13
Aciu uz linkejimus. Mazasis del alergijos tupi namie, o senoji kate, kaip ir dera, eina ratu apie nama, iseitu - curving. :)

83909. krankt > cc2007-05-18 23:14
Ne, knygos ne uzkandai. Knygos - pagrindinis patiekalas, nuplaunamas brendziu.

83910. mie2007-05-18 23:15
turputi pro sali, bet beveik atspejai. cipsus kartais valgau is po stalo. saugausi vaiko kuris yra sveiko maisto fanas.

83911. ksikis p apie krankt2007-05-18 23:17
grazu, pasideda knyga pries nosi del vaizdo. paskui prisigeria ir keikiasi hibridiniais augaliniais keiksmais.

83913. NA Mie2007-05-18 23:34
Nepatikėsi, ką pacanai tame miškelyje išdarinėja. Nulupa gyviems medžiams žievę, tie, aišku, nudžiūsta ir nuvirsta. Ten jie pasidaro sau sėdėjimo vietą, aplink kurią priverčia krūvą šiukšlių. Arba tiesiog peiliu nuranto kone liemens storumo kamieną ir nuverčia medį. Ne, aš nesuvokiu tokio sugyvulėjimo. Mąsčiau apie tų vargšų psichologiją - tai panašu į girto žmogaus pasaulio suvokimą, kai matomas tik labai mažas plotelis aplink save, ir tas pats iškreiptas.

83914. NA MIE2007-05-18 23:38
Gerus žmones Dievas dėl to ir pasiima, kad jie geri, t.y. subrendę amžinybei. O blogam dar leidžia pagyventi, žiūri, gal pasitaisys.

83915. cc - mie( į ausį apie krankt)2007-05-18 23:38
Ar trenkia kūmščiu į krūtinę ir sušunka :-mūžikabi!- ?

83916. mie - NA2007-05-18 23:39
siandien dirbdama per laisva europa girdejau pokalbi su mokslininku apie gyvybes atsiradima. minejo milijardus metu kol atsirado tas ar kitas. net neisidemejau. viskas truko taip ilgai. taip pamazu kuresi. o dabar stai: ant sunaikinimo slenskcio. per toki palyginti trumpa laika. ir viska padaro zmogus. tai kuo cia stebetis.

83917. kiskis p2007-05-18 23:49
jezau, krankt supyko gal.

83918. krankt kiskiui p2007-05-18 23:51
Seniai itarinejau, kad FTB dirbi, kazkuri vakara lyg ir pasivaideno lange tavo dvi ilgos ausys, bet dabar tikrai zinau, kad ne.

83919. krankt2007-05-18 23:56
As viliuosi, kad zmogus nesunaikins gamtos galutinai, nors labai stengiasi, net issisiepes. Gamta ta nevidona pastatys i savo vieta, t.y. atgal i kalnu ola, kaip koki mamuta. Jeigu kalnai, zinoma, iki to laiko nesugrius. :)

83920. cc2007-05-19 08:13
Vaikų ir paauglių kiaulystės - tai jų žaidimų- ieškojimų-bendravimo su apinka rezultatas. Skaičiau, kad ką tik išsiritęs viščiukas sulesa 10% maisto ir 90% visokių šiukšlių. Sekančiomis dienomis, įgaunant patyrimą- šiukšlių dalis kas dieną mažėja.(dėl procentų dydžio gal ir pamaišiau-skaičiau prieš 100 metų).Manau, kad ir mes vaikystėje esame kažką nelabai gero pridarę.Esu prismeigęs drugelį su segtuku savo kolekcijai, nutraukęs musei kojas,vabalui į užpakalį įkišęs smilgą ir paleidęs skristi... Žinoma, tėvų nuo mažumės auklėjami vaikai tikriausiai nepridaro tokių bjaurasčių, kaip visiškai neprižiūrimi "gatvės" vaikai, kuriems niekas neišaiškina kas yra blogai ir kas gerai. Jie sužino tik kas jiems yra malonu ir kas ne.

83922. NA CC2007-05-19 12:53
Ačiū, cc, aš vis ko nors pasimokau iš tavęs arba iš kitų. Žinai, šiandien begalvodama beveik priėjau išvadą, kad dėl visko, kas žmogui bloga atsitinka, kaltas jis pats. Dabar beveik suprantu Solženicyną, kai jis, enkavedistų įgrūstas į kamerą, pasakė: „Dieve mano, koks aš kaltas“.

83923. NA2007-05-19 12:58
Pradėjau pasigesti trijų žmonių - Nemo, Šlumšio ir Vasi. Su Šlumšiu man buvo geriau bendrauti negu su Vasi, prie kurios aš niekaip neįstengiau prisiderinti. Gal todėl, kad su vyrais man visuomet lengviau bendrauti.

83927. cc - NA2007-05-19 14:06
Mes visi pasimokom vieni iš kitų. Tik absoliutus "teisuolis" nesimoko, todėl aplinkiniams jis atrodo "biški" trenktas. Tu mokaisi. Ir sėkmingai.Ir mane tu pamokei. Ir iš moterų pasimokiau, kad reikia būti labiau pakantesniam. Nereikia apie žmogų spręsti gerai jo nepažinus. Ar ne?

83930. mie2007-05-19 14:21
slumsis su vasi susistumde ir apliejo kompiuka arbata ar kava neprisimenu. kazi kuo geriau aplieti: arbata ar kava? Saulius M. zinotu, bet jo irgi nesimato.

