ŠIAURĖS ATĖNAI

Šiaurės Atėnai. 2003-06-21 nr. 657

| Spausdinti | Archyvas | Redakcija |

HERKUS KUNČIUS. Mano Mustafa (29) • SIGITAS PARULSKIS. Dainos šokiai estrada (47) • AIDAS MARČĖNAS. Saugau akis (10) • GINTARAS BERESNEVIČIUS. Aliuzijos ir iliuzijos paskutinio referendumo temomis (15) • Poetas AIDAS MARČĖNAS atsako į Sigito Parulskio klausimus. Komentarų paraštės (27) • JŪRATĖ STAUSKAITĖ. Kaip sujaudinti a. a. a.? (29) • SIGITAS GEDA. Poezija (11) • MATAS DŪDA. Apie siūlelio nugarėlėje nuodėmę (12) • ŠARŪNĖ TRINKŪNAITĖ. Kaipgi simpatiškas šiandieninis teatras (6) • RIČARDAS ŠILEIKA. Trisdešimt septynių sakinių reportažas iš praėjusio Druskininkų šeštadienio (6) • SARAH ZUSSMAN. Enigma "V&M" (15) • JONAS SERAPINAS. SHYSIS (7) • GEDIMINAS KAJĖNAS. Banalumas neturi ribų (13) • DAIVA VAITKEVIČIENĖ. Saulės (4) • PETRAS DUMBLIAUSKAS. Žvilgsnis į Alytaus praeitį (4) • -vp-. Apie Vilniaus architektūrą (9) • -vp-. Galva (6) • Liūnė Janušytė. Korektūros klaida (2) • Laiškai kitiems, sau ir el. redakcijai (48) •

Dainos šokiai estrada

SIGITAS PARULSKIS

[skaityti komentarus]

Žmonės, kurie kaip žlegsinčias kojines nuolat kaišioja panosėn savo prisiminimus – nemalonūs. Visi, būdami svečiuose, esame patyrę šeimininkų inkvizitoriškus polinkius rodyti savo kelionių filmuotus siužetus, akmenukus, kriaukleles, lėles, papirusus, monetas, nuotraukas ar dar velniai žino kokius fetišus, kurie, šeimininkų nuomone, yra labai prasmingi, gražūs, naudingi ir turintys kelti pasigėrėjimą, nuostabą bei kuklų graudulį.

Žmogus, apaugęs prisiminimų koralais, neįtaria, kad kitam visas šis apipelėjusio laiko rekvizitas nė velnio nereiškia, nekelia jokių jausmų (net smalsumo), o tiktai pasidygėjimą. Yra net ir tokių subjektų, kurie, kaip vorai savo vortinklyje, galiausiai sulaukę aukos-svečio ir žinodami, kad jis svetimame mieste neturi kur dingti, kad neišvengiamai liks nakvoti, pasisodina jį priešais ir ima deklamuoti savo eilėraščius. Ir įpila tiktai kas pusvalandį, kad auka neprarastų sąmonės, nes nesąmoningam adresatui sadistai savo prievartos skirti nenusiteikę. Jiems tai nekelia malonumo. O yra ir tokių, kurie ima dainuoti. Be abejo, jie neturi klausos, balso, sąžinės, tačiau, norėdami tai kompensuoti, pasileidžia kokią nors muziką ir ima labai garsiai jai pritarti.

Kita vertus, šiais visuotinės meilės ir tolerancijos laikais reikia juos suprasti, galima netgi pamėginti elgtis taip kaip jie – neabejoju, patiks. Pats esu kankinęs keletą personažų nuotraukų rodymu (kai pats nebe labai gerai įžiūri, kaip gerai atrodo prieš keliolika metų darytos nuotraukos), pasakojimais (prisiminimų kankinimo įrankis) "kaip viskas buvo" ir dainavimu su CD akompanimentu (tai vienas siaubingiausių būdų, kuriuos esu panaudojęs kankindamas artimą savo). Kad ir kiek šį kankinimo procesą mėgintum atskiesti autoironiškais komentarais, vis tiek jauti malonumą matydamas, kaip kenčia žmogus, ašarų pilnomis akimis spoksantis į tavo kaišiojamas nuotraukas, prisiminimus, ką jau kalbėti apie dainavimą, tuomet ir ausys būna pilnos ašarų. Ir tada dar labiau norisi rodyti, prisiminti, rėkti ir nusispjauti, kad epikūrizmas išsigimęs jau beveik du tūkstančius metų ir kad jo vardu vis tiek vadinamos visos anksčiau išvardytos perversijos. Žinoma, ir begalybė kitų.

