Skaitytojų vertinimai
44660. Faifoklis | 2005-10-14 09:46 | Laukiu šeštadienio! Kad tik mano laiškanešė neužtruktų. Tai bus smagaus skaitymėlio. R.Tamošaičiu pradedant:) |
44663. Rudra | 2005-10-14 11:45 | Pageidauju Mikelinsko. Ko tai seniai juokiausi, pasilinksmint norisi. |
44664. Rūta | 2005-10-14 12:20 | perskaičiau turinį, ištraukas, -regis, visą šeštadienį teks skaityti.nu, negaliu tiek sau leisti skaitymui:)tikrai-viskas man patinka:)gal tik Gedą tingiu skaityti, bet iš pagarbos jam perskaitau ir tai, na, kaip poilsiui:) |
44669. kaimietė apie E.K. užrašus (užteko ištraukos) | 2005-10-14 13:01 | Ir vėl. Ar nenusibodo? Kiek galima. Ar čia toks ŠA stilius, tradicija? Moteriškė ima save, ima tariamus tuos, kuriems nieko netrūksta, bet vis kažko jaučiasi nelaimingi ir priešpastato. Aišku ji yra matanti ir girdinti, o kiti juokingi. Na, šaunu, kad sugebi matyti stebuklą paprastuose dalykuose (tiesą sakant, nelabai tikiu, kad visada, nes burbėti ir kitus mokyt yra lengviau), bet tas aš ne tokia - jau tiek kartų girdėtas. Kodėl negali būti paprastas pasidalinimas savo atradimais, suvokimais, tegu milijonus kartų kitų įžvelgtais įžvelgimais, bet nudažytais savo nepakartojamu aromatu. Kaip siūlymas, kvietimas gyvenimiškam šokiui, betarpiškumui, pasėdėjimui ant tilto su batonu rankoje ir burnoje
Aš jau nekalbu apie bandymą suprasti, pateisinti tuos, kurie kažkodėl (kodėl?) gyvena kaip užrištomis akimis ausimis. Kodėl jie nelaimingi, aaa? El. Hercogui Nedėkit Kučinskaitės, geriau bet ką. |
44672. miestiete | 2005-10-14 13:31 | faifokliui is ausu kyso sienas o vietoj uodegos tautine juosta. |
44680. zeta | 2005-10-14 14:15 | Sutinku su kaimiete (nors gal ir del kitu priezasciu) - nedekit Kucinskaites. Bet idekit Ebola, labai jau seniai buvo. Tamosaitis su Serelyte dar labai dera, kaip kokie dvynukai. Ir ta Lauryna Lunicevaite tarsi noretu ka pasakyt, toks vaizdas, kad lyg ir turi ka. O jeigu jau Jonusys zada gero rasymo pavyzdzius, tai gal pabandom priespieciams? |
44688. edva | 2005-10-14 14:40 | Ko mes priekabiaujame prie minimalių ištraukėlių?teatsiveria visas tekstas!Perfrazuojant poetę Lauryną:
/visi turi teisę r a š y t i
aistringai ir be praradimų/
Renata Dubinskaitė turbūt yra viena iš tų j a u n ų kritikių-analitikių,kurios sudarys(sudaro? )rimtą konkurenciją subjektyviajam šaipūnui Valdui Gedgaudui.Tikrai,ištraukėlė iš R.D.opuso rodosi labai rimta ir solidi.
Intriguoja ir visi kiti,betgi pradžią paskaitęs ligi pabaigos nebūtinai privalai nuplaukti... |
44701. kaimietė | 2005-10-14 15:44 | RD? Man visada kelia įtarimą autoriai lyg durklus atkišę autoritetų vinis. Lyg reikšmingumą savo keltų, lyg gynybą dar nepuolami ruoštų, pagalvėles aplinkui mėtytų. Jau trumputėje ištraukoje trys pavardės. O visame tekste? Gerai, tegu būna. Suskaičiuosiu. Ir mandrus žodžius kaišioja. Kad ne kiekvienas suprastų. Ką reiškia mimetinis? O ar mimezė tos pačios šaknies žodis? Tada turėtų būti mimezinis. Kaip čia išeina? |
44706. kaimietė apie RT pokalbį | 2005-10-14 16:29 | Vergeta kalba apie savo trūkumus keliems žmonės, Tamošaitis lietuviškai skaitantiems tūkstančiams. Ir dar vadina save našlaičiu. Pilka taip pat yra spalva Tokių pilna. Nėr čia ko galvoti, kad visi ryškūs, o pats kitoks. O be to ant ryškaus kilimo pilkos pėdos taip matosi, kad pasigaili nemokantis skraidyti. |
44708. St. Antonio [jau 1 metai!!!] | 2005-10-14 16:42 | 2004-10-14 23:02 Šiaurės Atėnų eteryje pasigirdo sodrus brolio Antano balsas, žadantis nurauti galvą kaimiečiui, "žiojančiam prieš Vilnių". Taip, tai buvo pirmas St. Antonio, Anthony, s. A. ir kt. vardais besivadinančio genijaus postas. Metus keliaudamas po mėlynosios makulatūros pievas frater pažino ir gero, ir blogo. Daugiau, žinoma, blogo, nes beveik visi autoriai - nevykę
rašeivos, už kuriuos didžioji dalis komentatorių yra kur kas talentingesni žmogėnai. Todėl neretai brolis savęs klausdavo, ką jis čia veikiąs, kuriems galams jis ir kiti gaišta laiką skaitinėdami bereikšmius, niekam nereikalingus rašinėlius. Ir vis dėlto kažkas nuolat stūmė šventąjį į šią miesčioniškumu dvokiančią skylę, į šį kultūros surogatų savartyną, prasisiekėlių grafomanų irštvą. Tas kažkas buvo...St. Antonio
demonai...
