ŠIAURĖS ATĖNAI

Šiaurės Atėnai. 2004-07-17 nr. 709

| Spausdinti | Archyvas | Redakcija |

DONATAS PETROŠIUS. Tylėjimas (26) • ROMUALDAS OZOLAS. Merdėjame ir mirštame (75) • CHARLES BUKOWSKI. Poezija (12) • SLAVOJ ŽIŽEK. Tikrovės pasija, regimybės pasija (2) • GINTARAS BERESNEVIČIUS. Senojo religingumo būdas (12) • SIGITAS GEDA. Vis toji Amerika (11) • Su EVALDU JANSU kalbasi Alfonsas Andriuškevičius. Nemaudžia nei kepenų, nei sąžinės (14) • EVALDAS GALVANAUSKAS. Poezija (25) • MINDAUGAS GRIGAITIS. Keturi žingsniai nuo tobulybės (23) • SIGITAS PARULSKIS. Nepakenktų truputis nuodų (8) • VYTAUTAS TUMĖNAS. Senosios dvarvietės: Trakų Vokė dailininkų akimis (17) • RICHARD BERNSTEIN. Islamo pamokos Vokietijos mokyklose (3) • DANIEL K. SOKOL. Medicinos etika: ar tiesa – vaistas? (4) • MICHAIL ZOŠČENKO. Baisus pasaulis (2) • laiškai (15) •

laiškai

[skaityti komentarus]


_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________

 

Kultūros kalendorius
nuo 2011 m. Sausio

PATKPŠS

 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31  

 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28  

 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31  

Nuorodos


Kultūros diskusijų forumas,
Kultūros vartai,
Kultūros institucijos,
Meno galerijos,
Meno bankas 
DAILĖ“, „VILNIUS“,
7 MENO DIENOS“,
ŠIAURĖS ATĖNAI“,
LITERATŪRA IR MENAS“,
NEMUNAS“,
UŽUPIO ŽURNALAS
Lietuva internete

 

Skaitytojų vertinimai


19755. Kulturinis vandalizmas2004-07-21 01:06
Siandien "Respublikoje" perskaiciau kazkokio Juozo Marcinkeviciaus straipsneli "N-14, tik atvirkščiai". Straipsnis labai tendencingas, matyt uzsakytas, nes tokiai pragertai charei (kokia nupiešta) papirkti daug nereik. Kalbama apie elitinį meną, kuris kenčia nuo pinigų pertekliaus!!! Minimi kazkokie lievi festivaliai, kuriuose niekas nebuvo (bent jau nekonkretinama), prisimenamas Jonas Vaitkus, su klaidom nurodant garsaus dramaturgo pavardę (beje, melagingai teigiama jo pjesę esant prastą) ir Nacionaliniame teatre pastatyto Vaitkaus spektaklio pavadinimą klastojant (ne "Tylioji naktis", o "Helverio naktis"), toliau Marcinkevičius postringauja apie kažkokį prancūzą Balmontą, kurį lietuviai nugirdė taip, kad tas ėmė mušti savo žmoną, o toji vis vien laikė jį genijumi, toliau Marcinkevičius teigia matęs Oskaro Korsunovo spektakli "Saltas vaikas" ir labai apgailestauja, kad jis buvo "apipiltas apdovanijimais" ir, beje, lyg tarp kitko pasakoma, kad OK irgi "galbūt genijus". Išvadas darykite patys :( Pabaigoje autorius liudi del netikru penių ir daro išvada, kad elitinė "kultūra" (kabutės Juozo) yra tapusi kultūrizmu. Beje pavadinimas, matyt, taikomas OK spektakliui, nes OKT publiką sudaro, anot Juozo, tikro vyriško pasididžiavimo "natūroje" nemačiusios panelės. (apsirikta tikriausiai 100%) Taigi štai toki mėšlą spausdina Lietuvos dienraštis, net perpasakoti koktu. Man regis, kad toks piktavališkas išpuolis yra išskaičiuotas. Ir čia, matyt, ne tik autoriaus chamizmas bei "Respublikos" konkurencingumas "Lietuvos rytui" (kuris parašo apie OKT gastroles didžiausiuose Vakarų festivaliuose) dėtas, bet programiškas ieškojimas atpirkimo ožių elito tarpe per tokius stereotipus kaip pinigai, amoralumas, prievarta ir pan. Visi tie dalykai yra prigalvoti ir tarnauja kažkokiems kultūristams. Kas jie? Jie, kurie seka gastroles (OK kiap tik Avinjone, Balmonto tevyneje) ir jas dergia, jie, kurie seka menininkų honorarus ir aiškina "savo" runkeliams (patys juk susigalvoji sita epiteta), koks baisus ten ištvirkimas ir pan. Šitiems tipeliams iš tikrųjų nesvarbūs nei šalti vaikai, nei panelės, nei butaforiniai peniai. Jie susikūrė sau priešą Zuoką, kuris remia OKT festivalį "Sirenos" ir dabar sistemingai varo savo juodąją eseistiką. Kuriam galui reikalingos tokios nekultūringos technologijos? Tas liečia ir šį laikraštį, deja.

