ŠIAURĖS ATĖNAI

Šiaurės Atėnai. 2007-12-08 nr. 872

| Spausdinti | Archyvas | Redakcija |

PETRAS RAKŠTIKAS. Miniatiūros (17) • ANDRIUS MARTINKUS. Malda už mirusius (56) • -pz-. Sekmadienio postilė (5) • Šimto poetų šimtas eilių (10) • VYTAS GEDUTIS. „Foto Bolivar“ (II) (1) • EGDŪNAS RAČIUS. Apie angelus, džinus ir velnius (5) • SIGITAS GEDA. Žydėjo mėlynos cikorijos (6) • KURT VONNEGUT. 2 B R 0 2 B (13) • Iš lenkų poezijos (2) • CASTOR&POLLUX. Verba de verbis (17) • RENATA ŠERELYTĖ. Atradimų ritmas (1) • LAIMA MUKTUPĀVELA. Katano socialinis biologiškumas (5) • ALDONA RAGEVIČIENĖ. Atbėga elnias devyniaragis (7) • MYKOLAS USONIS. Gal ir norėta kuo geriau, bet išėjo?.. (1) • LUDWIG (13) • kur tu is tikruju buvai? (272) • 2007 m. gruodžio 15 d. Nr. 47 (873) turinys (4) •

Malda už mirusius

ANDRIUS MARTINKUS

[skaityti komentarus]

Amžinąjį atilsį duok mirusiems, Viešpatie, ir amžinoji šviesa jiems tešviečia. Tešviečia jiems šviesa, buvusi paslėpta nuo jų akių kelionėje per sutemų šalį, kurioje Tavo paties vieniša vėlė klaidžioja tarp liūdnų akmenų, kadaise buvusių Tavo šventovėmis. Pasidalyk, Viešpatie, savuoju Gyvenimu su atėjusiais iš Tavo mirties ir atleisk jiems jų kaltes, kurios – juk Tu tai žinai – gimė iš ėjusiųjų nuovargio. Nuodėmių kalnai, neišmanymo girios, pagundų vandenys ir abejingumo dykumos skyrė juos nuo Tavęs. Bet, Gyvasis Dieve, niekas geriau už Tave nepažįsta Tavo mirties kraštovaizdžio, ir netgi mes – Tave nužudę nusidėjėliai – netikėjimo, nevilties ir savimeilės vedami, painiojame šios šalies šiaurę ir pietus; manome, kad einame į vakarus, o iš tikrųjų traukiame į rytus. Ištikimasis Dieve. Mūsų šventojo tikėjimo Išpažinimas skelbia, kad Tu numiręs nusileidai į mirusiųjų buveinę ir išsivedei su savimi į Gyvenimą teisiuosius. Pažvelk maloningai į mūsų mirusius. Tegul teisieji sulaukia Tavo paguodos ir tepasidalija jie su kitais Tavo teisingumu, kurį Tavo gailestingumas teatitraukia nuo silpnųjų, kad jie nepražūtų. Tu, nužudytasis Kaukolės vietoje, kurį mes nužudėme savo įstatymuose, knygose ir menuose, kuris kasdien plūsti krauju mūsų širdžių slapčiausiuose troškimuose, mūsų minčių blyksniuose ir mūsų vaizduotės paveiksluose, nuženk į savo mirties šalį. Gerasis Dieve, gerasis Gyvasis ir miręs Dieve, Tu gi žinai, kaip sunku nenusidėti ten, kur Tavęs nėra. O vis dėlto net savo paties mirtyje Tu Esi. Tavo neturtas neskuba pelenais paversti pasaulio aukso. Tavo ištikimybė neleidžia mūsų neištikimybei tarti paskutinio žodžio. Tavo nukryžiuotas nuogumas apgaubia kekšės nuogumą. Ir netgi žmogžudžiams Tu pažadėjai vietą šalia savęs, jei tik jie sugebės sužadinti gailestį savo nuodėmingose sielose. Gailestingasis Dieve, išmokyk mus gailėtis. Mūsų Viešpatie, paimk į savo Gyvenimą mūsų mirusius. Ir būk gailestingas mums – mirusiems, keliaujantiems per Tavo mirties šalį, apsigaubusiems Tavo vėlės apsiaustu.