Lietuviai, beje, ir grupinių perversijų mėgėjai. Televizija jau keletą mėnesių iš eilės kaišioja (prisiminkime "prisiminimų kojines"!) vaizdo klipą, kuriame grėsmingai užrašyta "Mes". Mes tai mes, kaip sakė neseniai penkių dešimčių sulaukęs Donaldas K., "išmes iš karčiamos – negėda, kitus ir iš aukščiau išmes". Dainų švente vadinamo reiškinio metu lietuvių tauta į atmosferą išmes labai didelį energijos kiekį, skirtą vienybei, bendrybei, galbūt net meilei, tik ar būtina taip garsiai apie meilę kriokti... O dar kai pagalvoji, kokios nuomonės apie mus, dainuojančius, kurtieji, siaubas apima. Ką jau kalbėt apie tai, kad didžioji tautos dalis neturi klausos, todėl jeigu "mes" yra įvardis, geriausia jį būtų pakeisti – "jie", t. y. sadistai sektantai, dainavimu kankinantys niekuo nekaltus piliečius.

Yra nuomonių, jog dainų šventės yra sovietinio lietuviškumo produktas, bet lietuviai ir prieškaryje labai mėgo dainuoti, rengti eitynes su vėliavomis, portretais ir kunigaikščiais, o nepatikimi istoriniai šaltiniai tvirtina, esą mūsų karžygiai ir kryžiuočius iš pradžių veik negyvai uždainuodavę, o paskui, tupėdami medžiuose, leisgyvius šarvuotus raitelius kuokomis pribaigdavę. Ką gi, nuotraukų ir prisiminimų tais laikais, matyt, buvę ne itin daug.

Dabar pakankinsiu vienu prisiminimu (sic!), atklydusiu iš priešistorinės rajoninės dainų šventės, kurioje teko dalyvauti kažkokio mokyklinio dainų ir šokių būrelio gretose. Mano bičiulis buvo paslaptinga ir nepatikli asmenybė. Jis taip nepasitikėdavo šio pasaulio reiškinių menkyste, kad nuolatos kartodavo: "Dievas taip aprengia laukų gėlę, šiandien žydinčią, o rytoj metamą į krosnį, tai dar labiau pasirūpins jumis, mažatikiai!" Ir sąmoningai nesimokė užsirišti batų raištelių iki aštuoniolikos metų, todėl motina jam pirkdavo sandalus. Matyt, dėl tokio absoliutaus abejingumo materialiam pasauliui ir fiziniam sau mano bičiulis minėtoje dainų šventėje nepasirūpino prieš pasirodymą atlikti kai kurių su biologinėm funkcijom susijusių ritualų ir mums šokant kažkokį suktinį ar pritūptinį pro jo sandaliukų skylutes ėmė ritmingai švirkščioti jo paties kūno skystis, prieš tai kažkodėl tik viena koja patekęs į apavą. Kai tik jis primina kairę koją, tuojau pat ir – švirkšt. Lietuvių liaudies šokiai tokie, kad niekaip negali šokti neprimynęs vienos kojos. Ir jis šoko pusiau be sąmonės nuo karščio, nuo gėdos, nuo to niekaip nesibaigiančio švirkšt, peraugančio į sunkiai sutramdomas ašaras, sukosi kaip šamanų ritualinius šokius trypiantis, nuolatos apsipūtęs Jimas Morrisonas. O suaugusieji šypsojosi ir plojo, jiems patinka mažamečius vaikus prievartauti liaudies kūrybos kankinimo staklėmis.

