ŠIAURĖS ATĖNAI

Šiaurės Atėnai. 2005-10-29 nr. 771

| Spausdinti | Archyvas | Redakcija |

TURINYS (41) • ANDRIUS MARTINKUS. De profundis, arba Viename Boscho paveiksleONA KUBILIŪNIENĖ. Pietų vartai? (33) • Iš Senovės Egipto poezijosBIRUTĖ JANULEVIČIŪTĖ-IVAŠKEVIČIENĖ. LapkritisEGLĖ ALEKNAITĖ. NeošamanizmasSIGITAS GEDA. Karalienės sekretaiSIMON REES. Atgal į ateitį. IX Baltijos trienalėVAIVA GRAINYTĖ. EilėsDURS GRÜNBEIN. MiniatiūrosSveiki sugrįžę į realybę (1) • JURGA IVANAUSKAITĖ. Trolis Mumis ir mirtis (1) • RASA ŠAKNIENĖ. Kaimo pribuvėja (25) • RIČARDAS ŠILEIKA. n...u...o...g...i...r...d...o...s (35) • SONJA SANIPARES. JILAIŠKAI (185) •

TURINYS

[skaityti komentarus]


ANDRIUS MARTINKUS. De profundis, arba Viename Boscho paveiksle
Teologai parašė tūkstančius puslapių apie tai, kad pragaras yra gūdžios vienatvės šalis. Tai tiesa. Nors ši vieta grūste prigrūsta gyvų būtybių kaip Tokijo arba Niujorko centras pačiame darbo dienos įkarštyje, nors čia knibžda nesuskaičiuojama daugybė vyrų, moterų ir demonų, tai yra vienatvės viešpatija. Didžiausia kančia yra kentėti vienam, o didžiausia vienatvė yra kenčiančiojo piktoje arba abejingoje minioje vienatvė. Niekas nebuvo toks vienišas kaip Išganytojas ant kryžiaus, savo nevilties valandą šaukiantis jį apleidusį Dievą. Nebent Liuciferis pačiame šio amžinybės kapo dugne, į kurį neišdrįso nusileisti net genialiausio pragaro tapytojo vaizduotė. Didžiausia vienatvė yra grynu žinojimu pagrįsta komunikacija, kai tarp sąmonių cirkuliuoja sterilūs informacijos srautai, iš kurių šėtoniškais filtrais yra pašalintos paskutinės meilės priemaišos. Komunikacija tarp žudančio ir žudomojo yra kaip tik toks beviltiškai svetimas būtybes siejantis informacijos srautas, paprastai vienos krypties srautas, tekantis iš budelio sąmonės į aukos sąmonę, nes budelis dažniausiai lieka kurčias ir abejingas aukos, pasmerktos klusniai vykdyti kankintojo nurodymus, žodžiams. [...]

ONA KUBILIŪNIENĖ. Pietų vartai?
Kurį laiką domiuosi Medininkų vartų pervardijimu ir dabar vartojamų vardų kilme. Kodėl taip keistai dviem skirtingais vardais buvo pavadinti šie vartai? Lenkiškasis pavadinimas Ostra brama – Aštrieji vartai – lyg turėtų rastis iš vartų architektūros ypatybių, bet jie nėra gotikiniai, dėl to neturi nei smailių, nei smailėjančių – "aštrių" arkų. Lietuviškasis Aušros vartų vardas galėjo būti susietas su saulėtekiu, kurį stebėtume, jeigu pro juos iš miesto žvelgtume į rytus, tačiau vartai yra orientuoti į pietus. Tai akivaizdu, pažiūrėjus į Vilniaus gynybinės sienos, pastatytos 1503–1522 m., planą. Šios sienos pietiniai vartai pirmiausia buvo pavadinti Medininkų vartais. Vilniečiai, išvažiavę pro juos iš gynybine siena apjuostos Vilniaus teritorijos ir pasukę į rytus, galėjo nuvykti į Medininkus, Ašmeną, o važiuojantieji pietryčių kryptimi – pasiekti Lydą, Naugarduką.