83962. cc - mie2007-05-19 18:45
Šiandiena kažkokia nesėkmių diena. Visą laiką ką bedarydavau- atsimušdavau lyg su galva į sieną. Daug dirbta,nusikalta,išleista pinigų, rezultatas - 0. Dar diena nesibaigė, gali būti jų ir daugiau. Bet gali ir nebūti. Paskutinė smulkmenytė- ką tik žmona pranešė, kad po lova dabar rado 3 kačiukus. O prieš 6 mėn. suleidau vaistus prieš rujojimą. Vakar vėl nupirkau. Visa tai smulkmena. Mėgstu sakyti- nesekmes nurašysiu į nuostolius, o kita diena bus dvigubai sėkminga. Būna ir taip, bet retokai. :)

83966. na2007-05-19 22:29
Grįžau iš archyvo. Pasirodo, Toto sugeba ne vien piktai reaguoti, bet atsiliepia net eilėmis. Šiaip scenarijai dažnokai kartojasi. Permečiau akimis neblogą A.Martinkaus str. „Piktas Dievas yra miręs“, parašytą 2005 m. Atrodo, niekas, nei pats str. autorius, nei komentatoriai nepastebėjo, kad knygą „Piktas Dievas yra miręs“ parašė turbūt visiškai tikėjimą praradęs kunigas. Negana to, pridarė dar kažkokių teologinių klaidų, dabar nebeatsimenu. Ir apskritai turbūt niekas tiek Lietuvoje nepadarė žalos žmonių tikėjimui, kiek minėtasis kunigas. Bet A. Martinkaus inerpretacija iš esmės teisinga. Taip, keista grįžti į praeitį. Po poros mėnesių, regis, turėjo mirti Jonas Paulius II.

83967. mie - cc2007-05-19 22:44
tai ka darysite su kiciaukais?

83968. krankt > cc2007-05-19 22:45
gaila, kad tiap toli esu, du pasiimciau.

83969. mie2007-05-19 22:46
as irgi pasiimciau bet tada mane isvarytu is namu.

83970. krankt > NA2007-05-19 22:47
Kaip giliai tikinti, gal galetum man, visiskai netikinciai isaiskinti, ko jus taip trokstate to pomirtinio gyvenimo? Klausiu be jokios ironijos, nuosirdziai idomu, nes man paciai toks troskimas nesuvokiamas.

83971. krankt miestei2007-05-19 22:53
As tokiu grasinimu jau irgi esu girdejusi. Pries du metus dukte susimane pasiimti trecia kiciu is miesto, kur studijavo. Tevui nezinant vaziavome du simtus kilometru pasiimti katytes, labai grazute, kaip angeliukas. Parsivezem. Mano diedas pradejo burbeti, kad namie jau beprotnamis. Abu senbuviai setoniukai neprieme naujos katytes, labai ja skriaude. Diedas pradejo gaileti ir myleti. Nepadejo. Reikejo draugei atiduoti. O kiek pinigu isleidom visokiems "kiciu sugyvenimo" preparatams, tai neminesiu. Tik ziuriu, kad jau kelinti metai nauju batu sau nebenusiperku.

83972. mie - krankt2007-05-19 23:00
musu maziukas irgi labai skriaudzia senaji ryzuka. tas, rodos, galetu duoti atgal, bet bijo ir bega. gaila, noreciau kad graziai sugyventu. gal per didelis amziaus skirtumas ir charakteriu nesutapimas irgi. bet daugiau kaciu, manau, namiskiai nebepriimtu. bent jau vienas namiskis tai tikrai.

83973. mie2007-05-19 23:08
labanakt.

83974. NA Krankt2007-05-19 23:13
Aš dabar bandau įsivaizduoti žmogų, kuris visiškai negalvoja apie tai, kas jo laukia po mirties. Man dabar sunkiai besuvokiama tokia būsena. Jei tau tikrai įdomu, tai žinok, kad kai kuriems tikintiesiems šis gyvenimas yra įdomus ir reikšmingas tik tiek, kiek susijęs su anapusybe. Tas antgamtinio gyvenimo pojūtis nėra vaizduotės vaisius. Neįmanoma visko keliais sakiniais išdėstyti - trumpai kalbant, anas gyvenimas pasidaro realesnis nei šis. Į viską žiūrima ir viskas vertinama antgamtinėmis akimis - ir tai nėra kokie kliedesiai ar liguista fantazija, nes tą patį patirdavo skirtingų epochų žmonės. O jei pradėčiau kalbėti apie patiriamą anapusinio gyvenimo palaimą, kuri yra daug subtilesnė už narkotikus, vis vien nepatikėtum manim. Trumpai kalbant, traukia meilė. Ji pasidaro tarsi viso gyvenimo variklis, apšviečia viską kita šviesa, ir tada pamatai save ir kitus visai kitaip. Žinoma, iš karto netampi angelu, bet jei nori dalyvauti ano pasaulio visuomenės gyvenime ir apskritai įsitalpinti ten su visu savo gyvenimu, nori nenori turi stengtis pasitaisyti, siekti tobulumo ir pan., o tai nelengva kova su pačiu savim. Kitaip kalbant, tikintis nuo netikinčio skiriasi tuo, kad eina visiškai priešingomis kryptimis. Bet svarbiausia, tikintysis, jei jis iš tiesų tiki, atranda ryšį su realiu Asmeniu, bendravimas su kuriuo pranoksta viską. Kai tik pajauti šį realų Asmenį, t.y. Dievą viduje, tada ima keistis viskas. Bet Jis, beje, visiškai nevaržo žmogaus laisvės. Ne, Krankt, tai su niekuo nepalyginama patirtis. Aš tau beveik nieko neatskleidžiau.