Taigi artėjančios dainų šventės proga verta būti budriems ir per daug arti neprisileisti dainuojančių ir šokančių subjektų, nes jie būtinai stengsis pažeisti jūsų asmeninę erdvę.

P. S. Vis dėlto, koks bjaurus žmogus, kaišiojantis po nosim savo prisiminimus, jeigu kada nors kas nors jį sutiks, tepasako: eik į savo palapinę, tu!

 

Kultūros kalendorius
nuo 2011 m. Sausio

PATKPŠS

 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31  

 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28  

 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31  

Nuorodos


Kultūros diskusijų forumas,
Kultūros vartai,
Kultūros institucijos,
Meno galerijos,
Meno bankas 
DAILĖ“, „VILNIUS“,
7 MENO DIENOS“,
ŠIAURĖS ATĖNAI“,
LITERATŪRA IR MENAS“,
NEMUNAS“,
UŽUPIO ŽURNALAS
Lietuva internete

 

Skaitytojų vertinimai


4149. graztai pseudokulturai grezti2003-06-22 23:59
aciu sp uz tai kad savo tekstais daro sunku ir labai nedekinga lietuviu pseudokulturos fetisu dekonstravimo darba. pasakiau kaip apie kokiu graztu gamyba, bet tiek jau to, ir taip aisku, kad sp ta darba daro prosefionaliai ir yra velniskai talentingas, del ko jam net kazkiek ir pavydziu.

4156. sakuda2003-06-23 08:44
Žmonės, kuriems kitų prisiminimai primena žlegsinčias kojines - nemalonūs. Visi, būdami šeimininkais, esame patyrę svečių arogantiškus polinkius bodėtis viskuo, kas mus džiugina ar svarbu - kelionių filmuotais siužetais, akmenukais, kriauklelėmis, lėlėmis, papirusais, monetomis, bet kuo, kas mums prasminga, gražu, naudinga ir kelia pasigėrėjimą. Tokie svečiai kankinasi mūsų draugijoje, demosntruodami savo išrankų skonį, arba stengiasi kuo greičiau pasigerti.

4158. Alisa :-) 2003-06-23 09:38
Patyriau didžiulį kaifą įsivaizduodama mažą Parulskiuką, trepsintį suktinį :) Jau vien dėl tokių vaizdinių panorau eit į Dainų šventę.

4174. Praeivis2003-06-23 11:33
Kai SP rašo kokią nors knygą, nepastebi, kad kaišioja savo 3 sekundes dangaus, nors tai irgi jo akmenėliai ir nuotraukos.

4177. Kitas maladiec2003-06-23 12:24
Maladiec. Praeiviui. Niekas nezino apie ka ta knyga, o straipsnis-meistriskas.

4178. fanas2003-06-23 12:26
Gerai pavaryta. Cia jums ne kokios TadoBliado durnystes ish Litmeno.

4181. Budulis2003-06-23 12:34
Ale, žiūrau čia galima rašyti lietuviškom raidėm. Kodėl šitame laikraštyje nėra sekso pamokėlių. Vyrams, kaip nebijoti įkišti, o moterims, apie orgazmą, čiulpimo subtilybes. A?

4195. jeremferdenas2003-06-23 15:48
atėjus Sigitui valdžion, - ėmė ir pabliuško savaitraštis... Nebėra intrigos jame, įvairios infantės skelbia savo dienoraščius, kur "kreivos kritikos", GB "istorijos", neblaivūs interviu? Redakcija ryškiai praradusi humoro jausma, nupezusi ir susenusi. Imi į rankas dienrašti ir anorgazmijos tvaikas nosį užima. Kas atsitiko, mielieji, pabuskite iš akademizmo sapno!

4215. lietuvis2003-06-24 11:14
Super !!! Super !!! Na Sigitu dar neteko nusivilti ! Turi žmogau talentą švelniai pasijuokti iš, nebijokime to žodžio, ekshibicionistų, kurie ir renka prisiminimus (nuotraukas, filmus ir visą kitą šlamštą) tam kad vėliau turėtų prieš ką pasididžiuoti. Juoką kelia stebint eksursijos dalyvius, nesugebančius įsijausti aplinkoje kurią lanko, o karštligiškai viską aplink fotografuojančius ir t.t.