 

Kultūros kalendorius
nuo 2011 m. Sausio

PATKPŠS

 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31  

 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28  

 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31  

Nuorodos


Kultūros diskusijų forumas,
Kultūros vartai,
Kultūros institucijos,
Meno galerijos,
Meno bankas 
DAILĖ“, „VILNIUS“,
7 MENO DIENOS“,
ŠIAURĖS ATĖNAI“,
LITERATŪRA IR MENAS“,
NEMUNAS“,
UŽUPIO ŽURNALAS
Lietuva internete

 

Skaitytojų vertinimai


104745. po palme2007-12-12 08:32
matyt dregna, slapia ir tamsu zmogui, kad maldos turi buti tokios pilnos desperacijos, tamsos, visi isvadinti nusidejeliais ir niekam tikusiais?

104752. Neo2007-12-12 11:29
Nepyk, po palme, bet tu durnas. Kažkoks agresyviai durnas.

104765. ragana Kornelija2007-12-12 12:47
nepyk, Neo, bet tu durna. kažkokia agresyviai durna.

104770. Neo Raganai2007-12-12 13:24
Geriau atsiprašytum Vasi su Slogučiu, negynusi, ko nedera ginti.

104773. šaškė2007-12-12 14:04
pritariu palmei, per mazai metafizines empirikos transo autorius sukelia.

104776. r2007-12-12 14:26
man atrodo kad maldele lyg ne kalrdoms lyg paveluota siek tiek

104784. r2007-12-12 17:42
ups tb kaledoms

104785. po palme2007-12-12 18:26
tam ir Siaures Atenai, kad galim pasakyti savo nuomones, Neo.

104786. po palme(priedas)2007-12-12 18:28
ar as kaltas, kad autoriui ir jo dievui danti skauda

104789. mie2007-12-12 18:38
viena akim ziurejau ta dokumetini filma apie architektura, kuri rodo pirmadieniais vakare. rodos, neapolyje, o gal milane, vieno pastato grindyse isdeliota mozaika - Veju Roze. bet nurodytos pasaulio salys nesutampa su kompasu. vadinas, del grazumo galima ir suklysti, pameluoti siek tiek. ir jokia nuodeme. o ka jau kalbeti apie rimtesnius dalykus.

104792. po palme2007-12-12 18:50
grozis uz tiesa zymiai svarbiau, nera abejoniu

104793. mie2007-12-12 18:56
o tai ne.

104794. mie2007-12-12 18:57
juk tai tik pasatatas, o ne laivas. niekas nenukentes.

104805. ragana Kornelija2007-12-12 20:56
Neo, ar tu atsiprašinėji už tai, kad turi savo nuomonę apie ką nors? pavyzdžiui, apie po palmę? tai kodėl manai, kad aš turėčiau už tai atsiprašyti? o gal tu nori atnaujinti diskusiją apie tai, kodėl išėjo vasi (o slogutis paskui ją)? ar miestė tau nepakankamai aiškiai tai pasakė? verčiau atsakytum į kažkada ivsės užduotą "jechidną klausimą": santuokinė neištikimybė - tai gerai ar blogai? gali atskirai išdėstyti savo požiūrį ir pridėti dar ir teisuoliškos katalikų bažnyčios - tos, kur pagal Neo.

104806. ragana Kornelija2007-12-12 21:05
beje, o į 104752 tik pasižiūrėjau iš šalies, ir tiek :))

104810. cc2007-12-12 21:26
...Kaip sunku nenusidėti kur tavęs nėra...Maniau, kad Jis visur yra.