83977. paguoda > NA2007-05-19 23:44
NA, Tu švelniai teisi apie Tikėjimą ir viltį anapusybėje, ir Dievą čia, ir mumyse. Bet jau nepajėgsiu suformuluoti taip paprastai ir aiškiai kaip Tu. Vėlus metas, ir nakties malda telydi ramybėje Tave.

83978. krankt > NA2007-05-19 23:48
Nemanau, kad neatskleidei. Supratau, kad tai yra kito gerio ilgesys. Tik nesuprantu, is kur tikintieji zino ar bent jau kaip taip drasiai kliaujasi intuicija ir tiki, kad ten bus geris. Stai kas man idomu. Sutik, vienok, kad bet kokia zmogiskoji emocija reikalauja energijos, uztat man, netikinciai, nesuprantamas toks energijos eikvojimas. Tarkim, teoriskai visi suvokia, kad reikia gyventi cia, kad tai vienintelis ir nebepakartojamas laikas, o ta energija skirtu geriems darbams zemeje. Ar nemanai, kad musu realybe sioje planetoje butu bent jau trupuciuka sviesesne?

83979. krankt > NA, papildymas2007-05-20 00:04
Kitaip tariant, anapusinis ilgesys apima todel, kad cia yra bloga ir netobula. Tad mano klausimas ir butu, kodel nemeginti tobulinti ir gerinti cia? Gaila, kad mudvi negalime viena kitos apziureti, nes tada pamatytum mane - zmogu, kuri visiskai negalvoja apie pomirtini gyvenima. Visiskai. Ne akimirkos. :)

83982. ivs > krankt2007-05-20 00:39
Kaip aš tau pavydžiu to 83974. Toks gražus ir ramus sakymas, nesidrąskant. Tik aš, kaip ir tu, krankt, galvoju, kad čia ir dabar yra vienintelis nebepakartojams laikas, kuriame galime kažką nuveikti, kad ir neapčiuopiamo. Apie Anapusybę negalvoju, nes tai man panašu į gerų darbų darymą tikintis ar net reikalaujant atpildo. O juk užsisikaito tik tie, kurie be išskaičiavimo ;)

83983. krankt ivsei2007-05-20 00:57
Matomai, NA gerame upe, todel taip graziai aiskino. :) O ka tavo dukte veiks vasara?

83985. ivs > krankt2007-05-20 03:07
Maniškė jau Italijoje, bus iki rudens, o taviškė?

83986. krankt ivsei2007-05-20 03:39
Maniske su mumis tupi, vazines kiek toleliau vasaros praktikos atlikineti, tai bus uzsiemusi, dar truputi univerkoje dirbs. Einu miegamojo link, skaitau dabar Symborskos eseistika. Labankt. :)

83989. cc, kasydamasis pakaušį, mąsto sau vienas2007-05-20 09:16
Ar nėra panašumo tarp skaitančio ŠR giliai tikinčiojo ir besiklausančiojo puikios muzikos melomano. Klausydamasis ypač patinkančios muzikos, ją pagarsini, jauti euforiją, nori tuo džiaugsmu pasidalinti su kitais- kad jie išgirstų. Koks būna nusivylimas, kai pakviestas žmogus pritaria, kad gražu ir tuoj pat pradeda klausinėti apie buitinius reikalus. Gali pasiųsti iš pasipiktinimo ir apmaudo. Gal ir NA taip reaguoja į mūsų komentarus jos religinėms invazijoms. Jai tai šventas reikalas.

83992. NA2007-05-20 12:40
Pirmiausia šįryt atsiverčiau Lrytą ir ėmiau skaityti str. apie popiežių, bet pamačiau, kad jis 10 puslapių ir atkeliavau čia, nes norėjau pirmiau paklausti Paguodos vieno dalyko,- jaučiau jį (tave) meldžiantis šį rytą. Ar tiesa? Bet radau tavo įrašą apie nakties maldą. (...?)
Krankt labai logiškai samprotauji, bet trumpai tau paprieštarausiu: visa energija, visa gyvybė, kurią turime, yra iš ten. Iš kur daugiau? Juk patys mes nė mažiausio moliusko nesugebame sukurti. Na, ateiviai atkrinta :)); evoliucija? Ji galima, bet kas yra „pirmasis judintojas“, kad ir su ateiviais? Toliau. Tikėjimas kaip tik labiausiai ir yra už gerus darbus. Antraip kam juos daryti, jei ne dėl amžinybės ir Dievo meilės? Vėl prisimenu jau nusibodusį Dostojevskio „Jei Dievo nėra, tuomet viskas galima“. Na, tam tikrame laikinybės kontekste, aišku, „geri darbai“ daromi, nesiginčysiu, bet antgamtiniai motyvai kaip tik sustiprina gerų darbų darymo prasmę. Amžinybės ilgesys apima dėl to, kad nori pamatyti tai, ką myli. Argi tu, Krankt, nenoti būti su tuo, ką myli? Aišku, dažnuose žmogaus kad ir kilniuose motyvuose slypi veidmainystė. Ivs tvirtina, kad nederėtų daryti gerų darbų, tikintis atpildo. Tai panašu į norą būti geresniam už patį Kristų, kuris sakė: „Kraukitės sau lobį danguje“..., „darykitės sau draugų nešvaraus pinigo pagalba“, „jūsų laukia gausus atlygis danguje“... Ką, aš gal turiu ignoruoti tuos Jo žodžius? Daryti gera kitam ir nesitikėti už tai Kristaus pritarimo ir Jo atpildo? Ne kiekvienas yra toks tobulas, kad viską iškart imtų daryti iš meilės.
Beje, Krankt, jei dar skaitai, kadangi Kristus atpirko visą kūriniją, tai tavo katės taip pat pasieks amžinąjį gyvenimą, nori tikėk, nori ne.:)))

