ŠIAURĖS ATĖNAI

Šiaurės Atėnai. 2006-06-17 nr. 801

| Spausdinti | Archyvas | Redakcija |

TURINYS (49) • SAIGYÔ. 18 tankųVIRGINA ŠUKYTĖ. AkysPIERRE DE RONSARD. Eilėraštis-gk-. Sekmadienio postilėVYGANTAS VAREIKIS. Laikas įsigyti draugųGINTARAS BERESNEVIČIUS. Apie Brunoną (50) • CHRISTOPHER HOWSE. Prašyčiau saulėtos dienos vestuvėmsSIGITAS GEDA. Arklių užkalbėtojaiEGLĖ MIKALAJŪNAITĖ. Slepiant įvaizdį po įvaizdžiuMATAS DŪDA. Įkyrus sapnasGAO XINGJIAN. Dvasios kalnas (1) • CASTOR&POLLUX. Verba de verbis (63) • TOMS ĶENCIS. Jos man sakė (1) • GYVENTOJAS. GyvenimasIMRE IKONOKLASTAS. Reikia pinigų?.. Nė velnio! (6) • RIMTAUTAS RIMŠAS. Jūrininko dienoraštisWILLIAM STYRON. Bjauri diagnozėMums rašo Valdas Striužas. Vėsmečio poezija (1) • LAIŠKAI (435) •

Verba de verbis

CASTOR&POLLUX

[skaityti komentarus]

iliustracija
Užpakalinio viršelio fragmentas.
Portretinė nuotrauka
D. Jurevičiaus

Mis sublimacija

Indrė Valantinaitė. Žuvim ir lelijom. Eilėraščiai. V.: Lietuvos rašytojų sąjungos leidykla, 2006.

Ar galima lietuvių poezijoje padaryti tai, ko iki šiol dar niekas nepadarė? Iš savo sielos ugnies išlipinti tik tai, kas pavyksta? Ne, nes tas magiškas metodas "iš savęs" jau beveik prarado aktualumą. Prarado, nes kuo literatūra brandesnė, tuo aktualesnis išskirtinis kultūrinis kontekstualumas – kad būtų įdomu ir nauja. Kažkas gali pasakyti, jog pakanka asmeninio gyvenimo, kad kurtųsi poezija, bet tada vis dėlto lieka neaiškus filosofinis kūrybos pradas – poezija atsispindi gyvenime ar gyvenimas poezijoje?

Vienaip ar kitaip poetas, aprašinėjantis savo gyvenimą, panašus į beždžionę, apžiūrinėjančią save veidrodėlyje. Ir tiek.

Nežinau, kas darosi su Rašytnamio PK serija. Vienais metais išeina geros knygos, kitais šias knygas apskritai būtų sunku pavadinti knygomis. Kokie pūstagalviai sėdi komisijose ir prastūminėja tokias knygas? Tokias neknygines brošiūras, dažniausiai parašytas jaunų egzaltuotų fifačkų. Ir iš kur jų tiek daug priviso? Iš gilumų juk, kvaily! Giliųjų slėpinių... Pasakysiu staigiai ir atvirai: šiuometinė PK žvaigždė, studentė Indrė V., savo debiutu sėkmingai papildo infantilių (Abrutytės, Žagrakalytės & Co.) plejadą.

Kažkaip ne iki galo bandote atsiverti, brangioji. Sustojate. Susilaikote. Ieškote ribų. Aistringai saugotės. Cenzūruojate. Sublimuojate. Neinate į šachtos gilumą. Be reikalo. Be reikalo, gerbiamoji.