104811. Neo Raganai2007-12-12 21:31
Aš NIEKADA, Ragana, nesu pagalvojusi, kad Vasi laužo santuokinę ištikimybę. Vien dėl tos priežasties, kad ji nemažai pasakojo apie savo buvusią vienuolystę, apie tai, kaip jai gera būti motina ir kt. Buvau šventai įsitikinusi, kad toks žmogus negali būti neištikimas. Į jos pokalbius su Slogučiu nesigilinau, maniau, kad tai yra tiesiog TOKS emocinis ryšys, neturįs savyje nieko blogo. Net tada, kai Vasi pasakė, kad Slogutis yra jos „slaptas meilužis“, pamaniau, kad ji juokauja. Bet vėliau pati Vasi užsiminė apie skyrybų bylą. Ir galų gale koks mūsų reikalas kitus teisti? O jeigu jie išėjo, vadinasi, užgavai juos kaip reikiant. Ir kai tu kišiesi į manuosius reikalus (šįkart su palme), aš prisimenu tavuosius. Sakai, „pažiūrėjai iš šalies, ir tiek“. Kurgi ne. Beždžionauji, raganaite:)). Gerai, nesipykim prieš Kalėdas, jeigu apskritai žinai, kas tai yra. Nes visi švenčia Kalėdas, bet niekada nesu girdėjusi (ne iš Bažnyčios tarnų), KODĖL jie jas švenčia. PO PALME, kas yra Kalėdos?

104815. Neo cc2007-12-12 21:43
Nesikabinėk, cc. Suprask -„kai tu nepadedi“. Skaityk galų gale kitą sakinį - jis yra net savo paties mirtyje. Martinkus yra vienas sąmoningiausių Lietuvos žmonių. Kiek teko jį skaityti.

104817. Neo Po palmei2007-12-12 21:50
Kad tu, po palme, vis kaip bimbalo įgeltas minkšton vieton. Manai, neįžeidei žmonių su savo patyčiom apie Barborą? Žinoma, visi turim savo nuomonę, bet jei imtume rašyti viską, ką galvojame, tai kas būtų?

104854. po palme>neo2007-12-13 02:36
apie Barbora as kalbejau labai rimtai. Kaip manai, Liurdas atsirado? Garsino garsino ir isgarsino. Karciama yra privaloma sventoves vieta, kaip lygiai ir viesnamis. Gyvenimas teka savo vaga ir sventose vietose.
o kokius vaistus man gerti? Negrazu, kad diagnozavai ir palikai likimo valiai. Dabar as labai issigandes ir pasimetes, o Barbora dar neatrasta, tai net ner kam pasimelsti.

104859. e- 1047932007-12-13 08:02
ne.

104860. e - kur tavęs nėra...Maniau, kad Jis visur yra.2007-12-13 09:26
tu kur ieskai logikos, cc? geriau jau ieskok haufo pasakose.

104869. Neo2007-12-13 12:19
Taip, Dievas yra visur, cc. Be abejonės, ir Haufo pasakose.

104870. ragana Kornelija2007-12-13 12:19
o aš VISADA, Neo, esu įsitikinusi, kad neištikimybė (visokia, ne tik santuokinė) pirmiausia ir yra emocinis dalykas. jei nesigilinai į jų pokalbius, kaip gali dabar ką nors tvirtinti? iš lubų? matyt, nesigilinai ir į tai, kas vasei buvo skaudžiau - nieko jai nereiškiančios raganos ar drauge laikytos miestės viešas pasmerkimas? apie skyrybų bylą ji užsiminė po viso konflikto. gali būti, kad ir juokavo, juo labiau, kad dar taip neseniai su savo leitenantu lankėsi svečiuose pas miestę. o jei jos šeima iširo, tai nieko nuostabaus - neatsakingai kuriant, o paskui taip pat neatsakingai nesaugant, šeima yra greitai. jei ne mūsų reikalas kitus teisti, tai ko vis man prikiši vasi ir slogučio išėjimą? juk turėtum neteisti. ir dar bandai nepastebėti, kad tikroji kaltininkė buvo miestė. pastebi ir supranti tik tai, kas tau patogu, ar ne, teisuole? be to, argi Kristus leidžia keršyti: "kai tu kišiesi į manuosius reikalus (šįkart su palme), aš prisimenu tavuosius"? gyveni pagal Senąjį testamentą: "akis už akį, dantis už dantį". o aš ir subeždžionavau tyčia, tam, kad tavo žodžiai atsigręžtų į tave pačią.
šiaip tai, mąstau sau, laikaisi neblogos strategijos, kaip užsitikrinti vietą rojuje: visą gyvenimą būni prie bjauriųjų, o mirdama - tik šast, ir paatgailausi dėl visų savo blogų darbų ir piktų žodžių, ir po palmei, ir kitiems. ir vieta rojuje garantuota vienu mostu! :)))

104872. Neo po palmei2007-12-13 12:21
Pasiūlyčiau aš tau vaistų, po palme... Tik kas iš to? Vis vien tu jų nevartosi.

104874. e -neo2007-12-13 12:29
aha, dievo/dievu tai tikrai visur pilna(tvenkinius tvenk). su logika sunkiau.