84021. krankt > NA2007-05-20 17:38
Mokslas teigia, kad gyvybe ir jos vystymasis yra is cia, na, nebent dar is ten reikalinga saules sviesa ir siluma. Kaimyniniame menulyje jau mums butu riesta. Jeigu mokslas yra klaidinantis, tai kodel savo tvarinius mylintis dievas toks ziaurus ir taip tyciojasi? Visagalis paprasciausiai negaletu kurti netobulu dalyku, antraip jis niekuo nebesiskirtu nuo netobulo zmogaus. NA, man regis, tu pernelyg pasitiki viena knyga, kuria parase keturi nelabai kam zinomi zmones. As sutinku, kad reikia laikytis moralinio kodekso, nes zmogus yra sociali butybe ir gyvena visuomeneje. Gamtoje socialus gyvunai taip pat laikosi siokiu tokiu nuostatu. Neseniai skaiciau apie laukinius Afrikos sunis, tai jie irgi turi savo "suniska" morale, pavyzdziui, pasenusi ir medzioklei nebetinkama nari pasiuncia saugoti mazyliu ( suniska pensija :)), yra net sunelis "daktariukas", kuris nieko daugiau nedaro, kaip tik laizo ir laizo suzeistuju nariu zaizdas tol, kol tie pagyja. Gal daliai zmoniu is tiesu reikia paguodos, kad su mirtimi viskas nepasibaigia. Tokiame kontekste man religija suprantama, bet as asmeniskai netrokstu pratesti savo egzistencija iki begalybes, kazkaip neviliojanciai visa tai man rodosi.

84026. NA Krankt2007-05-20 18:28
Tik nepagalvok, kad aš tave per prievartą įtikinėju, kaip pagalvojo cc. Jei nenori, galim iš viso nekalbėti. Galų gale matau tokio kalbėjimo ribas. Pvz., tu klausi, kodėl savo kūrinius mylintis Dievas toks žiaurus ir taip iš jų tyčiojasi? Ir prieini labai logišką išvadą, kad tokiu būdu jis negalėtų būti Kūrėjas. Ką gi, aš atsakysiu, kad Dievas nei žiaurus, nei tyčiojasi, antraip jis iš tiesų negalėtų būti Dievas. Tai mes tyčiojamės vieni iš kitų ir iš Dievo ir esame žiaurūs vieni kitiems, o Dievas kenčia drauge su mumis. Ir kas iš tokio mano pasakymo? Gal tu kiek ir pamąstysi, o gal tie žodžiai nuplauks kaip vanduo nuo žąsies. Ne mano reikalas duoti tau ar kam kitam tikėjimą, bet Dievo. Ir, beje, tavo - nuo tavęs priklauso, priimsi tu jį ar ne. Dėl tos „vienos knygos“, tai pasakysiu, kad man jos mažiausiai reikia. Man viskas aplinkui kalba apie Dievą. Dėl amžinojo gyvenimo paguodos - tai tos paguodos man irgi nereikia. Mąstau - keista išvis, kad vieni priima tikėjimą, o kiti ne.
Dar papasakosiu tau vieną epizodą apie kates iš savo vaikystės, kadangi tu mėgsti jas. Buvau kokių šešerių metų ir žaidžiau su savo kate. Išskėtusi rankas į šonus, ėmiau šokti ratu žiūrėdama į savo katę. Nepatikėsi - ji irgi atsistojo stačia ir, iškėlusi priekines kojas, ėmė šokuoti paskui mane. Tie gyvūnai turi elementarias emocijas, kurios mus labai žavi. Einu į miškelį.

84041. krankt > NA2007-05-20 21:11
Nejauciu, kad per prievarta mane itikinetum, tiesiog kalbame rimtais klausimais. As kazkodel manau, kad mylintis dievas kaip kurejas paprasciausiai netvertu tokios ziaurios egzistencijos, kokia turime dabar. Tai mano rimtas priekaistas ir is to isplaukiantis nenoras tiketi anapusiniu geriu, nes: kodel jis anapus, kodel ne cia? Man gerio reikia cia. O cia ji sunku kurti ir puoseleti. Lengviausia nuleisti rankas ir viltis kazko anapus, sitaip pateisinant savo apatija ir susitaikyma su tuo, kas yra cia.

84047. NA Krankt2007-05-20 21:41
Atsakysiu iš eilės. 1 - dėl žiaurios egzistencijos. Pirmiausia ŠR skelbia, kad pats Dievo Sūnus mirė žiauriausia ir gėdingiausia mirtimi dėl mūsų, taigi Jis padarė viską, kad mes galėtume gyventi be žiaurumų. 2 - kodėl jis anapus? dėl to, kad paliktų vietos mūsų tikėjimui ir laisvei. Jeigu jį matytume akis į akį, nebebūtume laisvi elgtis, kaip norime. Be to, joks mirtingasis negali matyti Dievo, antraip jis nebūtų Dievas. Šis gyvenimas žemėje - tai mūsų „brandos“ amžinybei laikas. Po mirties pamatysime, kas iš tikrųjų yra kiekvienas. 3 - gėrio reikia čia. Tikėjimas niekada neagitavo, kad reikia nuleisti rankas. Žinoma, gėrį reikia kurti čia, bet su Dievo pagalba kuriamas gėris prašoksta laikinybės ribas, pasidaro neišmatuojamai vertingesnis. Atsakiau labai glaustai.