Tokia nedrąsa panaši į išmestą nosinę, kuri grįžta atgalios, apsiveja kaklą ir užsmaugia. Būkite tikra lietuvių poezijos Mis masturbacija, nes dabar tenka bendrauti su pailgo veido paprastumo įdukra. Galų gale viskas anksčiau ar vėliau nusibosta. O nepanaudota jaunystės energija vėliau virsta depresija. Būkite tikra miesto poetė, o ne bloknamių estetikos padielka. Kiekviename kūrėjuje skamba tam tikra muzika, o jei autorius sugeba tiksliai išgirsti ir ją prie savęs priderinti, tuomet viskas būna gerai. Jei ne – tada NOSINĖ! Jei ta vidinė melodija tikrai tokia, kokią išgirdau, tada nebijokite – daugiau visokių erotinių įvaizdžių, ne tik žuvų ar lelijų simbolių, bet ir tikrų pažodinių reikšmių. Liaudis jau priprato prie atvirumų. Šiais laikais išradingos metaforos nėra populiarios. Tai sukriošusi impotentiškų vyrų prerogatyva. Ir klausykitės ne tik roko, bet ir daugiau klasikos bei avangardo.


Tokia maža, o jau bomžė

Viktorija Ivanova. Girgždantis žvirgždas. Apsakymai ir apysaka. V.: Lietuvos rašytojų sąjungos leidykla, 2006.

Seniau toks žmogus buvo vadinamas elgeta, valkata. Dabar – dažniausiai kitu, iš Rytų atkeliavusiu žodžiu – bomžas. Nors esmė liko ta pati: šie žmonės neturi nuolatinės gyvenamosios vietos ir pragyvenimo šaltinio, todėl priversti valkatauti ir elgetauti. Toks gyvenimo būdas dažnai vadinamas asocialiu, nors, mano manymu, šis terminas čia visiškai nedera. Bomžai visada socialūs, net labai. Jie buriasi tarpusavy, dalijasi "įtakos zonas", t. y. šiukšlių konteinerius arba elgetavimo vietas, net drauge gyvena viename pusrūsyje, tarp jų susiklosto "normaliai" visuomenei įprasta hierarchija. Žodžiu, jie socialūs, nes taip lengviau išgyventi. Asocialiais greičiau pavadinčiau didžiausius turčius, nuo sociumo atsitvėrusius aukštomis mūro tvoromis, pasislėpusius kokiame nors uždarame "Rotary" klube.

iliustracija
Knygos viršelis.
Dailininkas
R. Orantas.
Viršelyje R. Šileikos nuotrauka

Šioje knygutėje ir aprašomas mergaitės, jau bomžės arba ja tik tapsiančios, pasaulėlis. Mergaitės, priklausančios bomžų dinastijai (jos tėvai irgi bomžai). O ji tokia būti nenori. Todėl nekenčia visų – tėvų, patėvių, mokytojų, bendraklasių, kaimynų... Sveikas pyktis visada gerai, tačiau ji pyksta ne kvailu paauglišku, ne maištingu pykčiu, o kažkokiu desperatišku – neturinčiu nei priežasties, nei tolimesnės ateities. Štai čia septyniolikmetė autorė neteisi. Priežastis aiški, ji visiems bado akis. Problema ta, kad nei paauglės mintyse, nei veiksmuose nekyla jokio maišto, ji pasiduoda elementariam eskapizmui. Vienumoje besiklausydama "Metallica" ar "Apocalyptica" įrašų, rūkydama, gerdama ir dulkindamasi, prieš nieką nepamaištausi. Taip elgiasi visi paaugliai. Problema gana tiksliai aprašyta p. 75: Ji netikėjo visokiais kostiumuotais biurokratais ar į pilkus drabužius įsispraudusiais mokytojais. Ji netikėjo bankininkais. Ji netikėjo žinių vedėjais. Ji netikėjo. Ji tikėjo gatvės girtuokliais. Ji tikėjo ubagais. Ji tikėjo užtinusiais veidais, o ne pudruotomis nosimis. Geriau pabėgti nuo pasaulio pas saviškius bomžus negu imti maištauti. Kaip sakoma: "Jedem – das Seine". Tačiau patikėk, mergaite, tiek tarp bomžų, tiek tarp turčių visokių niekšų ir išgamų – beveik po lygiai. Tai ne išsigelbėjimas, ateityje teks sprukti ir nuo "saviškių"...

Pabaigoje gerojo dėdulės C&P patarimai autorei ir leidyklai.