4217. debesius2003-06-24 11:20
Ir visa tai tera pono Parulskio asmenine nuomone.. :) Man patinka zhiureti kitu zhmoniu atostogu/kelioniu nuotraukas, man patinka klausytis ju ispudzhiu. So? Vienos tiesos nera, ir tai vienintele tiesa. :))

4231. Gyventoja2003-06-24 17:46
Va, teisingai, Sigitai, vieni gyvena su savo nuotraukom po pažasčia, kiti - po padu, o tretieji - po užpakaliu pasikišę, o ketvirtiesiems nusispjaut, kur visų išvardytųjų nuotraukos, akmenėliai, žuvytės, gėlytės, memuarai, ailėraščiai ir t.t., bogi patys jų turi pilna visur prisigrūdę:-)))) Nugi tai yra teisinga, žmogiška tokioj visuotinėj dainų šventėj, tokioj malonioj visuomenėj. Nekankinim vieni kitų, nors kartais taip sunku susilaikyt...

4247. buhalteris2003-06-25 04:33
Sigitai, kokia prasmė rodytis daug blogesniu nei esi?

4251. b.b.b.2003-06-25 09:54
Ot apie dainų šventę tai man patiko - taip taikliai ištraukta, kas slepiasi po privalomom dalyvių šypsenom. Jau gerą galą laiko kasdien matau iki ausų šypsančias reklamas ir net nejauku darėsi. Dūšiai ramiau patyrus, kad ne visi jas klijuotis skuba.

4253. ffa2003-06-25 10:29
ale kiek DAUG rimtuolių pasitaiko tarp skaitančių Parulskį...:):):) Geras dalykas, kai egzistuoja ir žodžio laisvė, ir SKAITYMO laisvė. Pasijuokt galima. Aukščiausias anekdotų klausymo lygis- tai išklausyt juos superrimtu veidu ir oriai paskui pasiklaust, apie ką buvo kalbėta...:)

4264. Gyventoja2003-06-25 12:51
To ffa: nu tai vienąkart liūdnai, kitą - linksmai. Gi visaip būna:-)) Galima skaityt ir linksmai, jeigu linksmai skaitosi, kogi ne?

4265. berniukas dideliais kareiviškais sandalais2003-06-25 12:55
švirkšt švirkšt švirkšt

4266. @2003-06-25 13:37
O visai mielas kūdikėlio sysiuko švirkščiojimas:))

4267. Gyventoja2003-06-25 13:39
Oi neparašiau, kad taip atrodo Gyventojai:)) (nr. 17)

4275. cikada2003-06-25 15:16
"masovkes" niekada neishvengs prievartos aspekto, nors viliuosi, kad dabartines shventes tikrai skiriasi nuo sandaluotosios vaikystes paradinio blizgesio...kaip kazhkas sake, bendravimo nuoshirdumas atvirkshchiai proporcingas bendraujanchiuju skaichiui...nors ir tais laikais buvo zhmoniu, kurie dejo visa savo dushia del meno...
beje, buvau su savo vaikais moksleiviu paskutinej dainu shventej, tai prisiminimai visai shviesus, ir vaikai tikrai su pasimegavimu ir net azartu dainavo, ypach kai ishgirdo, kaip skamba tas milzhinishkas choras...

4293. Lietuve is Kanu2003-06-25 19:51
meistriskas, nevarginantis,taikliu, juokingu minciu tekstas.nezinojau,kad Lietuvoje jau Dainu svente prasideda.Juk visas siuolaikiniu zmoniu gyvenimas matuojamas sventemis: Kaledos, Velykos.Jeigu uzmirsti, informuoja supermarketai.Pritariu, visos masines sventes veliau ar anksciau issigimsta.

4309. Reinas2003-06-25 23:43
turbut per daug subtilus tekstas, nepagavau jo.

4310. Reinas2003-06-26 00:46
del prisiminimu ne visai sutinku su autorium. Yra prisiminimu, kuriu issiziojes klausai. Apie zlegsincias kojines beje nera labai idomus prisiminimas.