84048. paguoda2007-05-20 21:53
Neskubinkime savo laikmečio, nes ne toks jis ir blogas ar baisus. Kiek praeityje būta žiaurumo ir patyčių iš mūsų, žmonių, tikinčių ir netikinčių. Kodėl mes nekantrūs, skubinantys laiko girnas, ir vis kaltiname bei grūmojame Kūrėjui; mums daug ko reikia čia - šaukiame mes, bet ar visa reikalinga ir pasiimama išeinant amžinybėn.Ramybė ir susitaikymas, kuklumas ir sotis tuo, ką turime tebūna tyliu džiaugsmu mums. Kam mums daiktai ir turtai ten, Dievo karalijoje, Regnum žemėje? Ramybe bei kuklumu tyloje ir maldoje džiuginkime patys save. Temsta mano kambaryje, ir nėra kada taisyti nuosavo kreivo bei klaidingo savo rašto šio; ramybės jums visiems. Sudievu.

84049. kiskis p2007-05-20 21:53
kazi, ar kristus ir uz musulmonus numire ar ne?

84051. na Paguodai2007-05-20 22:00
Palauk, nepradink, aš tavęs visą dieną laukiau. Taip ir neatsakei man į rytinį klausimą. Jaučiau anksti rytą tave meldžiantis - nenoriu daugiau rašyti čia apie tai. Ar teisingai jaučiau? Čia nieko ypatingo, daug kas taip jaučia. Pasakyčiau kai ką daugiau.:))

84053. NA Kiškiui2007-05-20 22:03
O tu ruošies musulmonu tapti?

84055. kiskis p2007-05-20 22:09
ne, as tik noriu tiesaus ir aiskaus atsakymo. siandien kaip klausiausi tos laidos, sakau, per ziniu radija puse devyniu, pagalvojau kad daug kas sakoma kaip savaime suprantami dalykai, o neaisku visiskai. pavyzdziui, kodel kristus mire uz visu musu nuodemes? kodel jis yra atpirkejas? ka tai reiskia?

84059. NA2007-05-20 22:28
Nejaugi nežinai, kiškeli, ar tik šaipaisi? Juk yra krūvos literatūros šiais klausimais. Nors, tiesą sakant, dabar visokių niekų pripaistoma, o elementarūs dalykai taip ir lieka neaiškūs. O tavo klausimai tokie platūs, kad į juos norint atsakyti, reikia prirašyti tomus. Bet aš netikiu, kad nežinotum, jog Kristus mirė dėl pirmapradės nuodėmės ir dėl to jis Atpirkėjas. Ar viskas aišku:))?

84060. kiskis p2007-05-20 22:34
niekas neaisku. kai mano vaikai mokesi tikybos pirmose klasese, maniau kad nors jie zinos sita visa teorija. bet, kai klasei buvo liepta nupiesti sventaja dvasia, daug kas nupiese vaiduokli. kadangi tomu as tikrai neskaitysiu, tai ir nesuprasiu niekada. ka gi, isgyvensiu.

84061. rudra2007-05-20 22:35
Ir man kyla naivių klausimėlių. Ar Dievas sutvėrė tik Žemę, ar visą visatą? Jei visą, tai kur nors, kažkurioje galaktikoje tikriausiai irgi yra mąstančių būtybių. Nieko nė girdėt negirdėjusių apie Kristų. O gal Kristus prisikėlė ir tenai? Neįtikėtina kažkaip. Tai man ir rūpi - ar tos būtybės, nieko negirdėjusios apie Atpirkėją, taip ir liks neišganytos? Nevertos Amžinojo gyvenimo Palaimos? Ir dar turiu rūpestėlį: kaip su tais žmoneliais, kurie spėjo pasimirti iki Kristaus? Nelabai teisinga jų atžvilgiu nesuteikti ir jiems galimybės būti atpirktiems, būta juk ir jų tarpe kilnių dorybingų piliečių.

84062. kiskis p2007-05-20 22:37
esu girdejus, kad tvirtinimas apie marijos nekalta prasidejima yra didziausias moters izeidimas ir paniekinimas. ko gero taip ir yra. ta prasme, as pritariu. kad tai nesamone.

84066. na2007-05-20 22:58
Labai norėčiau pasidalyti žiniomis ir patirtim visais šiais klausimais, bet iš karto į visus negaliu atsakyti. O jūsų „klausimėliai“ ne naivūs, bet fundamentalūs, pagrindiniai. Jei Dievas yra Dievas, tai jis negali sutverti ko nors dalies, o kitką palikti kažkam kitam kurti. Taigi jis viską sukūrė. Ir jei kitose planetose gyvena žmonės ( greičiausiai kad niekas kitas), tai argi jie būtinai turėjo nusidėti? Gal jų net nereikėjo atpirkti? Jei reikėjo, be abejonės, Dievas juos kažkokiu būdu gelbsti. Gal Kristus ir už juos mirė - apie tai nieko nerašoma. Iki Kristaus gyvenę žmonės atperkami pagal sąžinės ryšį su Bažnyčia,- na, kaip ir avansu. Juk ir dabar žemėje netiki tūkstančiai žmonių, bet nė vieno iš jų nėra neturinčio sąžinės - taigi pagal ryšį su savo sąžine ir pagal Dievo troškimą dėl Kristaus nuopelnų bus (arba nebus)išganyti ir jie.
Kodėl dogma apie nekaltąjį Marijos prasidėjimą yra didžiausias moters įžeidimas? Dar tokio dalyko negirdėjau. Marija tiesiog buvo atpirkta anksčiau už visus žmones. Ji jau gimė atpirkta.