Mieloji ir nelaimingoji mažyte V. Ivanova, niekuomet nerašyk rašinėlių, panašių į 5 pirmuosius šios knygelės apsakymus. Jie primena tik plonytes brošiūrėles, seniau gulėdavusias ant poliklinikų laukiamųjų stalų, rėkte rėkiančias apie alkoholizmo žalą žmogaus organizmui ir žmonių visuomenei. Rašyk taip, kaip rašei "Nėščią katiną". Šizofreniškas stilius tau tikrai tinka.

Brangieji PK "atrinkėjai" ir leidėjai, kadangi "Pirmosios knygos" autoriai kasmet vis jaunėja (priminsiu, kad jų amžiaus cenzas ne toks jau mažas – 35 metai), siūlau paieškoti "deimančiukų" tarp pradinukų ir darželinukų. Tegul nerišlūs, bet socialiai aktualūs jų tekstai apie draugo atimtą "kramtoškę" nušvies pilką Lietuvos literatūros saulėlydį!


Gitara, merga ir alkoholis

Tomas Arūnas Rudokas. Vėjo brolis. Eilėraščiai. V.: Neometa, 2006.

iliustracija
Knygos viršelis.
Dailininkas
D. Paškevičius

Rašytojas, poetas, chuliganas. Kūrėjas, fantazuotojas, girtuoklis. Mergišius, meilės dainius, buvęs zekas. Kultinio bestselerio "Autodafė" autorius. Trijų vaikų tėtis ir trijų žmonų buvęs vyras. Persona non grata beveik visuose Vilniaus kabakuose. Vieniems "paskutinis bitlas", kitiems paskutinis niekšas.

Štai toks margas paukštelis šis garbaus poeto, vertėjo ir buvusio LRS funkcionieriaus V. Rudoko sūnelis. Išleidęs velniai žino kiek knygų, nes pastarąjį dešimtmetį jo nemėgsta ne tik kavinių savininkai, bet ir visų didesnių leidyklų vadai. Todėl savo kūrybą spausdina velniai žino kokiose leidyklose.

Tvirtai tvirtai sukandęs dantis ir ilgai ilgai tylėjęs (jei neskaitysime šokiruojančių bulvarinės spaudos straipsnių apie jo gyvenimo būdo ypatybes), Tomas Arūnas Rudokas prabilo vėl. Ganėtinai storu eilėraščių rinkiniu. Pirmieji jų datuojami 1988 m. Oho! Beveik dvidešimt metų! Gal net pakvimpa rinktine? Velniai žino. Žinau tik tiek, kad "Vėjo brolį" autorius svajojo išleisti jau seniai, nes prieš ketvertą metų "Trečiame brolyje" už 10 Lt galėjai įsigyti savadarbę Kybartų kolonijoje parašytų jo eilių knygutę panašiu pavadinimu – "Vėjo brolis pasienio zonoje".

Kas gi tas "vėjo brolis", su kuriuo autorius beveik susitapatina? Truputį panašus į P. Širvį. Tik P. Širvys – aras, o T. A. Rudokas – kiras. (P. Š. yra įžūliai pareiškęs: Aš – aras, / Vėl sparnuotas, / Vėl drumsti / Debesis galiu. T. A. R. atsako, tik švelniau: Aš būsiu vienišas kiras / Tavo akių vėjyje.) Truputį primena ankstyvuosius A. Mikutą ir A. A. Jonyną. Ir labai labai primena G. Patacką. Abu sutartinai ir atvirai prisipažįsta, kad gyvena iliuzijų pasaulyje. Abu rašo apie "gėlių vaikus", "kavinių gėles", "meilės narkomaniją" ir "ilgesio giljotinas". Apie nelaimingą meilę ir sušiktą gyvenimą. Tik G. Patackas chtoniškesnis, o T. A. Rudokui nesvetima seilėta romantika (turbūt tėvo įtaka?!). G. P. eilėraščiai paprastai lūžta nuo sudėtingų metaforų, o T. A. R. kartais nustebina paprastute egzistencija: Mes sėdėjome po medžiu / Gėrėme savo kraują / Ir kalbėjome apie nieką / Apie nieką / Apie nieką / Apie nieką / Mes sėdėjome po medžiu / Kol iškrito sniegas / Ir tada mes išėjome į niekur. (Ei! Lietuviško "popso" ir kitokios muzikėlės kūrėjai! Užteks kvailai linksminti publiką! Pasūdykit savo dainelių tekstus rudokišku liūdesiu!)