BIRUTĖ JANULEVIČIŪTĖ-IVAŠKEVIČIENĖ. Lapkritis
Sekmadienis. Akinanti geltona saulė. Tuščios gatvės. Liūdnas muzikantas entuziastingai groja akordeonu. Vienas kitas praeivis trumpam stabteli. Kur pasislėpti nuo laiko, milžiniško beformio pavidalo, slegiančio kaip lietaus debesis? Nežinom, sako akys merginų, susikibusių rankomis ne iš draugiškumo, bet dėl nesuvokiamos būtinybės. Nežinau, sako akys vyriškio, kurį sparčiu žingsniu gatve gena išgalvotas tikslas.
Sekmadienis. Akinanti geltona saulė. Tuščios gatvės. Ištuštėjusios sielos.

Iš Senovės Egipto poezijos
Mano drauge,
Su tavim aš visur įeisiu,
Su tavim – iš visur išeisiu.


EGLĖ ALEKNAITĖ. Neošamanizmas
Neošamanizmo judėjimas, kokį jį sukūrė šie veikėjai, besiremiantys Eliadės knygos apie šamanizmą kaip apie religijų istorijos fenomeną autoritetu, buvo nesąmoninga tarpkultūrinė fantazija, pabrėžianti vaizduotės galią ir procesą. Castanedos knygos yra fikcija, parduodama kaip faktas, Harnerio "esminis šamanizmas" yra Vakarų vaizduotės konstruktas, Halifax pateikia savas sinkretines pažiūras, neegzistuojančias jokioje tradicinėje kultūroje, ir net Eliadės moksliniame tekste reliatyviai išskiriami skrydžiai ir kelionės į anapusinį pasaulį. Tad neošamanizmas yra fantazavimas apie tam tikras nuolatines XX a. pabaigos Vakarų kultūros temas. Troškimai yra nuoširdūs, bet jiems įgyvendinti naudojamos dvasinės praktikos yra simuliacinės, pasižyminčios neokolonialistinio vietinių kultūrų turto pasisavinimo ir "tiesioginio priėjimo" prie tokios vietinės išminties iliuzijų pavojumi.

SIGITAS GEDA. Karalienės sekretai
Po visų karščių – lietūs, atvėsusios naktys, ūkai virš piliakalnio, lašai ant lapų, čiurkšlės, griaustinis...
– Išsidraikė kaip Perkūno ūsai...
– Kas? – klausiu Česiaus.
– Nieko. Toks posakis. Vasara baigiasi.

Kaip laukinių gėlių žydėjimas,
Tų laukų ir gėlių atspindėjimas...
(Zen)


SIMON REES. Atgal į ateitį. IX Baltijos trienalė
Aišku, religinio misticizmo ir politikos sampyna nėra visai naujas dalykas. Tiems, kurie abejoja BMW ryšiais su vietos kontekstu, verta priminti, pavyzdžiui, ilgametį antisovietinio aktyvizmo simbolį – Kryžių kalną. Jei reikia dar svaresnių minėtos sampynos precedentų – štai Nobelio literatūros premijos laureatas (1923) iš Airijos W. B. Yeatsas, kuris pradėdamas Airijos literatūros atsinaujinimo judėjimą gręžėsi į liaudies stebuklines pasakas vaikams ir net į Anglijoje gyvenusios J. Blavatskajos teosofinį spiritualizmą. O juk W. B. Yeatsas buvo ir iki Airijos nepriklausomybės veikusio parlamento narys, radikalus rašytojas, siekęs pažadinti kitokį dvasingumą nei tas, kurį išpažįsta schizmą patyrusi krikščionybė.

VAIVA GRAINYTĖ. Eilės
Paskutinė diena

Aure kaštoninis getas
su pilvakalbėmis ožkomis:
jų kanopos virs omletu
paskutinę pasaulio dieną
planetos pabaigs savo darbą ir
į juodus rankinukus nuleidusios lūpdažius
pabučiuos savo sukimosi ašį.