104876. Neo Raganai2007-12-13 13:04
Gerai, Ragana. Sėdžiu prie kompo, tai greitai ir atsakysiu tau. Čia daug problemų iškėlei, bet pirmiausia aš vis dar neatsidžiaugiu, kad galiu kalbėti su tavim kaip su žmogum - garbės žodis. Dėl Vasės tikrai - užmesdavau akį ir nieko tokio tikrai nematydavau. Net nuobodu būdavo skaityti jų dialogus. Dėl to ir sakau, kad nesigilinau. Na, neieškojau ten nieko. „ir dar bandai nepastebėti, kad tikroji kaltininkė buvo miestė“. Apie ką tu čia? Kokia ir dėl ko miestė gali būti kaltininkė?! O dėl to, ką tu sakai apie mane - na, ką aš čia teisinsiuos. Manyk, kaip nori. Tik norėčiau pasakyti, kad nereikėtų painioti teisimo su perspėjimu ar pamokymu. Dažnai žmonės dėl patogumo užsimerkia ir sako: ne mano daržas, ne mano pupos. Džiaugiuosi dėl tavęs, ragana. Tikrai. Ir kai tik pamatysi mane nuodėmę darant, perspėk ir pamokyk, bet ne teisk. O tai nebespėsiu atgailos padaryti už savo blogus darbus;)).
Dėl palmės tai klysti. Čia jau nesutiksiu niekaip. Aš jam PER MAŽAI pasakiau visko, ką reikėjo pasakyti. Bet manau, bus dar progų. Dėl kitų - gal ir pasakiau ką be reikalo, juk nesu šventa. Be to, esi pakankamai išmintinga, negi manai, kad gerumas - tai visur ir visada visiems vienodai šypsotis? Lėkšta samprata. Nė Kristus taip nedarė.

104877. Neo e2007-12-13 13:07
dievo/dievu visur pilna tau. Mes kalbame apie Dievą.

104880. e -neo2007-12-13 14:09
paaiskinkit man, paprastam zmogeliui, kas tie `mes` ir kas tas jusu `dievas`? pagriskite ji logiskai, prasau ( jei turite laiko, aisku).

104881. Neo e2007-12-13 14:26
Dabar tikrai neturiu laiko. Nebent paklausčiau tavęs, kuo remdamasis formuoji sąvoką „dievų/dievo“? Su kuo lygindamas?

104882. ivs2007-12-13 14:59
mieste tik pasake, ka galvoja. apie save. ne apie nieka kita, o vagiu kepures uzsidege.

104889. po palme>neo2007-12-13 18:55
sakykite greiciau, sirdele, kol vaistines neuzdare

104890. po palme>autoriui2007-12-13 19:03
"...netgi mes – Tave nužudę nusidėjėliai..."
Prasau mane isbraukti is tu bjauriu zudiku saraso: As nieko nezudziau. Aciu Dievui, kad kiekviena ryta atsikeles randu saule danguj, konfliktines situacijas, kurios mane augina ir moko atsakomybes, seima, ismokiusia mane besalygines meiles ir dar daugeli kitu dovanu. pazadu jomis visomis pasinaudoti, kad aplinkui taptu sviesiau tiek man ir maniskiams, tiek ir visiems kitiems. pazadu, kai bus sunku, netapti niurzga pesimistu ir prasau duot stiprybes, kad galeciau iskesti.

104898. varna2007-12-13 21:10
Tokie tipeliai kaip Martinkus yra kreivasis Žmonijos veidrodis - prisišika ir šaukia: "Prisišikome!". Šūdžiau nelaimingas, kalbėk už save, o ne už "mes". Ir dar visą šitą mėšlą "malda" pavadina. Jei kiekvieną pabezdėjimą malda vadinsim, tai esu uoliausias katalikas.