19756. meno gerbeja2004-07-21 01:11
O kas tas Juozas Marcinkevicius, kuriam taip galva skauda, jog menas kencia del pinigu perteklio? duokit ji cia, paziuresim del ko jis kencia.

19758. cikada2004-07-21 08:24
o Zuokas remia ne tik OKT, bet ir Rychio Cicino naujaji projekta (!)...ir kas galetu paneigti...o shiaip- man patiko Marcinkevichiaus mintys.

19772. Kulisų kandis2004-07-21 13:46
Tas Juozas Marcinkevičius - didis zanūda, "Litmenį", "Metus", "Kultūros barus" apipilantis savo nykia kūryba. Kuo mažiau talento, tuo daugiau pykčio ir aktyvumo. Kodėl taip?

19803. ciocialė2004-07-22 12:55
Tai tiek žinių?

19806. Ciocė2004-07-22 15:08
Mažai žinių . Kodėl apskritai šis numeris taip vangiai komentuojamas? Vasara? Išsiilgta šiluma smegenis spaudžia?

19807. voke2004-07-22 15:51
Spaudžia,spaudžia.Nežinau ką susigalvoti įdomesnio,kad dirbti valiotum.Graži vasara visur.Pats medunešis.Sveikinu visus Marijos žemės žmonelius su Marijos vardinėm

19815. Ciocei Mocei2004-07-22 19:25
Ar nelaukia Š. atėniečių pirmtakų likimas?

19820. ciocė2004-07-22 21:00
Oi laukia , žiauriai laukia ...

19835. ***2004-07-23 11:23
"Jūs galite rasti Ramybę. Kai neramu, kartokite daug kartų: ramybė, ramybė, ramybė, ramybė... Kai ateina blogos mintys, kartokite: aš – ne gyvulys, aš – žmogus, – daug kartų kartokite. Kai supykstate, sakykit: aš – ne šuo, aš – žmogus. Aš – ne šuo, aš – žmogus. Protas nepastovus, todėl ateina tiek daug nereikalingų minčių. Tada sakykite: aš – ne beždžionė, aš – žmogus. Tai – gyvulio savybės. Žmogaus savybės yra ramybė, meilė, atjauta, pakantumas".

19836. ***2004-07-23 11:30
"Nejauskite neapykantos kitiems. Nelinkėkite jiems blogo ir nekalbėkite blogai. Tik tada atrasite Ramybę".

19837. ***2004-07-23 11:36
"Kokia sėkla – toks vaisius. Koks veiksmas, toks atpildas. Ramybė – Meilės sėkla. Jei norime Ramybės, turime sėti meilę. Tikroji meilė kyla iš širdies, kurioje įsitvirtina Ramybė ir pusiausvyra".

19840. Hau2004-07-23 15:54
Geriau jau nieko nerasyti, nei rasyti nesamones.

19846. ***2004-07-24 10:32
"Emocijos ateina ir praeina. Kančia - tai laikotarpis tarp dviejų džiaugsmų. Džiaugsmas - laikotarpis tarp dviejų kančių. Ir vienas, ir kitas nepastovūs, ateina ir išnyksta lyg bangos vandenyne, lyg vėjo dvelktelėjimas. Neverta į juos kreipti ypatingo dėmesio. Atminkite: jūs esate nekintantys, beribiai, nemirtingi".

19858. ->"***"2004-07-25 04:09
->"*** 19846" obana, vo blyn, very thanks, I`ll remember

Rodoma versija 24 iš 24 
14:18:29 Jan 31, 2011   
May 2008 Sep 2013
Sąrašas   Archyvas   Pagalba