DURS GRÜNBEIN. Miniatiūros
Stalinas – "paranoikas valdžioje"; tokią išvadą padarė Bechterevas, garsiausias fiziologo Pavlovo mokinys. Jis mirė paslaptingomis aplinkybėmis praėjus trims dienoms po privataus vizito pas Kremliaus valdovą, – tikriausiai buvo nunuodytas, kaip koks varžovas Romos imperijos laikais. Stalinas paprašė Bechterevo jį apžiūrėti ir nustatyti galimas ligas. Bechterevas, atvykęs į mokslinį kongresą Maskvoje, nesugebėjo atsisakyti, nors draugai ir buvo jį perspėję. Baimės sužadintos abejonės paskatino jį patvirtinti gydančiojo gydytojo teisumą. Iki šių dienų ataidi Stalino jam užduotas klausimas – gal iš naivumo, o gal valstietiškai pagudraujant: "Paranoikas? O kas yra toji paranoja?" Bechterevas niekuomet nebūtų galėjęs nusikalsti gydytojo etikai paviešindamas diagnozę. Tik artimiausi draugai išgirdo apie jo profesinę nesėkmę prieš jam numirštant.

Sveiki sugrįžę į realybę (VDFF inf.)

Filosofo Uldžio Tirono kino debiutas – filmas "Pabėgęs filosofas" (2005) – pasakoja apie Aleksandrą Piatigorskį – budizmo ir hinduizmo ekspertą, mąstytoją, rašytoją, šmaikštuolį, kuriam neabejingi ir "Šatėnai". Tironas sukūrė savotišką kelio filmą – tai ir kelionė kartu su Piatigorskiu po Londoną, Maskvą, Vieną, Rygą iki pat Indijos ir Tibeto, ir keliavimas po filosofui ramybės neduodančių idėjų pasaulį. Kad jis toks pat realus, filmas įtikina meistriškai.
Kai vaidybinis kinas vis dažniau siūlo pakeliauti po virtualių žaidimų labirintus, gal verta kelias dienas paskirti dokumentiniam kinui, kuris žino, ko verta realybė?

JURGA IVANAUSKAITĖ. Trolis Mumis ir mirtis (Gintaras Beresnevičius. Paruzija. V.: Tyto alba, 2005. 292 p.)
Mirtis ir meilė "Paruzijoje" yra nedalomai susijusios ir nuolat liudija, kad Erosas su Tanatu yra dvi tos pačios monetos pusės. Net prisimindamas vaikystėje siaubą kėlusį šulinio maumą, herojus daro vienintelę išvadą: "Mirties artumo malonumas stipresnis už seksualinį ir artimas mistinei ekstazei". O ir seksas visiems šio romano vyrams tėra siekis susinaikinti, troškimas būti išsunktam "gilaus liepsnojančių vandenų karščio, ir tada nebūti – tik nebūti". Pačiam taip ir nepasiekus susinaikinimo palaimos, naikinamas kitas, veikiau – kita, kaip pirmosios dalies finale pasielgiama su Indre. Marijos žemės skaitytojui toks epizodas turėtų būti sunkiai suvirškinamas, nors budistiniuose tantros tekstuose labai panašiai aprašomas savojo ego sudorojimas, kurio neretai siekiama būtent per seksualines apeigas. Tačiau būgštauju, kad ne tantros adeptams kai kurios "Paruzijos" scenos, pavyzdžiui, mylėjimasis pakeliui į kapines ar kapinėse, gali pasirodyti netgi nekrofiliškos. Nors daugelis, ypač prieš Vėlines, turbūt pritartų tokiam Azo prisipažinimui: "Man kapinėse būna gera. Aš tiesiog jaučiuosi kaip namie, praeina visi stresai, kompleksai".