Taigi T. A. Rudoko eilės kuo puikiausiai tiks "popso" scenos gražuolei, patiks ir spuoguotai paauglei, svajojančiai apie vienintelę ir nepakartojamą meilę, kartais užtiks ir kokį nusenusį hipį. Nes jos sukurptos paprastu, laiko išbandytu principu. Prancūzai kovėsi už laisvę, lygybę, brolybę, rokeriai stūgavo Sex, drugs and rock’n’roll!, o šiai knygai tinka šūkis: "Gitara, merga ir alkoholis!" Štai ką reiškia "vėjo brolis"...

 

Kultūros kalendorius
nuo 2011 m. Sausio

PATKPŠS

 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31  

 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28  

 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31  

Nuorodos


Kultūros diskusijų forumas,
Kultūros vartai,
Kultūros institucijos,
Meno galerijos,
Meno bankas 
DAILĖ“, „VILNIUS“,
7 MENO DIENOS“,
ŠIAURĖS ATĖNAI“,
LITERATŪRA IR MENAS“,
NEMUNAS“,
UŽUPIO ŽURNALAS
Lietuva internete

 

Skaitytojų vertinimai


58092. pirmas ir teisingiausias2006-06-18 22:27
CP aiškiai išsikvėpė. Moralizmu padvelkė. Manding Baranovos pėdom ėmė sekti.

58097. A+A2006-06-18 23:36
Ne pirmą kart pastebiu, kad broliai dvyniai nesivaržo savęs įvardinti vienaskaitoje. iškart, kažkaip sugenda ūpas - ne trendy... nėr akkuratnumo.

58098. A+A2006-06-18 23:38
Tas "užpakalinio viršelio fragmentas" - toks...nieko.

58101. po palme2006-06-19 03:01
Ar nuotraukoje Indre Valantinaite? Jau prrradesiu dometis poezija. O kas priekinio virselio fragmente?

58103. seduosi po palme2006-06-19 06:27
ir as! pradesiu! jau!

58111. del leliju2006-06-19 09:14
kazi kokie zasinai gali tapatinti lyrini subjekta su autorium

58129. itarimas2006-06-19 11:03
pries rasant apie knyga, reiketu bent jau visa perskaityt, o ne masturbuotis ziurint i uzpakalines fotografijas :)

58130. Norėčiau2006-06-19 11:25
Norėčiau sutikti tą Indrę ir paklausyti jos eilių...

58136. CyberAnthony2006-06-19 12:01
Nemėgstu šiuolaikinės poezijos, gal net C&P žodžiams kai kur pritarčiau, jei ne nemėgčiau jo dar labiau. Iš esmės, apgailėtina ta jo kritika, daugiau asmeninio pykčio, nei sąmojo; isq gaila, kad jis pats to nežino.
Pana nuotraukoje, imho, visai nieko - įrodymas, kad ir lietuvės gali būti patrauklios :)) Įdomu tik, ar nuo to poezijos knygelė taps vertingesnė...gal perkamesnė, bet tai - jau kitkas.

58160. vs2006-06-19 13:10
jo, kaip pasakytų peliukai, pavargo Kastoras nuo poliucijų, vietoj erekcijos kažkokia ekvinokcija, o tiek lūkesčių buvau į juos sudėjęs, tikėjausi neblogo "atkato", o dėl Indrės tai prisijungiu prie prelegentų, mielai kartu paklausyčiau eilių iš pirmų lūpų, kokios jos bebūtų (eilės)

58167. x2006-06-19 14:11
gitara, merga ir alkoholis, na taip.

