ŠIAURĖS ATĖNAI

Šiaurės Atėnai. 2004-03-20 nr. 693

| Spausdinti | Archyvas | Redakcija |

GINTARĖ ADOMAITYTĖ. Žemės lapai (13) • GINTARAS BERESNEVIČIUS. Kas ką nužais... (53) • Su chirurgu KĘSTUČIU PETRULIU ir med. dr. pediatre-infektologe IRENA NARKEVIČIŪTE kalbasi rašytoja Vanda Juknaitė. Yra toks sukrėtimas (10) • MICHEL SERRES. Orfėjas ir Loto žmona (3) • SIGITAS GEDA. Septyniolika brulijonų (3) • MATAS DŪDA. Apie tai, ko gal nė neketino tapyti Povilas Ričardas Vaitiekūnas (3) • MARK STEYN. Pažįstama istorijaSYLVAIN CHOMET. Kaip įkvėpti gyvybę animaciniams filmams (2) • AUDRA BARANAUSKAITĖ. Trys trumpos istorijos (11) • AISTĖ KISARAUSKAITĖ. Geltona (5) • SIGITAS PARULSKIS. Kalbos ir pasaulio griuvėsiai (7) • Gamtasieliai chantai (7) • ALGIMANTAS MANKUS. Chantų aplankymas Ruskinskiuose (11) • RIMAS ŽILINSKAS. Kas yra literatūros kritikas? (5) • mano laiškas tau (83) • kitame numeryje skaitykite (11) •

Kas ką nužais...

GINTARAS BERESNEVIČIUS

[skaityti komentarus]

Mielas toks gyvenimas, ir pavasaris pagaliau. Naujas pavasaris, naujas gripas, naujos viltys. Gražu ir net pakankamai gražu. Norisi "Fantomų" virš galvos. Gal dar šio bei to. Sėdžiu sau su žmogum iš konkuruojančios kontoros ir visai normaliai šnekame. Jokių įtampų, burnojimų ar panašių dalykų. Juk profesionalai esame. Tik šneka kitokia, ne darbinė, ne "už" ir "prieš", o elementariai – maždaug per vidurį. Visi šitie konfliktai vis dėlto pabodę. Paksininkai, antipaksininkai. Kažkur ta riaušių nuojauta ima ir dingsta ar bent atsitolina, tampa nereali. Bala žino, ką mes čia darome. Gal neverta įsitempti ir galvoti, kad kautynės politikoje būtinai turi versti gyventi atitinkamai. Jaučiant įtampą ir riejantis. Spaudai ir politikams, sporto klubams, muzikantų gerbėjams.

Tos "dvi Lietuvos" kiek nervina. Posakis toks įpareigojantis. Įpareigojantis nusistatyti, su kuriais esi. Iš esmės kodėl vargetos ir elitas? O tarpsluoksniai? Modelis per daug paprastas. Nors jeigu norime, tai ta Lietuva visada buvo dvilypė. Ir sovietmety buvo kolaborantai ir nelabai. Nuo Palemono laikų yra antsluoksnis ir žemdirbiai. Šiems visada prasčiausiai.

Tik ar susipriešinimas turi paveikti mūsų identitetą? Man regis, vienos ar kitos pusės palaikymas negali įsiskverbti taip giliai, kad jau prarastum tapatybę. Darbo valandomis dirbi vienam ar kitam. Bet po darbo esi laisvas. Ar visuomeninis užsiangažavimas yra nuolatinė dvasios būklė? Nežinau to. Bet visi susipriešinimai yra baisiausi tada, kai nebegali jų atsikratyti, susitapatini su stereotipu ir jau nebegali atsikratyti riaušininko ideologijos. Kas ne su mumis – tas prieš mus. Yra tiesa, ir ta tiesa tik viena. Bet mes turime teisę, kuri, laimei, gali išspręsti visas problemas. Teisė neduoda teisingo atsakymo, ji sprendžia ir nusprendžia, kas laikytina teisinga. Pagal turimą medžiagą. Bet tai nėra tiesa ar galutinė tikrovė. Tiesos klausimais turi užsiimti profesionalai – teologai ir fizikai teoretikai. Nei vienų, nei kitų neturime per daug, gal ir blogai. Nes tada tiesos monopoliją perima politika. O kada kovoja dvi tiesos – ir atsiranda dvi Lietuvos. Bet kodėl angažuotis – giliai ir iki įsiutimo?

Man ta riaušių nuojauta lyg ir nueina į antrą planą, artėja kitas daug nemalonesnis pojūtis – teroro nuojauta. Juk anksčiau ar vėliau vis vien prasidės, ir čia jau neišsisuksi. Atrodytų, taip viskas politiškai susitvarkė ir jau galime žiūrėti į ateitį ganėtinai drąsiai. Tik kai pasidaro sąlygiškai gerai, įsivarome sau destrukcijos vinį. Ir visuomenė vėl eižėja.

Žmonės audrinami, ir tiesos variantai virsta tapatinimosi priemonėmis. Mes–jūs, jie–jos. Kas ne su mumis, tas priešas. Ne priešas – priešininkas. Žaidimo kategorijos nėra. Žaidimo terminai būtų labiau vykę nei kariniai. Priešas yra tai, kas turi būti nugalėta ir sunaikinta. Priešininkas – žaidimo partneris, leidžiantis tau išrutulioti savo sugebėjimus, ir jeigu priešininkas stiprus, tai garantuoja įdomų žaidimą. Nieko čia baisaus. Visa politika ir yra žaidimas, o ne gyvenimo kvintesencija. Gal tiek ir reikėtų įsidėmėti.

Žaidžiame ne tam, kad nugalėtume ar sutriuškintume, žaidžiame, kad plunksnos parūktų. Žaidimas atsirado iš nuobodulio, ir žaidžiant mėgstamą žaidimą nenuobodžiaujama. Kas teisybė, tai ne melas. Žaidimas išlaisvina, moko tolerancijos, taisyklių laikymosi, padorumo. Žinoma, žaidžiant visada kyla pagunda pažeisti taisykles, bet tai irgi žaidimo dalis.

Visai nesinori, kad žaidimas taptų apsitalžymu.

Negi dėl to kovojome?

Beje, niekas taip ir nežino, dėl ko kovojome. Dėl kokios būklės? Man regis, dėl tokios, kada kiekvienas galėtų pasirinkti sau mielą žaidimo formą. Ir rastų pakankamai sparingo partnerių, žaidžiančių pagal taisykles. Ar tai būtų literatūra, krepšinis, ar politika. Bet negi privalu įsijausti į žaidimą taip, kad jau nebematytum prasmės anapus žaidimo? Per daug rimtumo, ir visai užmirštame, kad Dievas pertekęs humoro jausmo, o žaidimas ir yra jo raiška Kosmose.