...Quid aliquid fratrem constanter distrahens daemoni erant. Nullus enimvero sanctus sine peccato, itaque Antonius, in perversionem occasus, diu beateque in ea subfuit :) Cum autem daemoni diabolo praecedente fratrem tentare coepissent, ille
concessit, atqui sic se in adulterium aliaque mala intendit, ut ipse diabolus incommoda sustulit, daemoni quidem invidia cruciati hoc decreverunt: "Non aptus. Perfectionem in quibuscumque quaerit" :)) Inde fama venit Antonium daemonos expellere quire, quam ob causam frater nunc a nonnullis Exorcista appellatur. Quid supra dicta valent, nisi quod diabolus a quoque angelo superari possit.
Nesuprantantiems lotyniškai bei daugeliu kitų mano mokamų kalbų: istorija apie tai, kaip angelas (vaidino St. Antonio) padulkino velnią (vaid. Liucipierius). Bl..d... tuoj pavėluosiu į rondez-vous su savo jaunąja dėstytoja, o su ja konkuruoti š** atėnai tikrai negali ;) Sėkmės jums, dar susitiksim. Beje, sveikinimus ir dovanas St. Antonio priima kiaurą parą (e-mail viršuje).
Jūsų,
s. A. |
44709. kaimietė | 2005-10-14 16:46 | Ir ko tik žmogus nepridaro, kad įsivaizduotų esąs kitiems įdomus. Va, dar viena, besistengianti išsiskirti, šešiapiršte koja mataruoja, tikėdamasi, kad jaunos kritikės
Čia man pritrūko fantazijos, kaip iš vieno piršto, tebūna jis šeštasis, susukti kompinaciją. Hmm
|
44711. kaimietė | 2005-10-14 16:53 | Įdomu būtų sužinoti, kokiu tikslu JM šliužą į stiklainį uždarė. Tikiuosi, ne norėdamas iš kitų išsiskirti
|
44713. kaimietė | 2005-10-14 17:01 | Va, Jurijus atrodo paprastas žmogus. Panašu, kad jis asmeniškai man patiktų kur kas labiau negu tie šventieji teoretikai. |
44717. miestiete | 2005-10-14 17:19 | argi blogai is kitu issiskirti. gal neblogai |
44719. kaimietė | 2005-10-14 17:21 | Na, gerai, užteks mano nuomonių. Įdėkit tą, kuriame minimas žodis "subinė", mižonis ir dar GB (kad turėtų priežastį, nors to visai nelinkiu, bet kas manęs klausia/klauso). |
44720. k>m | 2005-10-14 17:24 | išsiskirti iš kitų yra gerai, blogai yra priešpastatyti save kitiems |
44721. zeta | 2005-10-14 17:34 | O man nepatinka paprasti zmones. Neidomus, atvirai sakau. Gal ir geri, gal ir nuosirdus, bet neidomus. Su tokiais gali begiot ilgas distancijas, bet tada i gala visi nustoja kalbetis, komunikacijos galimybe ir reikiamybe isnyksta savaime. Pradedi israst simtus pasiteisinimu "as ju nesuprantu", "manes nesupranta". Paskiau numoji ranka - koks skirtumas. Ir visa gyvenima ieskai Fraternitas Rosae Crucis, dvasines korespondencijos mokyklos. |
44723. kaimietė | 2005-10-14 17:59 | zeta, o ar tau neatrodo, kad nepaprasta yra tik tol, kol šviežia, neįprasta, nenuvalkiota? Vėliau tenka pačiai būti nepaprastai, kad nepaprastumą išlaikytum, arba viso gero. |
44732. zeta | 2005-10-14 18:23 | Tai kad snekam apie efemeriskus, neapciuopiamus, bet ir nepaveldimus igimtus dalykus. Dazniau buna atvirksciai: Arthur Rimbaud spjove viena diena i viska ir isvaziavo i Afrika. Truputi rusiavo kava, truputi prekiavo ginklais, apie poezija ne kalbos. Ir ka, pasiseke pasidaryt paprastu zmogum? Ne velnio. |
44734. lape snape>miestietei | 2005-10-14 18:29 | O taip, norejau, kad ebola idetu. Nes jeigu jau nepasirode po palme pakasynu pietu ruost, tai gal El redakcija laiko ji uzdarius kokioj muitinej - pasas atimtas, kisenes iskraustytos, peilis prie gerkles. Vienu zodziu, tikrinu versijas. |
44737. zeta>miestietei | 2005-10-14 19:13 | Truksta kabliuko arba bruksniuko po "gerai". Kai buna labai blogai, paprasti zmones nebegali kelio parodyt, nes visiems skirtingi pragaro ratai. Purvinos situacijos reikalauja nestandartiniu sprendimu, kitaip galas sprendziantiems. |
44740. pasi | 2005-10-14 19:27 | rEndez-vous, non aptus... |
44741. miestiete | 2005-10-14 19:28 | brangioji zeta jums truksta beretes siandien. bet apsimesiu kad nepastebiu. |
44743. pasi | 2005-10-14 19:34 | ...berete gerai tinka guzams slepti... ir svilpauti kazkaip drasiau. |
44744. miestiete pasi | 2005-10-14 19:35 | malonekite pasi. net begau zodyno. ziurejau ant a ir ant n. mano profesijos zmones kai kurie netgi nemoka pasirasyti. aisku ne tie kurie bendrauja su CIA analitikais. |
44745. zeta | 2005-10-14 19:39 | Mano berete nupute vejas. Wind of changes, taip sakant. Lakstysiu dabar Satenu laukais plevesuodama plaukais. Net nemandagu kazkaip. Ir nesaugu, ypac kai pasi svilpauja. |