84068. kiskis p2007-05-20 23:07
izeidimas todel, kad tuom tarsi pasakoma, kad viskas, kas vyksta iki vaikeliui gimstant yra kazkas nesvaraus. o mano manymu, nieko grazesnio negali buti uz tai, kas vyksta tarp vyro ir moters. nuo pat pradziu ir palaipsniui. su lakstingalu ciulbejimu ir naktiniais pokalbiais pasnibzdom ir patys zinot kuo. ir dar: kodel nekaltas zmogus turejo buti uzmustas uz kazkieno nuodemes? ir kur cia prasme, kam uz ka atkersyta?

84071. kiskis p2007-05-20 23:24
itariu, kad NA nebesugalvoja ka atsakyti, tai einu isvirsiu mazajam vaikui varskeciu. siernikuciu, kitaip sakant.

84072. NA2007-05-20 23:24
Žinoma, kad tai, kas vyksta tarp vyro ir moters, yra turbūt pats gražiausias dalykas. Juk ne veltui Giesmių giesmės siužetas ir kalba apie tai.Tačiau tai žemiškas dalykas. Kristus, dievažmogis, negalėjo prasidėti nuodėmingame kūrinyje, dėl to Mariją reikėjo anksčiau atpirkti. Dėl Kristaus mirties logiškiau ir negali būti: juk ar gali PAČIAM DIEVUI atsiteisti kas nors menkesnis už jį patį? Juk jei įžeidimas dieviškas, tai reikia ir dieviško atlygintojo, o ne kokio nors snargliaus. Bet labiausiai šį vakarą mane nustebinai tu, kiškiene. Aš visus tuos du mėnesius maniau, kad tu kiškis.

84073. na2007-05-20 23:26
Kantrybės reikia turėti, kiškute:)))

84074. cc - NA2007-05-20 23:29
"Jis anapus, kad paliktų vietos mūsų tikėjimui ir laisvei. Jei Jį matytumėm akis į akį nebūtumėm laisvi elgtis, kaip norime". Tada nebūtumėm laisvi vogti, žūdyti, prievartauti? Man toks aiškinimas panašu į demagogiją. Joks šiek tiek protingas žmogus taip nepaleistų vadžias blogiui. :)))

84076. ivs :))2007-05-20 23:32
Kodėl tie kūriniai nuodėmingi, niekaip nesuprantu. Dėl prakąsto obuolio? Nereikėjo uždrausti, nebūtų rūpėjęs tas medis. Ir kaip tą Mariją anksčiau išpirko? Po blatu?

84077. NA CC2007-05-20 23:33
Ar nesijausi, kad pažeistos tavo teisės, jei atsakysiu?

84078. krankt2007-05-20 23:36
Ir as galvoju, kas is to, kad pasiaukojo uz zmonija, is tiesu niekas is esmes nepasikeite, kaip blogis buvo, taip ir liko. Kalbedama apie geri cia, as neturiu omenyje jokiu materialiniu turtu. Kalbu apie zmoniu elgesi, apie buvimo drama ( karai, ligos, stichijos, nuozmi kova uz islikima ir t.t.).

84079. na - ivs2007-05-20 23:38
Mieloji Ivs, aš niekaip nesuprantu, ar tu tikinti, ar ne? Nesupyk už tokį klausimą. Kiek prisimenu, tu karštai kalbėjai apie tikėjimą į Kristų. O dabar neigi dalykus, kuriuos Kristus pats pripažino.

84080. ivs :))2007-05-20 23:45
Aš, NA, tikiu į Dievą, nes jis akivaizdžiai veikia mano gyvenime, aš nežinočiau, kaip be jo, bet tai man netrukdo būti šventai įsitikinusia, kad gimiau be pirmapradės nuodėmės ir nekaltai pradėjau savo dukrą, tegul ir ne iš šventosios dvasios. Ir krankt taip pat, ar ne, krankt?

84081. NA Krankt2007-05-20 23:47
Iš pažiūros taip atrodo, kad nepasikeitė. Bet iš esmės PASIKEITĖ VISKAS. Kristus atvėrė, vaizdžiai kalbant, į dangų skylę, kuri anksčiau buvo užversta ir kurios joks žmogus niekada nebūtų galėjęs pramušti. Dėl mūsų moralinio keitimosi, tai neįsivaizduok, kad viskas vyksta automatiškai,- Kristui atpirkus žmoniją negali visi bemat tapti šventi. Čia ir pasireiškia mūsų laisvė - mes PASIRENKAME, kaip elgtis, priimti Dievą ar ne. Negana to, Krankt, prognozės tokios, kad žmonija morališkai tolydžio blogės, degraduos. O į atpirkimą reikia žiūrėti kaip į visumą, nemoku aiškiai pasakyti. Prisimink, kad amžinybėje laikas neegzistuoja.

84082. na ivs2007-05-20 23:51
Tada tavo tikėjimas remiasi nesąmonėm, ir joks Dievas tavo gyvenime neveikia, nebent avansu:)) Gal jis mato, kad tu suprasi savo klaidas. Bet tiesiai pasakysiu, labai abejoju tavo tikėjimu. Na, geriausiu atveju, tai yra jausmingas nusiteikimas Dievo atžvilgiu.