Žaidime žaidžiama iki pergalės, tačiau pergalė nėra galutinė, kaip ir pralaimėjimas. Tai tik sutartas epizodas žaidime, kuris tereiškia, kad pradedamas naujas.

 

Kultūros kalendorius
nuo 2011 m. Sausio

PATKPŠS

 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31  

 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28  

 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31  

Nuorodos


Kultūros diskusijų forumas,
Kultūros vartai,
Kultūros institucijos,
Meno galerijos,
Meno bankas 
DAILĖ“, „VILNIUS“,
7 MENO DIENOS“,
ŠIAURĖS ATĖNAI“,
LITERATŪRA IR MENAS“,
NEMUNAS“,
UŽUPIO ŽURNALAS
Lietuva internete

 

Skaitytojų vertinimai


14440. ebola :-) 2004-03-22 10:26
Nera jokiu dvieju lietuvu.Yra du zemdirbiai.Yra du miescionys.Bet ne dvi Lietuvos.Tiesa, visur yra dirbtiniu rupesciu suzlugdyti gyvenimai su visomis blogybemis sleifuojanciomis is paskos.Kaip pavyzdi paimsiu ukininka zemdirbi nr. 1 ir kita sodybieti nr.2. Nr. 1 buvo Danijoj ir mate kiek nuostabiu daiktu turi danas zemdirbys.Nama, nauja gelda, pluga.Ju gyvenime labai reikia, tiesiog be ju negali gyventi zmogus.Jis siekia situ daiktu ir daug daug aria.Jis turi begale rupesciu, negali pakelti galvos iki veyvos nakties.Jis studijuoja agrotechnika ir agrochemija, daro technologines vezias ir statosi ferma su liftu kuri nezinia kodel nusipirko devetu drabuziu turguje. Buvo salyginai pigus, o be to fermu su liftais net ukininku sajungos pirmininkas dar neturi.Jis yra labai piktas, nes visuomet pervarges.Todel jis tiki, jog nusipelno pagarbos. Jis, matyt tiesiog labai daug visko nusipelno, nes nieko sau neleidzia, t.y. yra labai disciplinuotas ir reiklus sau.Nes nori naujos geldos.O ar tai yra kas nors blogo? Nr.2 nebuvo uzsienyje.Dazniausiai ruko ant suoliuko prieangyje. Troba sena, niekam tikusi, bet mat ja velniai.Arti eina kai "zeme tampa riebi" - t.y.kazkaip ypatingai slysta tarp pirstu.Tiesa, zeme kasmet slysta vis kitaip, todel is tiesu jis aria tada kai jau nebegalima nearti.Jis, pasak nr. 1 yra tinginys. Ir durnelis, nes svaigcioja apie saulelydzius, paupi ir kitus niekus, is kuriu naujos geldos nenusipirksi. Ir i autostrados blokada nevaziuoja, netgi, tyciojasi is tikruju patriotu. Aisku, kas jam lieka, net savo beloruso neturi, negi su brika plenta uzblokuosi.Looseris.Looseris? Dabar elitas.Elitas turi simtakart tiek rupesciu, ir dar kvailesniu ir beprasmiskesniu nei bet kuris zembirbys.Geldu jam reikia, bet ju negana niekada.T.y. negana to, kad jam reikia geldu.Jam reikia nuolatinio gero "appearanco", t.y. netgi sededamas tualete su uzkietejusiais viduriais, jis turi buti(atrodyti) patenkintas savimi, ir ..netgi patrauklus kitiems.Nuo nuolatines demesio koncentracijos i plokscius simboliu sarasus monitoriuje ir popieriuje, jo pasaulis tampa ploksciu, veidas ima ploksteti.Netgi ivairios ploksteles atejo i mada, kad tik ploksciau plokstetu elitas.Su brilikais ploksteles ypac yrodo priklausomybe elitui.Bet tai tik detales, pagal kurias galima nustatyti elitini miescioni, t.y. viena is ju.Tiesa, mieste yra ir nr.2 lietuviu.Tai ypac marga publika, sunkiai apibreziama, mat nepasizymi charakteringu aksesuaru blizgesiu ir aplamai neturi vieningu bruozu, isskyrus viena: visi mielai taptu elitu nr.1.Mat jie dar nezino, kad uz brilikus neisvengiamai teks parduoti dushia, uzpakali ir geba matyti paupius ir saulelydzius.Po velniu, juk nieks nezino ko noreti, ar ne?! Siekti tai pasiutimo per akis, bet nieks nezino ko....O dabar gi, susipese du gosudarstvennyje komytety, dvi senos, supuve, nieksiskos prokomunistiskos gaujos.Pestynes gavosi be taisykliu.Kas nemoka uzsikimsti ausu, tikra bjaurastis.Tai va, sukure teorija apie tai, jog cia mes pesames, o ne jie...Absurdas.Mes, pavyzdziui, nesipesam.

14450. ebolai2004-03-22 14:45
Kazkuria prasme gaunasi "dvi Lietuvos" ir Tavo aprasyme, tik kad daugiau pjuviu variantu ivesta. Tik gal ne visai teisus, sakydamas, kad niekas nezino, ko nori. O kam visa mass media? Ji viska ir pasakys labai konkreiciai, ko noreti, ka galvoti ir t.t. Anksciau tebuvo galima sakyti "Et, kazko gi norisi, bet nezinau ko, tai turbut komunizmo norisi". Dabar jau jokiu neaiskumu nebelike. Deja.

14451. patriotas :-) 2004-03-22 14:48
Geras straipsnis: "žaidimas išlaisvina", geras komentaras: "netgi sededamas tualete su uzkietejusiais viduriais, jis turi buti(atrodyti) patenkintas savimi, ir ..netgi patrauklus kitiems." Tik pas mus dabar laimi ne tos į užsitęsusį ir varginantį novijimąsi įtrauktos tariamai "dvi lietuvos", bet trečias, kuris stebi, laukia, auga ir ims. Tai prieš jį reikia užkaisti žaismingas plunksnas.