RASA ŠAKNIENĖ. Kaimo pribuvėja
Pribuvėja turėjo dar vieną pareigą. Netrukus po gimdymo į tuos namus atėjus svetimam vyrui ar moteriai, nutraukdavo vyrui kepurę, o moteriškei skarą, ir šie privalėjo jas "išsipirkti". Tai darydama ji juokaudavo: "Kūdikėlis gimė biednas, jam reikia duoti". Arba "kita pribuvėja sako, kad vyrai esą šelmiai, o vienas iš jų sugadinęs namų šeimininkę, todėl vyrai vyro kaltę turi atitaisyti bent išpirkdami savo kepurę. Už tai niekas ir nepyksta, nes tokia iš seno tradicija, kiekvienam ateiviui reikia su ja skaitytis". Todėl Aukštaitijoje žinomas toks posakis: "Neik į tą trobą, nes kepurę prikiši", ir visi tada žinojo, kad tuose namuose yra naujagimis. Nuiminėti kepures pribuvėja turėjo teisę iki krikštynų. Šis paprotys labiau paplitęs Rytų Lietuvoje, bet buvo žinomas ir Telšių, Jurbarko rajonuose. Visoje Lietuvoje buvo paplitęs paprotys, kad pribuvėja galvos apdangalus slėpdavo per krikštynas.

RIČARDAS ŠILEIKA. n...u...o...g...i...r...d...o...s
Tiesos niekam nereikia, tik bendravimo.
Viktoras Binkis, menininkas

Pelkėse tradiciniai dėsniai negalioja.
Vladas Krivickas, filologas

Man nesvarbu, ar tylėti čia, ar antram aukšte.
Julius Gerulaitis, animatorius mėgėjas

SONJA SANIPARES. JI (Vertė K. Platelis.)
JI turi trauką – tai pripažįsta ir priešai, ir bičiuliai. JI neprašoma puola juos gelbėti. Kai reikia – būna naivi, kai reikia – labai racionali. Užsibrėžto tikslo JI siekia kaip ne kiekvienas vyras, o moterys JAI pavydi ir sako: kam man to reikia. JI nesmulkmeniška ir nesentimentali, tačiau moka verkti, kai skauda širdį. JI labai kantri, nes kantrybės reikalauja srauni gyvenimo upė. JI ištikima ir atiduoda paskutinį rūbą, tačiau keikiasi paskutiniais žodžiais ir muistosi, kai kas nors JAI labai nepatinka, bet niekada mirtinai kito nežeidžia. JI geluonį tausoja, o nuodus kaupia, nors gali atsitikti, kad jų neprireiks. JI drąsi, kai visi aplinkui trukčioja ir skuba, o kai jie nusiramina, JĄ apima katarsis. Todėl JI sava tarp daugelio žmonių, kuriems reikia paramos ir patarimo. Taip. JI ima labai daug, bet atiduoda dar daugiau, todėl gyvoje gamtoje JI – retas reiškinys.

Mieli šatėniečiai!
Visuose Lietuvos paštuose priimama kultūros savaitraščio "Šiaurės Atėnai" prenumerata. Metų prenumeratos kaina – 84 Lt, pusmečio – 42 Lt, ketvirčio – 21 Lt.
Mūsų indeksas 0109.
Prenumeruoti pigiau nei pirkti kioske. Be to, ir 2006 m. interneto svetainėje galėsite perskaityti tik 3 savaitraščio publikacijas.
Metų prenumerata į užsienį kainuoja 276 Lt, 80 eurų arba 100 JAV dolerių. Užsisakyti galima per įgaliotus asmenis redakcijoje arba paštu atsiųsti čekį redakcijos adresu VšĮ "Šiaurės Atėnų fondas", Mėsinių g. 4, 01133 Vilnius, Lithuania.
Primename, kad jau penktadienį apie 12.30 val. "Šiaurės Atėnus" galima rasti keturiuose Vilniaus knygynuose: Pilies, Katedros, "Akademinė knyga", "Littera".

 

Kultūros kalendorius
nuo 2011 m. Sausio

PATKPŠS

 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31  

 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28  

 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31  

Nuorodos


Kultūros diskusijų forumas,
Kultūros vartai,
Kultūros institucijos,
Meno galerijos,
Meno bankas 
DAILĖ“, „VILNIUS“,
7 MENO DIENOS“,
ŠIAURĖS ATĖNAI“,
LITERATŪRA IR MENAS“,
NEMUNAS“,
UŽUPIO ŽURNALAS
Lietuva internete

 

Skaitytojų vertinimai


46206. edva2005-11-05 10:20
Duokit visus arba-bet kurįIš ilgesio ,iš stygiaus visi tie jausmai...