84085. krankt > NA2007-05-20 23:55
Nesuprantu, kuriems galams tuomet reikalinga tokia baisi laisve.

84086. ivs :))2007-05-20 23:55
Kaip nebebūtų, svarbu, kad veikia.

84087. po palme2007-05-20 23:57
vot na etom i zakoncim. Snekejom snekejom graziai, o kaip viskas baiges?

84088. krankt, dar2007-05-20 23:57
Ir iki Jezaus zmones kazkuo tikejo, amzinai vis kazkuo tikejo, taigi tikejimas buvo ju vaizduoteje. Ir liko.

84089. kiskis p2007-05-20 23:58
taigi, beda, kad nieks nemoka aiskai pasakyti. o tu, NA, visgi kokia esi neakyla: sakiau juk, jeigu pyksti ant kiskio p tai pyk ir ant mie. bet nepazinai manes.

84090. krankt ivsei2007-05-20 23:58
Dukte buvo pradeta zemiskai. :)

84091. NA IVS2007-05-20 23:58
Tu taip nuostabiai aną vakarą kalbėjai apie Kristų, Ivs. Bet tikėjimas negali remtis, kuo pakliūva. Labanakt.

84092. krankt kiskiui p2007-05-21 00:01
Kiskeli, kam dabar visas kortas atskleidineji? Sas.

84095. NA kRANKT2007-05-21 00:05
Būtent, kad baisi mūsų laisvė. Užtai, kad Dievas mus dieviškai vertina. O jei laisvė baisi, tai tokia pat ir atsakomybė. Dėl tikėjimo iki Kristaus yra ne taip. Nepamiršk, kad Dievas turėjo išrinktąją tautą. Ji tuo laiku buvo kaip ir rodiklis visiems. Žydų tauta brandino Išganytoją.

84098. na mie2007-05-21 00:14
Aš tau dabar, mie, pasakysiu vieną dalyką. Jei žmogus pasirašinėja skirtingais slapyvardžiais, jis atitinkamai skirtingai ir elgiasi. Antraip psichologiškai neįmanoma. Būtent dėl to Šlumšis ir Vasi yra skirtingi oratoriai, o tu ir Kiškis - irgi skirtingi rašeivos. Nesakyk, tavo stilius nuo Kiškio skyrėsi, kadangi jis tavo ar kieno kito smegeninėje sutapo su kitokiu įvaizdžiu. Bet tie, kurie pasirašinėja sirtingais slapyvardžiais, mano supratimu, nelabai gražiai elgiasi su tais, kurie to nežino. O kiškis man simpatiškesnis už tave. Be to, jo raiškos stilius skiriasi nuo tavojo - jame yra daugiau ironijos.

84100. ivs :))2007-05-21 00:20
Dievas tada irgi biski nesąžiningas būdamas vienas trijuose asmenyse.

84101. na2007-05-21 00:22
Bet jis tuos asmenis viešai paskelbė, be to, visi jie turi skirtingas prigimtis.:))

84102. krankt > NA2007-05-21 00:22
Tikiuosi, kad antisemitizmu manes neapkaltinsi, bet dristu suabejoti, ar tuo laiku ta tauta buvo rodiklis visiems del paprastos priezasties: nebuvo radijo, tv, interneto, visi ant kupranugariu ir asilu vazinejo. Dar kalba, kad buvo skraidantys kilimai.

84104. kiskis p2007-05-21 00:27
jeigu NA miega jau, tai galime cia atvirai pasikalbeti.

84105. na2007-05-21 00:28
Taip, ji buvo mažai kam žinoma. Bet į ją buvo orientuotas visas atpirkimas. Viskas, einu miegot. Dievas užaugino atpirkimą.

84106. kiskis p2007-05-21 00:29
taip buna baznycioj, kai zegnojiesi kai visi zegnojasi, klaupiesi ir keliesi, ziuri ka kiti daro kaip paskutinis durnius. ir cia: nedrasu klaust paprastu dalyku, nes su tavim ima kalbet is auskto ir nesuprantamai.

84107. na2007-05-21 00:30
O jūs kalbėkitės. Ir nenorėkit, kad rytoj šalia manęs dar išdygtų kokia zuikė.

84108. krankt > NA2007-05-21 01:56
Nepatinka man visokie tautu isrinkimai. Is karto korupcija dvelkteli. Bet ko noreti is Jezaus, gi pats is tos tautos kiles, kinu, indusu, indenu beigi lietuviu nemates, negirdejes, tai ir isrinko savo pacio pacius paciausius.

84119. NA - KRANKT2007-05-21 11:38
Aš sakiau, kad žvelk į išganymo istoriją kaip į visumą. Dabar, t.y. po Kristaus mirties jo „išrinktoji tauta“ - visi į jį įtikėję žmonės. Taip kad gali ir tu tapti išrinktąja.

84136. krankt > NA2007-05-21 17:37
Tai kad jau esu "isodinta" i katalikybe: krikstyta, komunija gavusi, dukte irgi, vyras is kataliku klano, viskas lyg ir "kaip priklauso", bet as ne apie tai. Visai neatmetu galimybes, kad buvo istorinis Jezus,sutinku su dauguma jo teiginiu ir dvasiniu orientyru, tik nepasitikiu aklai SR, uztat ir tave nuolat zulinu, kad pernelyg laikaisi tu citatu isikibusi. Nebijok interpretuoti siuolaikiniame kontekste, nes esme nuo to nenukentes, ir daug kam nebeatrodysi juokinga bei archajiska.