44746. pasi | 2005-10-14 19:40 | lot. (niekam) netikęs. Dirbate cirke? |
44747. pasi > zetai | 2005-10-14 19:42 | visada isivaizdavau jus gan trumpai apsikirpusia (apkirpta?) |
44751. pasi > m | 2005-10-14 19:51 | nedaug variantu buvo: zoologijos sodas, cirkas, URM, ir chiromantija. sakykime, ne atspejau, o pataikiau. |
44752. zeta>pasi | 2005-10-14 20:00 | Ne trumpai, nors ir ne su kasom iki zemes. Apkirpta. Kaip tos prancuzes ir itales pasibaigus karui? |
44756. pasi > ,m | 2005-10-14 20:04 | ne-a, tiesiog pastebejau. danti grieziu ant chiromantu. |
44758. zeta>miest | 2005-10-14 20:06 | Zinau, uztai ir klausiu, ar taip isivaizdavo. |
44759. pasi | 2005-10-14 20:11 | ehehe. o kasu gaila. |
44765. miestiete pasi | 2005-10-14 21:17 | zaliu kepeneliu su svogunais. Ot kaip man nepatinka issisukinetojai. |
44767. pasi | 2005-10-14 21:22 | gerai. su kai kuriais URM darbuotojais esu susidures ambasadose. ar dar reikia ko nors, kad labiau patikciau? |
44770. miest | 2005-10-14 21:26 | dabar apie chiromantus. |
44772. tingus skaitovas | 2005-10-14 21:38 | Kur Parolskis (ta prasme "Žodinis"). A?. Trumpos pastabėlės juk geriau uždera nei storos knygos. |
44775. St. Antonio | 2005-10-14 22:44 | pasislėptum geriau, bet prieš tai sakyk, ką čia norėjai pareikšti? Kad supratai du žodžius iš mano lot. pasakojimo? :)) Vargšeli, regis, tu pats iš cirko pabėgai, o gal paleido, nes niekam į tokius asilus neįdomu žiūrėti. |
44778. nemo | 2005-10-14 23:45 | Nematau skirtumo tarp lotynu ir kitos kalbos mokejimo. Techniniu poziuriu, jei reikia istoriniu palikimu uzsiimt, naudinga. Bet komunikaciniu poziuriu - daug maziau naudinga uz "gyva" kalba. Tad Antano technikos paprastos: paciam primesti kriteriju pagal kuri veliau ivertinti...kaip senais gerais Lenino laikais... |
44804. :] | 2005-10-15 21:00 | arba pasi yra didziai izeistas, arba tiesiog labai pavydus, kad istisai vadina kitus ligoniais (tarsi daugiau nebutu ka pasakyti). |
44820. bri | 2005-10-16 05:34 | Pasi ligsiol labai tiksliai diagnozuodavo, nemanau, kad sikart butu klydes. |
44825. analitka | 2005-10-16 14:51 | ko gero taip -> pasi iš tikrųjų yra abr/ėė, kuriai į nugarą smogė dviratininkas ir ji nežinanti ar tas dviratininkas yra pasikeitęs į gerą. Ir jei ne vasi/xx ji nebūtų sulaukusi net rytojaus. Nors patį save prognozuot yra sunkiausia - bet pasi didvyriškai susidorodavo. |
44849. Tvora | 2005-10-17 01:43 | Taip... Ligoniukus užjausti reikia... ir padėti jiems gydytis. Gal pasveiks?.. jei tik ryžto ir kantrybės jų besiklausantiems nepritrūks... ;) |
44856. Rūta | 2005-10-17 10:17 | visi mes ligoniai savotiški , tai ko čia šaipytis iš kito?atsirado man sveikuoliai, visažiniai, teigiajausmiai, teigiam pročiai....pažiūrėkim patys į save ir būkim paprastensi, nuoširdūs.neišeina? pasitengti reikia.pasveikti |
44863. Vladas is autoserviso | 2005-10-17 13:10 | Ka cia daug analizuoti. Akivaizdu, kad visos Kaimietes, Zetos, Ebolos ir kiti (-os) tai tie, kuriu "sedevru" del aiskiu priezasciu nei SA, nei kiti nespausdina. Sitoks izeistu ambiciju paradas.... Tad ir stengiasi kitus virvinti bent jau savo komentarais. Nors is to virvinimo - jokios naudos, nebent patys vieni kitus pa... Kaip sakoma, nors ir nepavysiu, tai bent jau susilsiu. Sekmes. Jus labai juokingi. Nuo rytdienos busit ir apgailetini. Bet tai bus jau kita diena, kiti pinigai ir kitos paklodes, ar ne? |
44865. paklodės | 2005-10-17 13:33 | suprast; šildymas prasides.tai visus dalkia mylės...ir mers |
44890. Princas | 2005-10-17 17:42 | Vieni tauskalai cia... negi kulturinius laikrascius skaito tokie iskliure pilieciai? Jokio normalios diskusijos apie straipsnius... nieko nera:( Tik burbuliavimai vieni. pavyzdziui kaimiete cia labai daug reiskiasi, tai gal galetu parasyti kas patiko o kas nepatiko-trumpai drutai -kaimietiskai, m? |
44894. Tas pats Vladas | 2005-10-17 18:44 | Atsakau.
44867 - dumblas pakilo jau seniai - pradzioje maniau, kad nuo 44864, bet, matyt, kur kas anksciau, nes kaip kitaip negu dumblu liepsite vadinti "komentarus", kai apie rasini sprendziama is vienos pastraipos, kai kiekvienas, kurio pavarde pirma karta komentuotoju pamatyta SA, yra ....(cia jau mano fantazija Jusiskes neaplenks), kai gera puse komentuotoju iesko tik dumblo.