46209. Moteris ir 4 jos vyrai2005-11-05 11:06
Užsisakysiu. Po algos. Greit. Metams. Tikrai, negaliu be ŠATĖNŲ ir nebenoriu.

46218. Rasa2005-11-05 15:51
Norėčiau paskaityti senosios egiptiečių poezijos, verstos mūsų genialiojo S.G. (Juk niekas daugiau Lietuvoje nemoka senosios egiptiečių kalbos, ar ne?)

46240. bri2005-11-06 09:32
O kas ciulbejo apie elektronine prenumerata? Apie nauja mandra suknele su daug kiseniuku? A, xX? "Prenumeruoti pigiau nei pirkti kioske. Be to, ir 2006 m. interneto svetainėje galėsite perskaityti tik 3 savaitraščio publikacijas". Labai aciu!

46258. dalgis > moteriai su 4vyr2005-11-06 15:31
ir savo keturiems vyrams po dvi prenumeratas uzsakyk...

46259. dalgis barshkina su shaukstu2005-11-06 15:35
duokit n u o g i r d a s ant stalo!!!!!!!!!!

46264. m2005-11-06 18:15
tik ne sita beproti.

46277. ežeras2005-11-06 21:11
"Be to, ir 2006 m. interneto svetainėje galėsite perskaityti tik 3 savaitraščio publikacijas"-nepazista jie, musu, satenieciu ,-toks santazelis gali tureti tik atvirkscia efekta.

46280. bb2005-11-06 21:27
Va, va ir aš kuriu keršto planą. Nuodus kaupiu. Vieną dieną "Keistenybių" skyrelyje pasirodo žinutė: "Paikšių gripas". Joje rašoma, kad niekuo dėta bjauri boba nusipirko kioske Šiaurės Atėnus ir numirė. Pasirodo, jog šio laikraščio straipsniai verčia iš koto net niekuo dėtus žmones ir yra pavojingi net mažomis dozėmis, ką jau kalbėti apie tris straipsnius. Mirtinas Paikšių gripo virusas plinta ir internetu... Nu, dar pagalvosiu.

46284. ežeras2005-11-06 21:48
"Nu, dar pagalvosiu."-:) _na_, pagalvok:).

46310. m bb2005-11-07 11:21
pagalvokite bb. juk kam gali neptikti kad numire dar viena bjauri boba.

46316. tomas2005-11-07 13:04
geriausias sio numerio ivykis yra vaivos grainytes poezija.

46324. tomas2005-11-07 15:49
bet neblogi yra ir ramuno jaro veikalai.

46325. tomui2005-11-07 15:52
ei bet jaro nera siame numeryje

46327. E.B.2005-11-07 16:01
Dar pakalbėsit čia apie Jarą? Tokio p...zduko kaip Jaras neesu matęs gyvenime. Mergišius.

46333. sartelite2005-11-07 18:09
o kuo jau tas jaras taip nuskalto?

46397. :)2005-11-08 11:32
ar tik ne jaras slepiasi po komentatoriaus `tomo" vardu? jaras megsta tokias reakcijas sukelti po savo publikaciju ir pasirodymu.

46408. kablelis2005-11-08 14:40
nėra mažai komentarų yra mažai vuodkės. A, ne?

46414. E.B.2005-11-08 15:36
Jaras atmušė nuo manęs man labai brangų žmogų. Jis gali ir "tomas" būti. Iš jo visko galima tikėtis, iš to sukčiaus.

46415. romioji2005-11-08 15:46
ar paskutinis komentaras Elenos Bukelienes? :)

46416. E.B.`ui2005-11-08 15:48
tvarkoj EB, o ką ar Tu esi kažkas TOKIO; nors nieko, praeis - moterys jau yra draugės, o ne vergės - taip šauniau, patikėk, - Aš pats tik tik iš fundamentalizmo išsilupau. Viskas bus gerai. Mes jums padėsim

- tai skelbia visos civilizuoto pasaulio draudimo kompanijos. Ką Tu netiki?