84143. NA Krankt2007-05-21 18:42
Vadinasi, esi „šiaudinė katalikė“:)). Dėl ŠR interpretacijų „šiuolaikiniame kontekste“ turėčiau tau daug ką pasakyti. Kai kurios šiuolaikinės modernistinės ar masonų prakištos interpretacijos man tiek atgrasios ir tiek nuvažiavusios nuo bėgių, kad aš jų vengiu iš tolo kaip didžiausios kvailybės. Negana to, matau baisią žalą, kurią šios teorijos padarė Bažnyčios mokymui, žmonių mąstysenai, dvasinei orientacijai ir t.t. Galiu čia glaustai paminėti kad ir J. McKenzie vadinamąją „mito teoriją“, pagal kurią ŠR pasakojimai suvokiami kaip mitas (!), arba G.R. Beasley-Murray teoriją apie tai, kad Jėzus irgi klydo, nes klysti žmogiška (!!!). Pagalvok logiškai, kam man toks Dievas reikalingas, ką jis man gali duoti, jei man pataikauja ir niekur manęs neveda? Matau šią įtaką ir čia, Šatėnuose, dėl to ir varau prieš ją. Toji masoniška humanistinė orientacija jau taip giliai įsiskverbė į mūsų gyvenimą, mokymo programas, bedravimą ir kt., kad iškrypimas priimamas kaip norma. Viskas iš esmės vėl, kaip ir sovietų laikais, apversta aukštyn kojom. Bet taip subtiliai ir pataikūniškai, kad dažnas su tokiu apvertimu džiaugsmingai sutinka. Kaip elementariausią pavyzdį galiu paminėti iškreiptą meilės sampratą - meilė dabar suprantama ne kaip išmintingas rūpinimasis žmogumi, jo siela, jo amžinuoju likimu, bet kaip pataikavimas jo įnoriams, jo žemajai prigimčiai, saugojimasis ,gink dieve, nepažeisti jo „laisvės“, kuri iš esmės yra ne kas kita, kaip didžiausia vergovė. Liūdna, Krankt. Šių laikų žmogus pasidarė toks silpnutis, toks pažeidžiamas, kad visiškai nebepakelia tiesos sakymo, nes tai jam skaudžiai primena, ką jis pats nuo savęs nuslėpė. Archyve kažkur buvau aptikusi Ebolos mintį, kad dekadanso laikais į viešumą paprastai išlenda visokie homikai, degradai ir reikalaudami savo „teisių“ stengiasi prakišti savo ideologiją. Jie užkrečia visuomenę, pripratina ją prie iškrypimo, ištrina ribas tarp tiesos ir melo, tarp klaidos ir normos. Patyrinėk objektyviai kad ir tą pačią feminizmo ideologiją.

84170. Jerichono Rožė2007-05-21 21:52
žiūrint iš visų kampų NA, - nekimba.

Išskyrus tai, kad mano žmona būtų (sakykim Aš susiformavęs ir stabilus (socialus)) katalikė ir tik katalikė. Tai būtina ir pakankama sąlyga (uždara, kalbant paprastai).

84176. cc2007-05-21 22:01
(tonkij namiok i ja ponial)- JR labai tiktų NA.

84178. Jerichono Rožė cc`ui2007-05-21 22:08
Aš netikiu, kad NA yra katalikė. O šiaip cc, kalbant citatomis: čia nieko asmeniško, tai tik verslas (sorry diskusija)

84179. cc - JR2007-05-21 22:24
Iš anksto tau reiškiu gilią užuojautą, nes dabar tau turėtų gerokai kliūti nuo NA už "ne katalikę" :)))

84231. Ruta :-( 2007-05-22 15:16
nepatiko nei kiek.. Sakiniu kratinys.. Va tik nuotraika nereali..

84237. NA Jerichono Rožei2007-05-22 15:45
O kaip pats įsivaizduoji katalikybę? Koks turėtų būti šiuolaikinis katalikas?Ką manai apie Katalikų Bažnyčią (šiuolaikinę, ankstesnę?..)

84265. krankt > NA2007-05-22 18:29
Ir man liudna, dazniau, nei linksma. Vertybiu perkainojimas visada kelia sumaisti. Kai sakoma, kad zmoniu visuomenes degraduoja, tai lyg ir lyginama su praeitimi, bet vel - is praeities like mazai, ir mes nezinome, kad is tikruju buvo "tada", gal dar blogiau. Zmones gyvena labai trumpai, ilgai bresta, mazdaug 20 metu, kai jau gyvenimo isminties kiek pasisemia, tai laikas iskeliauti, todel tobulejimas letas. Retsykiais man rodos, kad mes kalbames apie tuos pacius dalykus, tik is kitu poziciju. Manau, kad tai nera blogai. :)

84267. NA Krankt2007-05-22 20:03
Sutinku su tavim. Nebenoriu būti Šatėnuose, čia kažkoks beprotnamis. Eilinį kartą nusivyliau ir kitais, ir savim.

84273. krankt > NA2007-05-23 04:40
Nereikia nusivilti, neviltis niekur neveda. Man Satenuose patinka, nes susirenka humoro jausma turintys zmones, kartais pasitaiko ir grubesniam zodziui istrukti, bet neverta dramatizuoti. As i zodzius itin didelio demesio nekreipiu, visada ziuriu, ka zmogus daro, o ne ka kalba. :)

Rodoma versija 26 iš 27 
14:44:04 Jan 31, 2011   
May 2008 Sep 2013
Sąrašas   Archyvas   Pagalba