58174. ed2006-06-19 14:54
Manau, kad užpakalinė nuotrauka viską pasako. Juk autorius pats pasirenka, kokią nuotrauką dėti... Tai jau aišku, kas bus ir knygoje. Manau, autorė kol kas skirta vartoti "vs" nurodytu būdu.

58175. kvailutėje prabunda tikra moteris2006-06-19 15:44
aunuosi kaliošus, plaukiu per vyrų privarvintas seiles ir reiškiu susižavėjimą D.Jurevičiumi: o čia tai menininkas!

58177. che che2006-06-19 16:42
kvailute, bepigu jureviciui buti tookiu menininku kai turi toki modeli.. o del knygos - sitais pasitiket negalima, teks paciam perskaityt

58185. Kampinis2006-06-19 18:56
Nuo pat pradžių Ca-Po stilistika buvo aiški ir vienareikšmiška: viskas š..., tik aš vienintelis geras. Pažįstu ne vieną prastą poetą, bet kurioje situacijoje demonstruojantį tokią gynybinę reakciją. Nieko naujo; stulbina tik komentatorių, įžvelgiančių čia kažinkokį lietuvių literatūros kritikos "niūveivą", visišką bukumą. Kaip visad besiribojantį su elementaria chamiška piktdžiuga: "girdėjai, kaip tas byyčas apie tą pasikėlusį lochą pasakė?.. giaaras, blia."

58187. Kampinis P.S.2006-06-19 18:59
O jei kam iki šiol neaiški CASTOR&POLLUX tapatybė, o smalsumas trukdo gyventi, siūlau kelią: ieškokite prasto ambicingo poeto. Pats "pačiausias" ir bus tas, kurio ieškote. :p

58191. to kampinis2006-06-19 19:40
Ne visai. Dėl to, kad CP turėtų būti nenusisekę literatai, kaip ir aišku. Bet jų pastebėjimai nėra visai be pagrindo, tik tiek, kad jie niekad neįžvelgia ir jokių gerų jokios knygos savybių, bent man neteko skaityti.

58193. Paprociai Satenu kaime2006-06-19 20:11
CP pasityciojo is Indrės Valantinaitės ir Viktorijos Ivanovos, nes paliuksams neitiko. Taip mokyklose paaugliai tyciojasi is `kitokiu`: bukai, ziauriai, zemai. Kiek stebetoju protestuoja? Dalis skaitytoju mielai dalyvauja CP grupiniame veiksme, ir matyt `visai ne be pagrindo`. Parulskis visa romana parase apie zmogaus prigimti ir polinki i kito kankinimus ir zeminima, jeigu tik duodama sankcija. Taip vadinami "Satenai" sankcionuoja ir legitimizuoja vulgaruma. Projekta remia Spaudus remimo fondas. Veiksmingai isleisti pinigai: net komentatoriai jau vienas kita "durom" vadina

58197. Cyptyp2006-06-19 21:32
Pasiimu botagą, kertu CA-PO (anot Kampinio) ir šaukiu: "Griebt! Kąst!Aštriau!". Kovinis šuo ir turi būt kovinis, tokia jo paskirtis.Savo nesaugiame narve jis turi kaskart rūpestingai prižiūrėti iltis. Nusiviliu, kai jos būna nepakankamai aštrios. Tačiau būtų puiku, jei kita susidvejinusio CA-PO asmenybės pusė pateiktų ir taikų mąslaus kiaurai filosofuoto išmintingo senbernaro vertinimą.

58200. to paprociai2006-06-19 21:43
Indrė Valantinaitė ir Viktorija Ivanova kol kas visai neaiškios žuvelės su tikrai nestipriomis knygelėmis. CP iš jų tyčiojasi ne daugiau nei iš kitų.

58205. Populiarios atrakcijos2006-06-19 22:09
Sunu pjautynes, gaidziu musiai ar naktiniu pest antpuoliai, kai tie uzpuola zmogu spardo ir fotografuoja yra tam tikros kategorijos zmoniu pasilinksminimo zanras. Taciau nei mineti veiksmai, nei boksas, nei virtuves darbai, nei autolenktynes, nei Poliuksu pasismaginimo budas nera literatura ar jos kritika. Sios rusies iliuzijos, stampai ir samones busenos paliudija, kad egzistuoja rimta `mechanine ` problema, apsunkinanti kelia ne tik iki `pirmu knygeliu`.