44868 - kiekvienas, bent karta apsilankes viesajame tualete, puikiai supranta, kad "rasyt galima siaip sau".
Kiek suprantu, domites ir tarptautiniais zodziais, ir darote visai nebloga pazanga. Bet uz naboba, fizika, moratoriuma ir elitovca yra dar geresnis ir dar geriau isimenamas - grafomanas. Butinai panaudokite.
Linkiu kuo ilgiau... |
44895. zeta>Vladui | 2005-10-17 19:40 | Draugas Vladai, panasu, kad painiojate komentatorius su autoriais. Taip lyg ir mandagiai, bet taip lyg ir truputi jechidnai. Jeigu man kas pasakytu, kad "visos Kaimietes, Zetos, Ebolos ir kiti (-os)" braizosi apie Satenu duris su savo rasymais tik ju ten nieka nepriima, - taigi nukrisciau nuo kedes. Ir bekrisdama kaip kokia Alisa paklausciau "idomu, o kada jie dirba savo darba?" O tada tik susnairuociau, ar nieks nemato (vis dar bekrisdama) ir itariai susnibzdeciau: jeigu ir dirba, tai turbut nezgrabnai, nes is tikruju tai jie ne kas kitas, o tik izeistu literaturiniu ambiciju paradas. Ir jau nukritus ant grindu per sukastus dantis susukciau: siandien jie juokingi, o rytoj bus mulkiai, ir jokiu cia priestaravimu! Draugas Vladai, nu ir kodel jus toks ziaurus, pasitaiket kazkoks kaukiu plesytojas, garbes draskytojas. Dabar, zinokit, tie visi komentatoriai verks dumblinom asarom, ir ne nauji tarptautiniai zodziai nepades. Turit viena iseiti - arba atsiprasot, arba as apie jus dar ka nors parasysiu. Mandagiai, bet jechidnai - zeta. |
44896. Vladas - zetai | 2005-10-17 20:14 | Atsiprasau. Taciau rasykit. Nebutinai mandagiai, bet butinai "jechidnai". Noreciau apsirikti, taciau kitaip rasyti Jus ir nemokate. Beje, gal tokiems dumbliniems "komentarams" turite geresniu "objesneniju" uz izeistas ambicijas? Mano autoserviso "tovarisciai" sako, kad gal SA cia ir ne visada kalti, taciau akivaizdu, kad vienus "gorie" komentatorius kazkas negailestingai "dubasindavo" "jasliose", kitiems "dvojkes" rasydavo fizikos mokytojas, tretiems nabobai nesumokejo "zarplatos", ketvirti... Apie tuos geriau visai patyleti. Tokiu ribozenkliu paradas! Ir visi isdidus (zr.44892). "Vsio". |
44906. Nebas | 2005-10-17 23:26 | noriu ko nors gražaus. pvz bokalo alaus. su krevetėmis. darbatiniu momentu niekas kitas nesvarbu. net gražios moterys. senstu? |
44908. Nebas | 2005-10-17 23:38 | t: 44863. Vladas is autoserviso////O tave spausdina? Ir didelėm raidėm? Džiugu. Maža to - beveik nuoširdžiai džiugu. AŠ (ir nuo šiol AŠ bus tik dižiosėm raidėm). Žinoma amn lengviau; aš banderlogas pagal Donskį ir kitoks nebūsiu. Maža to, net nebenoriu. Jaučiu tik trumpo žemiško laiko klausimas ir pradėsiu didžiuotis tuom, kad esu banderlogas. Žinoma gerai nebus. Žinoma nevisiems. Tolaiu galok ką nori, man nusispjmaut nuoširdžai. Be pagarbos; nb. |
44909. Nebas re; delfio šešėliai | 2005-10-17 23:45 | nu nu , tik mėnesiukas ir turiu savo nuosavą šešėlį vietinį šatėniškį. neslėpsiu- esu pamalonintas. neslėpsiu -pasiilgau jausmo , kad esu po saulė (kitaip neturėčiau šešėlio); bei visas viltyje- gal pradėsiu daugintis vsem vragam na zlo? Tikslaiu kai vragam pritrūks vaizduotės. velnias, aš toks taikingas/geranoriškas kasdieniniam gyvenime; mane pravardžiuoja gaisrininku/žaibolaidžiu; žinomana garą nuleidžiu reguliarai... o kas yra šlyksčiau - viešai anonizuotis ar nepasirašinėt net slapyvardžiu? |
44910. edva- Nebui | 2005-10-17 23:49 | Gražios moterys yra gražu.Visos moterys yra gražu:antikinė kolona.Dar senesnių laikų imperatyvai.Visi senstame:sekundė po sekundės.Nenusimink,Nebai,senėjimo jausme esama išminties.Būk sveikas ir kūrybingas! |