4311. Rimtai nejuokais2003-06-26 01:21
Sigitas prisiminimu palapineje apsilanke, tapo apciuopiamu, "nemitis`ku", idomiu. Toje "palapineje" stebetojas regi neitiketina drama: vyksta sokiai ir vyksta tragedija - gyvenimas atima is herojaus savavaliskai uzsideta karuna. Stebetojas isgyvena gal net stipresne drama. Situacija surisa amziams Stebetoja + Sokius+ Heroju i mazga, isiskverbia kaip kokia hidra i jo ateiti (busima dainu svente), apraizgo praeiti (prisiminimus). Be praeities ir ateities stebetojas netenka dabarties. Tokia smulkmena kaip sokiai, is tiesu, atima is jo gyvenima - netiketas rezultatas. Su Sigitu galima sutikti: praeiti geriau palikti ant lentynos, ismesti i siuksliu deze, niekada ten negrizti - i ten nera duru. Is Sigito Parulskio iseitu geras naujo post-realizmo rasytojas. Palauksim, pamatysim.

4323. Ra :-) 2003-06-26 12:50
..lyg skendinti ore miazma..su visai patraukliu happyendu... niuniuokime,mielieji,..ir fotografuokime ...kaip sake Seneka: per kancias i zvaigzdes..Taigi,kad per kancias i malonumu sferas...

4324. lietuvis2003-06-26 13:06
Ar kas nors suprato, ką 23-ias komentatorius norėjo parašyti ? O ar jis pats suprato ?...

4325. Mislinga Sigito Parulskio istorija2003-06-26 13:20
23-as suprantamesnis, paskaicius Parulskio ese. Sigitas (Stebetojas) apraso senu laiku dainu svente, kurioje soko su kitu berniuku (Herojumi), kuris "nuolatos kartodavo: "Dievas taip aprengia laukų gėlę, šiandien žydinčią, o rytoj metamą į krosnį, tai dar labiau pasirūpins jumis, mažatikiai!" Todel Herojus nesirupino savo gyvenimu, ir neatliko "pi" pries sokius. Kunas buvo galingesnis uz berniuka ir pasirupino savimi: nelauke ir atliko "pi" sokio metu. Man ese patiko, beje jos is pirmo karto irgi nesupratau. Taciau musu gyvenimas visgi yra stebuklas: jame paslepta tiek nuostabiu graziu dalyku, kuriu is karto nepamatai ir nesupranti. Reikia ideti pastangu. Kaip sakoma, norint duonos, reikia "arti dirvonus".

4326. PS.2003-06-26 13:26
Sigito Parulskio ese yra apie zmogaus noru ir galimybiu harmonija, maistinga nuolankuma ir vienatve.

4337. maistinga--> maištingą2003-06-26 19:33
PS 27-tam

4349. xxx2003-06-27 11:43
Nesu anksčiau skaitęs tokio lėkšto "pafilosofavimo" apie žmogaus būties akimirkas. Giliau pažvelgti į žmogaus vidų Parulskiui nesiseka. kai per daug gerai apie save galvoji, kitaip neišeina.

4354. Architektas2003-06-27 13:46
Be abejo, Parulskis pateikia savo "buties akimirkas". Kitas zmogus, pvz xX, turi savas "buties akimirkas". Pagrindinis klausimas ne tas, kurios grazesnes ar gilesnes, problema ta, kad mes ir "autoriai" ju nematome. Dalinames ir gincijames del to, ko nera. Pirma nama reikia pastatyti, po to jau dalintis aukstus: kas gyvens palepeje, o kas rusyje. Manau, kad Parulskis dirba. Kas is to darbo iseis, pamatysim "rudeni".

4355. keule2003-06-27 13:57
Mane šitas S.P. tekstas valdo.Favorites. Galėjo dar stipriau pravažiuoti per "liaudienos" įtaką vaiko sąmonės formavimui. Bet nieko, dar yra gražaus laiko apardyti tas rūtomis apkaišiotas konstrukcijas.