104919. po palme>varnai2007-12-14 02:01
:)

104926. archyvaras2007-12-14 10:43
Pasikalbėjo toks su tokiu: abu nekaltumo prezumpcijos genijai.

104934. kakoj skirtum2007-12-14 12:54
Žiaurios, šlykščios, veidmainiškos, smulkmeniškos, nulinės visom prasmėm bobos. Nepadės raičiojimaisi žodžiais.Pažiūrėt iš šono įdomu. Kad žinotum, iki ko gali privesti žmogaus menkumas, savęs nerealizavimas, vargšystė tikrąja, dvasine prasme. Žiaurokai atrodo, ypač kai taip sutampa šio straipsnelio pavadininas su realybe.

104935. Neo Po palmei ir tam latrui2007-12-14 13:28
Sveiki, nevidonai. Kokių niekų čia prirašėte? Na tikrai nekaltučiai ir šventučiai - girdi, išbraukite mus iš bendro sąrašo, mes ne tokie... O kas parašyta toliau, nenorite matyti? „ir netgi mes – Tave nužudę nusidėjėliai – netikėjimo, nevilties ir savimeilės vedami, painiojame šios šalies šiaurę ir pietus; manome, kad einame į vakarus, o iš tikrųjų traukiame į rytus. Tu, nužudytasis Kaukolės vietoje, kurį mes nužudėme savo įstatymuose, knygose ir menuose, kuris kasdien plūsti krauju mūsų širdžių slapčiausiuose troškimuose, mūsų minčių blyksniuose ir mūsų vaizduotės paveiksluose, nuženk į savo mirties šalį...“ Veidmainiai! Kaipgi - jūs neturite nei savimeilės, nei puikybės, nepaklūstate neteisiems įstatymams, nekuriate ir nepritariate nedoram menui, visi jūsų troškimai kuo tyriausi... Jūs droviai nuleidžiate akis prieš nepadorų vaizdą ir, gink Dieve, iš jūsų lūpų niekada neišeina šlykštus žodis... Apie kitką jau nebekalbėsiu. O tu, Po palme, jei tavęs paklaustų - pagal ką nustatai, kad situacija konfliktinė, kaip konfliktą išspręsti, kuo vadovautis, iš kur žinai, ko Dievas iš tikrųjų nori, kas yra šeima ir kas nustatė, kad reikia turėti tik vieną žmoną,- ką atsakytum? Kas tai nustatė - žmonės ar Dievas? Jei ne Dievas, tai kam jis tau reikalingas? Iš kur žinai, KĄ Dievas nustatė? O jei nežinai ir žinoti nenori - tai ar nepasakys ir tau kada nors Dievas - „Eik šalin nuo manęs, aš tavęs nepažįstu!“ ???

104940. Neo e2007-12-14 14:00
Tai kuo remdamiesi žmonės galėjo sukurti Dievo sąvoką? Ar gali būti, jog žodis atsiranda be analogo? Neminėk gamtos ir visų jos apraiškų, nes tai ne Dievas. Neminėk ir žmogaus psichikos. Neminėk nieko, kas nėra visagalis, amžinas, visur esantis, visažinis.