14458. Erlandas :-) 2004-03-22 16:15
Kazkur skaičiau, kad II P.karo metu indai norėjo jungtis prie Hitlerio, kad kariaut prieš anglų okupaciją, tačiau, kažkoks atsirado išminčius (tokių ten visada nors į vežimus krauk ir vžk į Europą :) ) ir sudraudė aktyviuosius patriotus, - "Du asuros (demonai mūsų kalba maždaug) kaunasi, nekiškit tarp jų savo nosies, nes bus blogai". Indai paklausė ir iš to tik išlošė. Potsdamas ponas per ją po to nepaišė linijų iš serijos "Lemonui, Lemonui, Danieliui....". Panašu kad dabar taip pat vyksta žaidimas tarp asurų:)))) (cinikas ciniką daro), o asuros ko gero neturi jumoro jausmo ir to lengvumo būdingo vaikiškoms dūšioms čia būt negali. Žaidžiantieji žaismingai ir lengvai sau be įniršio pešasi kitose smėlio dėžėse, pvz. satėnų puslapiuose :) As karts pagalvoju net apie visiškai kitokį sienų pobūdį pasulyje, man jos net driekiasi ne geografinem ribom, o kažkur virtualioj erdvėj. Bandant įvardint tiksliau tik pasakyčiau, kad tam tikro mentaliteto žmonės , pvz. zemdirbiai Nr. 1 turi savo virtualias sienas skiriancias juos nuo zemdirbių Nr.2 ir tarpusavyje to paties "numerio" zmonės visame pasaulyje daug labiau artimi negu skirtngi numeriai tose pačiose valstybėse.

14467. zemaitis2004-03-22 22:24
ebolos paskutinis sakinys apie susipesusiuju teorija yra vertas demesio. Taiklu. Pritariu: nera susipesusiuju, apart tu, kurie visoki suda is prezidenturos ir seimo per mass media pumpuoja. Pakabint juos padziuti ant medzio reiktu..

14468. Saviapgaules gundymai2004-03-22 22:50
Susipesusiu teorija pernelyg linijine, paprasta. Pestynes del pestyniu? Kuo mums pades buitinis zvilgsnis i situacija, jos "suniekinimas", nureiksminimas, suvienodinimas? Saviapgaule tik paslepia minties nepajeguma ar nuovargi. Situacija jai nepavaldi.

14470. ėĖ2004-03-23 00:58

kas čia Mums nori įkišti nuomonę, kad yra DVI LIETUVOS - NĘSĄMONĖ

  • yra tauta, tarp kurių yra ir turtingų ir vargetų, bet pagrinde žmonės susibūrę pagal pilietinio sąmoningumo  ir privataus verslumo (vakarietiška prasme) bendruomene;
  • ir yra realaus gyvenimo marginalai (save vadinantys elitu) - panašiai buvo ir prie Brežnevo (labiau tiesa pasakius Rosijoj), -> kažkokie gosudarstvienikai (manydami, kad jie ir tik jie sugeba gerą ir naudingą padaryti `dlia naroda`) ir jų paklusnūs šunyčiai (jie tiesa pasakius yra tikri vargšai (finansine prasme))

Beje tarp taip vadinamo elito yra beprotiškai daug vargetų - juos galima atpažinti

  • šunišku atsidavimu bet kokiom sąlygom,
  • vsioznaikizmu (kai bandoma pastatyti į vietą jųjų choziainus)
  • ir kitom banaliom, bet pakankamai šlykčiom sąvybėm

Aš prienu prie tikrosios analitinės statistikos ir galiu jus užtikrinti, kad taip vadinąmą elitą remia mažiau turtingi Lietuvos piliečiai (sumarine prasme)

P.S. jei reikia pavyzdžių, prašom čia komentaruose viskie ten buhalteriai, x, ir kiti (jiems nereikia logikos, kultūros, kūrybos, ...), jiems tik reikia apginti mistinį choziainą. Mano žiniomis jie yra daugiau nei dešimt kartų biednesni už Mane (kapitalizacijos prasme).


14471. po palme2004-03-23 03:59
Atgal prie gamtos, jau kazkur girdeta. Kam ta civilizacija, ji sugalvota tam, kad galima butu isnaudoti, bukim dvasingi ir tada visko uzteks. Nerkim i gelmes, pasigamink duonos tiek, kiek paciam reikia, kam tersti aplinka priedais. Taip iseitu pagal pirma komentara. Arba anekdotas apie juoduka, sedinti po palme, nieko neveikianti ir baltuka, ji bemokanti, kaip bizni bananu varyti. Juodukas klausia: o kai uzdirbsiu daug pinigu, ka tada veiksiu, atsakymas; sedesi po palme.

14474. buhalteris2004-03-23 07:53
teksto alogika, nerišlumas ir pyktis ant visko, kas juda, liudija, kad ĖĖ sveikata anaiptol negerėja...

14475. x2004-03-23 07:58
visa beda, kad blogeja jo sveikata, kiek nicu bekeistu, islenda durnumas , nors tu ka, bet sako-duok durniui kelia, ka su juo darysi-nukvakes yr ir tiek. kai kas pataria nekreipti demesio, kai kas pasitraukia is siu puslapiu, geriausia butu diagnozuoti liga.