44921. iškliurusi pilietė (kaimietė) Princui | 2005-10-18 10:45 | Žemai lenkiuosi Jūsų Karališkoji Didenybe. Nedrįstu kišti savo trumpo drūto kaimietiško kriuktelėjimo prieš išsamią, Jūsų kilnybės sąmonės nušviestą, dangiško gilumo persmelktą, normalias diskusijas apie straipsnius sukeliančią nuomonę. Laukiu nedrįsdama pakelti į Jūsų Skaistybę akių. |
44934. kaimietė | 2005-10-18 11:22 | Kaip matau, čia kai ką suerzino mano išankstinė nuomonė apie straipsnius, perskaičius tik jų ištraukas. Na, bet sakykit, argi neįdomu spėlioti. Pabandykit patys. O paskui sulyginkit su tuo, ką sukels visuma. Netikiu, kad jūs nusistatę prieš eksperimentus, žaidimą, netikėtumus. Žiaurų apsirikimą EK straipsnio atžvilgiu sukėlė ištrauka, kuri, mano nuomone, yra silpniausia to straipsnio vieta, į kurią aš, kaip Stanislavskis studentui, šaukčiau: "Netikiu!" |
44936. Kazkoks naujas Arturas; | 2005-10-18 11:28 | Is tiesu tai naujas reiskinys KGBistineje propagandoje. Tik kaip reikia Artureliui taip aukstai skraidyti Imperijos tiksluose, kad nebepastebetum,jog LIETUVIAI jau yra isjungusi visus imtuvus pusiau blatniem ir raudonai lietuviskiems postrigavimams - rupi mat arturui burliokelio anukui Lietuva; |
44938. >44935 | 2005-10-18 11:43 | zmones sako kad tai pats XX. Nera slyksciau - nabobas be babkiu |
44939. >44938 | 2005-10-18 11:50 | o as netikiu - anam gale sedi pats AisV. |
44941. Edva | 2005-10-18 12:34 | AisV-Artūras iš Vilniaus.Dar konkrečiau-Artūras Rubikonietis.Darbovietė-visiems žinoma.Tiek tos indentifikacijos su tais daugiaveidžiais artūrais. |
44942. >edvai | 2005-10-18 12:51 | hm, hm ABR zino net adresa - koks fainas tas virtualusis postmodernusis XXI amz., esama net tokiu tipu su adresu ir visiems zinoma darboviete. |
44943. Nebas | 2005-10-18 12:55 | as skusiuosi. kodel buvo ishtrintas mano sheshelis? dabar gaunasi, kad jo visai ir nebuvo ir kalbejausi pats su savimi. ps. atsprsh, kad nevartoju lietuvishku raidzhiu, tiesiog man pakeite kompa ir jame pasimechiau giliau nei savo jausmuose grazhioms meterims. ps. ps. pats laikas but padiskutuot, o kas yra grazhios moterys / geri vyrai? |
44945. vasi-nebui | 2005-10-18 13:00 | Tikrai, Nebai, o kas tau yra "gražios moterys"?:) Ir kodėl iš vyrų atimi šią kategoriją, pakeisdamas ją "gerumu"? |
44946. Nebui | 2005-10-18 13:04 | kaip tu dristi - cia nabobiskos cenzuros nebuna, cia tokie visi gerasirdziai, nekorumpuoti. Susisapnavo tau |
44947. Nebas> vasi | 2005-10-18 13:42 | tra lia ėūųąėįūųėąž va ir raides lietuviškas suradau. dar bliko kelius takelius į gražių moterų širdis atnaujint. re; gražus vyras //// nu neskamba ///pinigings muskulingas protingas saikingai, tiksliau savo protingumą saikingai rodantis.-- bet gražus - neksamba. t: Nebui. sakai nebuvo, na mano šešėliai daugelį dalykų geriau už mane žinoje, net apie mane patį. per kelias sekundes galėjo išdėstyt visą tiesą apie mane ir mano šeimą /artimuosius, mamą tėvą žinoma. tik gaila dažniausiai iš negerossios pusės. bet aš nesiskundžiu. tiesiog turiu savo nuomonę apie juos, na o apie save -visada sveika refresh. |
44949. vasi-Nebui | 2005-10-18 13:58 | man, Nebai, vyrai būna "šarmingi". Sunku tą šarmą apibrėžt, tai kažkokia galinga seksualumo, proto, sąmojo, paslapties energija, mažai ką bendro turinti su išorine forma - na, kaip tu sakai, "muskulais" ar "pinigais":) |
44950. Nebas | 2005-10-18 14:00 | jezau ir kodėl aš nesimokiau chemijos? mat kaip būt pravertę. viežo, kuot toliau tuo gražiau -visos mao išsilavinimo spragos lenda ir tas mano išsilavinimas negerisnis už mano sąžinę - vienos skylės. |
44952. toto | 2005-10-18 14:56 | Nebai, "šarmas", "šarmingas" su chemija neturi nieko bendro. Populiarus žodis angl. charm [charming], pranc. charm, vok. charme, norveg. sjarm... per lenkus atkeliavo iki mūsų muiladirbių. |