104952. dienorastelis2007-12-14 16:26
Į mane nežiūri joks vyras ir aš nemyliu jokio vyro ir iš viso nieko nemyliu, tik ego esu.Na, kartais prie ko prisiglaudžiu iš bėdos.Pasisakau už ištikimybę.Labai noriu jos.žinau, kad tai teorija man.Nes aš jos nepažįstu.Nei aš kam , nei man kas.Nes neturiu ryšio, draugystės, santykio vientiso, galutinio absoliutaus su kažkuo.Gal turėtų tai būti, nesiseka, bet aš ieškau.o kol kas, kol ieškau, tai ypač nekenčiu draugių moterų, kuriom blyn sekasi lyg šiaip sau-na, jos tai neištikimos, o vyrai tai jas myli, sako "myliu" ir šiaip saugo, dėl jų kovoja, ištikimi. Žiauriai neteisinga.Juk nemato, kad va aš tai tobula galiu būti, na, teoriškai žinoma, bet visgi.Durniai tie vyrai, durniai.Man patinka moteriška draugystė, bet tik tuo atveju, jei man pritaria, o jei ne, tai jau ne, tai jau priešė.Ir pritarti turi Man, o ne atvirkščiai, žinoma. Na, bet aš tai, manau draugei reikia pasakyti SAVO tiesą, nepaisant jos dvasinės būsenos ir t. t. Čia tai jau aš galiu skirti ir laiko, ir energijos , kad tik jau tą nepaklusnią draugę paauklėčiau.iš tiesų tai aš jau pavydžiu, žžžinoma, bet apsimetu, kad gerbiu, chi, chi:))Dar labai moku suvaidinti jautrią ,subtilią, daug patyrusią, ir šiaip labai fainą draugę. Na, nieko čia tokio, jei paskui kaip kokį nuodą įleisiu joms savo geluonį.man tai pvz tik smagumas .Juk kažkurioj srity taigi visgi turiu kažką gi nugalėti.Bent čia, ČIA bent čia, bent teoriškai, bent tariamai, bent virtualybėj aš esu jėga, aš esu stipri, aš esu DRAUGĖ, esu dvasia, esu ...oi, pavargau, na jūs žinote..na, viskas, kas geriausia....šiaip tai ...suprantu, kad nei teoriškai ne praktiškai aš ....na, bet juk svarbu įvaizdis.O jei smagiai ir subtiliai tai suvaidinsiu, tai atrodys kaip ir natūraliai.tik šiandie aš taip sau leida.Na,gal nepastebės. Moku įsiteikti irsuvaidinti teigiamą ir šventą ir subtilią.Jei reikia ir man tai bus naudos-aš galiu VISKĄ.

104956. dienorastelis2007-12-14 16:42
nu jo, einu miegot.neturiu kada laukti atsakymu ir siaip sapalioniu.siaip jau-VISAS< KAS ESMINIO< VISIEM SENIAI AISKU>NET Varnai ir kornai< kuriai patogiau apsimesti NESUPRANTANČIAI.man taip esti per atosotogas.kas nežino, kad atosotogod-jėga.

104969. ragana Kornelija2007-12-14 17:38
Neo, tu tikrai nepastebi ar nenori pastebėti tau nepatogių dalykų? ir vienu, ir kitu atveju neturėtum išvis nieko spręsti, dėl vienintelės priežasties - kad NEĮSIGILINAI. todėl ir nepastebėjai erotinio vasi santykio su slogučiu - tai buvo išreikšta labai aiškiai ir nereikėjo stengtis ką nors papildomai įžiūrėti. slogutis, beje, buvo kur kas korektiškesnis. tu, aišku, neskaitei senų komentarų, parašytų prieš tau atsirandant Šatėnuose? vadinasi, dabar spręsdama apie tą istoriją, nesįsigilinusi ir nesiaiškinusi, elgiesi elementariai nesąžiningai. todėl, kad tai yra labai patogi lazda raganai mušti, o juk tavo tikrasis noras ir yra užtvoti raganai, o ne ką nors apginti. tu nepastebėjai ir miestės komentaro apie tai, kad jai nejauku skaityti vasi su slogučiu, nes jie per daug sau leidžia (santuokos kontekste). po šito komentaro vasi išėjo. paskui miestės ilgokai nebuvo, o grįžusi prisipažino, kad ji kalta. to irgi nepastebėjai? ir kad laukia vasi skambučio, o ta neskambina - ir to nepastebėjai? pamąstyk truputį, atsiversk ir pasiskaityk senus komentarus - gal kiek praregėsi. ir dar žinok, kad ta patogiąja lazda raganai mušti, ko gero, skaudžiau užgauni ne raganą, bet kitus žmones, netgi tuos, kuriems tu neva esi draugė. bet kokia iš tavęs draugė, jei tu nieko nepastebi?