14480. ebola2004-03-23 09:31
14471> ne visai taip.Jeigu jau kaip, erlandas nori,vesti sienas tarp virtualiu bendraminciu, atskiriant zemdirbi nr.1 nuo nr.2, tai bet kuris zembirbys (o ir miescionis)gali nusivesti per viduri savasties.T.y. kiekvienas musu turi ir parsidavelisko godumo ir nuosirdaus kilnumo, antrajam dazniausiai pralaimint, taigi linija vesti reiktu per viduri tik geriausiu atveju.Bet ne apie tai mes kalbam, kalbam apie "veikima" daugiau."Pozicija visuomenine".tai klausimas, kokie principai dominuoja tavyje is tiesu.Ne kokius tu deklaruoji, o kokiais remiesi veikdamas.Sita gyvatiska pozicija, kuria vadovaujasi profesonalus politikai pries daug metu taikliai apibreze Al Capone(zinot toki, a ne?), jis sake: "Aplinkybes mane spaudzia ir as prisitaikau, taciau tai nereiskia, kad as sutinku su jomis".Toks poziuris lyg ir pateisina musu populiaria visuomenine pozicija: as priverstas atseit gyventi amoraliai, taciau is principo su sitokia gyvensena as lyg nesusitaikau.Dabar kas gi vercia mus kompromituotis vidujai? Ogi kvaili siekiai ir niekas daugiau.Sedeti po palme yra visu verslo lygos debilu svajone - tai reiskia roju, t.y. ju suprantama maksimalu, absoliutu komforta, kuris lyg ir reiskia laime, nuolatine ekstaze ar kazkoki kita liguista riebaluotos vaizduotes darini.Tpfu!Sitai nenusipelno demesio. As turiu omeny daug zemiskesni, naturalesni "atgal i samoninguma" modeli. Turedamas omeny, kad gamtoje, kas ne kuriama, butinai suyra, turi statyt.Nuolat.Tai prigimtine bet kurio gyvo sutverimo priederme - kurti, daryti aplinka sudetingesne, sistemingesne. Tik va kad nera gairiu ka statyt.Zmones "uzsikonfuzina" savo paciu sukurtoje komercijoje ir imasi inirtingai statyti beprasmiskus dalykus, atiduodami tam visa savo gyvenima.Turejau drauga, sena ukininka, uzgyvenusi didziuli uki.Karta prie pleckikes paklausiau: Pasakyk, jei tau grazintu jaunyste, ar uz tai leistum sudeginti savo uki.Senis nedvejojo ne sekundes.Tai ar ne irodymas, kad procesas yra nepalyginamai vertesnis dalykas gyvenime uz rezultata? Tai jeigu tas procesas toks jau svarbus, gal rinkimes toki darba, kuris mus ugdytu o ne paverstu i varztelius? Ir kurie priverstu kompromituotis vidujai, galutinai save nurasant.Visiems reiktu pradeti nuo saves.Atsisakyti tokiu darbu, kurie veda i parsidavima, atsisakyti tokiu uzsiemimu, kurie neveda niekur.Nepirkti nieko is megashopu, neziureti tv.Ir tai jau butu be galo daug.Tai butu pradzia.Beresnevicius kazkuriam straipnyje buvo uzsimines, kad tuo, galbut turetu uzsiimti baznycia.Bet ka ji gali padaryti, kai jai uspiskichas stogus chromuoja? Ji irgi parsidave.Ar tokia ji gali pasmerkti magnatu goduma? Niekaip.Bet vel, ir cia nereikia pradeti ju smerkti, reikia smerkti save pirmiausia.Smerkti uz neryzta, uz bukuma "veikiant" godulio labui.As esu tikras, kad teroristu sprogdinimai yra mokestis uz musu bukuma.Mes mokam draugu, vaiku, artimuju gyvybemis ir smerkiam kazkoki araba maniakeli. Is esmes turetumem smerkti save, kad budami buki ir palaikydami "asuras", ivareme i nevilti puse pasaulio.Ir tokiu budu sukureme vienam demonui visokeriopa galia veikti visam pasaulyje.Osama is tiesu sedi pas kiekviena musu.:);)

14483. nauja viltis ir naujas gripas... :-) 2004-03-23 12:23
Naujas pavasaris, naujas gripas, naujos viltys.

14484. Erlandas2004-03-23 12:34
Ebola, itariu, jog paties issilavinimas akademinis is tos pacios serijos kaip mano, labai jau gerai II termodinamikos desni suvoki ir entropija supranti. Sutinku is esmes kad ta linija eina ir per musu kiekvieno vidu, sutinku ir del Osamos. Kazkaip skaitydamas paties ta minti prisiminiau vaikyste, kai smelio pilis statydavom o po to su kaifu griaudavom. Cia yra kazkoks psichinis kodas "Mes stateme stateme ir pagaliau pastateme, o ka dabar veikt $" Reik sugriaut ir statyt is naujo. Nesenai prisibendravau su arabais, panasu, kad III Pas. K. bus kaip Nostradamas numate, ju bukumas akivaizdus. Islame yra daug gero, arabai labai geri zmogeliai, bet buki , tamsus, mastymas jiems daugeliui svetimas, jie mato religiskai pasauli, ka imamas lieps ta darys. Pasakys musk kitatikius, jis kaip robotas eis ir mus sventai tikedamas kad daro Dievui reikalinga darba. Kita vertus paendravus su tenyksciai krikscionimis, koptais, apeme galutine neviltis visu religiju atzvilgiu. Jie buki taip pat. Kunigas baznycioj man paaiskino ramiai, kad musulmonai meldziasi menulio dievui, nes ant baznyciu menulis, o Machometas setono siustas tamsos angelas krikscionybei sunaikinti, o visi musulmonai setono vaikai. Beje, musulmonai taip apie krikscionis nemano, jie ziuri i juos kaip pasenusios religijos ispazinejus. Bet aplamai neapykanta Amerikai ir Izraeliui ten tokia didele, kad tereikia kibirksties. Bet Izraelis man pasirode demoniskas analogiskai. Egipto dykumos pilnos Izraelio tanku, nes mat jie sugalvoje buvo Sueca okupuot ir babkes is jo pasisavint. Izraelitai buna degradai kaip ir arabai analogiskai kai noras kyla, man juokas ima kai zydai kalba apie lietuviu kaltes patys zudydami be jokio gailescio savo brolius semitus arabus. Buciau arabas sprogdinciau zydus nesusimastydams, o ka daryt, atvaro i tavo kaima bicai su Amerikos ginklais ir saudo i tavo vaikus ir moteris, sako dink is cia, dabar as cia gyvensiu. Ten pabuves visus zydus be gailescio siunciu ant triju raidziu vos jie pradeda apie lietuviu kaltes kalbet. Sakau issiskalbk krauja nuo savo marskiniu kuriuo kasdien apsitaskai arabu zemese kurias be gailescio nori uzgrobti ir kurios tau nepriklauso, tada galesi apie morale kalbet. Amorali nacija, ka ir kalbet. T.Y tokie pat kaip visi kiti nieko ne geresni. < kazi ar aplamai yra moraliu naciju, jei vertint kriksconiskos morales ar humanizmo poziuriu. Anglai pvz. pirmieji konclagerius isrado> Apie tai prabilau tam, kad isryskinciau visko reliatyvuma. Prezidentas sudzius tikrai, bet ji puola toks pats pirmininkas, susirises su dar didesniu kgbistu Uspaskichu, tai apie koki vienos puses palaikyma galima kalbet. Jei kalba eitu apie kazkoki tiesos vertybiu gynima, apkalta reiktu iskelt ir Paulauskui uz sklypo prie namu uzgrobima, uz babkiu paemima is Uspaskicho ir aplamai pasiknist jo skuduruos pagal tuos pacius standartus. Iskelt apkalta Adamkui uz apdovanojimus Kalmanoviciui, banditu banditui, ruskiu mafijoziui, vaistu paddelkiu shuleriui. Va tada but galima kalbet apie moralia politika. Gal jie nekalti, bet apkalta padetu issiaiskinti, o itarimas lieka pakankamas. O siaip ebola, del tu megashopu, tarciau, na aisku, vyksta gi karas visu prie visu, kas is ko nuciulps babkiu, o vadinama tai atsieit rinka. Ka padarysi, kariaujam taip ar taip, kas zaisdamas, kas verkdamas, kas pykdamas. Tik karo buda pasirinkt galima. Gandiska ar Osamiska. Gal idomiau karts toki, karts kitoki.