46426. kaimietė>E.B.2005-11-08 17:41
E.B., labas. Rašai : atmušė nuo manęs man labai brangų žmogų. Tavimi kalba savininkas, netekęs kažkokio, tegu ir labai brangaus daikčiuko. O gal atmuštasis tik ir ieškojo progos atsimušti. Tegu ir nesąmoningai. Gal bėgo nuo tos pančiojančios, varžančios, slegiančios, siurbiančios, įkyriai limpančios meilės. Vadavosi nuo priklausomybės tau ir vadavo tave nuo buvimo priklausomu. Suteikė šansą subręsti, kad galėtum prisipildyti ir duoti, o ne veršiškai žįsti kito buvimą šalia.

46438. dalgis (savininkų ir savininkių teisių gynejas)2005-11-08 19:12
draugystė yra kaip ir mažas sandoris, kurio metu abu jo dalyviai nejučia isipareigoja vienas kitam: "ash tave paglostysiu, tu mane palaikysi..." ir taip tolyn kol prieina iki popierių... taigi jeigu tulas pilietis JARAS atmushe drauge X ish tulo piliechio EB, tai jara vadinti pizduku visai pateisinams ir suprantamas dalykas, luolab, kad jarui nuo to bus nei shilta nei shalta... Zhinoma, pilietis EB, vadindamas pilieti JaRa pizduku, nepasirodys labai ihsaukletas atviros ir tolerantishkos europietishkos visuomentes akyse, del ko jam tikriausiai giliai po..., nes jis begalo myli pileite X, kuri neaishku ka myli, o kokia jos pilietine pozicija shiuo klausimu zhino tik vienas d...

46439. abr kaimietei ir dalgiui:)2005-11-08 19:59
Neblūskit:) Nei Jaras ką atmušo, nei EB ko neteko. Kvailioja berniuks, jus kvailina. Matyti, kad Tomas, Tomui, EB, sartelite,:) - vienas žmogiukas. Šįsyk tikrai ne kablelis, kablelis atsitiktinai įsiterpė. Jūs jį auklėjat, o jis, E.B., kvatoja. Ak tas E.B., šmaikštesnis buvo tik mūsų Antoškė.

46440. dalgis (savininkų ir savininkių teisių gynejas)2005-11-08 20:04
Ir zhinoma, kad pilietis JaRAS, cia pademonstravo savo egoistishka nora savintis, nes jis galejo ish tolo geretis piliete X ir neatmushineti jos nuo tulo doro piliecio EB. Toks piliecio jaro elgesys shiuolaikishkos visuomenes akyse galetu buti traktuojamas kaip labai atgrasus ir atgyvenes...

46443. viskas taip buvo2005-11-08 21:35
"Jaras atmušė nuo manęs man labai brangų žmogų." raso 46414. E.B. veliau paaiskeja kad E.B. yra Elena Bukeliene. taigi jaras yra tikras nieksas kad is elenos bukelienes atmuse jai brangu zmogu .

46458. kaimietė>abr2005-11-09 09:05
Tai tu neblūsk :) Visai nesvarbu, ar berniuks kvailioja, kvailina ar kvailinasi. Pasiūlė gyvą temą, tai ir pagavom maustyti nuo danties ant danties. O tu… Tai nebekankinkim architektorių, tai baikit auklėti. Nutiesk pati žiburį į tą "savesnį" cechą. Gal ir aš pakurstysiu. O tai baigiu į ledo mumiją, druskos stulpą, miegančią gražuolę, tylėjiman įsižadėjusią vienuolę pavirsti.

46472. kabliealis2005-11-09 13:26
nesupranti kaimiete - E.B yra AisV, ir per puspilnį mėnulį tampantis Jaru, bet praėjus aštuoniom su puse minutės pasireiškia kaip kablelis (vagiantis šantažo būdu iš ABR nick`a). Ateitis po to tik Elitas. Ką gal neaišku? prasikrapštyk akis. Ir oralinį sexą (ant danties) prašyčiau propaguoti tik tam skirtose vietose (ABR tokius ženklius pasiūlymus tik rašosi rašosi rašosi į užrašu kygutę)