44953. nemo>nebui | 2005-10-18 15:07 | Sarmingas -> zavingas kvadratu. Ir ne plike to neatims:) |
44954. migla | 2005-10-18 15:09 | eina visi š. Pasilgau tikrumo |
44955. vasi-miglai | 2005-10-18 15:21 | paskaityk slogučio post-xnronikas. Jei po to pasakysi, kad tai - netikra, peradresuosiu tau tavo siuntimą. |
44956. Nebas>toto | 2005-10-18 15:22 | Dėkui dėkui ir kuo toliau tuo vis naudingesnių dalykų čia šatėnuose išmokstu. Ir iš taves asmeniškai visų pirma. t: nemo, kaip kartais reikia duoti žmonėms galimybę pasireikšti, pasimatuoti save šalia tokių bešarmių kaip aš. Tiesa su plaukais. Praktiškai visais plaukais/ ir ant galvos irgi/ ir žili dar nelabai matosi. to: toto aš nors ir banderlogas, bet šarmus ..nu nepyk ant mano liežuvio perdažnai. |
44958. vasi-nebui | 2005-10-18 15:27 | "šarmus" - puikus naujadaras, Nebai! Įtraukiu į savo žodyną:). O tu man dar "gražias moteris" skolingas, numuilavai per tuos vyriškus šarmus.. |
44960. ežeras-vasi | 2005-10-18 15:41 | bandziau as but sarmus be pinigu ir raumenu -liudnas sarmas kazkoks isverda. |
44961. toto | 2005-10-18 15:49 | Žinai, Nebai, kaip jaunystėje pavykdavo atsisakyt prilipusio žodžio, frazės ar net užsiciklinusios galvoj dainos? - Su viena žavinga persona sėkmingai naudojome jos atrastą būdą: aš surašydavau laiške savus non grata, ji savus ir išsiųsdavome vienas kitam kaip į šiukšlių dėžę. Jei tai būdavo melodija, rašydavome penklinėj. Kol skrupulingai viską surašai (galima ir labai daug kartų pakartoti), žiūrėk jau ir noras prisimint praeina. - Paeeksperimentuok pradžiai su žodžiais iš "D". :) Ps. PASTABA: metodas pasiteisina, prie liežuvio priskretusius duomenis išsiunčiant tik paprastu laišku ir tik labai geram draugui. |
44963. vasi-miglai | 2005-10-18 16:12 | sakei, ilgiesi tikrumo, tai aš tiesiog bandžiau pasidalinti, ką TIKRO šiandien radau.. čia pat, labai arti. |
44964. vasi-ežerui | 2005-10-18 16:13 | tai ką, dabar esi linksmai rūgštus su pinigais ir raumenais?:) gal ne į tas akis šarminai... |
44965. ežeras | 2005-10-18 16:20 | :) visi pinigai skolinti ir issvaityti, visi raumenai- pas kaimyna i kuri zmona zvilgcioja. o pats esu
tik rugsciai linksmas, toks. |
44966. vasi | 2005-10-18 16:25 | šarmus, tu, ežere, manęs neapmulkinsi. Nors ir norisi kartais tau religiniu pagrindu kaulus sulaužyt (oi noris!), bet kad raumenų vasilisai trūksta:) Dabar jau lekiu į pasaulį, iki. |
44970. Princas visiems | 2005-10-18 17:28 | Sveiki mielieji anoniminiai plepiai:) kokie tekstai jums patinka, o kokie ne!? |
44972. Ua | 2005-10-18 17:53 | Rashykit,Skambuti ish Kauno. |
44973. Skambutis ish Kauno | 2005-10-18 17:55 | Jei visuma sudeliota ish detaliu,o ne (postmderniai)-detales
ish "visumos",tai ir "nagrinet" raik detales.Nereikalingu
detaliu nera tiesiog nera:))) |
44990. Nebas re: šarmus | 2005-10-18 22:19 | Vienžo, man šiandien sekasi ir kas bepatikės, kad kirtį madam vasi neten padėjo. Kur aš dėjau daugiskaitoje - tipo atskirt galiu. Žinoma "šarmu" dar vadinama mėnulio šviesa /samagonas neromantiškai..irgi pervėl teisintis.. viežo madam vasi - push the buttom-ir einam pašokt, kaip tik lenkai moka šokti - liksmai damą sukdami, kol vyrai galbūt teiksis išdiskutuot kur visdėlto Nebas norėjo sudėti kirčius. |
44993. Saulius M. -> 44669. kaimietei apie E.K. užrašus (užteko ištraukos) | 2005-10-18 22:55 | Gerbiamoji,deja, šiuo metu jūsų lūpomis kalba ne Kaimietė, o nuobodžiaujanti miestietė. Pasiskubinot sukritikuoti, supeikti - net nesupratus esmės.
Kažkas yra gerai pasakęs: "Neskaitykite gerų knygų - tam jau nėra laiko, skaitykite tik labai geras". Beprasmiška gaišti laiką skaitant tai, ką laikote nevertinga - tai tiesiog ne jums skirta.