14485. pacientas2004-03-23 12:49
išmintingai, dorai ir neknygiškai šneki, ebola. Deja, pastebėjau, kad praktiniai mėginimai vaduotis iš godulio ir beprasmybės veda link totalios vienatvės. Tai nėra blogai, tačiau pavasarį kažkodėl norisi visai kitų dalykų...

14486. amasone2004-03-23 13:15
o kokia tavo palata, paciente ir ar tau neatrodo kad visos kalbos ir tera apie viena ir ta pati dalyka tik siandien man yra sunku ji nusakyti gal tu geriau zinai?

14488. parashas2004-03-23 14:17
prezidentas butu moteris, tokio marazmo net nebutu,del estetiniu sumetimu,ir moterishkos ishminites,chia taip vienas kompozitorius ishsireishke, visishkai pritariu.

14490. Gvntj :-) 2004-03-23 16:09
"Pasakyk, jei tau grazintu jaunyste, ar uz tai leistum sudeginti savo uki. Senis nedvejojo ne sekundes." Nėra ko pridurt. Patiko.

14492. amasonei - nuo paciento2004-03-23 20:09
Mano (kaip ir daugelio lietuvos Nr.2 pacientų) palatos ir skyriaus Nr. lemtingai sutampa su buto ir namo Nr. Tačiau lankymas laikinai suspenduotas - karantinas - siaučia ebolos virusas. Tad multivitaminų (50 proc.) sultis ir mandarinus pageidautina perduoti per gailestingąją sesutę... O geriau nežinau nieko už dvi H.Radausko eilutes: "Aš nestatau namų,aš nevedu tautos,/ aš sėdžiu po šakom akacijos baltos...". Va taip, amasone...

14494. po palme2004-03-23 23:15
Gerbiamas Ebola, neslepdamas galiu pasakyti, kad buvau labai pamalonintas sulaukes tokio atsako. Perskaiciau ji keleta kartu ir pagalvojau, kad pats labai daug apie save pasakei, daug geru dalyku, kas be ko, uzkabinai nemazai ir manyje. Dar karta dekui. Griztant prie musu diskusijos, (argi negerai, kad mes ne idejos, bet gyvi zmones, ne kokios nors ideologijos atstovai, bet du apsitupeje zmones), vis delto bandyciau ieskoti sveiko balanso, kad ir kaip nepatrauklai tai kartais atrodo. Pats zinai, kad salys suklestedavo, kai zmones pradedavo pagaminti daugiau negu reikejo islikimui...suklestedavo kultura. lygiai taip pat ir visu taip dabar nemegstamoj USA. Juk nepaneigsi, kad si salis suteike nepaprastai daug zmonijos progreso kely. Vien jau kelione i Marsa ka reiskia. Kalbos nera, "riebaluota vaizduote" ir nutukus samone cia labai krenta i akis. Bet tai tik dalis to, kas cia yra. Visiskai su paciu sutinku, kad kas sustoja, pradeda irti. Taip pat ir apie progreso ir rezultato santyki. As pats, kaip ir pridera baltam zmogui, daznai siekiu rezultatu, visiskai uzmirsdamas apie proceso dziaugsma. O cia, ziurek, uz tvoros meksikietis uzsikure grila, uzsimete ant jo mesiuka ir taip jam smagu, kad jis tiesiog tuo negali nepasidalinti, kviecia tave prisijungti prie jo genties, sudalyvauti jo eiliniam dziaugsme. Cia kazkaip savaime jauciuosi priejes prie pacios sunkiausios dalies, t.y.apie "dominuojancius principus" ir "gaires".(Ikale man Amerikoj, kad gera buti pozityviam, patikejau, niekaip nesiraso "nera gairiu", is karto galvojasi: ka padaryti, kad butu gaires, receptai viskam :)). Galiu tik sypteleti del komentaro apie baznycia, nenoriu pykinti buvusiu kolegu, apie tai pasnekesim prie alaus. Vel griztant prie to meksikiecio, tai jis su savo mesa ant grilo tiesiog perzengia visus galimus barjerus; tautini, kulturini, kalbini, issilavinimo. Jau vien pasidalinti ka reiskia, tiek valgiu ,tiek dziaugsmu. Tiesiog ziuri i jo veida ir matai tai kas jis yra. O paskui kita nakti jis paprasciausiai isvercia siuksles tiesiai ant saligatvio ir tada pagalvoji, kad kazko tame veide nepamatei. Ir tada pagalvoju apie save: stengiuosi buti nuosirdus su savimi ir tuo kazkuo viduj, kur sako: pasidalinti geriau negu imti, kurk aplink save, nedalyvauk griovime. islupk is chaoso nors maza gabaliuka, suskambek tuo vieninteliu tau duotu akordu, jeigu to napadarysi, pasauliu butent to akordo ir pritruks...O ziurek ir vel ka padares, kad net geda prisiminti. Stengiuos mokytis is visko, ziuriu i iskilius asmenis, vis t. Stanislova sau primenu, stebiu daug iskentusiu zmoniu veidus ir ieskau atsakymu, kaip jie tiek galejo pakelti. Vis labiau darausi budistu ir su siaubu pagalvoju, kad tesu toks vienintelis ir niekas man atsakymo neduos. Paskui dar paties toks Hesiškas perejimas is saves i savo santyki su kitais ir atsakomybe uz kitus, nuo sterilaus stiklo karoliuku zaidimo prie dziugsmo ir liudesio su kitais. Ir vel sugriztu prie savo kaimyno meksikiecio, nebetelpa daugiau :)

14497. amžinai durnėjanti ir keičianti nicką ėĖ2004-03-24 01:24
... Tu Erlandai, matyt, esi vis dar ne Lietuvoj,-> beveik viską šiek tiek besidominantys piliečiai žino, žino ir dar daugiau