46477. abr kaimietei2005-11-09 14:06
Tu - vienuolė? :) Prajuokinai. Pasiilgau tavęs. Niekad nesišnekėjom, pagalvosiu, kokią temą pasiūlyt, kad tau tikrų/patiktų. :) O dėl kvailintojo, hm, pameni apsišaukėlį, pasivadinusį Elvyra Kučinskaite? Ta pati ranka. Todėl išsigandau, kad neįsiveltum. Konkrečių žmonių pavardėm tik vienas - mūsų šventasis- pasirašinėja. Ne pirmas kartas. Beje, po Rasa Šakniene jis (šventasis) manim ir tavim pasirašė. O Kablelis čia niekuo dėtas, jam Bukelienės, Jaro ar Grainytės pavardės- terra incognita. Įdomu, ko kablelis prie manęs prikibo? Aš vienintelė jį ir Antoškę atskiriu, abu džiaugtųsi, tai ne...:)
p.s. Et, buvo geri laikai, kai raštingasis Antoškė ir mažaraštis kablelis tik naktimis siautėdavojo, dabar - dieną naktį ...Jiems kantrybės nebeturiu, išjungsiu kompą...

46478. abr pasitaiso2005-11-09 14:08
p.s. manim ir tavim pasirašė po nuogirdom.

46479. abr nori būt tiksli2005-11-09 14:11
manim po šileika, tavim po šakniene:)

46481. kbliaeiaelis2005-11-09 14:46
vsio, ABR emigravo į Australiją pas Artūrą iš Vilniaus - tssssssss, tik niekam nė žodžio; -- pagalvokim - koks sexas, net gal ir aerouoste; be žodžių, sprogstantis milijardais lempučių visom vaivorykštės spalvom,. aptekusiom ABR šlaunim mažučiais kirbuliukais, AišV netekęs sąmojingumo, be žado, įsisiurbęs į vienintelę ABR dar neįsijaudrinusią vietelę neatsikabinantis net tada, kai kažkoks karmelitų vienuolis bandantis nukraštyt vieną nuo kito; ir .... vienu žodžiu tssssssssssssssssssssss, tylos ir kultūringo nepamatymo, kaip ir pridera culture.lt saitui.

46491. ka jus cia rasinejat nesamones2005-11-09 16:28
ka jus cia rasinejat nesamones visi.

46510. edva-kableliui(kbliaeiaelis?)2005-11-09 20:43
Ei,subtilusis KABLELI,esi stačias Henris Mileris,jauti pats save?Eik prašau ir rašyk erotinį-pornografinį ROMANĄ.Bet būk subtilus,neperlenk savęs!

46512. Austeja2005-11-09 21:13
hahaha debai:) jaras zjbs, Grainyte yra genijaus plautis.

46612. Asta2005-11-11 14:15
puikus puslapis;)

46619. astuonios saules2005-11-11 15:29
Pasiskaitinejau apie kultüra, apie kultüringus, mylincius piliecius, apie rüpesti savam artimui is kaires ir is desines - grazu ir tiek. Kodel mes taip netikslingai leidziam laika? Jo man taip trüksta! Gal atsirastu norinciu jo padovanoti? Nekalbekim apie tai, kad tai nesugebejimas organizuoti ir vykdyti... Tureciau minuciu paskaityti tikrus, spaustuve kvepiancius ir savo eiles laukiancius Satenus. Linkiu visiems gaivaus savaitgalio! Pazürekit i dangu, i medzius, bent jau i mielo zmogaus akis, jei jis salia... ... ... Kokios spalvos jüsu siela siandien, paklauskit saves, arba ne.

46630. bb2005-11-11 20:01
Laikas, kaip ir pinigai, ne organizacijos, o prioritetų klausimas.

46663. bb`ui2005-11-12 20:50
ne - tu dura bb, ir tiek - graziai mazarastiskai sneki, mes tave zinom, vetui parpi. Esi mazaraste - nereziumuok

46664. bb > 213.226.190.2532005-11-12 21:45
Mažaraščius atskiriu iš to, kad nemoka pasirašyti.

Rodoma versija 179 iš 203 
13:28:02 Jan 31, 2011   
May 2008 Sep 2013
Sąrašas   Archyvas   Pagalba