Dėl EK "Paženklintojo": PUIKUS tai straipsnis. Bet tai ne EK kūryba, o EK perpasakotas pokalbis su nuteistuoju. Deja, iš cituojamos dalelės NEĮMANOMA nuspėti tai, kas rašoma likusioje straipsnio dalyje; aprioriškai neigiamai vertinti visą straipsnį vien pagal šią ištrauką - didelis apsirikimas. |
44994. Saulius M. -> 44934. kaimietei | 2005-10-18 23:08 | "ištrauka, kuri, mano nuomone, yra silpniausia to straipsnio vieta"
Tai - integrali sudedamoji dalis, reziume. Bet jos gelmė pamatoma tik viso straipsnio kontekste. |
44996. toto | 2005-10-18 23:31 | Sauliau, abr apie jus labai gerai atsiliepė, o jūs, pasirodo, savanoriškai užsikemšate ausis ir užsirištom akim puolate jungtis prie besiveržiančios užsėsti neklystančiojo kėdę daugumos. O gal vis tik aklas komentuotojų komentavimo komentavimas nėra svarbiausias šios svetainės sumanytojų sumanymas? |
44997. >gerbiamam toto | 2005-10-18 23:40 | toto, "abr apie jus labai gerai atsiliepė" - skamba labai nepatikimai. Atsiprašau, jei įskaudinau asmeniškai, bet pabandykit tik žvilgtelt iš šono. PostScriptum Čia nieko bendro nėra su Sauliumi |
45013. Kampinis | 2005-10-19 05:23 | Kas čia per hunų antplūdžiai? Rekrūtų atsiuntė ar tiesiog šiaip demokratizuojatės? Įdomūs procesai. Kas adyna vis novyna... |
45014. Bjauri boba IVS | 2005-10-19 05:30 | Taigi. Tvarkos reik kasdien žiūrėti. Tik nusisuk - ir kaip mat Pietų Azija vietoj Šiaurės Atėnų. Negali žmogus net ant biuletenio ramiai pasėdėti. |
45015. Kampinis IVS | 2005-10-19 05:39 | Skubiai reikia mažiausiai kelių bjaurių bobų. Jei ne viso bataliono. Riaušės ir narodnoje gulianije vienu metu. Spėju, kažkas kažkur paskelbė amnestiją. Gal delfyje?.. |
45017. Bjauri boba IVS | 2005-10-19 06:39 | Su bjauriom bobom sunku šiais laikais. Bjaurių diedų dar pasitaiko, o Bjaurios bobos - deficitas, bet jeigu jau formuojam BB diviziją, tai tiks miestietė - sunkioji artilerija, zeta - snaiperė, abr - abveras. |
45018. Nebas> to bb IVS / kampinis | 2005-10-19 07:13 | re: Mėnulio pilnatis pro rūką. Jūs dar nemiega ar jau nemiegat? Šiaip pagirtina taip supratingai rūpintis Šatėnų kultūros šaltinio skaidrumu ir dar tokį ankstų rytą.
ps. Jau antrą Mėnulio pilnatį sutinku Šatėnuose. Gal ir čia bus kada nors amnestija, nes atrodo grimztu. |
45020. Nebas re: palmeris | 2005-10-19 07:36 | Ačiu die, vadinasi gyvas po palame. \nedorėliai nesudegino/ nepadarė palmių anglies ir nesuvartojo mėnulio šviesos filtracijai. Registruojuosi iškart Atlaidams. Sąžiningai sielą/sąžinę išdul..apvalysiu,palopysiu ir jeigu maža bus - palyginsiu karštai. Tikiuos dar muzika skambės Led Zepplin - Whole Lotta Love. Tikrai džiugu - vaidinimas tęsiasi, nors dainos galbūt pasilieka tos pačios. |
45022. Nebas> bb IVS | 2005-10-19 07:43 | ..bet tokiai reikia labai padorios aplinkos? viežo kur nors menėje, na dar gal priemenėje iš bėdos, bet eiti į lauką/gyvenimą su tokia sterilia- ar negaila skalbimo pastangų? |
45023. Bjauri boba IVS | 2005-10-19 07:46 | Tokią standžią sąžinę reikia palikti namie, kai eini į lauką, nes kitaip ji graužia. |
45025. Nebas> bb IVS | 2005-10-19 07:54 | nu nežinau, atsarginė sąžinė, tipo kaip atsarginis ratas automobilio. hmm patogu. blogai tik aš aktorius blogas - ką nors pakeitus viskas matosi veide. viežo -sutinkusu atsarginių sąžinių įdėją, bet ji turi būti komplektuojama veidais. (nu kaukkės skamba nekaip) |
45031. bb | 2005-10-19 09:36 | Gerai kad ne Avian Flu, būtų viena bb mažiau. |
45033. bb | 2005-10-19 09:49 | Galėtumėte sau švilpauti į valias. |
45034. pasi > bb | 2005-10-19 10:01 | ir dabar niekas netrukdo (man svilpauti) |
45035. bb | 2005-10-19 10:04 | Nešiojatės lietsargį ar turite tokią kepuraitę-lietsragį? |
45036. pasi > bb | 2005-10-19 10:10 | skudureli blizginimui :))) jei rimtai, tiesiog arti nera siknosparniu, galiu svilpt, kiek lenda. |
45065. mazarastis fizikas | 2005-10-19 15:26 | oho, "abr abveras", man greiciau i berija panasu. Prisiminiau (o gal cia perskaiciau) sena anekdota: Stalinui dingo pypke, pasake tai Berijai, po kiek laiko vel Berijai - sorry atsirado pypke. O Berija, - ech per velai, jau penki zmones prisipazino. Galvoju ir As - kai ABR pavadino mane fiziku, nejucia per stalcius pradejau ieskoti diplomo. Taip nemegau fizikos tai galvoju kad neapykanta sublimavosi i meile ir apspanges ja baigiau. Toks huniskai/gruziniskas itaigumas mane priblozke. O gal ABR yra liandbergio patarejas vidaus politikos klausimai - visi lietuviai yra rusai. Tada nieko. Tegyvuoja ABR |
45066. Saulius M. -> 44996. Toto | 2005-10-19 15:29 | > jūs, pasirodo, savanoriškai užsikemšate ausis ir užsirištom akim puolate jungtis prie besiveržiančios užsėsti neklystančiojo kėdę daugumos.
:-)
Nelabai man rūpi kokia ten "dauguma" "veržiasi užsėsti" neegzistuojančią "neklystančiojo kėdę".
Buvo taip: "kaimietė" neteisingai kritikavo EK straipsnį - ją už tai ir, vadinkim, pabariau. O kaip kiti reaguoja - tų kitų reikalas.
> O gal vis tik aklas komentuotojų komentavimo komentavimas nėra svarbiausias šios svetainės sumanytojų sumanymas?
Pritariu 100% !