58209. ivs2006-06-19 22:20
Arba gladiatoriu kovos, miniai seilėvarviškai stebint, kaip liūtas suėda nugalėtąjį. Liutas - ne protingesnis. Liutui leista. Netoli nuėjom :(

58211. is viso2006-06-19 22:44
diskutuoja visi cia neskaite recenzuojamu knygu. juokinga.

58212. e2006-06-19 22:47
toli.

58216. gavėnas2006-06-19 23:07
šiurkštus + šmaikštus = rafinuotas chamas. Dėmenis galima keisti bet kuria tvarka-esmė ta pati.

58218. rokas :-( 2006-06-20 00:17
jei klausytis "ne tik roko, bet ir daugiau klasikos bei avangardo", bus lengviau rasti "visokių erotinių įvaizdžių"? nusišnekat, vyručiai. mokytojai-patarėjai : ))

58225. A+A2006-06-20 08:52
Niekada ir nemanėm skaityti tų recenzuojamųjų knygų. Pamanykit... Mes C/P skaitytojai, ne recenzuojamųjų...

58234. žinia2006-06-20 10:05
O ketvirtadienį (06 22)17.30 bus šių mergaičių ir jų knygaičių pristatymas VAGOS knygyne (Gedimino pr. 50) - tai ten ir galėtų tie, kurie nori pažiūrėt ar dar ir paklausyt, ateiti. paklausyt - nes ne tik skaitys savo "gabaliukus", bet viena dar ir dainuot moka. kažikuri?..

58241. a propos2006-06-20 11:08
Dainuot moka Valantinaitė. Kažkokiam miuzikle ar roko operoj yra dainavusi

58261. vs2006-06-20 12:59
jo, būtų keista, jeigu prozininkė dainuotų. nors ko šiais laikais nebūna. o Tomas su Arūnu galėtų sudainuoti duetu kaip Kastoras su Poluliuksu, arba bent Indrei gitara pabrazdint bei pašvilpaut kaip vėjo pusbrolis iš Suvalkijos lygumų - būtų mergos, gitara ir alkoholis. arba atvirkštine tvarka

58262. kvailutė2006-06-20 13:01
Vis tik nusivyliau fotografu. Pateikiau gražuolės nuotrauką savajam ekspertui. Kaip, klausiu. Nenatūrali poza, atsakė. Taip ir pamačiau, kaip vyko šokinėjimo kraipymo sukiojimo šešėliavimo permatomos skraistės iš plaukų pynimo sesija. Belieka pasidžiaugti, kad ir žvirblytės paprastosios kažkieno gyvenimuose gali susisukti lizdelius.

58263. kvailutė2006-06-20 13:06
bet tada vis dėlto lieka neaiškus filosofinis kūrybos pradas – poezija atsispindi gyvenime ar gyvenimas poezijoje? Įdomu, ar kada nors jis buvo aiškus.

58269. Natura2006-06-20 13:33
Daugybe ekspertu zino, kaip neturi buti. Is tokiu ziniu mazai naudos- tik nusivylimai. Praktiskiau butu nustoti gudrauti ir pasinaudoti savo galva. Tas nuostabus instrumentas (galva) skaitytojams be uzuolanku pasakys, kad ne ju reikalas, kas ir kaip Indre fotografavo.

58270. kvailutė2006-06-20 13:40
esi ne Natura, o tikra Zanuda

58275. to žinia2006-06-20 14:04
Man atrodo, kad įdomu bus tik vyraičiams, nes įdomu būtų pažiūrėti tik į pristatomas mergaites, o ne jų knygaites:(((

58277. Puota2006-06-20 14:08
Vardai kaip grybai: pats isidedi i krepsi, pats ir valgai. Verta pasiziureti, ka renki. Musu `filosofijos` miske grybu daug, as tik siulyciau nepasilinksminti Indres saskaita. Nebent pati pakvies i `puota`: knyga ir dainos, kas gali buti geriau?