104974. ragana Kornelija2007-12-14 17:52
nu, dienoraštėli, nesitikėjau, kad slėpsiesi po kitu niku. betgi žinai, kad nikus sužinoti čia niekam ne problema, o ir leksika bei stilius tave išduoda, nebent tik Neo dar nesugeba atskirti, nes nesigilina :). nors ir ne man surašei tą komentarą, bet aš irgi nematau nieko nei teisingo, nei gražaus tame, jei vyras myli savo žmoną, o ta jam neištikima. tiesiog liūdna, kad taip būna. ir gerai, jei likimas (kas nori - dievas) duoda, kad vyras to nesužino. ir dar, dienoraštėli, nedaryk tos pačios klaidos kaip Neo: kalbu ne todėl, kad ginčiau tą, kuriai skirtas tavo komentaras, o todėl, kad taip manau. ir dar galvoju, kad gal tu šiandien girta - nu tai eik, pamiegok, ryt galva bus blaivesnė ir ne taip viskas juoda :).

104979. Neo Raganai2007-12-14 18:10
Nenoriu aš tavęs mušti, raganaite. Nebent kai visai suraganėdavai (anksčiau). O paskaityti senus komentarus ir man jau buvo kilusi mintis. Bet nedaug ką teradau, o daugiau ieškoti nėr laiko. Tiesą sakant, tai, ką radau, man labai patiko. Nebeprisimenu, kažką Vasi gražaus rašė Slogučiui. Bet atvirai pasakysiu, kas man nepatiko - to nė tu nepastebėjai turbūt - kad Vasi keletą kartų vakarą užbaigė maldele: „Dieve, saugok Slogutį ir visa kita“. Pagalvodavau, - juk ji turi vaiką. Negi jį priskiria prie „viso kito“? Bet gal tikrai nebesikniskim po tuos reikalus, ragana Kornelija. Knaisiotis be ypatingo reikalo po svetimas nuodėmes nekorektiška. Santuokinė neišikimybė yra viena iš mirtinųjų nuodėmių. Bet ką aš žinau, kas Vasi ir Sl. sąžinėje? Gal Dievas juos mato visiškai kitaip nei mes? O dėl draugių - neturiu aš čia nė vienos draugės. Nebent ivs ir Archyvaras artimesni. Na ir visi daugmaž.

104988. po palme(retorinis klausimas)2007-12-14 19:00
turiu as visus tuos dalykus ir dar daugiau, bet prie ko cia tu su savo liudnu dievu, skaudanciu dantim?

104989. ragana Kornelija 2007-12-14 19:09
matai, Neo, aš nesu katalikė ir net krikščione savęs nelaikau. dėl to nemanau, kad turėčiau nuolankiai nutylėti, kai tu rėki man "atsiprašyk!", o aš nesijaučiu turinti, už ką atsiprašyti. teko kai ką tau paaiškinti, o kartu ir po tas nuodėmes pasiknaisioti. ir motinos santykis su vaiku, ir susapnuotas bučinys su slogučiu (ar sapnavai kada, Neo, kad bučiavaisi su kokiu vyru taip sau, be erotinio malonumo? aš niekada), ir prisipažinimas apie "ne motiniškus" jausmus - viskas susideda į viena visumą, kurią įvertinau neigiamai. ir patylėjau, kol pati vasi neišprovokavo pabandžiusi pasilipti ant aukštos bačkos ir iš ten pasakyti man pamokslą apie dvasingumą. atrėžiau: pasižiūrėk į save (nu su detalėmis, aišku). ir tai dar ne viskas, kai ką, man regis, esu minėjusi anksčiau. nenoriu į tai gilintis. jei norėsi, pati susirasi ir pasiskaitysi. jei nenorėsi - neskaitysi, bet turėk galvoj, kad jei jau nori kur nors kištis, tai įsigilinti į reikalą reikėtų.

104996. Neo Raganai2007-12-14 19:29
Tai va, tos „detalės“ man įvarė stresą. Ir nepasakyčiau, kad čia šiaip iš silpnų nervų. O ką, tu kitiems gali su „detalėmis“, o tau jau nieko nebegalima pasakyti?

104997. Neo Rūtai2007-12-14 19:31
Rūta, aūū, atsiliepk kuriuo nors kanalu. Jei nori, gali ir per dienoraštėlį.

104998. Neo po palmei2007-12-14 19:41
Jei turi „visus tuos dalykus“, tai kodėl prašai išbraukti iš „tų baisių žudikų sąrašo“? Ok, palme, nevaisingas mūsų ginčas.