... o pas Ebola yra jau rimčiau, yra šiokios tokios soc. pjūvio ir analizės fragmentų KODĖL (nereikia panioti su rusų intlektualų "pochemu" ir "shto delat"). => Kas džiugina. Nors tiesą pasakius, neprovincialus ir šiuolaikiis reiškinys ŠA`e - (diversity) irgi labai džiugina

.... buheltieriams ir x`ams,
----------- utiutiutiutiu, utiutiutiutiu, - ką choziainas paėst nedavė, kad tokie pikti

14498. Kolia :-( 2004-03-24 04:27
"2015 metų vasario šešiolktąją Muchamadas al` Kazlabūdiškis sujungė savo šachido diržo elektrodus ir labai stipriai driokstelėjo rytinėje Šiaurės Jeruzalės saugumo linijos zonoje ( Aušros Vartų sektorius). Vietoje žuvo kariuomenės-išlaisvintojos kapralai Chaimas Petraitis ir Icikas Žemkalnis. 17 sužeistų. Jų tarpe civiliai Paksas Nikžentaitis ir Adamkus Properša - vietinių gyventojų apibūdinami kaip vini paskutiniųjų etninių lietuvių, "bratiškos pabiruškos", nemažai turistų iš europos sutraukdavę imbicilai-dainininkai."---- Mano rankose pageltusios laikraščio iškarpos... Ant stalo - kaip ir kasdien: ta pati tuščia šprotų skardinė, tas pats tuščias alaus bambaliuks.... Ieškau ilgiausio kancaro skardinėje ir mąsatau--- ot geri laikai buvo... 2015-aisiais... Kaip innocent, kaip paprasta - Lietuvoje tik dvi stovyklos - tik etniniai žydai ir niekingieji funda-mentalistai... Paprasta ir lengva buvo: Ir draugą, ir priešą atpažinsi iš pusės žvilgsnio... Atpažinsi ir nužudysi, jeigu tavęs nenužudys... O mūsų laikais Pasaulis daug sudėtingesnis... Pavydžiu Jums, bočiai, jūsų palaimingos juodai--baltos išminties, Jūsų Krėviškos harmonijos... ir rieda ašara randuotu mano skruostu...

14503. slogutis po palme2004-03-24 11:09
Ko gero yra tik vienas būdas pasipriešinti aplink tvyrančiam absurdui. Kai jis skleidžiasi tarytum automatiškai užduotomis, bet netrukus neišvengiamai kažkurlink nukrypstančiomis kreivėmis, reikia ne kovoti su tomis efemeriškomis, apgaulingomis chimeromis, bet... nieko neveikti. Tik tingulys, neveiklumas, pasyvus laukimas pražvelgs pro rėksmingas antraštes tikrąją patirties tiesą ir leis ramiai, lengvais, bet tvirtais judesiais įvesti šiek tiek seno gero padorumo bruožais pažymėto rišlumo. Taigi tingėjimas - geriausia ir maloniausia rezistencija absurdui. Tačiau tai turi būti atidus, dėmesingas, įsiklausantis ir kontempliuojantis neveiklumas. Kai pro stebimus paviršiaus burbulus palengva prasimato gilesnės sanklodos, tikrųjų nuosėdų sluoksniai. Tada ir taria savo svarų, išmintingą žodį ne aktyvistinis intelektas, tariamai "laisvas", bet įstatytas į sklandžias, laidžias, velniop nešančias paviršiaus kanalizacines linijas, bet įdėmus, kontempliatyvus protas (gerai būtų deramai pagardintas humoru ir ironija).

14506. ebola2004-03-24 11:24
"Pats zinai, kad salys suklestedavo, kai zmones pradedavo pagaminti daugiau negu reikejo islikimui...suklestedavo kultura."....??? Cia ne Marksas kartais? Mmmmmm.As galvoju kad tai yra "bubble".Dizdziausia kone visoj naujuju laiku istorijoj virsprodukta turejo ikihitlerine vokietija.Tada suklestejo...kultura? "Voina - lokomotif prohresa!" -tare diadia Stalinas. Ta prasme jo, prohreso nepaneigsi....Kokie technikos, biochemijos pasiekimai ...branduoliniai...oooo! Mechanikoj, pavyzdziui is tiesu nuo antrojo pasaulinio karo taip ir beveik nepazengem nei per mm.Gal dabar su tais spinoriniais laukais kas pajudes, bet abejotina... Kelione i Marsa? Turiu nuojauta, kad jie ten iesko viruso.Jeigu ten buvo vandens, ten buvo ir gyvybe.Jiems reikia tai irodyti.Klausimas, kam irodineti tai, kas visiems senai aisku? Ogi del babkiu ir tik. Jei jie parvestu bet kokia gyvybes forma, tai butu pirmasis issvajotas kontaktas su nezemiskos kilmes sutverimu. Vien tik massmedios apyvarta padidetu keliais simtais procentu.Bet ar susitvarkys diadia Sem"as su milijonus metu baltymo isalkusiu ateiviu? Kaip manai? Cia baltymu yra.Ir nupeipusiu, islepusiu nuo cheminio "treatmento".Cia yra tiek daug maisto....Gal ir reiketu tokio kataklizmo, nezinau...Bent suprastu zydas, kad nuo arabo nesiskiria niekuo.Ir kad ismires milijardas kitas nera dar pasaulio pabaiga.... Buvo kanadoj toks pribludkas, Farli Moyet, kas gal pamena is knygos "Ne vilkai kalti".Jis yra parases ir daugiau, dar keistesniu veikaliuku.Syki jis prisidejo prie klajojancios kanados indenu seimos, su salyga, kad gales aprasineti ir fotografuoti, tik negales tiesiogiai kistis i ju gyvenima. Tai va, ta seima keliaudavo nevalgiusi savaitemis, surasdavo bebru seima, ja visa vietoj surydavo ir keliaudavo savaitemis nevalge toliau. Syki jie priejo kitos indenu(ne bebru) seimos stovykla.Su dideliu dziugesiu issiruose ju "medzioti". Uzklupe is pasalu, iszude visa seima su vaikais ir seniais ir pagrobe ten kazkokia tabokine ir pora sautuvu.Po situ skerdyniu svente ir daug juokesi prisimindami nuotyki. Tai va, sitaip gyvena 2/3 zmonijos iki siandien.Vakaru kinijoj smerkiamos seimos, auginancios daugiau nei viena vaika.Kadangi berniukus uzauginti ir isleisti i pasauli pigiau,o vaikas gali buti tik vienas, mergikes naujagimes jie nuzudo. Tai yra visuotinai priimta, t.y. normalu, siandienineje valstybeje, garsejancioje ypatingu XXI amziaus vertybiu prieaugiu.Juk visa tai nera tamsieji viduramziai, tai vyko vakar, vyksta siandien.tagi, po palme, kame tas progresas? Remote control pultelyje, sakyciau...:):)