58288. a propos2006-06-20 15:14
Pasirodo, Darius Jurevičius irgi poeta kaip ir jo draugė Indrė :)

58291. vs2006-06-20 16:35
jo, poza natūraliai nenatūrali. o kodėl turėtų būti natūrali. juk objektas pozuoja. o kada poetės natūraliai fotografavosi? natūraliai literatūriški mūsų poečių ir prozininkių veidai jau kiek pabodo nuo Žemaitės laikų. dabar net su stradivarijai rimtus kūrinius grojančios smuikininkės ant CD basos ir praskiepais iki... pats mačiau

58298. to vs2006-06-20 19:01
Tai niekas ir nesako, kad blogai, kai su praskiepais. Čia kalba, kaip suprantu, apie tai, kad tėra tik tie praskiepai, tai kuo čia dėta poezija?

58299. vs2006-06-20 19:03
jinai praskiepuose

58326. xxl2006-06-20 23:02
Skiepuose?

58401. saulius2006-06-21 11:46
vakar muzu malune skaiciau abieju pirmuju knygu "normalesnes" recenzijas. bent jau aiskiau kas su kuo valgoma. o moterys, baikit pavydet jaunajai poetei:) nu neatimsi is jos:)

58405. jklmn2006-06-21 12:00
šian ir bernardinuose yra rec ir skelb.

58433. a a2006-06-21 14:52
graži ta priepoetė tik kol gyvos nepamatai.... :) Sėkmės fotografui aka boifrendui Beje, kažkur interneto pelkėj ją be drabužėlių teko regėt.

58446. debiliukė2006-06-21 16:23
Paaiškinkite man protingieji, ar Lietuvoje galima nihilistinė literatūros kritika, nihilistinė literatūra, filosofija ir t.t.? Jei čia Lietuvoje kotiruojami tik pozityvistai ir kritikoje, ir literatūroje, tai galėtų Baranova su Parulskiu Lietuvoje uždrausti Nyčės knygas.

58457. dima2006-06-21 17:38
Priepoetė labai graži vaikščiojo parke Sereikiškių popietę. Ir a a vaikščiojo čia pat. Staiga a a ir priepoetės keliai susikirto prie suoliuko ant kurio ryškiai buvo užrašyta хуй. a a pamatė ją iš arčiau. Negraži. Iš arti negraži. Pamanė a a. Daugiau a a į Sereikiškes nėjo.

58458. to saulius2006-06-21 17:42
Baik su tuo Gerbutavičiaus "Mūzų malūnu". Jis kaip ir visas Lietrytis reto tendencingumo. Jei apie šias knygutes parašė ką nors gero, tai galimi tik du atvejai: 1. Liepė Lietryčio vyresnybė. 2. Pasinaudojo užpakaliniu viršelio fragmentu

58463. Debiliukei2006-06-21 20:29
Lietuvoje nekotiruojami protingieji - štai kur bėda. Jei esi durnokas, bet skelbiesi esąs dvasingu pozityvistu - būsi tautos mylimas. Štai charizmos paslaptis; imkit, broliai bei seserys, ir naudokitės... Tiesa, būna ir durnokų atseit nihilistų - o iš tiesų susuktasnukių chamų, kaip CaPo. Tie irgi turi savo gerbėjų klaną. O kaipgi kitaip Lietuvoje. :)

58467. e2006-06-21 21:28
itariu, kad jb yra pasimaskavusi nices gerbeja.

58499. kvailutė2006-06-22 10:11
Saulius rašo: o moterys, baikit pavydet jaunajai poetei:) nu neatimsi is jos:) Žodžių trūksta, kaip tie vyrai moka guosti. Lyg baisiam ligoniui sakytų: dar truputį pakentėk, greitai numirsi. Tiek to, Sauliau, pamokysiu – reikėjo sakyti taip: moterys, baikit pavydėd, ji visai negraži, gražios jūs. O be to, pasakyk nors vieną priežastį, kodėl negalima pavydėti. Aaaaa?