105008. po palme>pravedineja advento rekolekcijas esatenu avelems2007-12-14 20:18

Shashke pradzioj labai taikliai pastebejo: nera ta malda isgyventa iki Dievo. Tai greiciau pavargusio, nusivylusio, nusipasninkavusio ir uzmirsusio vitaminus isgerti zmogaus, kuris nenori keltis anksti is ryto protrukis, po kuriuo slepiasi noras itikinti save kazkuo, del ko pats nera tikras. Ir tada pradeda vardinti katekizmo tiesas, kai sirdis tyli. Dar uzbarsto filosofijos trupiniu ant virsaus...Tu gi žinai, kaip sunku nenusidėti ten, kur Tavęs nėra. O vis dėlto net savo paties mirtyje Tu Esi...Ir stai prasom jums malda. Cia kalbam apie religines kulturos formavima. Paskaitys zmones tokia malda ir ka? Juoda, tamsu, Dievas tyko auku, nes jaucias musu nuskriaustas. Ir tai butent ir yra dalis tos religines kulturos, kurioj mes uzauginti. Yra tik taip ir kitaip nebus. Ir, gink dieve, nebandykit nieko keisti. Ir jeigu tau ir taip sunku ir viskas sugriuve, tai se tau dar daugiau, kad dar sunkiau butu. Jonas Krikstytojas, be abejones, galetu buti paskelbtas religiniu fundamentalistu globeju, toki ikvepima ir nuotaikas tikintiesiems suteikes.

105010. Neo siūlo po palmei pirmiau pačiam apmąstyti savo pažiūras gerose rekolekcijose2007-12-14 20:32
Gudrus tu, po palme. Neapsieini be politikos. Išpleši dalį iš visumos, o po to tvirtini: fu, kaip liūdna, kaip nyku, kaip kelia neviltį... Taip, Evangelija kviečia džiaugtis. Išgelbėjimo didybe. Dievo meilės didumu. Nuostabia amžinybės laime. Bet kaip tą viską suvoksi, neįsigilinęs į savo varganą padėtį? Nesupratęs pražūties esmės? O tą Martinkus ir daro. „Ir netgi žmogžudžiams Tu pažadėjai vietą šalia savęs, jei tik jie sugebės sužadinti gailestį savo nuodėmingose sielose. Gailestingasis Dieve, išmokyk mus gailėtis“. O TADA jau ateina džiaugsmas. Ok, palme, reikia tau vaistų. Geriau palūkėk su rekolekcijomis kitiems.

105011. ragana Kornelija2007-12-14 23:18
tu, Neo, jau turbūt neturi ką veikti šįvakar, kad tempi į beprasmį balbatavimą. ir tu man prisakei, ir kiti prisakė, ir niekur nepakabinau skelbimo, kad man niekas nieko nesakytų. tik vieni jaučia, kur ką sakyti tinka, o kiti ne.

105021. shashke2007-12-15 10:32
Gerai pastebeta,kad A M labai samoningas zmogus. Daugeliui tinka,kad Malda,tai dogmatiniu nuostatu atbarbenimas ir patvirtinimas,kaip siuo atveju.Todel galim gincytis toliau,ar ikvepta,nesamoninga sirdis kalba tai kas suvokiama tampa veliau...

105047. Neo „ar ikvepta, nesamoninga sirdis “2007-12-15 16:37
Kieno įkvėpta?

105208. šaškė > neo2007-12-17 10:06
o tempora, o mores! siam A M tekstui kaip maldai, priestarauju is principo nesamoningai, aklai! ateinam mes visi pas dieva, o tada isgirstam, kad non finito gailestingumas uz visus sio autoriaus ispirktas 2007m. prieskalediniame satenu numeryje! kaip jums patiktu?

159557. Emi-chan~~ :-( 2009-05-08 14:20
Nęsamonė! Malda už mirusiuos nėra tokia ilga! (no)

Rodoma versija 32 iš 32 
14:12:41 Jan 31, 2011   
Jan 2010 Jan 2012
Sąrašas   Archyvas   Pagalba