14509. xX2004-03-24 11:49
Ebola, jei neklystu, progreso sąvoka atsirado po Pranc revoliucijos norint įtikinti liaudį mokėti mokesčius savanoriškai - vardan progresso. Dalį surinktų numesdavo švietimui, šautuvams (taip sakant gynybai), o "likučius" išsimokėdavo kaip priedus prie atlyginimo. Niekas nuo tada nepasikeitė, ar ne? Todėl ar verta Kiniją nagrinėti, kai čia pat žudomi ką tik gimę kūdikiai, nes nebus iš ko nusipirkti duonos ar degtinės - ne iš sarmatos.
Yra tokia sąvoka socialinis kapitalas - kai visuomenė pati, be valdžios savo reikalus sutvarko. Pvz. nebūtina mamytei prižiūrėti smėlio dėžėje žaidžiančios savo atžalos - tuo pasirūpins praeiviai. JAVuose tokio socialinio kapitalo beveik nerasta, tuo tarpu daugiausiai tokio kapitalo turi Izraelis.
O bum-sprogstantis teroristas tik perspėja, kad galingieji:) juda ne ton pusėn.

14510. bum2004-03-24 13:23
bum bum

14514. ALIK2004-03-24 15:20
GERAY PAVARE GB KOMITET?

14516. Ebolai del sodybieciu tipu2004-03-24 19:55
Del Sodybieciu Egzistuoja ir trecias sodybieciu tipas, kuris yra dominuojantis tradiciniame lietuviskajame kaime. Tas, kuris kiekviena diena atsivelka i tevu sodyba is meslinomis rankomis istepa visa sulini ir kibira ir kuriam reikia ispirti i sikna ir pasiusti na... kad kita karta neateitu. Tai deklasuotas elementas. Dominuojantis. Nezinau ne vieno kaimiecio kuris geretusi saulelydziais. DEL SUSIPESUSIUJU Niekas nesusipese. Visur ramu. I jaunima reikia ziuret, o ne i tuos senius ir darbo birzos lankytojus. Tiesiog bedanciai mamutai vieni ant kitu spjaudo. KOKIOS LIETUVOS? Viena tik durniu Lietuva. Ziur. i agurkicho partijos reitingus.

14517. Asyzietis OFM2004-03-24 20:01
IR DAR - tik modernus ukininkas gali geretis saulelydziais ir sauletekiais, kadangi ryte atsikeles jis megsta gerti kava ir valgyti dribsnius su pienu, o ne kuistis savo pribezdetuose pataluose. Musu isisgelbejimas tik ES.

14519. quasi modo2004-03-24 21:12
kai pasipila tokios rašliavos,ypač pastarosios Omni`je, sakytum Beresnevičiui badas stuksena į duris. Bet kas gi ŠA per honorarai? nebent atskirą taksą beturįs... Stilius pažįstamas iki šleikštumo: buvo "Lietuvos pionieriuje" perestroikos laikais toks Linas Poškus, vėliau Landsbergis junioras, kiek Jakimavičius - vis Lietuvos istorijos paradoksų temomis...

14520. saimhe :-) 2004-03-24 21:58
"Įsidėmėti"... Deja, bendru atveju tai tolygu "iškalti". Neįmanoma išmokti kažko naujo, kai makaulė vis dar užimta pasenusiomis žiniomis.

Gyvenimo kaip žaidimo samprata su visais priedais buvo prarasta neatmenamais laikais. Nežinia, ar įmanoma išskirti tokį etapą žmonijos istorijoje. Ko gero, jis turi tokią pat simbolinę reikšmę, kaip ir "netikėtas" sielos įgijimas anot krikščionių, paliekančių kūno evoliuciją seneliui Darvinui; o iš tiesų viskas vyksta lėtai ir nepastebimai.

Prarandama pagal vis tą patį klasikinį scenarijų -- vienos loginės aklavietės gimdo kitas. Žaidimo rezultatas darosi nesveikai svarbus, nes be jo neišeina pasiekti kito nesveikai svarbaus tikslo (grandinėlė kad ir ad infinitum). Neišeina, kadangi sugebėjimai buvo panašiais būdais prarasti arba nebuvo laiku įgyti. O kur dar memai, kitų lygiagrečių nebe-žaidimų įtaka psichikai ar elementari šyzA dėl pervargimo...

Išeities nesiūlysiu, nes universalių sprendimų nežinau, o skelbti savuosius dar anksti. Aišku tik viena: filosofavimas, nelydimas sąmoningo pasaulėžiūros keitimo, nieko neduos.


14527. Ateistas2004-03-25 08:42
Dievas neturi humoro, gerbiamasis GB.

14528. ebola :-) 2004-03-25 08:50
turi ir dar koki, gerbiamasis ateiste.Paziurek i Paksa.

14531. slogutis :-) 2004-03-25 11:29
Žiūrint į Paksą, gali pasirodyti, jog Dievą pateisina tik tai, kad jo nėra...

14533. ebola2004-03-25 11:47
Dievas, matyt, irgi yra suvokimo o ne objekto pavadinimas.Jeigu tau nera dievo, tai reiskia jog tu jo nesuvoki.Tai yra invalidumas.Tuo girtis yra kvaila.

14535. aponentas2004-03-25 11:58
O Paksas,Paksas..Pabandykit pasakyti ką jau blogai jis daro.Neišdegs.Ir meidalinskas geras ir borisovas....

14538. slogutis2004-03-25 12:58
Paksas - anapus gėrio ir blogio ir yra nepakaltinamas. Tiesiog užkniso juodai. Bet ir tai jau net nebeįdomu. O del Dievo tai nežinau. Ne man jį suvokti. Pamėginau leptelėti kokį tai nelabai vykusį paradoksą... Ir girtis tai tikrai niekas čia neketina. Veikiau grežiojant rankas parypauti: "Dieve Dieve, kodėl tu taip toli..." :)

14540. xX2004-03-25 13:33
Lengva pasmerkti kito poelgį, bet suprasti - sunkiau. Jei mano oponentas mane veikia, aš bandau suprasti motyvus. Tiesiog suprasti. Slogutis puikiai šmaikštauja ir yra nekantrus kaip čiaudulys:) O ir Konstitucija - jos nepažeidžiant galima daryti didelius nusikaltimus, tuo tarpu tik ją pažeidžiant galima sukurti ateitį. Tačiau šatėnų paraštėse dera ir ramios emocijos, ir karšta išmintis... Ir viskas turėtų būti tik į gerą - kitaip kam visa tai egzistuoja? Juk mintys apie Dievo buvimą ar nebuvimą veikia mus - pripažįsti, sloguti? Na viso, iki.