58515. ištrynė2006-06-22 14:03
Vakar parašiau komentarą "Sauliui, kad "Mūzų malūnas" yra labai tendencingas, necenzūrinių žodžių nebuvo. Deja, ištrynė.

El. Redakcija: Atsiprašome. Įvyko klaida.

58554. nemunas2006-06-22 21:59
jaunosios poetes nuotraukyciu yra ir siam nemune.. beje, visai neblogai ir pasneket moka.

58558. :) e2006-06-23 00:50
ir ypac daug pasako tas "ir".

58604. Kampinis2006-06-23 15:08
Tai ta poetė graži ar ne? Kur ten internete ta jos nuogos nuotrauka? O beje, tarp kitko - jei graži, tai jos eilėraščiai nuo to geresni ar blogesni? Kažkokia seksualinių maniakų šutvė. Gal ir man prisijungt - vis tiek su literatūra jau baigtas kriukis. Bent jau sprendžiant iš CaPo da fine ir reproduktoriškai mūkiančių komentatorių. O dar kai kas kaltina, jog aš macho... Dulkinkimos!

58633. su kaimo joninem :-( 2006-06-24 20:41
pashol nx kaimieti, hipiai rudoko neskaito, tikri hipiai is viso niekina lietuviu kalba, jei nori zinoti. nesakau kad tai labai gerai, nesakau kad tik lietuviskai rasantys ar tik hipiai del to kalti. tikri hipiai priprate prie didziu dylano ir van m. tekstu ne taip kaip apgailetini puvesiai

58635. padaryčiau tau Jonines, žiurke tu plaukuota2006-06-25 00:28
"Tikri hipiai is viso niekina lietuviu kalba". Tokius hipius, jei jų būtų, reiktų vyti Pilies gatve, spardant subines. Laimei, tokių nepažinojau.

58636. plaukuota zhiurkė>gimstančiam 2020 :-) 2006-06-25 03:35
Cia matau yra karshtu tautiechių ir tai smagu. Itin smagu. GEras didelis jausmas dar jiems svetimas, kitaip jie išgirstų sakomą mintį. Čia niekas nebuvo kaltas, gal tik apgailėtini tipai be didžio jausmo jų gyvenimuose. gal pradžiai tiek gimstančios kalbos pionieriui

58638. by the way2006-06-25 04:22
tokie patys karšti tautiečiai dėjo hot pastangas pažeminti, išguiti iš Lietuvos kauno slengą, kuris buvo vienintelis žavus MIESTO žargonas. kaip apgailėtina buvo klausytis tų visų žemaitiškų, dzūkiškų "košerinių" tauškalų, o bet kokia kaunietiška kupina humoro gavenda buvo niekinama beveik visur ir visada. ka gi tos kalbos neliko. gan menkas pavyzdys buvo tv laidelė "benski šou", pažįstu keletą kauniečių, kurie ištikimai vartojo tą žargoną iki maždaug 1985 - 1990 metų. Dabar slengas praktiškai žuvęs, vot tokia pontiara, nu ką kadrowcas, matai ką su savia darėme, neliko nei vieno dokumentinio filmo kur būtų tie kaunietiški kalbėtojau užfiksuoti, o šiandien tą padaryti jau beveik neįmanoma

58647. by by the way2006-06-25 11:33
Iš tiesų - tai buvo itin kaunietiška gavenda. Tiesa, kažkodėl vienas prie vieno atitinkanti Varšuvos žargoną, tik su minimaliais ir nelabai kūrybingai bandymais tą lenkiškai - žydišką miesto slengą padaryti lietuvišku.

58655. prawalas2006-06-25 15:35
niekas specialiai jo nekure, be to aleksoto kalba skyresi nuo vilijampoles, nereikia nesamoniu rasyti, jei nenutuokiate

59328. autores kuryba :-( 2006-07-10 09:28
http://www.rasyk.lt/user-889.html

Rodoma versija 30 iš 31 
14:29:03 Jan 31, 2011   
May 2008 Sep 2013
Sąrašas   Archyvas   Pagalba