Bet jeigu tai taikote man - prašau, paaiškinkite: kodėl laikote, kad aklai komentuoju? (nes pats tai manau, kad sudraudžiu nusišnekančiąją ir perspėju kitus skaitytojus, kad aklai nepatikėtų "besiveržiančios užsėsti neklystančiojo kėdę mažumos atstove" :o) |
45068. abr Sauliui M.:) | 2005-10-19 15:44 | Prisiminiau jūsų ginčus dėl Skandinavijos geografinių ribų :). Tąsyk pasiteisinote skaudančia galva, atseit jūsų gatvę asfaltuoja:). O pamenat mūsų ginčus dėl Andriuškevičiaus laiško į Australiją? Kai tikinot, kad Anriušis negalėtų šaipytis iš moterų, nes matėt, kaip po semiotikos seminarų jis padeda moteroms paltus apsivilkt? Tada tai prisijuokėm. :)Pykot? Bet buvo ir prasmingų ginčų, pvz., dėl 7md finansavimo. Tąsyk ypač gerai pasisakė Geografas. Pamenat? Nors ir jūsų argumentai buvo įdomūs, ypač dėl ekspertavimo. Diskukuot verta, kai yra dėl ko. Arba yra su kuo. Pvz., su manim - visada prašom.:) Jei sugalvosit dėl ko:) |
45069. Saulius M. -> 45067. Kaimietei | 2005-10-19 15:51 | DĖKUI, kad atkreipėte dėmesį! Nemačiau, kad tai turi atskirą "kišenę"; tad, kažkiek vėliau (kai vėl rasiu laiko) šiais klausimais pokalbį pratęsiu ten. |
45070. Saulius M. -> 45068. Abr | 2005-10-19 15:56 | Laba diena! Dėkui už gerus žodžius!
O dėl pasiginčinimo su jumis - paprastai ligšiol būdavo taip: su kažkuo ginčijuosi - ir jūs įsijungiat oponuodama. Po vieno pralaimėjimo jums - ilgam buvau šiose lankose nutilęs; po to - jūs mane aštriai nebepuolate :-) |
45072. apie 45066 | 2005-10-19 16:20 | kažkokiam sauliui m., matai nesvarbu!!! - įdomu ar Donskis ne apie tokius oligarchus
kalbėjo. Žinai,. - prieš 10 metų 80 porc. paieškos žodžiai altavistoje/yahoo buvo "sex", "porno" - kai tu
sėdėjai ir įsivaizdavai, kad dirbai taip vadinamai visuomenei naudinga
darbą, tikros bitutės ir skruzdelytės be kalašnikovo automatų pakeitė
situaciją internete (tu jų raiškiai nepamatysi - nes tai ir tavo žmona). Šitame
saite, vyko tokie patys procesai - ramiai, tyliai, logiškai ir vakarietiškai civilizuotai -
bet lėtai. Kažkada net ir tu nemokėjai nei skaityti nei skaičiuoti (ar net
ir to nepripažįsti ).
Bet atėjo tokie išpendėję nomenklatūrščikai (daugiau kaip tris mėn
niekada nebuvę laisvoje/nebaudžiauninko aplinkoje) kaip Saulius M. su savo
komunistinėmis likbiez`o programomis, ABR su neprofesionaliu analize, Donskis
su tualetiniais užrašais ir vėl viską sustojo, - o toks pasikeitimas
(Intelektualine dinamika) matėsi pas kaimietę ir kitus, taip pat
diskusijų struktūroje, minčių reiškimo funkcionalume (greičio ir raiškos
kompleksiniame dizaine (konstrukcijose)). Vargšas xX`as niekada neturėjęs
imuniteto brendo jėgai (suprask akademikas, profesorius, milijonierius, važnos pareigos), taip
pat smuko į tokią žiaurią dekonstrukciją. (žinau xX - laikinai degradavo-
pažįstų kiaurai, baigsis špagų podpolkovniku socialinis spaudimas ir xX`as
atsigaus)
Tiesa, niekas tavęs nevaro iš čia, nei xX`o nemokina, nei ABR`ui ko bloga linki -
tik maldauja (gal ir beprasmiškai) augti ir vystytis greičiau nei kaimietė -
komunikacine/sistemine prasme, o ne smulkmenose; nes tai pakolkas yra svarbiau .
Paskutinis taip vadinamai elegantiškas atsakymas Toto`ui smirdi kaip dvokiantis
stovintis vanduo - elegancijos iš tikrųjų nulis. |
45074. priedas prie 45072 | 2005-10-19 16:30 | sorry, žiūriu Saulius M. vis tik vystosi gana greitai, klydau. Ačiū dievui. Dėl ABR - stebėsim, kantriai stebėsim ir lauksim; skubėt nevalia |
45078. aha; bus tvarkoj | 2005-10-19 16:49 | man tik Aš ir Tu iš didžiosios constituciškai, bet Aš ne medinis - čia tikrai Dievas bus iš didžiosios; nes nieko nesuerzinsiu, kaip paxiu ar liandsbergi parases. |
45151. zeta | 2005-10-20 15:35 | Man liudna be Vlado is autoserviso. Niekas nepamoko, kaip rasyt. Vaikstau dabar plunksnakoti rankose vartydama ir liudnai dusaudama. |
45154. AišV (neatpažinta (nerasta enciklopedijoj) daržovė) | 2005-10-20 16:02 | čia laisva šalis (internetas) iš vienos pusės, iš kitos - Vladas iš autoserviso, Artūras iš Vilniaus ir kitos daržovės, esate Jūs patys - atidžiai pasižiūrėkit, tai tie patys norai, tos pačios ambicijos, o motyvacija - iš vis totaliai identiška. |
|