14541. mk :-) 2004-03-25 13:35
Beresnevičiui badas ėmė stuksent į duris, ir jis tapo _Ekstros_ skiltininku. Ojuk jis turėtų geriau už kitus žinot, kaip ir iš ko daroma toji _Ekstra_. Todėl Beresnevičiaus gyvenime ėmė painiotis "žmonės iš konkuruojančios kontoros". Tų kontorų tėra dvi: _Veidas_ ir _Tomkaus leidiniai_. Tikra tiesa: niekas nesipeša ir nė nebando kažkaip ypatingai vienas kito nužaisti. Visur tikrai ramu, nors konkurencija vietom gana smarki. Seimūnai nežada vienas kitam talžyt snukių, kaip Ukrainoj ar Pietų Korėjoj. Siaurusevičius aptarnauja politikus. Beresnevičiaus tęsia savo labiau "Lietuvos pionieriui" tinkančius Lietuvos istorijos paradoksus. Agurkicho partija tautai parodė Muntianą. Kai pasirodys kiti personažai, žiūrėk, ir reitingai apmažės. Sutinku, retas šiais laikais gali atsisakyti darbų, kurie veda į parsidavimą, nežiūrėti nors lietuviškų tv, nepirkti nieko iš prekybos tinklų. Tad žmonės nuolat kažkiek audrinami, bet nelabai pasiduoda. O kad rimtumo vietom gerokai per daug, parodė vakarykštis Borisovo benefisas.

14544. ebola2004-03-25 13:51
Ziurejai ta bjaurasti vakar? As nepakeliau smarves.Jo, Muntianas ypac dvokia.Bet ne maziau ir Valatkos poezija.Jeigu juos susodintu uz pietu stalo su keturgubom amenazino dozem, tystanciomis seilemis ir pametusiui fokusavima akyse, tai va sitaip jie man atrode.Zombiu stalas.

14547. Z.2004-03-25 15:28
Muntianas ten atrode normaliausiai, beje.

14548. Amžinai durnėjanciai ir nicka keicianciai eĖ2004-03-25 16:02
Tu teisi, žino. Bet kai tiesiogiai pats prisilieti prie to ką žinojai lyg tai ir realiai pačiupinėji, tai vis tiek sukrečia. Praktinis sukrėtimas visad turi kitokį poveikį. Aš jau Lituanijoj ir skaitau SA popieriuje. Ir kažkaip tikrai nesuprantu iš kur žmonės čia imasi emocijų visokiems niekams, teismams, aišku ir žinoma kaip viskas baigsis, žinoma ką kas gali pasakyt naujo ir tikrai nuobuodu :)

14579. mama man sakė2004-03-26 14:37
..."prisilieti prie to ką žinojai lyg tai ir realiai pačiupinėji, tai vis tiek sukrečia"....

14600. Mm2004-03-27 17:52
O ka, jei dievo (-u) nebuvimas yra suvokimo pavadinimas? Taip zaidziant zodziais galima ka nori apsaukti neigaliu suvokti.

14606. ebola2004-03-29 09:37
Nera cia jokio zaidimo.Tai dergimasis.Pasiputusio vistuko kudakavimas:"mes esame nepriklsusomi ir isdidus..." :D:D Nepalauziamo ir isdidaus, menko ir aklo kirmino burnojimas.Tai yra ateistiskas marazmas.Dazniausiai kultivuojamas spuoguotumui nepasibaigus ir pagyjantis savaime, kaip ir jaunyste.Ir nelydi sitos nuomones joks apsukimas, tik nedidelis koktulys..

14607. slogutis2004-03-29 10:17
Kad esame buki ir riboti - nedidelė paslaptis. Tuo tarpu kas anapus tų mūsų ribų, kaip tai (mūsų vištišku protu) suvokti, kokiu jausmu pagauti ir kokį pavadinimą priimti - tai klausimas. Neužtenka apibarstyti pagiežingais, silpstančią dvasią slepiančiais epitetais tų, kurie nebesugeba ramiai patikėti tradicinėmis dogmomis, kuriuos veria nerimas, kad jos galbūt nėra duotos, kad pasaulis galbūt yra tik svetimas ir nėra aukštesnės globos malonėje. "Dievas - nekaltas, o mes - laisvi", - tai seno, išmintingo žmogaus žodžiai...

14611. lietuvis - Erlandui2004-03-29 13:55
teisingai rasai broli.

14857. Juozas2004-04-04 17:53
Zinai seni - man patiko

14884. mikimauzai is tamsiu kasdienybes prieangiu :-) 2004-04-05 14:43
Visuotinio zaidimo taisykles kinta jas bekuriant - net ir mediju monomolistai negali prognozuoti kaip pasisuks vieniso praeivio mintis. O ta mintis ir gali sugriauti visus skaitmeninius-manipuliavimo samone planus.

29233. Lenocka :-( 2005-01-27 18:52
zinot, o man labai nepatiko!nors as ir neviska skaiciau o tik kelias eilutes bet manau kad tai tikras SUDAS!!!!!!! ir daugelis su manim sutiks:)

29801. toto2005-02-06 03:40
GINTARAS BERESNEVIČIUS? - patariu visada pasiskaityti komentarus ir kituose ineto puslapiuose. - Įdomu sulyginti kiek gali skirtis diskusijos to paties GB idiotizmo šviesoj. Šį kartą diskusija ŠA kapitališkai įdomi. Deja, vienoj siauroj absurdiškoj niekinėj zonoj - kažkur spintoj trečioj lentynoj, įkišus ranką po kaire... :)
  • dėkingas

  • 55929. moksleivis2006-05-03 18:54
    Sveiki visi:)gal galite padeti? Stai turiu padaryti teksto analize. Pasirinkau teksta GINTARAS BERESNEVIČIUS "Kas ką nužais..." Gal jums nesunku butu kelis idomesnius klausimus sugalvoti su atsakymais ? AcioO laabai :) Jus geriausi ;)

    Rodoma versija 26 iš 27 
    14:32:59 Jan 31, 2011   
    Jan 2010 Jan 2012
    Sąrašas   Archyvas   Pagalba