4356. ar Keules planai tinka vaikams?2003-06-27 14:38
31-am tuomet reiketu atvirai pasakyti, kas be "liaudienos" formuoja formuoja vaiko samone, jei "rutos" ja zaloja, atskeisti kortas. Pavaziavus per "rutas", dainas ir sokius, gali nelikti ne tik darzelio bet ir vaiko. Nebukime naivus, kad vaikams tos "rutos" taip jau svarbu, jiems siulo ir "svarbesniu" dalyku, tik ar tie "geresni" uz rutas? Gal jiems sveika pasokti, padainuoti, ir i Vilniu nuvaziuoti. Tai vaiku samones nezaloja, o ja ugdo.

4357. cikada2003-06-27 15:06
chia, manychiau, prabilo Kewles vaikishkos nuoskaudos, kadangi, kaip zhinia, netgi tais liaudienos laikais kewliu kompleksu (sic!) rutu zhalienomis nieks nekaishiojo. vaikas yra vaikas- tuom viskas pasakyta; tikekimes, kad tas shlapio vaikystes sandalo prisiminimas sukelia jo savininkui tik shvelniai graudzhia nostalgishka shypsena... nesuliskime visi i palapines

4358. keule2003-06-27 15:45
Maži vaikai auga greitai kaip šunys, todėl jiems reikia išsidūkti: pagal birbyne pastrikinėt, su bažnytine procesija miestelių gatvemis pasivalkioti, o į baznycia nuvėjus dar į Vyt. Landsbergio portretą paspoksoti (kaip Laukuvos baznycioje, pvz.) Mano keuliukas irgi šoko liaudės šokius, tiesa į sandalus nemyzo, bet visas liaudies kultūros pažinimo džiaugsmai baigėsi tuo, kad bestrakaliojant šaltoje salėje suprakaitavo ir gavo inkstų uždegimą. Niekis, tie inkstai, galima gi išpjauti vieną, ir dar vienas liks. Ir mano keuliukui anei kiek neilgu tų stapaliojimų, nes šokti tekdavo per Onines -Jonines girtuoklių minioms ar kokio partinuko svečio iš Vilniaus atvykimo proga. Dalyvavo mano keuliukas ir literatūriniuose renginukuose. Pagal garsios poetės eiles (tiesa, rajoninio mąsto, tremtinė etc, nes vilienskų tekstų vietiniai literatūros mokytojai, neįkerta) per įvairius renginukus žadino Tėvynės meilę klausytojų širdyje. Nuėjau kartą, pasiklausiau. Khm khm... Sovietmetis tęsiasi, viskas pagal tą patį kurpalių. Lietuvoje vien literatūros mokytojų 7 000 galvų yra, bet kultūrinių savaitraščių tiražai tiek nesiekia (2- 3 tūkst.), poezijos – tuo labiau. Ką skaito gerbiami mokytojai? Nustebau, kai per vieną TV laidą išgirdau - E.Malūką... Va taip ir gyvename, malūkiškai dresuodami jaunąją kartą. Ralio ralio!

4363. @2003-06-27 17:29
man dainų šventės irgi labai sovietmečiu atsiduoda ir lietuvių būrais. Bet apskritai, tokiu cinizmu jau nieko nebesužavėsi, nieko naujo

4367. V.V.2003-06-27 19:23
Šitame laikraštyje daug kas paprastai perspausta, tuščia. Kas juos kamuoja tuos G.B., S.P. ir Co?

4370. @2003-06-27 20:10
masines dainu sventes primena tarpukario nacionalstalinizma. brrr....

4372. dainius2003-06-27 20:57
Latvijoje ir Estijoje masines dainu sventes suvaidino svarbu vaidmeni kuriant vietinius tautinius identitetus 19-20 a. Kultura buvo reikalinga ten, kur nebuvo instituciju, kurios kurtu latviskumo ir estiskumo supratima. Pas mus jos neturejo tokios reiksmes, bet irgi prisidejo prie tautinio identiteto populiarinimo. Pripazinkim, kad sovietmeciu tose keistose rajoninese dainu sventese ruseno savojo kulturinio identiteto puoselejimo dvasia. Ar siandien jos savo jau neatgyveno? Galbut. Bet tegu jos lieka norinciuju lietis dainu zodziais pasirinkimu. Juk ar neidomi alternatyva saldaus radijinio popso uzgostoje kulturoje?

4375. Zmones pasirenka kas jiems patinka2003-06-27 22:33
O gal dalyviams patinka? Ju gi niekas varu nevaro. Jeigu nori, tegul dainuoja. Kiti gi geria alu, i pop-koncertus eina, i izsieni vaziuoja. Gal ta dainu svente ir bus ta Lietuva, kur visi dalyvai susirenkia kartu, nepasidalinti pagal partijas, amziu, turtus. Butu sudetinga izvelgti Dainu sventeje nelaimiu priezasti. O eiliniam daininkui is provincijos ta svente gali tapti gyvenimo ivykiu. Tik programa galetu buti paprasta, kad zmoniu nenuvargintu.

4379. Bebalsis2003-06-28 20:54
Žinoma, ta reklaminė "Dainų šventės" pompa nuteikia šiaip sau. Kita vertus, kodėl S.P. (kaip ir Vytautas Ališauskas) toks nepakantus žmonėms, kurių kultūriniai poreikiai kitokie? Juk nei dainorėliai, nei šokėjėlės viešai nesišaipo, neniekina vergaujančių (dirbančių, skaitančių) kultūrinei spaudai. Keista, XXI a., o tolerancijos - nė trupučio...

4381. berniukas dideliais kareiviškais sandalais2003-06-28 21:09
švirkšt

4388. vi :-) 2003-06-29 00:10
pati to nenoredama sutinku su s.p. labai nemegstu nuotrauku ir etc rodymo. (pagalvojau, gal draugauju su neydomiais zmonem?) nemegsu ir dainu sventes (jo- ir sovietmeciu trenkia). nors daug kam ji lieka grazus prisiminimas. as dar megstu skaityt s.p.

4415. lietuvis2003-06-30 11:05
Manau, kad gerbiami komentatoriai, užlipote per aukštai į kalnus aptarinėdami liaudies dainų šventę. Juk viskas yra paprasčiau. Žmogui yra įgimtas troškimas bendrauti, tūsintis, daugintis ir t.t. Liaudies dainų šventė - dalyvių susikurta proga pasirodyti, pasigerti, pasitūsinti, pasidauginti, pasiekti aukščiausią malonumą, koks kam reikalingas, na kaip exhibicionistiškai primygtinai rodyti savo tuščio gyvenimo prisiminimus aukai. Atimkit šiuos malonumus iš dalyvių ir spėkit kiek jų čia sulėks į Vilnių? O gal jūs paslapčiomis tikite, kad liaudies masinių dainų šventės dalyviai suvažiuoja tik tam, kad padarytų jums, brangus stebėtojau, malonumą, dainuodami ir šokdami? Tada jūs tikras anglas ligonis. T.y. romantikas :) Ir aš jums, kaip ir didžiai gerbiamas Sigitas, pavydime. O mums, Sigitai, iš šių banalybių belieka tik pasijuokti cha cha chaaaaaaa...

4431. Benigna2003-06-30 15:55
man parulskis yra fajn i taskas, i jo textai valdo, taip kad su keule sutariam situ klausimu gerai.

11421. Auda2004-01-14 23:30
Nezinau, kiek gi dar tu siksi Parulski? Sau, kitiems, istorijai ir aplinkai. Ten (ties sirdele tavo) dar liko kazkas grazesnio ar jau visai be? Sunku turetu buti taip, su savimi ir su pasauliu...Kad jis bjaurus ir sunkus, zinai - nieko naujo. Bet ka tu dar zinai - echh... Parulski...

11520. nelabas2004-01-18 17:09
negerai... jau nebe menas. tik tyrelė iš tarpupirščių (bet pinigai juk nekvepia). seklūs išradimai. s.geda savo pasekėjus kartu su savimi nusitemps į pragarą. poetai, rašantys esė, jau nebe poetai.

Rodoma versija 27 iš 28 
14:41:13 Jan 31, 2011   
May 2008 Sep 2013
Sąrašas   Archyvas   Pagalba